Topic: Tramvaiele MAN/Siemens T4+B4 (ex-Nürnberg) ale Braicar S.A.
33 posts, 13303 views
📖 Pagination options
- stefan_br
-
Posted:
-
Re: Tramvaiele MAN/Siemens T4+B4 (ex-Nürnberg) ale Braicar S
stefan_br
Din 2016 si ultima garnitura de MAN a fost trasa pe dreapta. In depoul Vidin se mai afla garate cateva remorci si vagoanele motor 237 si 249 (parca si 235).
Din 2016 si ultima garnitura de MAN a fost trasa pe dreapta. In depoul Vidin se mai afla garate cateva remorci si vagoanele motor 237 si 249 (parca si 235).
- WT_fan06
-
Posted:
-
- Antonio_George
-
Posted:
-
Re: Tramvaiele MAN/Siemens T4+B4 (ex-Nürnberg) ale Braicar S
Antonio_George
Man-ul 237, a devenit noul vagon de lucru al Depoului Radu Negru, după ce Timiș - ul 69 va fi casat, în incinta Depoului Vidin.
Acesta va ieși la nevoie, atunci când sunt probleme la rețeaua de tramvai sau când un vagon este deraiat!
La ora actuală, mai exista 2 garnituri MAN, și anume : 235 ( ce este transformat și el în vagon de lucru ) și 249 ( care de asemenea este donator ), + câteva remorci și anume 1610 ( ex. 237+1567 ) , 1602 ( ex 238+1602 ).
Man-ul 237, a devenit noul vagon de lucru al Depoului Radu Negru, după ce Timiș - ul 69 va fi casat, în incinta Depoului Vidin.
Acesta va ieși la nevoie, atunci când sunt probleme la rețeaua de tramvai sau când un vagon este deraiat!
La ora actuală, mai exista 2 garnituri MAN, și anume : 235 ( ce este transformat și el în vagon de lucru ) și 249 ( care de asemenea este donator ), + câteva remorci și anume 1610 ( ex. 237+1567 ) , 1602 ( ex 238+1602 ).
- GPS
-
Posted:
-
Re: Tramvaiele MAN/Siemens T4+B4 (ex-Nürnberg) ale Braicar S.A.
GPS
Când se dorește casarea Timișului?
Când se dorește casarea Timișului?
- Puss in Boots
-
Posted:
-
Re: Tramvaiele MAN/Siemens T4+B4 (ex-Nürnberg) ale Braicar S
Puss in Boots
Sa il trimita la Iasi. In ce stare este? Are mai mult decat o caroserie goala?
Sa il trimita la Iasi. In ce stare este? Are mai mult decat o caroserie goala?
- Antonio_George
-
Posted:
-
Re: Tramvaiele MAN/Siemens T4+B4 (ex-Nürnberg) ale Braicar S
Antonio_George
Casarea rolei 69, nu se știe exact.
Momentan se află în incinta Depoului Vidin, unde își așteaptă soarta bună sau rea.
Cât despre MAN-ul 237, este într-o stare destul de bunicică, posibil să aibe parte de o vopsire!
Casarea rolei 69, nu se știe exact.
Momentan se află în incinta Depoului Vidin, unde își așteaptă soarta bună sau rea.
Cât despre MAN-ul 237, este într-o stare destul de bunicică, posibil să aibe parte de o vopsire!
- Puss in Boots
-
Posted:
-
Re: Tramvaiele MAN/Siemens T4+B4 (ex-Nürnberg) ale Braicar S
Puss in Boots
Dar e ceva de capul lui? adica in afara de o caroserie mai are piesele originale pe el?
Dar e ceva de capul lui? adica in afara de o caroserie mai are piesele originale pe el?
- stefan_br
-
Posted:
-
Re: Tramvaiele MAN/Siemens T4+B4 (ex-Nürnberg) ale Braicar S.A.
stefan_br
069 este un Timis modificat. Are plug pentru deszapezire si platforma pentru lucrul la inaltime. Rezistentele ii sunt mutate in salon iar o parte din scaune sunt scoase. Bordul este unul sumar cu multe butoane lipsa. Farurile nu mai sunt cele originale. A avut si o remorca platforma din fosta 083 , pentru transportul de materiale. La topicul dedicat vagoanelor Timis sunt poze cu el.
069 este un Timis modificat. Are plug pentru deszapezire si platforma pentru lucrul la inaltime. Rezistentele ii sunt mutate in salon iar o parte din scaune sunt scoase. Bordul este unul sumar cu multe butoane lipsa. Farurile nu mai sunt cele originale. A avut si o remorca platforma din fosta 083 , pentru transportul de materiale. La topicul dedicat vagoanelor Timis sunt poze cu el.
- Antonio_George
-
Posted:
-
Re: Tramvaiele MAN/Siemens T4+B4 (ex-Nürnberg) ale Braicar S
Antonio_George
La MAN-uri, situația este următoarea :
235 - vagon de lucru al Depoului Vidin, funcțional.
237 - vagon de lucru al Depoului Radu Negru. funcțional.
249 - fost vagon de lucru al Depoului Vidin, donator.
259 - fost vagon de călători, transformat prin anul 2000, în vagon bar. El se găsește și în ziua de azi, într-o hală a Depoului Vidin, nefuncțional.
Restul vagoanelor, au fost casate de zeci de ani, sau chiar recent!
De reținut faptul că, primul MAN căzut la datorie, a fost 261+1579, ( prin anul 2006 ) după ce vagonul motor a luat foc, din cauza instalației,( acest vagon mai luând foc din aceasta cauză ) și a devenit donator.
În Depoul Vidin, se mai găsește remorca 1602 ( ex. 238+1602 ), pe post de donatoare ; sau o fi fost casată!
La MAN-uri, situația este următoarea :
235 - vagon de lucru al Depoului Vidin, funcțional.
237 - vagon de lucru al Depoului Radu Negru. funcțional.
249 - fost vagon de lucru al Depoului Vidin, donator.
259 - fost vagon de călători, transformat prin anul 2000, în vagon bar. El se găsește și în ziua de azi, într-o hală a Depoului Vidin, nefuncțional.
Restul vagoanelor, au fost casate de zeci de ani, sau chiar recent!
De reținut faptul că, primul MAN căzut la datorie, a fost 261+1579, ( prin anul 2006 ) după ce vagonul motor a luat foc, din cauza instalației,( acest vagon mai luând foc din aceasta cauză ) și a devenit donator.
În Depoul Vidin, se mai găsește remorca 1602 ( ex. 238+1602 ), pe post de donatoare ; sau o fi fost casată!
- Puss in Boots
-
Posted:
-
Re: Tramvaiele MAN/Siemens T4+B4 (ex-Nürnberg) ale Braicar S.A.
Puss in Boots
Mai putine semne de exclamare si e perfect.
Mai putine semne de exclamare si e perfect.
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Tramvaiele MAN/Siemens T4+B4 (ex-Nürnberg) ale Braicar S.A.
andrei11
De la moderator citire:
Stimate Antonio_George, termină frazele cu punct (.). Nu mai folosi semnul exclamării ( ! ) abuziv.
Mulțumesc.
_______________________________
Semnul exclamării, numit și semn de exclamație, marchează grafic intonația frazelor și a propozițiilor exclamative sau imperative. El arată astfel: „!”. Se pune, de asemenea, după interjecțiile și substantivele în cazul vocativ care exprimă stări sufletești și sunt considerate cuvinte (sau părți de frază) independente. Când interjecția are, în același timp, sens exclamativ și interogativ, semnul exclamării este însoțit desemnul întrebării.
De la moderator citire:
Stimate Antonio_George, termină frazele cu punct (.). Nu mai folosi semnul exclamării ( ! ) abuziv.
Mulțumesc.
_______________________________
Semnul exclamării, numit și semn de exclamație, marchează grafic intonația frazelor și a propozițiilor exclamative sau imperative. El arată astfel: „!”. Se pune, de asemenea, după interjecțiile și substantivele în cazul vocativ care exprimă stări sufletești și sunt considerate cuvinte (sau părți de frază) independente. Când interjecția are, în același timp, sens exclamativ și interogativ, semnul exclamării este însoțit desemnul întrebării.
- Antonio_George
-
Posted:
-
Re: Tramvaiele MAN/Siemens T4+B4 (ex-Nürnberg) ale Braicar S.A.
Antonio_George
Am să fac o mică corectare la postarea cu situațiile Man-urilor prezente
1. Se pare ca 237 a fost casat acum câteva săptămâni, în incinta Depoului Vidin.
2. Mulți dintre voi, credeți că vagonul picat de către Liceul de Arte, este 259, vă înșelați. Acesta fiind 1605 și nu 259
3. Vagonul de lucru al Depoului Radu Negru, 235, este mai activ ca în vremurile de altă dată, acesta fiind la traseu cam de câteva ori pe lună, lucru ce e bine de observat
Am să fac o mică corectare la postarea cu situațiile Man-urilor prezente
1. Se pare ca 237 a fost casat acum câteva săptămâni, în incinta Depoului Vidin.
2. Mulți dintre voi, credeți că vagonul picat de către Liceul de Arte, este 259, vă înșelați. Acesta fiind 1605 și nu 259
3. Vagonul de lucru al Depoului Radu Negru, 235, este mai activ ca în vremurile de altă dată, acesta fiind la traseu cam de câteva ori pe lună, lucru ce e bine de observat
- stefan_br
-
Posted:
-
Re: Tramvaiele MAN/Siemens T4+B4 (ex-Nürnberg) ale Braicar S.A.
stefan_br
259 este vagon motor, care a ars in trecut si a fost transformat in unul cu interior rustic (remorca), fiind vopsit/pictat cu diverse desene
1605 este o remorca cu stickere pe ea, un fel de idee de vagon bar. Nu e nicio confuzie.
Mai jos si o poza cu 1605, daca dai un search pe Google ai sa vezi fotografii cu ele.
259 este vagon motor, care a ars in trecut si a fost transformat in unul cu interior rustic (remorca), fiind vopsit/pictat cu diverse desene
1605 este o remorca cu stickere pe ea, un fel de idee de vagon bar. Nu e nicio confuzie.
Mai jos si o poza cu 1605, daca dai un search pe Google ai sa vezi fotografii cu ele.
1605(3.02.2010).JPG (503.48 KB; downloaded 2562 times)
- Lulu_matei
-
Posted:
-
Re: Tramvaiele MAN/Siemens T4+B4 (ex-Nürnberg) ale Braicar S.A.
Lulu_matei
237 a fost casat acum un an, in rest ramane 35 pt Depoul Vidin si 249 pt Depoul Radu Negru dar trebuie sa fie vopsit total.
237 a fost casat acum un an, in rest ramane 35 pt Depoul Vidin si 249 pt Depoul Radu Negru dar trebuie sa fie vopsit total.
📖 Pagination options