Transportul feroviar în RomâniaPrezentări și discuții - material rulantLocomotive electrice

 

Topic: Locomotiva 420 302-8 (ex. 42-0302-2)

206 posts, 94632 views
 
Go to page:  1  ... 9 10 11 12 13 14 15
 
 

📖 Pagination options
Re: Locomotiva 420 302-8 (ex. 42-0302-2) George

Oricum repararea acestei locomotive a durat enorm, 9 luni! I-au schimbat şi ceva echipamente sau e doar o refăţuire şi revizuire curentă?

 


Re: Locomotiva 420 302-8 (ex. 42-0302-2) Gabi23

Este aptă pentru viteza maximă 200 km/h?

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: Locomotiva 420 302-8 (ex. 42-0302-2) Utilizator anonim

A durat pentru ca vin foarte greu piesele si materialele necesare. In mare parte a ramas la fel, a primit osii noi, pantografe noi, a fost recablata partial si au fost realizate reparatii uzuale.

Este masina de 160, cu boghiuri de 160.

 


Re: Locomotiva 420 302-8 (ex. 42-0302-2) Stefan28

Din ce știu boghiurile ei de 200 km sunt în BC, nu au de gând să le pună?

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: Locomotiva 420 302-8 (ex. 42-0302-2) Utilizator anonim

De ce le-ar pune cand nu avem trenuri de 200 kmh? Boghiurile de 160 sunt trecute prin RR si ele si sunt apte si corespunzatoare.

 


  • sss
  • Posted:
  •  

Re: Locomotiva 420 302-8 (ex. 42-0302-2) sss

Este laudabil ca au pastrat schema de culoare, pentru mine este cea mai eleganta! :applause:

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: Locomotiva 420 302-8 (ex. 42-0302-2) Utilizator anonim

Mai multe imagini de azi, iar pe Mobilitate.eu ( https://mobilitate.eu/scrl-brasov-rr-302/ ) am realizat un material foto cu locomotiva în timpul manevrelor intre halele secției de reparații si in timpul operațiunilor de cântărire și echilibrare, o serie de operațiuni asistate de calculatorul sistemului de cântărire, care oferă informații legate de sarcina pe fiecare osie a locomotivei, operatorii realizând toate reglajele necesare pentru ca locomotiva să corespundă find punct de vedere al echilibrării pe fiecare osie. O locomotivă care nu este echilibrată poate avea probleme de aderență și o proastă funcționare a sistemului de tracțiune. Operațiunea de echilibrare se încheie in general la cântărire, iar in cazul în care există valori ce nu pot fi remediate este necsară ridicarea acesteia pe vinciuri și o nouă intervenție la partea de suspenii pe arc elicoidal și metalastice. Operațiunea de cântărire și echilibrare se face atât la RRuri cât și la toate procedurile de revizii intermediare.

Locomotiva incepe probele la retea miercuri, urmand ca pana la finalul saptamanii sa iasa si in probe si cu noroc pana in 10 decembrie sa revina la BC.
20201127_090542.JPG (660.17 KB; downloaded 3941 times)
20201127_090551.JPG (411.51 KB; downloaded 3941 times)
20201127_090743.JPG (494.71 KB; downloaded 3985 times)
20201127_101601.JPG (565.24 KB; downloaded 3969 times)
20201127_102019(0).JPG (549.82 KB; downloaded 3943 times)
20201127_102309.JPG (383.58 KB; downloaded 3925 times)
20201127_102921.JPG (325.34 KB; downloaded 3943 times)
20201127_103118.JPG (375.63 KB; downloaded 3933 times)
20201127_103339.JPG (668.9 KB; downloaded 4023 times)
20201127_103346.JPG (448.22 KB; downloaded 3922 times)

 


Re: Locomotiva 420 302-8 (ex. 42-0302-2) Robert24

De ce se incapataneaza sa o mentina in aceasta clasa 420, avand in vedere ca sunt totusi slabe sansele sa o mai vedem vreodata alergand cu 200?

 


Re: Locomotiva 420 302-8 (ex. 42-0302-2) shoppy

Ca asa vor titularii si, mai subtil,  asa se pot controla mai usor titularii, ca este mai usor sa ai in regie 100 de titulari care toti se sapa si se lupta intre ei pentru o locomotiva mai buna si mai sorcovita decat sa ai 100 de angajati uniti care sa ceara intr-un glas conditii egale si mai bune pentru toti.

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: Locomotiva 420 302-8 (ex. 42-0302-2) Utilizator anonim

Locomotiva nu are titulari si nu a avut in ultima vreme titulari. Am aflat ulterior, boghiurile de EA2 sunt in depoul BC si pot fi montate oricand sub locomotiva. Iar la 200 este necesara, ca se fac frecvent probe de viteza la Faurei.

 


Re: Locomotiva 420 302-8 (ex. 42-0302-2) shoppy

Nu am spus titularii ei, titularii in general, si sigur sunt unii pregatiti la care li se promite asta de mai multa vreme.
Ca se fac "frecvente probe de viteza" la Faurei, da, se fac, dar nu de catre CFR Calatori si nu de viteza 200, si pentru probe nu ai nevoie de CoCo, este de ajuns un Smartron sau Taurus.
Si daca zicem ca in caz se intampla sa caute cineva de inchiriat si sa nu gaseasca nici un Siemens sau Transmontana, pai Calatori au Pheonixul 2003 apt de 200(parca), deci clar si celalalt Pheonix si Transmontana pot merge cu 200, iar la teste iti trebuie precizie iar 302 este clasica in trepte, deci nu o sa atinga niciodata precizia vitezei unei electronice.

 


Re: Locomotiva 420 302-8 (ex. 42-0302-2) MariusCFRBucuresti

shoppy,fara suparare,dar de unde scoti informatiile astea?

 



Re: Locomotiva 420 302-8 (ex. 42-0302-2) MariusCFRBucuresti

TransMontana nu e de 200. Singurele locomotive de 200 km/h sunt Phoenixu 003(care e la gard momentan) , Phoenixu 004 , EA 888 (TSAM experimental) si EA 302.
Ai precizie si cu 302-ul la 200.
Cand vor cei de la Faurei probe intai vorbesc cu cei de la CFR Calatori.

 


Go to page:  1  ... 9 10 11 12 13 14 15
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Locomotive electrice  • 
Choose destination

Since our 2278 forum members have written 420670 posts in 5242 topics and 513 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use