Zona metropolitană BucureștiLucrări de modernizare și extindere a infrastructuriiLucrări finalizate începând cu anul 2006Pasajul Suprateran Basarab (INAUGURAT 18.06.2011)

 

Topic: Discutii dupa inaugurarea pasajului

1525 posts, 336532 views
 
Go to page:  1  ... 94 95 96 97 98 99 100  ... 109
 
 

📖 Pagination options
Re: Discutii dupa inaugurarea pasajului WT_fan06

Din nou, v-ați pus vreo secundă problema persoanelor imobilizate în scaun cu rotile?  :popa:  :popa:

 


Re: Discutii dupa inaugurarea pasajului aztec

Vara asta am folosit statia tramvai Basarab pt tranzitare.
Rulantele mergeau 90% din timp..
Lifturile la noroc inițial, spre toamnă au început să funcționeze.
Cu toate că au toalete și rar se mai făcea curățenie "de ochii soacrei"..mirosea a latrina.
Daca nu au recepționat, nici curat calumea nu puteau face?
Și lifturile se folosesc și pt urcare și pt coborâre...
Așa e normal...

 


Re: Discutii dupa inaugurarea pasajului andrei11

WT_fan06. Da,  mi-am pus problema, dar v-ați învățat să exagerați lucrurile la maxim.
Hai să recapitulez, văd că limbajul și gândirea de lemn capitaliste v-a deformat raționamentul rău de tot.
______________
Pornim de la două aspecte esențiale:
1) Trebuie să funcționeze atât lifturile cât și scările
2) Bucureștiul nu e majoritar plin cu oameni în scaune cu rotile.
_______________
Asamblul  de mobilitate pentru persoanele ce folosesc stația de tramvai  ca și stație de urcare/coborâre  sau folosesc stația de tramvai ca și pasaj de trecere peste liniile cf  trebuie folosit în felul următor:
- Persoanele sănătoase  folosesc scările rulante   la urcare și pe cele fixe la coborâre.
- Persoanele cu oarecare dificultăți la deplasare folosesc scările rulante la urcare și liftul la coborâre.
- Persoanele cu scaun cu rotile folosesc liftul atât la urcare cât și la coborâre. Numai că aceste persoane trebuie să aștepte tramvaie special dotate cu rampă.
- Mămicile cu cărucioare evident că vor folosi atât la urcare cât și la coborâre lifturile. Idem bicicliștii.
Să nu uităm și de pasajul subteran care are aceleași facilități !
- - - - - - - - -
Nu știu de ce trebuie să fac așa teorie pentru niște lucruri logice.
M-a înfuriat afirmația ta << dar nu ne gândim la cei în scaun cu rotile >>, de parcă bucureștiul ar fi plin de oameni cu handicap major locomotor.
____________________
Apropo, cred că  folosești STB - ul în oarecare măsură, câte scaune cu rotile ai văzut în mijloacele de transport ? Hai să spunem în 10 ani eu cred că am văzut  4 - 5 până acum. Nu mai mult.

 


Re: Discutii dupa inaugurarea pasajului ByOnu

andrei11 wrote:
...2) Bucureștiul nu e majoritar plin cu oameni în scaune cu rotile.

... de parcă Bucureștiul ar fi plin de oameni cu handicap major locomotor.

... câte scaune cu rotile ai văzut în mijloacele de transport ? Hai să spunem în 10 ani eu cred că am văzut  4 - 5 până acum. Nu mai mult.


:shock:

Faptul ca nu sunt in majoritate (slava cerului) persoanele cu dizabilitati, nu inseamna ca li se anuleaza cumva dreptul la mobilitate. Si nu, n-are nicio treaba cu limbajul de lemn, capitalist sau ce crezi tu. Pur si simplu: un oras accesibil tuturor si prietenos cu persoanele cu deficiente locomotorii ESTE bun si pentru toate celelalte categorii, de la varstici, gravide si oameni cu carucioare pana la oameni perfect apti.

<<<<< câte scaune cu rotile ai văzut în mijloacele de transport >>>>>

Ia gandeste-te DE CE nu vezi carucioare mai multe in transportul public? Nu cumva pentru ca oamenii acestia sunt practic condamnati la a fi prizonieri in apartamente? Blocuri fara rampe, mii de treceri de pietoni cu borduri inalte, contrar normativului 051, peroane nemodernizate sau modernizate prost (vezi Barbu Vacarescu), multe vehicule neaccesibile, inclusiv cele cu rampe unde soferii nu vor ori sa ajute, ori sa astepte, samd.

 


Re: Discutii dupa inaugurarea pasajului aztec

Stop joc..
Atâta timp cât sunt instalate se folosesc, in ambele sensuri. Lifturile.
De cine are nevoie/vrea.
Scările rulante au un singur sens...urcare.
Atâta permite spatiu, atâta sunt instalate.
Pt coborâre...ori lift ori scările fixe.  
Urâte și un strop incomode...dar funcționale.(fixele)
Daca vrei sport...urci-cobori "fix". Doar că trebuie să menții răsuflarea "  fixa "...că trece și prin masca.
Daca ai ghinion și e o "revizie prelungita" cum se mai întâmplă.... folosești fixele cu căruțul, bicicleta, bagajul în brațe....mai mult sport.

 


Re: Discutii dupa inaugurarea pasajului andrei11

By Onu, ai citit cu atenție mesajul meu ?
Nu cred.
Reiau:
Pornim de la două aspecte esențiale:
1) Trebuie să funcționeze atât lifturile cât și scările

______________
Ce zici de noile trotuare de la  Fabrica de Glucoză ?  Sau de la străduța adiacentă Str. George Constantinescu ?
PS: de fiecare dată, chit  că funcționau,  eu am coborât pe scările fixe.  Mi s-a părut de prost gust să folosesc liftul la coborâre.

 


Re: Discutii dupa inaugurarea pasajului WT_fan06

@andrei11 , punctul 2) „Bucureștiul nu e majoritar plin cu oameni în scaune cu rotile. ” este nul, practic nu înțeleg ce caută acest punct în discuție. Ce legătură are cu discuția? Tu ca proiectant al anului 2020 nu ai voie să îngrădești dreptul la mobilitate niciunui grup de oameni, oricât de minoritar ar fi.

„câte scaune cu rotile ai văzut în mijloacele de transport?”
Alt punct nul, ca să nu zic că e altă prăpastie...

Te-ai gândit că poate persoanele în scaune cu rotile nu sunt atât de vizibile pe stradă pentru că efectiv nu pot să circule pe stradă? De la BORDURI cât casa, la TRAMVAIE și TROLEIBUZE INACCESIBILE, la RAMPE LIPSĂ la blocuri sau la multe alte instituții publice, la PAVAJE distruse, la ALVEOLE care încurcă, STÂLPI prost amplasați și exemplele continuă la nesfârșit.. Hai că dacă tot „exagerăm” să „exagerăm” până la capăt...

Autobuzele degeaba au funcție de kneeling și spațiu amenajat special pentru cărucioare, că șoferii în loc să apese pe un buton ca să coboare autobuzul stau aplecați pe volan și se uită pe nu știu unde. Umilința pentru cei cu dizabilități este la fiecare colț, dar ne trebuie puțină empatie să ne punem în pielea lor.

Practic tu spui „ei nu se văd deci aproape că nu există deci nu trebuie să exagerăm atâta cu această problemă”. Ba să se exagereze cu această problemă până când problema dispare. Suntem în anul 2020!
Ce zici de noile trotuare de la  Fabrica de Glucoză ?
Comunitatea „Metrou Ușor” a avut o poziție foarte vehementă pe acest subiect.

 


Re: Discutii dupa inaugurarea pasajului andrei11

Nici tu nu înțelegi ceea ce scriu eu !
Citește cu atenție de unde am pornit !
Pornim de la două aspecte esențiale:
1) Trebuie să funcționeze atât lifturile cât și scările

Dacă ești  pe deplin convins de conceptul  Corectitudine Politică cere imediat închiderea stației de tramvai de pe pasaj în cazul în care nu funcționează toate cele 4 lifturi !
Cere de asemenea imediat modificarea peroanelor stațiilor Cf ( inclusiv ale celor din Gara de Nord ) pentru că fac imposibilă urcarea / coborârea  în / din tren a persoanelor cu dificultăți locomotorii !

 


Re: Discutii dupa inaugurarea pasajului WT_fan06

Am citit foarte clar ce ai zis, chiar de mai multe ori ca să îmi construiesc argumentele. Ai pornit de la o idee generală, urmată de alte câteva idei. Am atacat acele alte câteva idei care s-au succedat. Sau crezi că acelea sunt acoperite de ideea generală? Nu tu ziceai ceva legat de „limbajul de lemn”?  :D  :bere:
andrei11 wrote:
Dacă ești  pe deplin convins de conceptul  Corectitudine Politică cere imediat închiderea stației de tramvai de pe pasaj în cazul în care nu funcționează toate cele 4 lifturi !
Cere deasemenea imediat modificarea peroanelor stațiilor Cf ( inclusiv ale celor din Gara de Nord ) pentru că fac imposibilă urcarea /coborârea din tren a persoanelor cu dificultăți locomotorii !

Acum încerci să duci discuția în derizoriu...

 


Re: Discutii dupa inaugurarea pasajului andrei11

Ok, eu spun așa,  oricât ne batem noi gura pe aici sau pe altundeva trebuie să ne descurcăm cu ce avem.  Invocarea anului 2020 așa, de amorul artei nu este constructivă.
Eu nu înțeleg cum în anul 2020 au apărut lucrări de genul   << BORDURI cât casa, la TRAMVAIE și TROLEIBUZE INACCESIBILE >> , etc.
Lucrurile merg prost din mai multe cauze,  multe politice, deci nu le voi  prezenta aici.
Altele nu, cum ar fi accesibilitatea persoanelor respective în STB - uri.  Aici ține de lozinca  << Oameni nepotriviți la locuri nepotrivite ( lor ).>>
______________
Oricum e un lucru bun că merg ( acum ) rulantele la Basarab și că s-a spălat holul de acces. Problema este să se continue cu aceste măsuri.
Apropo,  scările de la Universitate funcționează ? Dar WC - ul public de acolo e deschis ?

 


Re: Discutii dupa inaugurarea pasajului subway guru

Andrei, fara suparare argumentatia ta e gresita...asa ca as zice sa nu mai insisti.
Problema exista si e reala si nu se rezolva cu fusereli facute in batjocura...

 


Re: Discutii dupa inaugurarea pasajului WT_fan06

Vedem proiecte de genul Fabrica de Glucoză pentru că noi, bucureștenii, încă stăm cu mâinile încrucișate pe problemele de urbanism, adică în mod direct pe problemele de calitate a vieții. Capitol la care Bucureștiul este codaș. Mentalitatea noastră face diferența. Ori stăm cu mâinile încrucișate că „oricum nu sunt mulți cei în scaun cu rotile”, ori ne luptăm pentru drepturile tuturor, chiar dacă noi suntem mai norocoși. Ne trebuie empatie pentru aceasta, lucru care din păcate încă lipsește în multe cazuri...

La Universitate cel puțin am văzut și scări rulante funcționale și scări rulante stricate și scări rulante în reparații majore. Vorbesc de vara trecută. Cel puțin acolo de bine de rău s-a mai mișcat ceva. WC-ul e deschis, dar nu l-am folosit niciodată. Alții l-au folosit.

 



  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: Discutii dupa inaugurarea pasajului Utilizator anonim

In zona Gara de Nord – Pasaj Basarab putem spune că autoritățile au colaborat cu adevarat eficient, in mai putin de 10 ani au reusit cu succes implementarea proiectului „Ghetouizarea Bucuresti Nord – Basarab”, prin aducerea la acelasi standard zonei – Gara de Nord, Pasaj Basarab și Gara Basarab. Daca nu era Kauflandul in zona arata totul ca in 2006 inainte de demolare.
20201108_165452.JPG (220.11 KB; downloaded 1684 times)
20201108_165647.JPG (219.87 KB; downloaded 1684 times)
20201108_165659.JPG (231.88 KB; downloaded 1682 times)
20201108_165814.JPG (269.41 KB; downloaded 1680 times)
20201108_165850.JPG (219.79 KB; downloaded 1681 times)
20201108_165956.JPG (244.73 KB; downloaded 1680 times)
20201108_170256.JPG (224.39 KB; downloaded 1679 times)
20201108_170434.JPG (262.3 KB; downloaded 1674 times)
20201108_170520.JPG (247.95 KB; downloaded 1675 times)
20201108_170535.JPG (252.13 KB; downloaded 1673 times)

 


Go to page:  1  ... 94 95 96 97 98 99 100  ... 109
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Pasajul Suprateran Basarab (INAUGURAT 18.06.2011)  • 
Choose destination

Since our 2278 forum members have written 420646 posts in 5242 topics and 513 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use