Regiunile RomânieiMunteniaJudețul BrăilaIstoria transportului public în municipiul Brăila

 

Topic: Tramvaiele MAN/Siemens T4+B4 (ex-Nürnberg) ale Braicar S.A.

33 posts, 13303 views
 
Go to page:  1 2 3
 
 

📖 Pagination options
Re: Tramvaiele MAN/Siemens T4+B4 (ex-Nürnberg) ale Braicar S stefan_br

Din 2016 si ultima garnitura de MAN a fost trasa pe dreapta. In depoul Vidin se mai afla garate cateva remorci si vagoanele motor 237 si 249 (parca si 235).

 



Re: Tramvaiele MAN/Siemens T4+B4 (ex-Nürnberg) ale Braicar S Antonio_George

Man-ul 237, a devenit noul vagon de lucru al Depoului Radu Negru, după ce Timiș - ul 69 va fi casat, în incinta Depoului Vidin.
   Acesta va ieși la nevoie, atunci când sunt probleme la rețeaua de tramvai sau când un vagon este deraiat!
La ora actuală, mai exista 2 garnituri MAN, și anume : 235 ( ce este transformat și el în vagon de lucru ) și 249 ( care de asemenea este donator ), + câteva remorci și anume 1610 ( ex. 237+1567 ) , 1602 ( ex 238+1602 ).

 


  • GPS
  • Posted:
  •  

Re: Tramvaiele MAN/Siemens T4+B4 (ex-Nürnberg) ale Braicar S.A. GPS

Când se dorește casarea Timișului?

 


Re: Tramvaiele MAN/Siemens T4+B4 (ex-Nürnberg) ale Braicar S Puss in Boots

Sa il trimita la Iasi. In ce stare este? Are mai mult decat o caroserie goala?

 


Re: Tramvaiele MAN/Siemens T4+B4 (ex-Nürnberg) ale Braicar S Antonio_George

Casarea rolei 69, nu se știe exact.
Momentan se află în incinta Depoului Vidin, unde își așteaptă soarta bună sau rea.

Cât despre MAN-ul 237, este într-o stare destul de bunicică, posibil să aibe parte de o vopsire!

 


Re: Tramvaiele MAN/Siemens T4+B4 (ex-Nürnberg) ale Braicar S Puss in Boots

Dar e ceva de capul lui? adica in afara de o caroserie mai are piesele originale pe el?

 


Re: Tramvaiele MAN/Siemens T4+B4 (ex-Nürnberg) ale Braicar S.A. stefan_br

069 este un Timis modificat. Are plug pentru deszapezire si platforma pentru lucrul la inaltime. Rezistentele ii sunt mutate in salon iar o parte din scaune sunt scoase. Bordul este unul sumar cu multe butoane lipsa. Farurile nu mai sunt cele originale. A avut si o remorca platforma din fosta 083 , pentru transportul de materiale. La topicul dedicat vagoanelor Timis sunt poze cu el.

 


Re: Tramvaiele MAN/Siemens T4+B4 (ex-Nürnberg) ale Braicar S Antonio_George

La MAN-uri, situația este următoarea :
235 - vagon de lucru al Depoului Vidin, funcțional.
237 - vagon de lucru al Depoului Radu Negru. funcțional.
249 - fost vagon de lucru al Depoului Vidin, donator.
259 - fost vagon de călători, transformat prin anul 2000, în vagon bar. El se găsește și în ziua de azi, într-o hală a Depoului Vidin, nefuncțional.

Restul vagoanelor, au fost casate de zeci de ani, sau chiar recent!
De reținut faptul că, primul MAN căzut la datorie, a fost 261+1579, ( prin anul 2006 ) după ce vagonul motor a luat foc, din cauza instalației,( acest vagon mai luând foc din aceasta cauză ) și a devenit donator.
În Depoul Vidin, se mai găsește remorca 1602 ( ex. 238+1602 ), pe post de donatoare ; sau o fi fost casată!

 


Re: Tramvaiele MAN/Siemens T4+B4 (ex-Nürnberg) ale Braicar S.A. Puss in Boots

Mai putine semne de exclamare si e perfect.

 


Re: Tramvaiele MAN/Siemens T4+B4 (ex-Nürnberg) ale Braicar S.A. andrei11

De la moderator citire:

Stimate  Antonio_George,  termină frazele cu punct (.).  Nu mai folosi semnul exclamării ( ! ) abuziv.
Mulțumesc.
_______________________________
Semnul exclamării, numit și semn de exclamație, marchează grafic intonația frazelor și a propozițiilor exclamative sau imperative. El arată astfel: „!”. Se pune, de asemenea, după interjecțiile și substantivele în cazul vocativ care exprimă stări sufletești și sunt considerate cuvinte (sau părți de frază) independente. Când interjecția are, în același timp, sens exclamativ și interogativ, semnul exclamării este însoțit desemnul întrebării.

 


Re: Tramvaiele MAN/Siemens T4+B4 (ex-Nürnberg) ale Braicar S.A. Antonio_George

  Am să fac o mică corectare la postarea cu situațiile Man-urilor prezente
1. Se pare ca 237 a fost casat acum câteva săptămâni, în incinta Depoului Vidin.
2. Mulți dintre voi, credeți că vagonul picat de către Liceul de Arte, este 259, vă înșelați. Acesta fiind 1605 și nu 259
3. Vagonul de lucru al Depoului Radu Negru, 235, este mai activ ca în vremurile de altă dată, acesta fiind la traseu cam de câteva ori pe lună, lucru ce e bine de observat

 


Re: Tramvaiele MAN/Siemens T4+B4 (ex-Nürnberg) ale Braicar S.A. stefan_br

259 este vagon motor, care a ars in trecut si a fost transformat in unul cu interior rustic (remorca), fiind vopsit/pictat cu diverse desene

1605 este o remorca cu stickere pe  ea, un fel de idee de vagon bar. Nu e nicio confuzie.

Mai jos si o poza cu 1605, daca dai un search pe Google ai sa vezi fotografii cu ele.

1605(3.02.2010).JPG (503.48 KB; downloaded 2562 times)

 


  • Lulu_matei
  • Posted:
  •  

Re: Tramvaiele MAN/Siemens T4+B4 (ex-Nürnberg) ale Braicar S.A. Lulu_matei

237 a fost casat acum un an, in rest ramane 35 pt Depoul Vidin si 249 pt Depoul Radu Negru dar trebuie sa fie vopsit total.

 


Go to page:  1 2 3
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Istoria transportului public în municipiul Brăila  • 
Choose destination

Since our 2279 forum members have written 420769 posts in 5243 topics and 513 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use