Zona metropolitană BucureștiParcul de vehicule al operatorilor din București și IlfovTroleibuze STB

 

Topic: Achiziții de troleibuze de 12m în perioada 2017-2022

1049 posts, 246000 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1  ... 52 53 54 55 56 57 58  ... 75
 
 

📖 Pagination options
Re: Achizitii de troleibuze noi in perioada 2017-2020 1689

Solutii exista: se renunta la traseele inutile propuse in planul initial, se preia caietul de sarcini de la alte licitatii care au decurs normal si se comanda troleibuze clasice, care sa inlocuiasca parcul existent pentru urmatorii 10-15 ani.
Intre timp autobuzele electrice vor ajunge la o maturitate tehnologica si putem planifica migrarea spre asa ceva (sau poate hidrogen ?).
In conditiile economice actuale, furnizorii sint mult mai flexibili si in cautare de contracte, asa ca nu as fi surprins sa vad troleibuze noi in Bucuresti in 18 luni de la lansarea licitatiei.
Ca un indiciu, uitati-va la ritmul cu care a livrat Mercedes...

 


Re: Achizitii de troleibuze noi in perioada 2017-2020 WT_fan06

Să se schimbe liniile absurde din proiectul cu autonomie de acord, însă ce ne împiedică să luăm și troleibuze clasice și troleibuze cu autonomie? Absolut nimic, ba chiar asta trebuie făcut ca să înlocuim atât parcul de troleibuze învechit cât și parcul de autobuze, odată ce troleibuzele cu autonomie vor putea opera pe rutele de autobuze poluante. Asta trebuie făcut cu proiectul acela pentru linii de troleibuze cu autonomie - înlocuit obligatoriu linii de bus.

 


Re: Achizitii de troleibuze noi in perioada 2017-2020 Albert

Știe cineva dacă in cererea de finanțare a fost specificata și lungimea (12 m)? As fi curios dacă exista posibilitatea de a avea troleibuze articulate in Bucuresti.

 


Re: Achizitii de troleibuze noi in perioada 2017-2020 andrei11

Off topic.
Atât de impotenți psihic suntem încât nu putem să proiectăm două bucle, una sub podul Mihai Bravu pentru troleele din Berceni ( am fost pe jos acolo și se poate, chiar ușor  - evident respectând toate regulile de cirulație )  și una în Piața Romană ca să  desființăm bucla absurdă de la Sfinții Voievozi ?

On topic
De ce să nu avem și articulate în București ?

 


Re: Achizitii de troleibuze noi in perioada 2017-2020 Stefan28

Păi să dăm câteva exemple banale:
313 cu 73, 312 cu 74, 381 cu 76, 336 cu 61, 62... Iar planurile viitorului primar sunt de a electrifica 105, 126, 136, 137, 138, 139, 143, 196, 236, 253, 278, 311, 312, 313, 336, 368, 381...
@andrei11 pe ce linii de troleu sa bagi articulate?
@Albert parcă a avut chiar Asociația un punct de vedere și le-au spus că nu aveau în plan. Dar ND vrea 150 de astea, minim! Ramane de vazut.

 


Re: Achizitii de troleibuze noi in perioada 2017-2020 Albert

Da, stiu PV-ul, dar dacă cererea de finanțare a fost făcută pe 12m nu se mai poate face nimic.

 


Re: Achizitii de troleibuze noi in perioada 2017-2020 aztec

Știrea...nu Firea, și pe agenția națională de presă...nu doar libertatea..

Deja a intrat frica in ei?
Întrebarea e dacă rezultatele alegerilor arăta altfel....suna altfel și comunicatul?

https://www.agerpres.ro/administratie/2 ... ze--598859

 


Re: Achizitii de troleibuze noi in perioada 2017-2020 alexxd_31

Oricum acum nu mai conteaza șase luni in plus sau minus. Important e sa se achiziționeze ceva de calitate.

Stau si ma intreb ce fac turcii cu prototipul si subansamblele achizitionate pentru acest contract?

Nu stiu daca a sesizat cineva aseanarea schemei de vopsire dintre troleibuzele produse de Bozankaya si Tramvaiul 4036.

 


Re: Achizitii de troleibuze noi in perioada 2017-2020 ByOnu

Stefan28 wrote:
@andrei11 pe ce linii de troleu sa bagi articulate?


Pe ... majoritatea? :lol:

:bere:

Dar inceput clar cu cele care duc greul: 69 samd.

 


Re: Achizitii de troleibuze noi in perioada 2017-2020 andrei11

69 ? 69 e mai mult gol decât plin. Oricum e în capacitate la frecvența actuală.

 


Re: Achizitii de troleibuze noi in perioada 2017-2020 Stefan28

Pai sa luam exemplu in Berceni. Inafara de doua ore dimineața si doua seara cara mai mult aer troleele! Si asa era si inainte de COVID... Cel putin in Berceni daca o sa ajunga cândva articulate, trebuie puse in locul liniilor 313 (73), 312 (74), 381 (76)... Ca altfel degeaba.

 


Re: Achizitii de troleibuze noi in perioada 2017-2020 Costin

Lucrurile trebuie gandite in perspectiva, nu doar strict pe situatia actuala. Indiferent daca vorbim de troleibuze cu autonomie sau extinderi de retea, sunt cateva masuri care pot fi luate la foarte scurt timp dupa ce avem vehiculele. Cum ar fi de exemplu 336 out, 61 suplimentat si dus la Apusului. Intr-un asemenea scenariu, are foarte mult sens sa avem articulate.

Sau in Berceni, unde iar avem multe dubluri bus - troleibuz. Acele trasee de autobuz trebuie sa dispara.

Doar cateva exemple...

 


Re: Achizitii de troleibuze noi in perioada 2017-2020 WT_fan06

Ce-mi place gândirea asta „e ok cum e acum, deci nu ne trebuie mai mult”... Ne omoară exemplele punctuale de genul „69??”. Putea fi cam orice linie în loc de 69, că răspunsul era la fel. Nu contează că multe linii de troleibuz sunt și prost optimizate și dublate ridicol de mult de autobuze.

Mai am de spus un lucru, un vehicul articulat, pe lângă capacitatea sa, reprezintă și un „statement” al operatorului față de public: „da, veniți cu mine că e loc, e comod, e rapid”. Asta atrage pasageri din rândul celor care nu conduc. Iar când atragi mai mulți pasageri, imediat se umplu liniile astea care „cară aer”. Bineînțeles, cu condiția ca liniile să aibă un cap și o coadă, nu aberații de genul 61 la Master în loc de Apusului, 66 și 70 la Pârvan în loc de Gara de Nord, 97 la Voievozi în loc de Romană (culmea penibilului să nu translatezi în 2-3 zile rețeaua dintr-un rond în altul), liniile de Berceni care ajung la Horoscop, nu la Unirii unde are lumea treabă, etc.. Dar din nou, e mai ușor să te uiți în troleibuz și să zici „cară aer” decât să ne punem problema DE CE cară aer...

 


Re: Achizitii de troleibuze noi in perioada 2017-2020 andrei11

1)  Înâi să se traseze linii viabile ( de troleibuz ) așa cum ai precizat, să se renunțe la traseele tradiționale, destule din ele depășite.
2) Să se coreleze noile trasee cu rețeaua de metrou.
3) Deabia acum putem să ne gândim la numărul / tipul de troleibuze care ne trebuie.
________________
PS : Și da, 69 e în capacitate  nu de acum, de vreo 30 de ani. Nu vorbesc de Dr. Taberei, vorbesc de la Eroilor spre Gara Obor.
PS 2 :  Horoscop nu e la Unirii ?  Înțeleg ce vrei să spui, să aibă  una / două stații comune cu liniile care circulă pe acolo. Nu stau să caut / nu stăpânesc prea bine liniile acelea, dar nu e un troleu din Berceni care se dublează cu un Diesel, numai că Dieselul se duce până la Romană ( Victoriei ) ?  Dar deja  suntem în afara subiectului...

 


Go to page:  1  ... 52 53 54 55 56 57 58  ... 75
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Troleibuze STB  • 
Choose destination

Since our 2284 forum members have written 420985 posts in 5244 topics and 513 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use