Regiunile RomânieiMunteniaJudețul BrăilaTransportul în comun din municipiul Brăila (SC BRAICAR SA)

 

Topic: Tramvaiele SGP E1 (ex-Wiener Linien) ale Braicar S.A.

110 posts, 44895 views
 
Go to page:  1  ... 2 3 4 5 6 7 8
 
 

📖 Pagination options
Re: Tramvaiele SGP E1 (ex-Wiener Linien) ale Braicar S.A. Antonio_George

Se pare că, de la ultima relatare despre 4633, se degradează pe zi ce trece. Din cauza pucurilor și a bandajelor, va mai sta mult și bine în depou, datorită personalului prea mic. Noaptea, acesta, mai este manevrat prin depou, pentru a i se face loc altui tramvai ce are nevoie de reparații ( în viitorul apropiat 4689 ).

Deocamdată, avem o bijuterie, care merge o perioadă fără defecte, și anume 4672. După acesta, numai două tramvaie au beneficiat de bandaje noi, și anume GT8-urile 1613 și 1615! ( într-adevăr, 1615 este ceva mai silențios față de 1613 )!!!
126621766_290856545558684_8312017310632626103_n.jpg (379.66 KB; downloaded 3790 times)

 


Re: Tramvaiele SGP E1 (ex-Wiener Linien) ale Braicar S.A. Antonio_George

Un alt vagon ce merge foarte excelent, este 4638!
  Este prezent pe fiecare traseu, va beneficia mai târziu și de bandaje noi
:love:  :o
126515569_899693057436083_4135682253195699918_n.jpg (53.83 KB; downloaded 3735 times)

 


Re: Tramvaiele SGP E1 (ex-Wiener Linien) ale Braicar S.A. Volvo 65

“Excelent” nu are grad de comparație

 


Re: Tramvaiele SGP E1 (ex-Wiener Linien) ale Braicar S.A. Antonio_George

4672, prezent pe traseu
128835959_391080065669180_7479700933731828847_n.jpg (57.03 KB; downloaded 3639 times)

 


Re: Tramvaiele SGP E1 (ex-Wiener Linien) ale Braicar S.A. Antonio_George

4633, sta în continuare în Depoul Radu Negru, având probleme cu bandajele, ce vor fi schimbate.
  Începând de astăzi, a picat la traseu și 4689, care, de asemenea, nu va mai circula, tot din cauza bandajelor.

 


Re: Tramvaiele SGP E1 (ex-Wiener Linien) ale Braicar S.A. Antonio_George

4633, sta în continuare în Depoul Radu Negru, având probleme cu bandajele, ce vor fi schimbate.
  Începând de astăzi, a picat la traseu și 4689, care, de asemenea, nu va mai circula, tot din cauza bandajelor.

Legat de 4633, acesta va ieși pe traseu, la orele de vârf, când un tramvai lipsește, adică, dacă 4689 nu mai este, va întra acesta, numai pentru orele de vârf, după care, va întra în depou.

 


Re: Tramvaiele SGP E1 (ex-Wiener Linien) ale Braicar S.A. cris_m

@Antonio_George daca vrei sa modifici un mesaj ai la dispozitie 60 de minute de la momentul redactarii, nu e nevoie sa scrii un mesaj nou! O sa il sterg pe primul pentru ca il dubleaza partial pe cel de-al doilea, insa dupa ce confirmi ca ai citit aceasta atentionare.

 


Re: Tramvaiele SGP E1 (ex-Wiener Linien) ale Braicar S.A. Antonio_George

De câteva zile, 4689, nu a mai ieșit la stradă, din cauza bandajelor.
 După deraierea de pe Calea Galați, acesta, "moare" pe zi ce trece, iar schimbarea bandajelor lasă de așteptat.
 În locul lui, este vagonul 268 ( ce și acest vagon a fost defect în ultima perioadă, iar acum merge foarte bine ).
   4689 a mai deraiat acum două săptămâni, la macazul din Parcul Monument ( sens către oraș ), de data aceasta deraind cu ultimul boghiu, ce nu s-a mai încadrat bine.
     Pot spune despre acesta : "Nu te prinde mirarea să facă un dezastru"

 


Re: Tramvaiele SGP E1 (ex-Wiener Linien) ale Braicar S.A. Antonio_George

Un "nou tramvai" ce a fost repede făcut, și care circulă fără probleme de câteva zile, este 4689, ce a fost încălțat cu bandaje noi, și se comporta foarte bine pe traseu.
 Acest tramvai este singurul ce are bandaje mari pe purtător.
  În rest, după 4689, la încălțat, mai trebuie și 4638, cu bandaje de la tramvaiele din graz.

 


Re: Tramvaiele SGP E1 (ex-Wiener Linien) ale Braicar S.A. Victor92

4638 pe linia 21. Martie 2021



 


Re: Tramvaiele SGP E1 (ex-Wiener Linien) ale Braicar S.A. Antonio_George

Vin cu o veste foarte gravă pentru un tramvai din incinta Depoului Radu Negru.
  Se pare că "vedeta zilei", 4638, are câteva săptămâni de când zace în depou, din cauza bandajelor. (în sfârșit s-a terminat și cu el.)
  Acum, nu sunt foarte sigur, ( nu mai au nici un fel de bandaj, doar de la tramvaiele aduse din graz ), s-ar putea să devină cândva donator, pentru că, dacă se mai strică un vagon E1 de pe traseu, nu mai piese păstrate.. 4653 și 4661 nu mai au nimic pentru tramvaie, "piese principale"

Revin cu informații...

 


Re: Tramvaiele SGP E1 (ex-Wiener Linien) ale Braicar S.A. Costin

Antonio_George, te rog sa iti recitești mesajele inainte sa le publici, pentru ca scrii numai nonsensuri.

O veste foarte grava (deci e de rau) .... in sfarsit s-a terminat cu el (deci e bine??!).

Apoi, fraza asta ".. 4653 și 4661 nu mai au nimic pentru tramvaie, "piese principale" " nu are nici un sens. Piesele principale de ce sunt in ghilimele, e o metafora? Sunt de fapt secundare?

Inceacra sa scrii la obiect si coerent ca aici nu facem compuneri.

 


Re: Tramvaiele SGP E1 (ex-Wiener Linien) ale Braicar S.A. andrei11

Și  ce înseamnă graz ( scris cu g mic ) ?  Graz e un oraș din Austria, dar graz  ?
____________________________
...dacă se mai strică un vagon E1 de pe traseu, nu mai piese păstrate..
Fraza asta nu e pe românește.

 


Re: Tramvaiele SGP E1 (ex-Wiener Linien) ale Braicar S.A. stefan_br

4672 era singurul E1 cu aspect comercial ok, era...

Probabil din cauza dungilor nu au mai observat sa ii dea o mana de vopsea dupa ce a fost tamponat. :think:

IMG_7615.jpg (714.59 KB; downloaded 2872 times)

 


Go to page:  1  ... 2 3 4 5 6 7 8
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Transportul în comun din municipiul Brăila (SC BRAICAR SA)  • 
Choose destination

Since our 2278 forum members have written 420666 posts in 5242 topics and 513 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use