Zona metropolitană BucureștiTraseele de transport public și evoluția mobilității în Bucuresti și Ilfov

 

Topic: Discuții despre transportul local din București (partea I)

6215 posts, 1321764 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1  ... 368 369 370 371 372 373 374  ... 444
 
 

📖 Pagination options
Re: Discuții despre transportul local din București WT_fan06

Mi se pare un compromis OK de făcut pentru a avea atât piste de biciclete cât și benzi pentru transport public. Pe sensul spre periferie se poate dezbate că e mai puțin critică situația traficului. Dacă am avea și bandă BUS și pistă, traficul auto ar rămâne pe o bandă pe sens, ceea ce mi se pare puțin prea de tot.  :|

 


Re: Discuții despre transportul local din București cris_m

Da si nu cu traficul, iti spun sigur ca la Orhideea cand vii e ceva coloana de masini. Sta ceva acolo 601 (pe langa strada Popovat). La Izvor se mai sta din cauza traficului de pe Schitu Magureanu, atat pe Splai cat si pe Elisabeta. Si ca sa nu zica lumea ca sunt carcotas, sa vedem ce se intampla in timp ce scriu acest mesaj....
Trafic Splai periferie ora 14.30.png (1.77 MB; downloaded 2258 times)

Solutii sunt dupa cum am zis, exista multe zone pe Splai unde actualul trotuar nu isi justifica latimea atat de mare. Se pot fura cativa cm de acolo. Furi si din latimea benzilor, la masina nu iti trebuie mai mult de 3m in oras.

 


Re: Discuții despre transportul local din București cosminduru

WT_fan06 wrote:
Eu personal văd în cu totul alt mod o pistă de biciclete pe Splai. Mă gândesc la o configurație ca pe Calea Victoriei, adică pistă dublu sens separată prin bordură amenajată pe banda 3 (acum 2) a Splaiului, pe sensul înspre ieșirea din oraș. Cu această configurație se rezolvă problema majoră a stațiilor de autobuz, se poate implementa mai ușor o semaforizare pentru bicicliști care să le dea verde înaintea mașinilor, evitând astfel mai multe conflicte de trafic cu cei care ar face stânga pe poduri, iar călătoria cu bicicleta ar fi ceva mai plăcută, fiind mai aproape de apă / de promenadă (care ar merita urgent revitalizată și făcută atractivă). Pe sensul înspre oraș aș reamplasa banda BUS.


Pista dublu sens de pe Calea Victoriei este prea îngustă și se vede, te blochezi constant în cei mai lenți și ești nevoit să depășești periculos, este extrem de neplăcută acea pistă.
Lățimea unei benzi cum e pe splai permite depășirea dintre cicliști fără probleme.

Sunt de acord că s-ar fi putut desființa trotuarul de pe marginea Dâmboviței și trebuia făcută acolo banda. Este locul perfect. Dar probabil că s-a considerat că promenada e importantă și acolo.

 


Re: Discuții despre transportul local din București WT_fan06

Pista de pe Calea Victoriei, sincer acum, este decentă. E de fapt singura pistă adevărată din oraș și se vede în numărul de cicliști care o folosesc. Este bine că e dublu sens tocmai pentru că poți depăși, iar acest lucru nu constituie un pericol. Folosesc pista aceea în fiecare vară când sunt în oraș și pericolul nu e depășirea, ci pomișorii netoaletați care intră în gabaritul pistei și care acoperă semnele rutiere / semafoarele pentru bicicliști...

 


Re: Discuții despre transportul local din București ByOnu

Aici sunt de acord cu Cosmin. Pista de la Calea Victoriei era ok la inceput, in 2015 cand abia se invatau biciclistii cu ea. Acum efectiv este ingusta pentru traficul pe care il genereaza. Preabine, aia e, lucram cu materialul clientului. Pista de pe Victoriei se va <decongestiona> abia cand va aparea o alternativa viabila prin Bratianu - Balcescu - Magheru - Catargiu.

Desi la inceput am sustinut fix varianta propusa de WF_fan, acum stau tot mai mult sa ma gandesc ca varianta optima este cea sugerata de Utilizator anonim, cu banda BUS+BIKE pe ambele maluri. Dar atentie! Circula eronat impresia ca < sta autobuzul dupa tine >. Banda BUS+BIKE este cuprinsa intre 3.8 si 4.2m latime, super ar fi undeva la 4.5, iar celelalte doua benzi carosabile destinate autoturismelor pot fi lejer de 2.75-3m maximum.

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: Discuții despre transportul local din București Utilizator anonim

In weekend mai ales e full pista de pe Victoriei, sunt o groaza de biciclisti plus multi cu electrice Spash/Lime. In timpul saptamanii tai Victoriei - Splai in 7-8 minute, in weekend am facut si 25.

 


Re: Discuții despre transportul local din București drbm

Mai există o variantă: construirea unei piste dublu -sens pe Splai dispusă "în consolă" în extensia unuia dintre malurile existente, din structură ușoară metalică.

 


Re: Discuții despre transportul local din București andrei11

:?:
Atunci de ce n-ai folosi trotuarul existent  pe care la ora actuală  nu circulă nimeni ? Trotuarul existent cică nu e bun pentru biciclete din punct de vedere al siguranței rutiere la intersecții.

 


Re: Discuții despre transportul local din București 1689

Estetic, o astfel de solutie (consola metalica) ar fi o catastrofa. Nu ca mai intereseaza - se pare - cum arata orasul...

 


Re: Discuții despre transportul local din București ByOnu

Malurile actuale demne de un canal de irigatii in camp sunt hidoase. Platformele metalice, daca sunt proiectate bine, eventual pe baza unui concurs international de arhitectura si urbanism ar putea aduce oamenii mai aproape de Dambovita, la propriu si la figurat. Un rau pe care astazi nimeni ... nu-l vrea din pacate, care nu genereaza trafic pietonal de promenada, care nu are spatii de relaxare, nimic. Un lighean infect intre doua sensuri de autostrada urbana peste care nu stim mai repede cum sa edificam poduri. Faptul ca mai sus se discuta, realist, despre faptul ca nimeni nu merge pe trotuarele albiei ar trebui sa ne dea serios de gandit.

Eu insa nu as vedea bicicletele pe o astfel de platforma, ci pietonii.

 


Re: Discuții despre transportul local din București Stefan28

barbuandrei wrote:
Preț de câteva zile, linia 641 își face din nou apariția pe străzile din București, fiind alcătuită din 40 ture, deservite de catre autobazele Ferentari, Floreasca si Militari.


Și în aceste zile Militari nu va mai deservi linia 300, la această oră linia 300 fiind deservită exclusiv de autobaza Giurgiului..

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: Discuții despre transportul local din București Utilizator anonim

300 ar fi cel mai bine sa treaca la Nordului dupa hibridizarea lui 304 si 205. Mai au putin sa faca o autobaza la Bragadiru pentru 300.

 


Re: Discuții despre transportul local din București Victor92

Se pare ca soferilor (cel putin de la Nordului) li s-au facut legitimatii cu numele lor pe care le poarta la gat.

 


Re: Discuții despre transportul local din București Victor92

Un pic derutati sunt calatorii din zona Baicului.

Recent, din cauza conditiilor improprii pentru circulatia autobuzelor pe Strada Callimachi - cel putin asa au postat in comunicat cei de la STB - autobuzele liniei 143 fac un mic ocol, trecand de doua ori pe la capatul troleibuzelor 69 si 85 pe sensul spre Bucur Obor. Pentru cei care merg in directia respectiva, le-ar fi mai simplu sa astepte autobuzul pana se intoarce sau sa il ia pe cel din fata din statia de peste drum  :lol:

Va atasez un print screen de pe site-ul STB.

Traseu 143 DUS.jpg (360.89 KB; downloaded 3140 times)


De Sfintii Mihai si Gavril, au circulat / circula: 4540, 4588, 4594, 4886, 4932.

O poza cu 4932 de pe Soseaua Electronicii.



4932 - 143 - 08.11.2020 (2) by Victor Silaghi, on Flickr

 


Go to page:  1  ... 368 369 370 371 372 373 374  ... 444
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Traseele de transport public și evoluția mobilității în Bucuresti și Ilfov  • 
Choose destination

Since our 2277 forum members have written 420532 posts in 5240 topics and 513 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use