Regiunile RomânieiCrișanaJudețul AradTransportul în comun din municipiul Arad (SC CTP SA)

 

Topic: Tramvaiele Astra Imperio

92 posts, 39096 views
 
Go to page:  1 2 3 4 5 6 7
 
 

📖 Pagination options
Re: Tramvaiele Astra Imperio PTMZ

Din ce spune presa, la Arad ar fi 3 Imperio noi, deci ar trebui să existe și 2009:
Menționăm că până la ora actuală, din 2014 încoace, la Arad există un număr total de 9 tramvaie noi, model Imperio, dintre care 3 au fost achiziționate anul acesta.

Sursa: Special Arad

 


Tramvaiele Astra Imperio Andrei Andraș

Da, se vede în fundal un Imperio încă nepersonalizat, probabil e 2009.

 


Tramvaiele Astra Imperio Andrei Andraș

Din timpul vizitei prim-ministrului la fabrică.
0.jpg (348.35 KB; downloaded 3795 times)

00.jpg (268.87 KB; downloaded 3849 times)

 


Re: Tramvaiele Astra Imperio Victor92

Ultimele tramvaie Astra Imperio introduse la traseu anul aceasta au urmatoarea corespondenta:

2008 ---> AR01152
2009 ---> AR01159

2008

















2009





2009 nr. parc - 3 - 06.10.2020.JPG (1.13 MB; downloaded 3455 times)

 


Tramvaiele Astra Imperio Andrei Andraș

Cică ar mai fi de livrat acum 2010 și apoi vor începe livrarea de Autentic(e). Nu știam de comanda asta.

 


Re: Tramvaiele Astra Imperio ticker

Autentic e pt Braila

 


Tramvaiele Astra Imperio Andrei Andraș

Brăila nu a comandat niciun tramvai.
Informația este de pe Tramclub.
Screenshot_20201018_234542.jpg (88.85 KB; downloaded 3542 times)

 



Re: Tramvaiele Astra Imperio Victor92

2010 este AR01173.

 


Re: Tramvaiele Astra Imperio PTMZ

Bun, deci aceasta înseamnă că au terminat cu livrarea tramvaielor cu 3 module, urmează cele 6 tramvaie cu 2 module. Întrebarea e: vor fi Imperio adaptate, cu 2 module, sau Autentic? Iar dacă vor fi Autentic, oare va fi livrat și prototipul testat la Timișoara (firește, trebuie să-i schimbe ecartamentul)?

 


Tramvaiele Astra Imperio Andrei Andraș

Ar fi cam aiurea să livreze un tramvai fabricat în 2016 în cadrul unui contract din 2019 ce prevede furnizarea de tramvaie noi. Chit că așa au făcut și în 2014, prin metode nu tocmai în totalitate legale, dar se pare că acolo orice e posibil.

Iar cele în 2 module vor fi Autentic pentru că Imperio e disponibil doar de la 3 la 6 module. Nu îi oprește nimeni să îl facă și din două, dar altfel Autentic nu mai avea niciun sens de existență.

 


Re: Tramvaiele Astra Imperio WT_fan06

Există o sursă când spui că Imperio poate avea doar minimum 3 module? Că așa cum Autentic poate avea mai mult de două module, nu văd de ce Imperio nu ar putea avea mai puțin de trei.

Autentic nu a fost fabricat ca să ocupe nișa de 18 metri pe care nu ar fi acoperit- o Imperio, ci probabil ca să ocupe nișa tramvaielor mai ieftine decât Imperio, cu echipamente românești în loc de nemțești. Ambele sunt la fel de modulare, sau cel puțin așa ar fi logic d.p.d.v. conceptual.

 


Tramvaiele Astra Imperio Andrei Andraș

Autentic e fix, asta reiese de pe site-ul Astra. Iar în privința Imperio, informația am luat-o dintr-un articol de pe site-ul lui Marian.
Revenind la Imperio, tramvaiul prezentat și implementat până în prezent este compus din 3 module având posibilitatea de realizare în până la 6 module, cu o capacitate de până la 300 călători.
Eu unul nu văd o mare diferență între Imperio și Autentic. În afară de extremități (care mai nou sunt identice cu ale Imperio) și echipamente (ICPE-SAERP nu Siemens) tramvaiele sunt identice și fiecare vin în completarea celuilalt.

 


Re: Tramvaiele Astra Imperio punmeister

Si motoarele sunt diferite, Imperio folosind motoare Siemens in timp ce Autenticul foloseste motoare VEM.

 


Go to page:  1 2 3 4 5 6 7
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Transportul în comun din municipiul Arad (SC CTP SA)  • 
Choose destination

Since our 2284 forum members have written 420985 posts in 5244 topics and 513 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use