Topic: Cartierul Berceni (linii 73, 74, 76)
159 posts, 70094 views
📖 Pagination options
-
- andrei11
- Membru Gold
-
Posted:
-
Re: Reteaua in Cartierul Berceni (linii 73, 74, 76)
andrei11
Ideea e că troleibuzele trebuie să facă legătura cartier - metrou Piața Sudului. N-au ce să caute dincolo de Piața Sudului. Singurul loc decent de întoarcere apropiat de Piața Sudului e sub podul Mihai Bravu. Nu înțeleg de ce ar trebui să facă legătura cu 133. Bine, și în varianta propusă de mine stația troleelor n-ar fi prea departe de stația lui 133. Au spus colegii în alt topic, există un Diesel pe traseul Piața Reșița - Piața Victoriei și care am impresia că are și o stație comună cu 133.
Ideea e că troleibuzele trebuie să facă legătura cartier - metrou Piața Sudului. N-au ce să caute dincolo de Piața Sudului. Singurul loc decent de întoarcere apropiat de Piața Sudului e sub podul Mihai Bravu. Nu înțeleg de ce ar trebui să facă legătura cu 133. Bine, și în varianta propusă de mine stația troleelor n-ar fi prea departe de stația lui 133. Au spus colegii în alt topic, există un Diesel pe traseul Piața Reșița - Piața Victoriei și care am impresia că are și o stație comună cu 133.
- andreiiul
- Membru Silver
-
Posted:
-
Re: Reteaua in Cartierul Berceni (linii 73, 74, 76)
andreiiul
Intoarcerea troleelor in rond la Pta Sudului ar aglomera si mai mult intersectia care din pacate nu a iesit cum trebuia (chiar e receptionata lucrarea?).
Varianta cea mai simpla si ieftina este sub Pasaj Mihai Bravu.
Dar daca nu vrei sa mai duci troleu pana acolo eu mai vad o varianta:
- mutarea retelei de contact pe sensul spre Unirii de pe breteaua actuala pe cea creata pt viraj spre Berceni si Oltenitei (cred ca un troleu poate vira acolo), apoi creata retea pe Berceni pana la Netea continuata pe Netea si Oltenitei cu intoarcere in rond spre cartier. Asa legi cartierul de Metrou si de Piata si ramai cu acelasi nr de incrucisari ca acum.
Intoarcerea troleelor in rond la Pta Sudului ar aglomera si mai mult intersectia care din pacate nu a iesit cum trebuia (chiar e receptionata lucrarea?).
Varianta cea mai simpla si ieftina este sub Pasaj Mihai Bravu.
Dar daca nu vrei sa mai duci troleu pana acolo eu mai vad o varianta:
- mutarea retelei de contact pe sensul spre Unirii de pe breteaua actuala pe cea creata pt viraj spre Berceni si Oltenitei (cred ca un troleu poate vira acolo), apoi creata retea pe Berceni pana la Netea continuata pe Netea si Oltenitei cu intoarcere in rond spre cartier. Asa legi cartierul de Metrou si de Piata si ramai cu acelasi nr de incrucisari ca acum.
-
- ByOnu
- Membru Gold
-
Posted:
-
Re: Reteaua in Cartierul Berceni (linii 73, 74, 76)
ByOnu
SUNT de acord cu faptul ca avem nevoie de linii scurte de cartier (Berceni - Abator, corespondenta 133).
NU SUNT de acord cu faptul ca << troleibuzele n-au ce cauta >> dincolo de cartier. Pozitia Asociatiei este ca troleibuzul trebuie sa inlocuiasca autobuzele 312, 313 si 381 prin minunea autonomiei (pana la cresterea punctuala a retelei). Reteaua Unirii - Romana este inca avuta in vedere.
Cred ca cele 3 linii de troleibuz cu autonomie care vor inlocui autobuzele (312, 313, 381 - evident, ture suplimentate ture troleibuz + ture autobuz) pot avea si linii scurte de cartier fara autonomie (73B, 74B?, 76B) care sa intoarca la Abator (putem sa-i zicem altfel??) unde sa avem si o corespondenta facila si utila cu 133.
---------------
Doar prin faptul ca n-ar fi la acelasi peron ar fi PREA departe deja.
Diesel care trebuie sa devina troleibuz (cu autonomie).
SUNT de acord cu faptul ca avem nevoie de linii scurte de cartier (Berceni - Abator, corespondenta 133).
NU SUNT de acord cu faptul ca << troleibuzele n-au ce cauta >> dincolo de cartier. Pozitia Asociatiei este ca troleibuzul trebuie sa inlocuiasca autobuzele 312, 313 si 381 prin minunea autonomiei (pana la cresterea punctuala a retelei). Reteaua Unirii - Romana este inca avuta in vedere.
Cred ca cele 3 linii de troleibuz cu autonomie care vor inlocui autobuzele (312, 313, 381 - evident, ture suplimentate ture troleibuz + ture autobuz) pot avea si linii scurte de cartier fara autonomie (73B, 74B?, 76B) care sa intoarca la Abator (putem sa-i zicem altfel??) unde sa avem si o corespondenta facila si utila cu 133.
---------------
stația troleelor n-ar fi prea departe de stația lui 133
Doar prin faptul ca n-ar fi la acelasi peron ar fi PREA departe deja.
există un Diesel pe traseul Piața Reșița - Piața Victoriei și care am impresia că are și o stație comună cu 133
Diesel care trebuie sa devina troleibuz (cu autonomie).
-
- ByOnu
- Membru Gold
-
Posted:
-
Re: Extinderea rețelei fir-contact de troleibuz a STB
ByOnu
Nu e ok. Nu ofera o transbordare facila* cu 133.
*la acelasi < peron > sau la < peroane diferite > dar care sa nu necesite traversari.
Nu se doreşte întoarcerea troleibuzelor din Berceni sub Podul Mihai Bravu. Tehnic este posibil 110 % ( o sută zece la sută ) ...
Nu e ok. Nu ofera o transbordare facila* cu 133.
*la acelasi < peron > sau la < peroane diferite > dar care sa nu necesite traversari.
-
- andrei11
- Membru Gold
-
Posted:
-
Re: Extinderea rețelei fir-contact de troleibuz a STB
andrei11
Aha, să le facă un loc de întoarcere pe str Glădiţei ! E loc să întorci acolo un V3A, un troleu n-ar fi o problemă.
Aha, să le facă un loc de întoarcere pe str Glădiţei ! E loc să întorci acolo un V3A, un troleu n-ar fi o problemă.

-
- V2A
- Membru Silver
-
Posted:
-
Re: Reteaua in Cartierul Berceni (linii 73, 74, 76)
V2A
Au fost montate încrucișări noi Elektroline în intersecția Str. Nițu Vasile x Bd. Alexandru Obregia x Str. Emil Racoviță. Poate schimbă cândva și macazurile...
Au fost montate încrucișări noi Elektroline în intersecția Str. Nițu Vasile x Bd. Alexandru Obregia x Str. Emil Racoviță. Poate schimbă cândva și macazurile...
📖 Pagination options