MetrouȘtiri, noutăți și discuții despre metrou

 

Topic: Discuții diverse despre Metrorex

5424 posts, 1061584 views
 
Go to page:  1  ... 325 326 327 328 329 330 331  ... 388
 
 

📖 Pagination options
Re: Discuții diverse despre Metrorex Stefan28

1. Nu se anunta pentru ca unii mecanici nu vor sa faca asta...
2. Verdele inseamna liber cu viteza stabilita, si in general apare cand vine o IVA... Dar apare uneori si la BM, numai la cei ce merg pe ATP.

 


Re: Discuții diverse despre Metrorex andrei11

1) Deabia aștept când un mecanic va merge deaîndăretelea cu metroul sau când se va plictisi pe traseu să mai circule în ziua aceea, o să se dea jos și o să plece la pescuit. Dacă făceam  ce voiam eu   la societatea particulară unde am lucrat a doua zi nu mai veneam la servici.
2) Și mă rog de ce circula  BM - ul respectiv cu ATP și nu cu ATO ?

 


Re: Discuții diverse despre Metrorex Stefan28

E dorința mecanicului sa circule cum dorește...
Dar bineînțeles ca 90% merg pe ATO, stai numa cu piciorul pe pedala si o eliberezi la 30 de secunde, atata tot!  :bleah:
P.S cu ATO poti merge si in rebrusarea de la Republica, si franezi cu ATP-ul...
Doar cand intri spre D2 se merge exclusiv pe ATP. Lucru valabil si la Preciziei.

 


Re: Discuții diverse despre Metrorex andrei11

Ai uitat de Anghel Saligny...
Mă surprinzi...Deci mecanicul vorbește cu dispecerul << Bă semnalele pe verde, nu pe roșu // alb că am chef azi  să merg cu ATP - ul >>

 


Re: Discuții diverse despre Metrorex Stefan28

Sunt situatii si cand dispecerul îi comunica mecanicului: trenul x usor pe ATP spre Eroilor...
Am auzit-o pe live!  :popa:
Dar daca mecanicul vrea manual, nu trebuie sa comunice! Dispecerul intr-adevar va vedea, dar nu are ce sa zica. Verdele nu apare mereu cand se merge pe ATP...
La AS se poate intra pe ATO, dar la D2 nu.

 


Re: Discuții diverse despre Metrorex andrei11

La AS se poate intra pe ATO, dar la D2 nu.

Care-i șpilul că nu-mi pică fisa ? AS și D 2 sunt ( aproape ) identice.

 


Re: Discuții diverse despre Metrorex Stefan28

La Dristor 2 este perete de beton in capat, si ATO-ul nu merge ca o precauție, putând da erori de 1-3 m si lovind parapetul...
La AS chiar daca exista zidul, este un spatiu mai mare, si este "safe" pe ATO!

Si ca vorbeam de verde:


 


Re: Discuții diverse despre Metrorex andrei11

Colega, am în format electronic Instrucția de semnalizare de la metrou,  ( inclusiv Dimetronicul ) sunt 53 de pagini. Îmi lipsește Instrucția de semnalizare de pe M 5 dar nu-i bai, o să fac rost de ea.
Poza mea e mai frumoasă ca a ta.
verde.jpg (29.98 KB; downloaded 1863 times)

 


  • sab
  • Posted:
  •  

Re: Discuții diverse despre Metrorex sab

andrei11 wrote:
De ce:
1) În metrourile  M 1 NU se anunță corespondența cu M 5 de la Eroilor..

Pentru ca nu exista anunt inregistrat si trebuie sa se oboseasca sa deschida gura, ceea ce pentru unii este complicat la salariile pe care le iau.
In plus, nici nu prea stiu ce sa spuna, ca ar trebui sa anunte asa :

a) La peronul central este putin mai simplu, ar trebui sa se anunte ca pana acum legatura cu o directie a celeilalte magistrale cu care traseul devine comun, nu cu toata magistrala. Eu unul nu am auzit pana acum vreun mecanic sa dubleze anuntul inregistrat, pentru ca daca ai uitat sa cobori la Eroilor, mai ai multe sanse sa o faci de acolo inainte si sa schimbi magistrala, nu este o tragedie . Deci cand vii de la Grozavesti/Politehnica ar trebui sa intervina vocal sa anunte doar legatura cu noua magistrala M5.
b) La linia 2 este mai ciudat, pentru ca la Eroilor este "ultima sansa". Ca atare, exista clasicul anunt inregistrat in trenuri "trenul circula in directia Preciziei/D2. Pentru directia [cealalta] coborati la statia Eroilor", care se anunta chiar si la plecarea de la Unirii, de unii coboara la Izvor derutati.
Ei, la Eroilor unii mecanici mai anunta si vocal acelasi lucru sau combinat cu "asteptati trenul la acelasi peron", ceea ce nu este rau, ca mai sunt nauci care nu stiu in ce tren s-au suit si abia anuntul acesta al mecanicului ii trezeste din visarea permanenta.
Si aici intervine dificultatea. Mecanicii ar trebui sa anunte acum si "legatura cu M5", insa au dificultati si combina cele doua anunturi, sa fie ceva scurt. Le iese ceva ciudat de genul "la Eroilor aveti legatura cu magistralele 1 (sau 3, dupa caz)  si 5", de parca nu ai avut traseu comun cu M1 (sau 3) pana atunci.

Pana la urma Eroilor este prima statie unde se intalnesc 3 magistrale, dar doua se unesc sau se despart acolo, ceea ce este diferit de intersectia cu M5. Probabil va ramane un caz singular in retea, iar anuntul care va fi inregistrat trebuie bine gandit.

 


Re: Discuții diverse despre Metrorex BGP2597

Anunțul cu trenul circulă în direcția X e redat de 2 ori în fiecare sens, după Unirii și Izvor spre Eroilor, respectiv după Mihai Bravu și Dristor spre Nicolae Grigorescu. În sensurile opuse se anunță o singură dată înainte de Eroilor, respectiv NG.

După Mihai Bravu anunțul sună ceva de genul "Urmează stația Dristor 1, cu peronul pe partea stângă. Corespondență cu stația Dristor 2. Trenul circulă în direcția X, pentru direcția [cealaltă] coborâți la stația Nicolae Grigorescu."

Cred că formatul acesta de mesaj se pretează și la Eroilor, cel puțin pe sensul dinspre centru. Prima dată anunțată corespondența cu M5, apoi direcția pentru magistrala opusă.

 


  • sab
  • Posted:
  •  

Re: Discuții diverse despre Metrorex sab

Nu stiu ce să zic, ar fi confuzant poate pentru unii, să nu inteleaga ca M5 duce în Militari sau la Gara.
Momentan ar putea să se anunte simplu "Pentru direcțiile Preciziei/Dristor 2(după caz) și Dr. Taberei, coborâti în stația Eroilor".
Problema se va complica însă când M5 se va prelungi, dar să ajungem acolo.

 


Re: Discuții diverse despre Metrorex Stefan28

Pai e ca si cum ai zice la Unirii pe magistrala 2: Urmează stația Piata Unirii cu peronul pe partea stanga, corespondenta cu Piata Unirii 1...
În prezent e cel mai bine asa, corespondență cu magistralele 1 și 3..., iar la Eroilor se va spune: Urmează statia Eroilor cu peronul pe partea dreapta. Corespondență cu magistrala 5. Trenul circula in directia Gara de Nord- Dristor 2/Preciziei. Pentru direcția Gara de Nord Dristor 2/ Preciziei coborâți la statia Eroilor. La fel și de la Grozavesti spre Eroilor, se adaugă in anunț corespondență cu magistrala 5

 


Re: Discuții diverse despre Metrorex Costin

Desi propunerea ce urmeaza ar presupune o regandire a intregului model de anunturi din Bucuresti, parerea mea e ca toate anunturile se pierd in cuvinte, iar acum cu Eroilor devenind un hub important, chiar ar trebui sa regandeasca anunturile, ca sa evitam exprimarile prea lungi si prea greoaie. Intr-un final e o informatie simpla de comunicat: Unde esti, pe unde cobori si ce legaturi ai.

Deci, modelul Oslo: "Urmeaza statia Eroilor cu peronul pe partea stanga. Aceasta este M1 Republica. Urmeaza corespondente cu M1 Dristor 2, M3 Preciziei, M5 Drumul Taberei". E fix cat trebuie, fara umpluturi aiurea.

 


Re: Discuții diverse despre Metrorex shoppy

ATO se activeaza / dezactiveaza din dispecerat pe anumite zone numite si GAMA, deci doar daca GAMA este activ pe acel segment atunci mecanicul poate activa ATO, daca intra cu ATO pe GAMA inactiv atunci ATO se dezactiveaza automat.
Acuma nu inteleg de ce ar dori un mecanic sa mearga fara ATO pe GAMA activ pentru ca exista riscul de a comite o greseala, sa il franeze ATP si sa primeasca o mustrare.

 


Go to page:  1  ... 325 326 327 328 329 330 331  ... 388
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Știri, noutăți și discuții despre metrou  • 
Choose destination

Since our 2277 forum members have written 420556 posts in 5240 topics and 513 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use