Topic: Discuții diverse despre Metrorex
5424 posts, 1052161 views
📖 Pagination options
- rosetti61
-
Posted:
-
Re: Discuții diverse despre Metrorex
rosetti61
Insa vedeti cum este tratata, fata de cea de la PDT (evazarea)... A' noua arata ca
Insa vedeti cum este tratata, fata de cea de la PDT (evazarea)... A' noua arata ca
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Discuții diverse despre Metrorex
subway guru
In mod normal ar fi trebuit sa fie cu cativa metri mai lunga dar ar fi insemnat sa intre in parc, lucru ce nu a fost permis.
In mod normal ar fi trebuit sa fie cu cativa metri mai lunga dar ar fi insemnat sa intre in parc, lucru ce nu a fost permis.
- survola
-
Posted:
-
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Discuții diverse despre Metrorex
subway guru
Ca sa faci in sapatura deschisa intri si in parc si sub parc.
Ca sa faci in sapatura deschisa intri si in parc si sub parc.
- Stefan28
-
Posted:
-
Re: Discuții diverse despre Metrorex
Stefan28
Din ce știu eu, în anii 60 UIC dorea profile grele la nivel internațional, si totul se calcula mult mai ușor cu rigla de calcul la 1432mm, schimbând pur si simplu baza de calcul in pofida schimbarii a tuturor măsurătorilor+ recalculări...
Și din moment ce UIC era standard la acea vreme, inclusiv în anii 70, toată lumea s-a adaptat... Mai ales cei care faceau o rețea de tren sau metrou de la 0, ca noi...
Dar aceasta diferența nu afectează cu nimic circulația trenurilor, deoarece unele CAF-uri au venit pe rotile lor din Franța până aici, țări unde este ecartament exclusiv de 1435mm...
Daca am gresit cu ceva, va rog sa ma corectați!
andrei11 wrote:
Tot n-am înțeles de ce metroul bucureștean nu are același ecartament ca majoritatea liniilor Cf din Europa...
Din ce știu eu, în anii 60 UIC dorea profile grele la nivel internațional, si totul se calcula mult mai ușor cu rigla de calcul la 1432mm, schimbând pur si simplu baza de calcul in pofida schimbarii a tuturor măsurătorilor+ recalculări...
Și din moment ce UIC era standard la acea vreme, inclusiv în anii 70, toată lumea s-a adaptat... Mai ales cei care faceau o rețea de tren sau metrou de la 0, ca noi...
Dar aceasta diferența nu afectează cu nimic circulația trenurilor, deoarece unele CAF-uri au venit pe rotile lor din Franța până aici, țări unde este ecartament exclusiv de 1435mm...
Daca am gresit cu ceva, va rog sa ma corectați!
- ByOnu
-
Posted:
-
- Stefan28
-
Posted:
-
Re: Discuții diverse despre Metrorex
Stefan28
Da, am dat numai un exemplu. Dar bine ca ai menționat. Ramele Bombardier asamblate la Electroputere Craiova cum au intrat în retea? Si Militari si Berceni sau numai Berceni?
Da, am dat numai un exemplu. Dar bine ca ai menționat. Ramele Bombardier asamblate la Electroputere Craiova cum au intrat în retea? Si Militari si Berceni sau numai Berceni?
- alexxd_31
-
Posted:
-
Re: Discuții diverse despre Metrorex
alexxd_31
Vedeti ca atat la ecartamentul de metrou 1432mm cat la cel standard 1435mm esxista niste tolerante (+/-mm) care permit utilizarea cu anumite restrictii de viteza.
Din :" Completări la Instrucţia nr. 314/1989, pentru linii cu ecartament normal pe care se circulă cu viteze între 141 km/h şi 200 km/h"
3. Linii
3.1. Ecartamentul nominal al căii ”e” :
· e = 1435 mm
· Tolerantele la ecartamentul nominal sunt :
a). La construcţia şi refacţia căii :
+3 mm şi – 1 mm pe terasament;
+2 mm şi – 1 mm pe poduri nebalastate.
b). In exploatare :
+ 5 mm şi – 3 mm pe terasament;
+ 3 mm şi – 2 mm pe poduri nebalastate.
· Variaţia toleranţelor de mai sus trebuie să se facă, în exploatare, cu 1 mm/m, iar la construcţie cu cel mult 0,5 mm/m.
Si din "Caiet de sarcini Partea 0 – Specificatie tehnica generala" de la Metrou.
2. CARACTERISTICILE CĂII DE RULARE ŞI DIMENSIUNILE PEROANELOR
Căile de rulare si peroanele au următoarele caracteristici:
a. Ecartament în aliniament şi în curbe este: s = 1432 +10 -3 mm pentru curbe cu raza mai mare decât 300m,
conform documentului intitulat “Instrucţia de norme si toleranţe pentru construcţia, reparaţia si
întreţinerea căii de rulare la metrou – 314.M”
Vedeti ca atat la ecartamentul de metrou 1432mm cat la cel standard 1435mm esxista niste tolerante (+/-mm) care permit utilizarea cu anumite restrictii de viteza.
Din :" Completări la Instrucţia nr. 314/1989, pentru linii cu ecartament normal pe care se circulă cu viteze între 141 km/h şi 200 km/h"
3. Linii
3.1. Ecartamentul nominal al căii ”e” :
· e = 1435 mm
· Tolerantele la ecartamentul nominal sunt :
a). La construcţia şi refacţia căii :
+3 mm şi – 1 mm pe terasament;
+2 mm şi – 1 mm pe poduri nebalastate.
b). In exploatare :
+ 5 mm şi – 3 mm pe terasament;
+ 3 mm şi – 2 mm pe poduri nebalastate.
· Variaţia toleranţelor de mai sus trebuie să se facă, în exploatare, cu 1 mm/m, iar la construcţie cu cel mult 0,5 mm/m.
Si din "Caiet de sarcini Partea 0 – Specificatie tehnica generala" de la Metrou.
2. CARACTERISTICILE CĂII DE RULARE ŞI DIMENSIUNILE PEROANELOR
Căile de rulare si peroanele au următoarele caracteristici:
a. Ecartament în aliniament şi în curbe este: s = 1432 +10 -3 mm pentru curbe cu raza mai mare decât 300m,
conform documentului intitulat “Instrucţia de norme si toleranţe pentru construcţia, reparaţia si
întreţinerea căii de rulare la metrou – 314.M”
- Stefan28
-
Posted:
-
Re: Discuții diverse despre Metrorex
Stefan28
La metrou viteza maximă e de 80 de kilometri, conform reglementarilor, si la BM si CAF fiind acelasi "creier" și anume Cityflo 350.
Infrastructura ar permite chiar si 100...
La metrou viteza maximă e de 80 de kilometri, conform reglementarilor, si la BM si CAF fiind acelasi "creier" și anume Cityflo 350.
Infrastructura ar permite chiar si 100...
- alexxd_31
-
Posted:
-
Re: Discuții diverse despre Metrorex
alexxd_31
Acum multi ani era un filmulet pe Youtube de pe M2 cu o IVA care indica pe bord 100km/h. Nu stiu daca era real sau Fake. Trenul era fara pasageri si trecea prin statii fara sa opreasca.
Acum multi ani era un filmulet pe Youtube de pe M2 cu o IVA care indica pe bord 100km/h. Nu stiu daca era real sau Fake. Trenul era fara pasageri si trecea prin statii fara sa opreasca.
- Stefan28
-
Posted:
-
Re: Discuții diverse despre Metrorex
Stefan28
Nu cred ca era fake, deoarece ramele CAF au efectuat probe si la peste 80 de kilometri, maxim fiind 92-93 daca nu ma înșel...
Nu cred ca era fake, deoarece ramele CAF au efectuat probe si la peste 80 de kilometri, maxim fiind 92-93 daca nu ma înșel...
- ByOnu
-
Posted:
-
Re: Discuții diverse despre Metrorex
ByOnu
Posibil, doar ca nu prin statii. Cred ca balansul n-ar fi permis 60 - 80 - 100 prin statii. Parerea mea. Gabaritul isi creste volatilitatea odata cu cresterea vitezei, iar asta ar reprezenta o scadere a gap-ului dintre peron si tren.
alexxd_31 wrote:
Acum multi ani era un filmulet pe Youtube de pe M2 cu o IVA care indica pe bord 100km/h. Nu stiu daca era real sau Fake. Trenul era fara pasageri si trecea prin statii fara sa opreasca.
Posibil, doar ca nu prin statii. Cred ca balansul n-ar fi permis 60 - 80 - 100 prin statii. Parerea mea. Gabaritul isi creste volatilitatea odata cu cresterea vitezei, iar asta ar reprezenta o scadere a gap-ului dintre peron si tren.
- Stefan28
-
Posted:
-
Re: Discuții diverse despre Metrorex
Stefan28
Viteza maximă prin stații e de 60 de kilometri, avea 100 între stații înseamnă...
Viteza maximă prin stații e de 60 de kilometri, avea 100 între stații înseamnă...
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Discuții diverse despre Metrorex
andrei11
De ce:
1) În metrourile M 1 NU se anunță corespondența cu M 5 de la Eroilor.
2) Spre Militari M 3 pleacă cu verde.
De ce:
1) În metrourile M 1 NU se anunță corespondența cu M 5 de la Eroilor.
2) Spre Militari M 3 pleacă cu verde.
📖 Pagination options