Topic: Discuţii diverse
30 posts, 11686 views
📖 Pagination options
- stefan_br
-
Posted:
-
Re: Discuţii diverse
stefan_br
Intr-adevar, al 11-lea e cam fantoma, precum este si al doilea MAN adus din Regensburg in 2001. Prin 2012 s-ar mai fi adus unul pentru piese, din descrierea unor soferi ar parea unul portocaliu insa nu am apucat sa il si vad.
Intr-adevar, al 11-lea e cam fantoma, precum este si al doilea MAN adus din Regensburg in 2001. Prin 2012 s-ar mai fi adus unul pentru piese, din descrierea unor soferi ar parea unul portocaliu insa nu am apucat sa il si vad.
- Andrei Andraș
-
Posted:
-
Discuţii diverse
Andrei Andraș
Dacă este identic, ar putea fi acesta adus la Târgoviște. Poza lui Dragoș este din 2009, probabil prin 2011-2012 era deja retras și l-or fi cumpărat brăilenii.
Dacă este identic, ar putea fi acesta adus la Târgoviște. Poza lui Dragoș este din 2009, probabil prin 2011-2012 era deja retras și l-or fi cumpărat brăilenii.
BM-129-CL-Dep-001.jpg (574.55 KB; downloaded 4044 times)
- Antonio_George
-
Posted:
-
Re: Discuţii diverse
Antonio_George
AUTOBUZE
BMC 215 SCB - active : BAJ, FHJ, EHM ( care intră mai rar ), FHT ( folosit pentru cursele speciale ), BAO*?
BMC 215 SCB - ambele sunt încă în circulație, este vorba despre două autobuze : 40 BMC și 41 BMC, repartizate
pentru fiecare traseu în parte!
BMC NEOCITY - toate circulă, este vorba despre cele cinci autobuze : 42 BMC, 43 BMC, 44 BMC, 45 BMC și 46
BMC.
GRAF STEYR - active : 8848, 8877, 8899, 8912, 8935, 8846.
ISUZU NEOCITY - toate cele 8 autobuze sunt active, dar mai rar folosite!
ISUZU CITYBUS - toate cele 7 autobuze sunt active!
ISUZU CITIPORT - toate cele 10 sunt active, dar încep să dispară de pe traseul 2!
KARSAN ATACK - toate cele 30 de autobuze circulă! ( 2015/2017/2019 )
KARSAN JEST - toate cele 20 de autobuze circulă!
VOLVO HESS B7L - toate cele 2 circulă, mai rar, dar mai des, pe cursele speciale!
RENAULT MASTER - active : 64 STC, 67 STC, 68 STC și 69 STC ( sunt folosite pe liniile 23 și Selgros )
TRAMVAIE
TATRA KT4D - 4 bucăți ( 9069, 9086 - active ; 9060, 9150 - donatoare )
MAN T4 - 3 bucăți ( 235, 237 - vagoane de lucru active ; 249 - donator )
MAN B4 - 2 bucăți ( 1602, 1567 ( renumerotată 1610 ) - donatoare )
DUEWAG GT8 - 4 bucăți ( 1604, 1613, - active ; 1611 - donator ; 1615 - în reparații )
SGP E1 - 4 bucăți ( 4638, 4672, 4689 - active ; 4653, 4661 - donatoare ; 4633 - în reparații )
SGP GT6 - 6 bucăți ( 268 - activ ; 263 - defect ; 265, 271, 278, 279 - donatoare )
SGP GT8 - 3 bucăți ( 582, 583 - active ; 584 - donator )
ITB VU : 2 bucăți ( P1, P2 - active, pluguri de deszăpezire )
TIMIȘ 2 : 1 bucată ( 69 - fost vagon de lucru, retras definitiv și înlocuirea acestuia cu 235 și 237 )
MAN B4 ( T4 ) : ( 259 - fost vagon de călători, transformat în anul 2000, în remorcă bar - nefuncțional )
SGP H2 : 1 bucată ( 2008 - retras de 3 ani )
SGP*? : 4 bucăți ( 5776, 5778, ...., ...., - vagoane de epocă neștiute )
AUTOBUZE
BMC 215 SCB - active : BAJ, FHJ, EHM ( care intră mai rar ), FHT ( folosit pentru cursele speciale ), BAO*?
BMC 215 SCB - ambele sunt încă în circulație, este vorba despre două autobuze : 40 BMC și 41 BMC, repartizate
pentru fiecare traseu în parte!
BMC NEOCITY - toate circulă, este vorba despre cele cinci autobuze : 42 BMC, 43 BMC, 44 BMC, 45 BMC și 46
BMC.
GRAF STEYR - active : 8848, 8877, 8899, 8912, 8935, 8846.
ISUZU NEOCITY - toate cele 8 autobuze sunt active, dar mai rar folosite!
ISUZU CITYBUS - toate cele 7 autobuze sunt active!
ISUZU CITIPORT - toate cele 10 sunt active, dar încep să dispară de pe traseul 2!
KARSAN ATACK - toate cele 30 de autobuze circulă! ( 2015/2017/2019 )
KARSAN JEST - toate cele 20 de autobuze circulă!
VOLVO HESS B7L - toate cele 2 circulă, mai rar, dar mai des, pe cursele speciale!
RENAULT MASTER - active : 64 STC, 67 STC, 68 STC și 69 STC ( sunt folosite pe liniile 23 și Selgros )
TRAMVAIE
TATRA KT4D - 4 bucăți ( 9069, 9086 - active ; 9060, 9150 - donatoare )
MAN T4 - 3 bucăți ( 235, 237 - vagoane de lucru active ; 249 - donator )
MAN B4 - 2 bucăți ( 1602, 1567 ( renumerotată 1610 ) - donatoare )
DUEWAG GT8 - 4 bucăți ( 1604, 1613, - active ; 1611 - donator ; 1615 - în reparații )
SGP E1 - 4 bucăți ( 4638, 4672, 4689 - active ; 4653, 4661 - donatoare ; 4633 - în reparații )
SGP GT6 - 6 bucăți ( 268 - activ ; 263 - defect ; 265, 271, 278, 279 - donatoare )
SGP GT8 - 3 bucăți ( 582, 583 - active ; 584 - donator )
ITB VU : 2 bucăți ( P1, P2 - active, pluguri de deszăpezire )
TIMIȘ 2 : 1 bucată ( 69 - fost vagon de lucru, retras definitiv și înlocuirea acestuia cu 235 și 237 )
MAN B4 ( T4 ) : ( 259 - fost vagon de călători, transformat în anul 2000, în remorcă bar - nefuncțional )
SGP H2 : 1 bucată ( 2008 - retras de 3 ani )
SGP*? : 4 bucăți ( 5776, 5778, ...., ...., - vagoane de epocă neștiute )
- WT_fan06
-
Posted:
-
Re: Discuţii diverse
WT_fan06
Mulțumim pentru această listă!
Cunoști mai multe detalii despre starea tehnică a Timișului #69? Până la retragere era funcțional sau e defect de mult timp?
Mulțumim pentru această listă!
Cunoști mai multe detalii despre starea tehnică a Timișului #69? Până la retragere era funcțional sau e defect de mult timp?
- Antonio_George
-
Posted:
-
Re: Discuţii diverse
Antonio_George
Salutare, salutare!
Scuze că răspund la întrebare așa târziu!
Da, despre fostul Timiș 2 69, a fost funcțional, până la retragerea lui în Depoul Vidin.
Când ieșea pe oraș, acesta era condus cu greu, din cauza frânelor, ieșea în calitate de vagon de lucru : când era un tramvai deraiat și nu se poate deplasa macaraua, sau când exista probleme la rețeaua de contact.
Și în concluzie, 69 mai poate fi văzut în Depoul Vidin, unde, din păcate, își așteaptă sfârșitul.
Revin și cu o situație a plugului P1 al Depoului Radu Negru :
- este funcțional în continuare, lucru ce era de așteptat.
- a fost tras în hală, pe un canal, urmează să intre în reparații, așa că anul acesta, Braicar scoate toate cele 2 pluguri!
Salutare, salutare!
Scuze că răspund la întrebare așa târziu!
Da, despre fostul Timiș 2 69, a fost funcțional, până la retragerea lui în Depoul Vidin.
Când ieșea pe oraș, acesta era condus cu greu, din cauza frânelor, ieșea în calitate de vagon de lucru : când era un tramvai deraiat și nu se poate deplasa macaraua, sau când exista probleme la rețeaua de contact.
Și în concluzie, 69 mai poate fi văzut în Depoul Vidin, unde, din păcate, își așteaptă sfârșitul.
Revin și cu o situație a plugului P1 al Depoului Radu Negru :
- este funcțional în continuare, lucru ce era de așteptat.
- a fost tras în hală, pe un canal, urmează să intre în reparații, așa că anul acesta, Braicar scoate toate cele 2 pluguri!
- FDMS
-
Posted:
-
Re: Discuţii diverse
FDMS
Sorry for writing in English, and thanks for that very helpful overview, as well as all the other information in the SGP tram threads!
Since I plan to visit Braila this weekend, could you give an update on the status of the SGP trams (Ex-Viennese/-Graz), and maybe even some hints on where (which lines, …) they could be found on a Saturday or Sunday at the moment? The same information would be much appreciated for the Gräf/Steyr buses, if available. Thanks, and greetings from Vienna!
Antonio_George wrote:
GRAF STEYR - active : 8848, 8877, 8899, 8912, 8935, 8846.
SGP E1 - 4 bucăți ( 4638, 4672, 4689 - active ; 4653, 4661 - donatoare ; 4633 - în reparații )
SGP GT6 - 6 bucăți ( 268 - activ ; 263 - defect ; 265, 271, 278, 279 - donatoare )
SGP GT8 - 3 bucăți ( 582, 583 - active ; 584 - donator )
Sorry for writing in English, and thanks for that very helpful overview, as well as all the other information in the SGP tram threads!
Since I plan to visit Braila this weekend, could you give an update on the status of the SGP trams (Ex-Viennese/-Graz), and maybe even some hints on where (which lines, …) they could be found on a Saturday or Sunday at the moment? The same information would be much appreciated for the Gräf/Steyr buses, if available. Thanks, and greetings from Vienna!
- WT_fan06
-
Posted:
-
Re: Discuţii diverse
WT_fan06
Hello!
The situation hasn't changed much in Braila in the last years. You are likely to see around 8-9 trams during the weekend. The active trams are:
Ex. Graz Lohner GT6: 263, 268
Ex. Graz Lohner GT8: 582, 583
Ex. Rotterdam GT8: 1604, 1613, 1615
Ex. Wien SGP E1: 4633, 4638, 4672, 4689
Ex. Berlin Tatra KT4D: 9069, 9086
The most common "picks" are 4633, 4638, 4672, 4689, 583, 1604, 1613 and 1615 on lines 21 and 22, and usually a KT4D on the "rural" routes 24/25. If you are lucky, you may find a Graz GT6. Also, remember that tram line 23 is not operational. The old tracks are still in place, but they are going to be taken out.
Regarding the ex. Wiener Linien buses, the active ones are 8877, 8899, 8912 and 8931. You might be able to find 1 or 2 buses in service in the city.
I hope this brief overview helps. Good luck!
PS: if you have any news on the E1 trams still active in Wien (how many are there in service and when are they going to be replaced), it would be interesting to know.
Hello!
The situation hasn't changed much in Braila in the last years. You are likely to see around 8-9 trams during the weekend. The active trams are:
Ex. Graz Lohner GT6: 263, 268
Ex. Graz Lohner GT8: 582, 583
Ex. Rotterdam GT8: 1604, 1613, 1615
Ex. Wien SGP E1: 4633, 4638, 4672, 4689
Ex. Berlin Tatra KT4D: 9069, 9086
The most common "picks" are 4633, 4638, 4672, 4689, 583, 1604, 1613 and 1615 on lines 21 and 22, and usually a KT4D on the "rural" routes 24/25. If you are lucky, you may find a Graz GT6. Also, remember that tram line 23 is not operational. The old tracks are still in place, but they are going to be taken out.
Regarding the ex. Wiener Linien buses, the active ones are 8877, 8899, 8912 and 8931. You might be able to find 1 or 2 buses in service in the city.
I hope this brief overview helps. Good luck!
PS: if you have any news on the E1 trams still active in Wien (how many are there in service and when are they going to be replaced), it would be interesting to know.
- FDMS
-
Posted:
-
Re: Discuţii diverse
FDMS
Hi!
It definitely does – thank you very much!
11 E1 trams are still in regular service on lines 25, 26 and 30, two more are in service as "Vienna Ring Tram" tourist trams (currently suspended due to Covid-19).
I've been told that the internal goal is to have all of the 11 regular E1 trams replaced by Flexity trams by the time the summer holiday timetable goes into effect (i.e. July 2021). Due to delays with the delivery of the Flexity trams and a relatively high number of trams currently awaiting repairs, my source says it is probably more realistic that E1 trams will be in regular service in Vienna until the winter holidays 2021 or the spring holidays 2022.
Hi!
I hope this brief overview helps. Good luck!
It definitely does – thank you very much!
PS: if you have any news on the E1 trams still active in Wien (how many are there in service and when are they going to be replaced), it would be interesting to know.
11 E1 trams are still in regular service on lines 25, 26 and 30, two more are in service as "Vienna Ring Tram" tourist trams (currently suspended due to Covid-19).
I've been told that the internal goal is to have all of the 11 regular E1 trams replaced by Flexity trams by the time the summer holiday timetable goes into effect (i.e. July 2021). Due to delays with the delivery of the Flexity trams and a relatively high number of trams currently awaiting repairs, my source says it is probably more realistic that E1 trams will be in regular service in Vienna until the winter holidays 2021 or the spring holidays 2022.
- WT_fan06
-
Posted:
-
Re: Discuţii diverse
WT_fan06
Thank you for the insight! I can only hope that I'll be able to catch a few E1s in regular service in their hometown before they are withdrawn...
Thank you for the insight! I can only hope that I'll be able to catch a few E1s in regular service in their hometown before they are withdrawn...
- FDMS
-
Posted:
-
Re: Discuţii diverse
FDMS
Same here, in a way – below are two photos from the last time I rode an E1, in June 2020
(I don't ride trams often in areas served by the only Viennese depot that still has E1 – I already consider myself lucky whenever I'm on an E2)
(Sorry if this is off-topic in this thread!)
I can only hope that I'll be able to catch a few E1s in regular service in their hometown before they are withdrawn...
Same here, in a way – below are two photos from the last time I rode an E1, in June 2020
(I don't ride trams often in areas served by the only Viennese depot that still has E1 – I already consider myself lucky whenever I'm on an E2)
IMG_3148.jpg (1.22 MB; downloaded 3301 times)
IMG_3155.jpg (1.54 MB; downloaded 3310 times)
(Sorry if this is off-topic in this thread!)
- GPS
-
Posted:
-
- Antonio_George
-
Posted:
-
Re: Discuţii diverse
Antonio_George
In afara de #9150, cred ca s-au mai taiat si MAN T4 #249 si B4 #1610, nu sunt sigur, dar nu mai sunt la locul lor de ceva vreme. In viitorul apropiat va urma #9060
In afara de #9150, cred ca s-au mai taiat si MAN T4 #249 si B4 #1610, nu sunt sigur, dar nu mai sunt la locul lor de ceva vreme. In viitorul apropiat va urma #9060
- Gabii16
-
Posted:
-
Re: Discuţii diverse
Gabii16
Salut, nu stiam unde pot cere asta dar poate cineva sa faca vreo poza prin depoul Radu Negru / Vidin? Pur si simplu sunt curios sa vad autobuze sau tramvaie retrase din circulatie..
Salut, nu stiam unde pot cere asta dar poate cineva sa faca vreo poza prin depoul Radu Negru / Vidin? Pur si simplu sunt curios sa vad autobuze sau tramvaie retrase din circulatie..
- stefan_br
-
Posted:
-
Re: Discuţii diverse
stefan_br
Strada Alexandru Vlahuta din cartierul Chercea a beneficiat de o modernizare, pe jumatate, undeva spre finele anilor 2000. Restul acestei strazi a ramas pavata cu piatra cubica si plina de denivelari. Autobuzele liniei 35 au ghinionul sa circule pe aceasta strada. Din pacate pe portiunea modernizata carosabilul este mai ingust decat pe cea veche iar autobuzele au uneori probleme in a-si face loc pe strada de masinile parcate/stationate.
Strada Alexandru Vlahuta din cartierul Chercea a beneficiat de o modernizare, pe jumatate, undeva spre finele anilor 2000. Restul acestei strazi a ramas pavata cu piatra cubica si plina de denivelari. Autobuzele liniei 35 au ghinionul sa circule pe aceasta strada. Din pacate pe portiunea modernizata carosabilul este mai ingust decat pe cea veche iar autobuzele au uneori probleme in a-si face loc pe strada de masinile parcate/stationate.
IMG_1207.jpg (263.88 KB; downloaded 1042 times)
📖 Pagination options