Zona metropolitană BucureștiTotul despre București

 

Topic: Aspecte negative în circulația bucureșteană

1395 posts, 297733 views
 
Go to page:  1  ... 79 80 81 82 83 84 85  ... 100
 
 

📖 Pagination options

Re: Aspecte negative în circulația bucureșteană andreiiul

Eu zic ca e cazul sa finalizam aceasta discutie pt ca deja ne contram prea mult pe acelasi subiect.
Imi spun ultimul punct de vedere legat de subiectul asta si gata.
Proprietarul este raspunzator de tot ce inseamna dreptul de circulatie al masinii (acte, asigurari, taxe) iar cel care o conduce e raspunzator de ce face in spatele volanului.
Daca soferul nu este acelasi cu proprietarul, atunci in caz de probleme proprietarul e intrebat cine a condus. Alege sa acopere soferul, isi asuma raspunderea pt ce a facut soferul. Comunica organelor cine a condus si in ce circumstante a ajuns sa conduca, atunci este exonerat de responsabilitatea faptelor comise de sofer.

 


Re: Aspecte negative în circulația bucureșteană andrei11

Exact același lucru  am spus și eu !  :applause:

 


Re: Aspecte negative în circulația bucureșteană essco

andreiiul wrote:
...
Imi spun ultimul punct de vedere legat de subiectul asta si gata...

Imi spun si eu ultimul punct de vedere legat de subiectul asta si gata...

andreiiul wrote:
...
Daca soferul nu este acelasi cu proprietarul, atunci in caz de probleme proprietarul e intrebat cine a condus. Alege sa acopere soferul, isi asuma raspunderea pt ce a facut soferul. Comunica organelor cine a condus si in ce circumstante a ajuns sa conduca, atunci este exonerat de responsabilitatea faptelor comise de sofer.


Proprietarul este intrebat?  :lol:
Si daca soferul nu recunoaste ca el a condus? Ce facem?
Domnilor, haide sa vorbim despre subiecte pe care le stapanim. Sa lasam legislatia in sarcina cui se pricepe.

 


  • Tom
  • Posted:
  •  

Re: Aspecte negative în circulația bucureșteană Tom

Nu vreau sa continui aiurea discutia, dar din cate stiu, maidanezii au acces la baza de date de la inmatriculari si pot gasi proprietarul si la ANAF si de la un ANAF la altul in caz de vanzari succesive. Cunosc cazuri de masini abandonate vandute cu acte de mana, cu un proprietar inregistrat la politie si vandute apoi de cateva ori, iar ultimul proprietar nu putea fi contactat.
Mai frumos este cazul masinilor inmatriculate pe firme care nu mai exista, iar acesta chiar e un aspect negativ, care undeva in Bucuresti era o trecere de pietoni cu zebra cu o dunga mai scurta din cauza masinii.
Iar masina daca este scoasa de la fisc pe motiv de vanzare, este inregistrat noul proprietar, astfel incat ANAF trimite amenda mai departe noului proprietar, chiar daca la Politie masina figureaza cu proprietarul vechi. Exista multe masini vandute astfel din cauza mizeriei de taxe de prima inmatriculare.
Cunosc insa si cazuri (si am vazut documentul) in care persoane fizice sau firme erau notificate de Politie sa declare persoana care a condus o anumita masina la o anumita data, pe fondul comiterii unei contraventii.

 


Re: Aspecte negative în circulația bucureșteană andrei11

Intersecția Șoselei București - Ploiești ( stradă din Sectorul 1 ) cu breteaua Bulevardului Dr Liviu Librescu - deasemenea arteră a Sectorului 1.
Semnul de circulație este logic pus acolo.
1.jpg (256.01 KB; downloaded 2151 times)

Al doilea semn de circulație, adică acesta
2.jpg (221.46 KB; downloaded 2151 times)
În schimb lasă loc la multe bănuieli că cei care aprobă instalarea lor au creierul corect dezvoltat. interpretarea acestui semn din punct de vedere al Regulamentului este clară,  Șoseaua București - Ploiești este la intersecția cu Aleea Priveghetorilor o stradă care-și pierde prioritatea. Culmea că și Aleea Privighetorilor are cedează trecerea, așadar dacă vreți să vă reparați mașina pe banii altora ( dacă e cazul ) veniți pe Aleea Privightorilor și atingeți ușor o mașină ce circulă pe Șoseaua București - Ploiești.  Toate cele 3 străzi mai sus amintite sunt străzi ce aparțin de București -  Sector 1.
Mâine voi prezenta încă o aberație a << implantării >> semnelor de circulație în București.

 


Re: Aspecte negative în circulația bucureșteană Cristi N

Eu am ceva dileme legate si de primul cedeaza trecerea.
Din moment ce numarul de benzi se pastreaza si inainte si dupa mie mi se pare inutil. Era o situatie complet diferita daca dupa el se pierdea cel putin o banda.

Legat de al doilea cedeaza trecerea cred ca e uitat din perioada in care se putea face stanga de pe DN 1 in aleea Privighetorilor si invers.

 


Re: Aspecte negative în circulația bucureșteană cris_m

Similar exista un cedeaza trecerea cand virezi din Liviu Rebreanu pe Campia Libertatii, considerat de foarte multi ciudat amplasat avand in vedere ca benzile nu se reduc. Cand faceam scoala de soferi, am trecut o data prin zona si l-am intrebat pe instructor la ce bun acel indicator, iar explicatia a fost (nu-mi amintesc exact cuvant cu cuvant): "Daca aveai linie continua 25-50m dupa ce se unesc cele doua benzi, nu mai era nevoie de semn. Asa cum e acum, daca vii dinspre Parklake spre Campia Libertatii, poti sa schimbi banda si iese cu accident..."

 


Re: Aspecte negative în circulația bucureșteană bgd70

Acolo am trecut si eu cu scoala de soferi in trecut si exact aceeasi explicatie am primit-o si eu. Teoretic, daca vii dinspre ParkLake si vrei sa te muti pe prima banda dupa ce se unesc, prima banda iti acorda prioritate. In practica, cei care vor sa faca asta se muta doar daca e libera banda, nu se baga nimeni pt ca are prioritate.

 


Re: Aspecte negative în circulația bucureșteană andreiiul

In situatia DN1 cu Librescu (valabil si la celelalte bretele aferente pasajelor) amplasarea indicatorului de cedeaza e corecta. Cei care vin de pe DN au prioritate fata de cei care vin pe langa pasaje. Daca nu ai avea acel indicator ai avea multe situatii cand cei de pe banda 1 a pasajului ar trebui sa reduca viteza mult pt a se incadra pe bretele (sa nu uitam ca vitezele maxime sunt diferite - 70 pe pasaj si 50 pe langa).
Indicatorul de la virajul catre Privighetorilor probabil ca are acceasi logica, iesirea pe Privighetorilor e cam din scurt  daca vii de pe pasaj.

 


Re: Aspecte negative în circulația bucureșteană cris_m

La intersectia cu DN mai e o chestie care nu se invata la scoala de soferi, dar care tine mai degraba de o "etica" a soferiei (in Germania practica asta am vazut-o mai ales pe autostrazi). Cel care este pe drumul cu viteza superioara la apropierea de intrari din lateral va schimba banda pe a face loc celor care vin de pe drumul cu viteza inferioara. In acest fel se asigura fluenta pentru toata lumea, iar riscul de accidente scade in mod simtitor.

 


Re: Aspecte negative în circulația bucureșteană Chev Celios

Asta tine oarecum si de bun simt, dar si de experianta. De cate ori am putut am facut treaba asta pentru ca odata cu experienta acumulata mi-am dat seama ca asa este cel mai bine pentru toata lumea. Chiar si in cazul in care o masina este oprita pe banda de urgenta tot daca pot trec pe banda 2 din motive de siguranta.

 


Re: Aspecte negative în circulația bucureșteană andrei11

Alt exemplu de amplasament ilogic al semnelor de circulație.
Suntem pe B-dul Unirii unde de ceva ani s-au amenajat parcări în spic. Ieșirea din parcare e total ilogică din punct de vedere al semnelor de circulație:
Draft 1.jpg (277.5 KB; downloaded 1958 times)

Și schema rezultată:
Draft 2.jpg (12.64 KB; downloaded 1924 times)

Din punct de vedere al Regulamentului circulația pe B-dul Unirii este interzisă !
Rezolvarea logică ar fi  următoarea:
Draft 3.jpg (14.37 KB; downloaded 1903 times)

Adică cam așa ceva:
Draft 5.jpg (118.99 KB; downloaded 1950 times)
Draft 4.jpg (322.46 KB; downloaded 1953 times)

 


Re: Aspecte negative în circulația bucureșteană orex

O idiotenie fara...margini! :yes:

 


Go to page:  1  ... 79 80 81 82 83 84 85  ... 100
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Totul despre București  • 
Choose destination

Since our 2277 forum members have written 420556 posts in 5240 topics and 513 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use