Topic: Defecte, imobilizări și reparații ale autobuzelor
4713 posts, 1186145 views
📖 Pagination options
- Andrei Andraș
-
Posted:
-
Maşini de intervenţii ale STB
Andrei Andraș
Citaro au și 14 ani, Otokar 2. Unde e rata mai mare de defectare? La ce mentenanță spre zero acordă STB mașinilor, e bine că se strică doar un autobuz la 1-2 zile.
Citaro au și 14 ani, Otokar 2. Unde e rata mai mare de defectare? La ce mentenanță spre zero acordă STB mașinilor, e bine că se strică doar un autobuz la 1-2 zile.
- ADK
-
Posted:
-
Re: Maşini de intervenţii ale STB
ADK
Mai ales având în vedere munca pe care au dus-o Mercedesurile toți anii ăștia.
Mai ales având în vedere munca pe care au dus-o Mercedesurile toți anii ăștia.
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Maşini de intervenţii ale STB
Utilizator anonim
Asta nu scuza lipsa sigurantei in trafic. Chiar ieri am mers cu 304 cu un Euro 4 care afisa prin rotatie pe bord - deranjament comanda frana si deranjamement frana stationare. Si cand face cine stie ce nenorocire masina nu.vor sta oamenii ajunsi prin spitale se se gandeasca cine a facut sau nu mentenanta.
Asta nu scuza lipsa sigurantei in trafic. Chiar ieri am mers cu 304 cu un Euro 4 care afisa prin rotatie pe bord - deranjament comanda frana si deranjamement frana stationare. Si cand face cine stie ce nenorocire masina nu.vor sta oamenii ajunsi prin spitale se se gandeasca cine a facut sau nu mentenanta.
- ADK
-
Posted:
-
Re: Maşini de intervenţii ale STB
ADK
Pot fi și erori de la calculator din cauza lipsei/defectarea unor senzori, iar totul să fie bine.
Pot fi și erori de la calculator din cauza lipsei/defectarea unor senzori, iar totul să fie bine.
- Andrei98
-
Posted:
-
Re: Maşini de intervenţii ale STB
Andrei98
Acele erori reprezinta problemele la frâna care este acționată prin buton de către șofer care o acționează atunci când stă la semafor de exemplu și la cea care ar trebui să țină autobuzul frânat când sunt ușile deschise. Cea din urmă poate apărea de exemplu atunci când autobuzul a fost "mânărit" să poată pleca cu ușile deschise.
Acele erori reprezinta problemele la frâna care este acționată prin buton de către șofer care o acționează atunci când stă la semafor de exemplu și la cea care ar trebui să țină autobuzul frânat când sunt ușile deschise. Cea din urmă poate apărea de exemplu atunci când autobuzul a fost "mânărit" să poată pleca cu ușile deschise.
- Andrei98
-
Posted:
-
Re: Mentenanţa autobuzelor
Andrei98
Pentru cei care zic că nu au văzut "decât 2" Otokare defecte anul ăsta.
Dacă nu este cineva tot timpul să le surprindă nu înseamnă că nu există.
Pentru cei care zic că nu au văzut "decât 2" Otokare defecte anul ăsta.
Screenshot_20201121_182948.jpg (218.41 KB; downloaded 3353 times)
Dacă nu este cineva tot timpul să le surprindă nu înseamnă că nu există.
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Mentenanţa autobuzelor
Utilizator anonim
La Otokar vine serviceul si se rezolva in maxim o ora orice. Rar ajung tractate, personal inafara de ce am vazut aici, am mai vazut un articulat prin iulie. Citaro...zeci. Ca sa nu mai zic de hibride care deja vreo 2 stau in garaj defecte.
La Otokar vine serviceul si se rezolva in maxim o ora orice. Rar ajung tractate, personal inafara de ce am vazut aici, am mai vazut un articulat prin iulie. Citaro...zeci. Ca sa nu mai zic de hibride care deja vreo 2 stau in garaj defecte.
- Andrei Andraș
-
Posted:
-
Mentenanţa autobuzelor
Andrei Andraș
La așa cuvinte de laudă mă întreb de ce nu a luat precedenta vreo 1500 de bucăți dacă-s așa bune. A vrut să fie modestă.
La așa cuvinte de laudă mă întreb de ce nu a luat precedenta vreo 1500 de bucăți dacă-s așa bune. A vrut să fie modestă.
- Laurenţiu
-
Posted:
-
Re: Mentenanţa autobuzelor
Laurenţiu
Nu putem compara Citaro pe care STB le exploatează de ani buni cu niște autobuze de 2 ani care la început unele se defectau. Sunt curios când vor ajunge la atâția ani de exploatare cum vor fi.
Nu putem compara Citaro pe care STB le exploatează de ani buni cu niște autobuze de 2 ani care la început unele se defectau. Sunt curios când vor ajunge la atâția ani de exploatare cum vor fi.
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Mentenanţa autobuzelor
andrei11
Eu știam că dacă vrei să faci o operație ( matematică ) trebuie să ai aceeași unitate de măsură pentru termeni.
Orice comparație între Mercedes - Benz ( în exploatare de 12 - 14 ani ) și Otokar ( în exploatare de circa 2 ani ) privind defecțiunile este nulă și neavenită. Mai ales că știm, STB - ul NU s-a ocupat de reviziile autobuzelor Mercedes - Benz așa cum scrie în manualul lor de exploatare.
Eu știam că dacă vrei să faci o operație ( matematică ) trebuie să ai aceeași unitate de măsură pentru termeni.
Orice comparație între Mercedes - Benz ( în exploatare de 12 - 14 ani ) și Otokar ( în exploatare de circa 2 ani ) privind defecțiunile este nulă și neavenită. Mai ales că știm, STB - ul NU s-a ocupat de reviziile autobuzelor Mercedes - Benz așa cum scrie în manualul lor de exploatare.
- Laurenţiu
-
Posted:
-
Re: Mentenanţa autobuzelor
Laurenţiu
4370 a cedat în linia R432 la capăt în Zurbaua, la 17:58 a trecut tractat. Este unul dintre autobuzele bune ale Autobazei Militari și nu a mai avut probleme până acum.
4370 a cedat în linia R432 la capăt în Zurbaua, la 17:58 a trecut tractat. Este unul dintre autobuzele bune ale Autobazei Militari și nu a mai avut probleme până acum.
- V2A
-
Posted:
-
Re: Mentenanţa autobuzelor
V2A
4565 a revenit la traseu de astăzi, după câteva luni de absență. La Titan mai sunt indisponibile din diverse motive: 4163, 4187, 4208, 4231, 4242, 4247, 4248, 4294, 4489, 4534, 4566, 4568, 4585, 4676, 4762, 4769, 4773, 4823, 4828, 4849, 4853, 4873, 4972, 6290, 6410, 6419, 6466, 6533, 6545, 6804, 6806, 6819, 6823, 6824.
4565 a revenit la traseu de astăzi, după câteva luni de absență. La Titan mai sunt indisponibile din diverse motive: 4163, 4187, 4208, 4231, 4242, 4247, 4248, 4294, 4489, 4534, 4566, 4568, 4585, 4676, 4762, 4769, 4773, 4823, 4828, 4849, 4853, 4873, 4972, 6290, 6410, 6419, 6466, 6533, 6545, 6804, 6806, 6819, 6823, 6824.
- Serban Robert
-
Posted:
-
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Mentenanţa autobuzelor
shoppy
Nu este deloc nula si neavenita, trebuie doar disimulata corect concluzia, si anume, ca un Otocar nou si in garantie sa aiba increderea de a se compara cu un Mercedes este nevoie ca acel Mercedes sa fie "exploatat si (ne)intretinut" cel putin 10 ani de catre STB.
Sa atraga cineva atentia departamentului PR ca se poate face un experiment corect, adica STB are si niste Mercedesuri care sunt lafel ca Otokarurile lor, adica noi si in garantie, hai sa se compare Otokar cu acelea, oare ii tine? (eu pariez ca nu)
Nu este deloc nula si neavenita, trebuie doar disimulata corect concluzia, si anume, ca un Otocar nou si in garantie sa aiba increderea de a se compara cu un Mercedes este nevoie ca acel Mercedes sa fie "exploatat si (ne)intretinut" cel putin 10 ani de catre STB.
Sa atraga cineva atentia departamentului PR ca se poate face un experiment corect, adica STB are si niste Mercedesuri care sunt lafel ca Otokarurile lor, adica noi si in garantie, hai sa se compare Otokar cu acelea, oare ii tine? (eu pariez ca nu)
📖 Pagination options