Infrastructura rutieră din RomâniaLucrări la autostrăzi și drumuri expresA10 (Sebeș - Turda)

 

Topic: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului

51 posts, 7012 views
 
Go to page:  1 2 3 4
 
 

📖 Pagination options
Re: Stiri, noutati, perspective orex

Mare prostie planificarea si edificarea gabioanelor astora, aici, la Oarda! :oops:

 


Re: Stiri, noutati, perspective cris_m

orex wrote here:
Avans lot Aktor!




Mi se pare suspect de inalt pasajul peste CF si totodata ineficient sa faci rampa cu balast la o asemenea inaltime...

 


Re: Stiri, noutati, perspective orex

E vorba despre metoda supratraversarii aleasa de Aktor peste CF Teius! E de tip VTR (VerbundTragerRost -  grinzi otel-beton)!  Si asa, daca baga gaz, in 2 luni, corpul terasamentul e la nivelul scontat, numai s-o faca!

 


Re: Stiri, noutati, perspective cris_m

orex wrote here:
Gata! S-a reluat circulatia pe DN 1, pe pasajul de la A I Nord, pe ambele sensuri!




Parapetele acela maro ramane acolo definitiv? Nu trebuia scos inainte de a da drumul la circulatie pe pod?

 



Re: Stiri, noutati, perspective cris_m

Ciudat, nu am mai vazut modelul asta de tablier pana acum. Mi se pare cam nepractic cu marginea asta.

 


Re: Stiri, noutati, perspective shoppy

Este foarte practic pentru ca este asamblat din piese simple cumparate toate la lungime sau suprafata si pretabile la sudura automata, ar fi trebuit sa-l vopseasca inainte de PIF dar se poate si mai incolo.

 


Re: Stiri, noutati, perspective Cristi N

Pasajul nu va fi vopsit, otelul folosit este unul rezistent la intemeperii care nu necesita vreo protectie suplimentara: Corten

 


Re: Stiri, noutati, perspective shoppy

Da ruginit e urat cu spume...

 


Re: Stiri, noutati, perspective orex

cris_m wrote:
Ciudat, nu am mai vazut modelul asta de tablier pana acum. Mi se pare cam nepractic cu marginea asta.

Daca erai atent, E81 are acelasi tip de tablier, la supratraversarea A 10, la iesirea din Lancram spre Alba Iulia, facut fix de aceeasi italieni de la MAEG pentru ”pizzeri”!
PS
Urat, frumos e mult mai trainic, in timp, un pod metalic  (COR-TEN) decat unul din beton!

 


Re: Stiri, noutati, perspective shoppy

Este normal ca producatorul sa spuna ca e cel mai cel, solutia se alege dupa mai multe criterii, daca se construiesc mai multe atunci trebuie luate in considerare conditiile de pe  intreg tronsonul de autostrada, daca era din grinzi de beton prefabricate acestea trebuiau transportate, daca era beton turnare in site s-ar fi blocat traficul pe dedesubt cat timp ar fi stat reazemele temporare, asa metalic s-au transportat subansamble mai mici dar a trebuit o macara mai mare pentru ca s-a plasat toata structura dintr-o data.
Ce a iesit arata supra optimizat, industrial, simplist, lipsit de imaginatie, colturos si improvizat, in plus sunt mai multe, neaparat sa le vopseasca ca sunt urate ca un ***** pe o masa de biliard.

 


Re: Stiri, noutati, perspective orex

Sa fim seriosi, nici nu bagi de seama acest neajuns, ca pasager, daramite ca ”sofer”, al unui autovehicul , cat de repede treci prin zona. 43 s daca se respecta viteza legala de 60 km/h, cat e limitata pe acest segment de drum!
Calculul l-am facut la o latime a autostrazii de min. 26 m!

 


Re: Stiri, noutati, perspective shoppy

Deschiderea este 60m ca nu este perpendicular pe autostrada, si problema este pentru cei care circula pe autostrada ca vezi ditai tabla masiva si nevopsita, si mai ales ca sunt mai multe.
pod.jpg (362.11 KB; downloaded 2363 times)

 


Re: Stiri, noutati, perspective orex

Din cate am constatat pasajul peste A 10 al E81, la Lancram, are acelasi dimensiuni. Ai vreo emotie sa treci pe sub el, chiar asa rustic cum arata?! ;)
Pod Lancram E 81 peste A10.png (1.27 MB; downloaded 2343 times)

 


Go to page:  1 2 3 4
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: A10 (Sebeș - Turda)  • 
Choose destination

Since our 2277 forum members have written 420548 posts in 5240 topics and 513 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use