Topic: Propuneri de noi trasee
1439 posts, 397393 views
📖 Pagination options
- cris_m
-
Posted:
-
Re: Propuneri de noi trasee
cris_m
Atentie insa la un lucru important, liniile feeder ca sa isi atinga scopul trebuie sa aiba un traseu cat mai scurt cu putinta. Daca iti ramane tramvaiul blocat pe undeva prin trafic sau din cauza unui incident/accident, din start ramai fara accesul spre/dinspre metrou pentru doua cartiere, nu unul. Pentru legatura intre cartiere da, n-am nimic impotriva sa existe o linie de legatura, sa zic un 33. Dar mai degraba l-as vedea mergand comun cu linia 5 (implica modificarea macazelor), nu pe ocolite prin Petricani. Si asta strict pentru a degreva metrou de cei care vor sa ajunga din vestul orasului catre biroul din Pipera.
Atentie insa la un lucru important, liniile feeder ca sa isi atinga scopul trebuie sa aiba un traseu cat mai scurt cu putinta. Daca iti ramane tramvaiul blocat pe undeva prin trafic sau din cauza unui incident/accident, din start ramai fara accesul spre/dinspre metrou pentru doua cartiere, nu unul. Pentru legatura intre cartiere da, n-am nimic impotriva sa existe o linie de legatura, sa zic un 33. Dar mai degraba l-as vedea mergand comun cu linia 5 (implica modificarea macazelor), nu pe ocolite prin Petricani. Si asta strict pentru a degreva metrou de cei care vor sa ajunga din vestul orasului catre biroul din Pipera.
- 1689
-
Posted:
-
Re: Propuneri de noi trasee
1689
Pentru ca astfel de linii de acces la metrou sa fie atractive, ar trebui in primul rind sa aiba o frecventa buna (sub 5 minute). Poate odata cu modernizarea intregului complex Dinamo se gindeste cineva sa includa si o bucla de intoarcere pentru tramvaie (eventual si citeva linii pe care sa poata stationa tramvaiele unei ipotetice linii dedicata evenimentelor sportive... La Arena Nationala noi mutam troleibuzele cit mai departe cind e meci - sa nu incurce masinile, in alte parti se aduc tramvaie ca sa transporte spectatorii...).
Pentru ca astfel de linii de acces la metrou sa fie atractive, ar trebui in primul rind sa aiba o frecventa buna (sub 5 minute). Poate odata cu modernizarea intregului complex Dinamo se gindeste cineva sa includa si o bucla de intoarcere pentru tramvaie (eventual si citeva linii pe care sa poata stationa tramvaiele unei ipotetice linii dedicata evenimentelor sportive... La Arena Nationala noi mutam troleibuzele cit mai departe cind e meci - sa nu incurce masinile, in alte parti se aduc tramvaie ca sa transporte spectatorii...).
- cosminduru
-
Posted:
-
Re: Propuneri de noi trasee
cosminduru
Aș dori să propun un nou traseu de autobuz, ar putea avea indicativul 382, între pța Romană și rond OMV Pipera.
Avantaje, conexiune cartiere noi din acea zonă cu centrul orașului, alta decât megatraseul lung 135, conexiune cartier Tei cu metrou Ștefan cel Mare și degrevarea schimbării dintre magistrale (Victoriei, stație aglomerată) prin conexiunea directă și cu M2 la Pța Romană.. 182 și 282 fac un ocol imens prin Barbu Văcărescu, Ceaikovski, Eliade.. când un traseu direct la inelul principal este și geometric logic și la 500m distanță
Pentru virajul stânga de pe Ștefan cel Mare spre B. Văcărescu, care momentan este interzis, se poate face de pe linia de tramvai cu un semafor dedicat
Aș dori să propun un nou traseu de autobuz, ar putea avea indicativul 382, între pța Romană și rond OMV Pipera.
Avantaje, conexiune cartiere noi din acea zonă cu centrul orașului, alta decât megatraseul lung 135, conexiune cartier Tei cu metrou Ștefan cel Mare și degrevarea schimbării dintre magistrale (Victoriei, stație aglomerată) prin conexiunea directă și cu M2 la Pța Romană.. 182 și 282 fac un ocol imens prin Barbu Văcărescu, Ceaikovski, Eliade.. când un traseu direct la inelul principal este și geometric logic și la 500m distanță
Pentru virajul stânga de pe Ștefan cel Mare spre B. Văcărescu, care momentan este interzis, se poate face de pe linia de tramvai cu un semafor dedicat
Untitled-2.png (1.04 MB; downloaded 3535 times)
- Costin
-
Posted:
-
Re: Propuneri de noi trasee
Costin
Exista subiect dedicat trenurilor locale din Bucuresti, ultimul mesaj a fost mutat acolo. Fara link, explorati forumul
Exista subiect dedicat trenurilor locale din Bucuresti, ultimul mesaj a fost mutat acolo. Fara link, explorati forumul
- ByOnu
-
Posted:
-
Re: Propuneri de noi trasee
ByOnu
Referitor la propunerea de mai sus pentru <382>. Nici nu comentez traseul (pare decent), dar consider ca Piata Romana si Sala Palatului sunt niste puncte FOARTE PROASTE terminus. Trebuie sa ajunga cu adevarat in centru, cel putin pana la Universitate.
Referitor la propunerea de mai sus pentru <382>. Nici nu comentez traseul (pare decent), dar consider ca Piata Romana si Sala Palatului sunt niste puncte FOARTE PROASTE terminus. Trebuie sa ajunga cu adevarat in centru, cel putin pana la Universitate.
- Chev Celios
-
Posted:
-
Re: Propuneri de noi trasee
Chev Celios
Si soferi unde isi fac pauza???? Trebuie sa te gandesti si la asta cand propui un traseu pentru ca este ilegal sa nu ai cel putin un capat unde sa se poata face pauza.
Si soferi unde isi fac pauza???? Trebuie sa te gandesti si la asta cand propui un traseu pentru ca este ilegal sa nu ai cel putin un capat unde sa se poata face pauza.
- ByOnu
-
Posted:
-
Re: Propuneri de noi trasee
ByOnu
1. Unde isi fac in prezent pauza soferii liniilor care intorc la Romana si Sala Palatului? ... nu-si fac. Deci despre ce vorbim?
2. S-ar putea duce la Rosetti, sa zicem. Desi ar trebui sa ajunga, din principiu, la Unirii.
3. Exista destule trasee cu un singur punct real terminus, unde intoarcerea in centru este fara stationare. Gandeste-te doar la toate tamvaiele care intorc la Piata Unirii (Regina Maria), la autobuzele care intorc via Biblioteca - Mircea Voda - Sf. Vineri, la troleibuzele care intorc la Gara de Nord, sau la autobuzele care intorc pe la Mincu - Universitate. Toate traseele astea de intoarcere sunt fara stationari si facilitati pentru conducatori.
1. Unde isi fac in prezent pauza soferii liniilor care intorc la Romana si Sala Palatului? ... nu-si fac. Deci despre ce vorbim?
2. S-ar putea duce la Rosetti, sa zicem. Desi ar trebui sa ajunga, din principiu, la Unirii.
3. Exista destule trasee cu un singur punct real terminus, unde intoarcerea in centru este fara stationare. Gandeste-te doar la toate tamvaiele care intorc la Piata Unirii (Regina Maria), la autobuzele care intorc via Biblioteca - Mircea Voda - Sf. Vineri, la troleibuzele care intorc la Gara de Nord, sau la autobuzele care intorc pe la Mincu - Universitate. Toate traseele astea de intoarcere sunt fara stationari si facilitati pentru conducatori.
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: Propuneri de noi trasee
Gabi23
@ByOnu în cazul de față, Chev Celios are dreptate. La acea propunere nu există un astfel de capăt pentru staționare (vezi harta). Unde staționezi la rond OMV, Romană, Rosetti sau ce mai propui tu central?
@ByOnu în cazul de față, Chev Celios are dreptate. La acea propunere nu există un astfel de capăt pentru staționare (vezi harta). Unde staționezi la rond OMV, Romană, Rosetti sau ce mai propui tu central?
- Chev Celios
-
Posted:
-
Re: Propuneri de noi trasee
Chev Celios
In loc de OMV Pipera poti sa il duci in Henri Coanda. Asta daca ne duce mintea sa facem un capat + traseul prin cartier (cu prioritate fata de restul cartierului) ca lumea acolo.
In loc de OMV Pipera poti sa il duci in Henri Coanda. Asta daca ne duce mintea sa facem un capat + traseul prin cartier (cu prioritate fata de restul cartierului) ca lumea acolo.
- ByOnu
-
Posted:
-
Re: Propuneri de noi trasee
ByOnu
OK - voi va referiti la capatul nordic care este fara stationare? Corect, da, acolo trebuie gasit obligatoriu un punct de stationare, fara discutie. Dar lipsa unui punct de stationare in centru exista si in prezent.
Nu inteleg de ce Chev Celios mi s-a adresat mie, cand propunerea nu-mi apartine. Eu doar am zis ca nu-l vreau la Romana (unde NU exista oricum stationare), ci ca ar trebui duse toate de la Romana cel putin pana la Universitate.
OK - voi va referiti la capatul nordic care este fara stationare? Corect, da, acolo trebuie gasit obligatoriu un punct de stationare, fara discutie. Dar lipsa unui punct de stationare in centru exista si in prezent.
Chev Celios wrote:
Si soferi unde isi fac pauza???? Trebuiesa te gandesti si la asta cand propui un traseu pentru ca este ilegal sa nu ai cel putin un capat unde sa se poata face pauza.
Nu inteleg de ce Chev Celios mi s-a adresat mie, cand propunerea nu-mi apartine. Eu doar am zis ca nu-l vreau la Romana (unde NU exista oricum stationare), ci ca ar trebui duse toate de la Romana cel putin pana la Universitate.
- subway guru
-
Posted:
-
- ByOnu
-
Posted:
-
Re: Propuneri de noi trasee
ByOnu
De ce trebuie sa stationeze LA Universitate (*Rosetti, pentru transbordare facila cu axa E-V)?
32 stationeaza la Unirii? 131 stationeaza la Romana? 300 stationeaza la Ateneu? 137/8 stationeaza la Mincu? 116/117/313 stationeaza la Sf. Vineri? Despre ce vorbim? Se poate fara stationare (pauza) in centru.
De ce trebuie sa stationeze LA Universitate (*Rosetti, pentru transbordare facila cu axa E-V)?
32 stationeaza la Unirii? 131 stationeaza la Romana? 300 stationeaza la Ateneu? 137/8 stationeaza la Mincu? 116/117/313 stationeaza la Sf. Vineri? Despre ce vorbim? Se poate fara stationare (pauza) in centru.
- Chev Celios
-
Posted:
-
Re: Propuneri de noi trasee
Chev Celios
Nu m-am referit la tine ByOnu, m-am referit la propunere.
Da nu am nimic cu linia atata timp cat unul din capete (oricare din ele, fie ca e in centru fie ca e in Pipera) asigura efectuarea pauzei. In propunerea originala nu ai cum sa faci absolut nici o pauza.
Nu m-am referit la tine ByOnu, m-am referit la propunere.
Da nu am nimic cu linia atata timp cat unul din capete (oricare din ele, fie ca e in centru fie ca e in Pipera) asigura efectuarea pauzei. In propunerea originala nu ai cum sa faci absolut nici o pauza.
- ByOnu
-
Posted:
-
Re: Propuneri de noi trasee
ByOnu
Perfect de acord cu tine Chev. Evident, cel putin capatul periferic trebuie sa fie cu stationare si facilitati.
Perfect de acord cu tine Chev. Evident, cel putin capatul periferic trebuie sa fie cu stationare si facilitati.
📖 Pagination options
Home page
•
Parent forum:
Traseele de transport public și evoluția mobilității în Bucuresti și Ilfov
•
Choose destination