Regiunile RomânieiBanatJudețul TimișTransportul în comun din municipiul Timișoara (SC STPT SA)

 

Topic: Timișoara - Generalități despre transportul public

76 posts, 26028 views
 
Go to page:  1 2 3 4 5 6
 
 

📖 Pagination options
Re: Timișoara - Generalități despre transportul public PTMZ

Ofertant unic pentru Pasajul Solventul: asocierea SPIC INTERNAZIONALE - POD PROIECT - SYLC CON TRANS, cu CONEXTRUST și ARCADA COMPANY în calitate de terți, și următorii subcontractanți:
- TEOVAL & CO (9,37%)
- FDF ELECTRIC GRUP S.R.L (3,22%)
- I.S.P.C.F (0,16%)
- RADARIA (2,02%)
- S.C. YDA PROIECT CONSULTING S.R.L. (0,04%)

Astăzi au fost selectați câștigători.

 


Re: Timișoara - Generalități despre transportul public PTMZ

Noutăți:
1. Azi a fost semnat contractul pentru Pasajul Solventul:
S-a mai facut un pas catre amenajarea pasajului Solventul, cel care va asigura legatura intre Calea Bogdanestilor si strada Garii, si va trece pe sub liniile de cale ferata.

La doar 5 zile de la anuntarea castigatorului licitatiei, a fost si semnat contractul pentru realizarea pasajului, iar constructorul are la dispozitie doua luni pentru actualizarea proiectului, dupa care urmeaza sa inceapa efectiv lucrarile in teren.

Valoarea estimata a contractului este de 96.717.589 lei, iar pasajul va fi realizat de o asociere de firme avand ca lider compania italiana Spic Internazionale, alaturi de POD-Proiect si Sylc Con Trans, impreuna cu 7 subcontractori.

Documentele au fost semnate de reprezentantii Primariei Timisoara marti, chiar sub pasarela pietonala din Ronat, ce traverseaza cele 10 linii de cale ferata din zona.

„Nu este prima lucrare de acest tip pe care o facem. Am mai realizat una cu ani in urma in Bacau, una aproape asemanatoare, dar dificultatea acesteia este mai mare. Totul va fi realizat in 22 de luni incepand din momentul in care se va da ordinul de incepere„, a spus reprezentantul Spic Internazionale, Giancarlo Zanuttini.

Pasajul de la Solventul ar urma sa aiba, in total, patru benzi de circulatie, acestea putand fi chiar largite la sase, cate trei benzi pe sens, plus liniile de tramvai (care au fost si ele scoase la licitatie, iar acum cele doua oferte sunt in evaluare).

Linia de tramvai care va fi amenajata prin el urmeaza sa ajunga pe str. Garii, pana in dreptul Garii de Nord, unde se va racorda la liniile 1, 2 si 8. Cu o latime de 34 de metri si o lungime de 87, Pasajul Solventul ar urma sa fie cel mai larg si mai lung din Timisoara.

Iar pentru ca legatura intre cartierele Dambovita si Iosefin si Ronat – Calea Bogdanestilor sa fie completa, este nevoie si de construirea unui pod nou peste Bega in zona Solventul, pentru care autoritatile spera sa obtina gratis proiectarea, dupa modelul ILSA.

Mai exact, un dezvoltator care va construi in zona un ansamblu rezidential ar urma sa faca documentatia pentru viitorul pod care va lega pasajul Solventul de zona Dambovita, peste rau.

Pasajul Solventul ar trebui sa fie gata in 2023.

Sursa: Opinia Timișoarei

2. A fost predat amplasamentul către Porr în cadrul proiectului de reabilitare a Bulevardului Cetății. Durata de proiectare este de 6 luni:
Unul dintre cele mai circulate bulevarde din Timisoara, Cetatii, poate intra in santier. Dupa ce au fost parcurse toate demersurile, marti a fost predat amplasamentul lucrarii catre asocierea de 8 firme, avand ca lider PORR Construct, care a castigat contractul.

Pe tronsonul din Bulevardul Cetatii ce urmeaza sa fie modernizat se vor schimba liniile de tramvai, se va reface carosabilul si se vor inlocui toate retelele de utilitati.


Lucrarile sunt prevazute sa dureze 3 ani, iar in acest timp trebuie refacuti 1,57 km de linie cale dubla de tramvai si reabilitati 25.800,94 mp de carosabil si 12.291,45 mp de trotuare.

De asemenea, vor fi construite piste de biciclete pe un perimetru de 3.590,62 mp, iar spatiul verde va acoperi 20.530,79 mp din suprafata, portiunea dintre sinele de tramvai urmand a fi inierbata. In proiect este cuprinsa si modernizarea a 10 statii de tramvai.

Sase luni va dura proiectarea noului bulevard, astfel ca lucrarile in teren nu vor incepe mai devreme de primavara anului viitor.

Constructorii primesc 17.365.145 euro cu TVA, in vreme ce, pentru asistenta tehnica, dirigintele de santier primeste aproape 50.000 de euro, cu TVA.

Sursa: Opinia Timișoarei

 


Re: Timișoara - Generalități despre transportul public PTMZ

PTMZ wrote:
Pentru extinderea liniei de tramvai pe Strada Gării, spre Solventul, există 2 ofertanți:
1) PORR CONSTRUCT, cu PORR BAU GmbH în calitate de terț și cu următorii subcontractanți:
- ELECTROECHIPAMENT INDUSTRIAL S.R.L. (21,62%)
- TUBULAR TEHNO SISTEM (14,12%)
- SWARCO TRAFFIC ROMANIA (4,72%)
- BAICONS IMPEX S.R.L. (4,32%)
2) Asocierea SYLC CON TRANS - LONGHERSIN, cu următorii subcontractanți:
- OPTOTEL COM (0,54%)
- INSTAL GROUP (0,07%)
- LILE SERVICE GENERAL CONSTRUCTION S.R.L. (0,37%)
- MADI FHVAC (0,37%)
- MATRIX COMPUTERS S.R.L. (0,91%)
- ELECTRIC RAIL PROJECT (0,59%)
- CONS ELECTRIFICAREA INSTAL S.R.L. (22,28%)

Azi a fost selectat câștigătorul.

 


Re: Timișoara - Generalități despre transportul public PTMZ

Și câștigătorul pentru extinderea Gara de Nord - Solventul este asocierea Sylc Con Trans - Longhersin, contractul fiind semnat marți:
În patru luni, primăria ar trebui să aibă proiectul tehnic pentru amenajarea noii linii de tramvai care va lega viitorul pasaj Solventul de Gara de Nord. S-a semnat contractul de execuție cu Sylc Con Trans și Longhersin. Lucrările costă 9 milioane de euro, ar trebui să înceapă la primăvară și să țină un an și jumătate.





S-a încheiat licitația începută în iunie de primărie, pentru „construcția liniei cale de tramvai și a întregului ansamblu rutier, cu trama stradală realizată în varianta de 2 benzi pe sens, incluzând calea de rulare a tramvaiului care va fi carosabilă, amenajarea de trotuare, piste pentru biciclete și de zone verzi”. Linia de tramvai leagă, de fapt, viitorul Pasaj Solventul de Gara de Nord și va fi o prelungire a șinelor STPT ce ajung la gară.

Primăria punea la bătaie 46,8 milioane de lei cu tot cu TVA, iar oferta câștigătoare este de 44,2 milioane de lei cu TVA, echivalentul a 9 milioane de euro. Contractul a ajuns la asocierea Sylc Con Trans (lider) și Longhersin și are o durată de 22 de luni, din care patru pentru proiect tehnic și 18 pentru execuție, calculate de la data emiterii ordinului de începere. Cele două firme vor lucra cu alte șapte societăți: Optotel Com, Instal Group, Lile Service General Construction SRL, Madi FHVAC, Matrix Computers, Elecctric Rail Project, Cons Electrificarea Instal SRL.

Investiția presupune construcția unei noi linii de tramvai și modernizarea întregului ansamblu rutier, inclusiv rețele edilitare stradale, subterane și supraterane.

„Zona de intervenție cuprinde actualul traseu al străzii Gării, tronsonul cuprins între platforma Solventul și intersecția cu bd. General Ion Dragalina, cu respectarea traseului prevăzut în Planul Urbanistic General. În situația actuală linia de tramvai ocupă o mică porțiune, și anume 175 m, măsurați de la intersecția cu Bulevardul General Ion Dragalina. În această lungime este cuprinsă și bucla de întoarcere”, transmit reprezentanții primăriei.

Două benzi, tramvai pe mijloc, trotuare decente și piste de biciclete pe str. Gării
Linia cale va fi realizată cu șină cu canal, urmând să fie „îmbrăcată printr-un sistem elastic care reduce substanțial zgomotul structural, vibrațiile și radiația acustică și care izolează electric.

Potrivit PMT, drumul va avea două benzi de acces ce vor include calea de rulare a tramvaiului, care va fi carosabilă. Se va face și supraveghere video, ce va fi integrată în sistemul de management al traficului.

„Benzile adiacente căii de rulare a tramvaiului au lățimea de 3,50 m cu excepția zonelor din dreptul peroanelor stațiilor Nufăr și Gh. Barițiu, unde au lățimea de 3 m. Trotuarele vor avea o lățime minimă de 1 m. Sunt prevăzute piste pentru biciclete și parcări de scurtă durată”, se mai arată în documentație.

Lungimea noii linii duble de tramvai, care va fi pe mijlocul străzii, va fi de 1,4 km, vor fi modernizați 14.000 mp de carosabil, 4.300 mp de trotuare și piste de biciclete, 3.685 mp de spații verzi și 37 locuri de parcare. Pe parcursul traseului vor exista trei stații de tramvai.

Proiectul este o continuare a Pasajului Solventul, pentru care primăria a semnat deja contractul de execuție, în septembrie. Acesta costă 111,6 milioane de lei, echivalentul a aproape 23 de milioane de euro, și va fi amenajat de zece firme: asocierea Spic Internazionale (lider/ Italia) – Pod-Proiect (Iași) – Sylc Con Trans (Arad), cu terții și subcontractanții Arcada Company (Galați), Conextrust (Bacău), Teoval & Co (Iași), FDF Electric Grup SRL (Iași), ISPCF (București), Radaria (Galați) și SC Yda Proiect Consulting SRL (Iași). Societățile contractate au două luni la dispoziție să actualizeze documentația și doi ani pentru execuția propriu-zisă.

Sursa: Tion

 


Re: Timișoara - Generalități despre transportul public bercenicity

O sa fie bucla/bucle de intoarcere la Ronat si/sau Solventul?

 


Re: Timișoara - Generalități despre transportul public PTMZ

La Ronaț da, cea veche, o să fie modernizată în cadrul proiectului de reabilitare de pe Bogdăneștilor, câștigat de aceeași asociere. La Solventul nu știu sigur, dar iată ce am găsit pe forumul STPT:
dan.s wrote:
Pai asa si va fi, linia de la gara va fi conectata cu cea de pe Bogdanestiilor prin pasaj, doar ca vor mai exista si 2 bucle, una la giratie solventul si alta pe actuala de la linia 5. Mai apoi de la giratie Solventul liniile vor ajunge si la bucla din Dambovita traversand viitorul pod din zona.

 


Re: Timișoara - Generalități despre transportul public PTMZ

Pe 17 octombrie, a fost atribuită și această licitație (pentru extindere) către Sylc Con Trans. Valoare contract: 37.174.540,09 RON

 


Re: Timișoara - Generalități despre transportul public PTMZ

Compania IMSAT a scris pe pagina sa de LinkedIn că se va ocupa de modernizarea rețelei de contact, a buclei de întoarcere și a substației de redresare Amurgului. Toate aceste lucrări fac parte din reabilitarea Bulevardului Cetății:
Incepem un nou proiect destinat Infrastructurii de Transporturi in Municipiul Timisoara: reabilitarea liniei de contact a tramvaiului de pe Bulevardul Cetatii, bucla de intoarcere si substatia de redresare Amurgului.

 


Re: Timișoara - Generalități despre transportul public PTMZ

Primăria Timișoara a lansat o licitație pentru proiectarea și execuția lucrărilor de reabilitare a Căii Stan Vidrighin, ce include și modernizarea liniei de tramvai (se menționează că e traseul 2, deși 2-ul nu are nicio treabă cu Vidrighin). Bugetul alocat este în valoare de 73.238.639,05 RON, din fonduri bugetare. Ponderea punctajului:
- 80% preț
- 10% experiența anterioară a proiectantului specializat în căi ferate,unii de tramvai sau echivalent
- 10% experiența anterioară a proiectantului specializat în drumuri sau echivalent.
Termene limită:
- depuneri oferte: 15 decembrie 2020
- evaluări: 15 iunie 2021.
Link E-licitație: http://e-licitatie.ro/pub/notices/c-notice/v2/view/100105705

 


Re: Timișoara - Generalități despre transportul public PTMZ

Ofertant unic: PORR CONSTRUCT, cu PORR BAU GmbH. în calitate de terț și cu următorii subcontractanți:
- C.S.V. INFRATECH S.R.L. (6,85%)
- SWARCO TRAFFIC ROMANIA (4,11%)
- VIMATO (0,32%)
- WIEBE ROMANIA (0,57%)
- ELECTROECHIPAMENT INDUSTRIAL S.R.L. (22,12%)
- SANEL (13,27%)
- LONGHERSIN (1,69%)

 


Re: Timișoara - Generalități despre transportul public PTMZ

Pe 14 decembrie a fost termenul limită pentru proiectarea lucrărilor de pe Calea Bogdăneștilor:
Primăria Timișoara ar trebui să primească, zilele acestea, proiectul pentru reabilitarea Căii Bogdăneștilor. Sunt șase luni de când a fost semnat contractul cu cele zece firme care execută lucrarea. Șantierul pentru noua linie 5 începe la primăvară.

Licitația pentru proiectarea și execuția pentru extinderea la patru benzi a Căii Bogdăneștilor a început în ianuarie 2020. Proiectul cuprinde inclusiv linia nouă de tramvai. Contractul a fost semnat în iunie, astfel că de lucrare se ocupă o asociere condusă de Sylc Con Trans, din care fac parte Longhersin, Matrix Computers, Lile Service General Construction, Optotel Com, Electric Rail Project, Instal Group, Cons Electrificarea Instal, Madi FHVAC și Swarco Traffic România.

„În baza contractului vor fi realizate următoarele activități: reabilitarea liniei cale de tramvai care va fi dublă şi se va amplasa în axul străzii, în platformă proprie, lărgirea la două benzi pe sens a carosabilului, amenajarea de trotuare, piste pentru biciclete și de zone verzi (…) aducându-se o contribuție substanțială la reducerea emisiilor de poluanți în atmosferă, reducerea prafului, a nivelului de zgomot și implicit la creșterea confortului şi siguranţei circulaţiei”, au transmis reprezentanții primăriei, în anunțul de pe SEAP.

Proiectul trebuie să cuprindă șapte stații de tramvai și 4 kilometri de piste pentru biciclete. Șoferii vor circula pe câte două benzi pe sens, iar pe ambele părți ale viitorului bulevard urmează să fie amenajate trotuare de 1 metru și piste de biciclete cu o lățime de 1,5 metri fiecare.

Probabil în martie începe șantierul
Durata contractului este de 31 de luni, din care șase au fost pentru documentație. Proiectul tehnic ar trebui predat zilele următoare la primărie și mai rămân doi ani și o lună pentru șantierul efectiv.

„Termenul de depunere este 14 decembrie. Apoi trebuie să verificăm proiectul tehnic și să obținem autorizația de construire. Va dura cam două luni, după care va începe execuția, cel mai probabil în luna martie”, a declarat viceprimarul Ruben Lațcău.

Valoarea totală a contractului este de 116,8 milioane de lei cu tot cu TVA, echivalentul a 24,1 milioane de euro. Majoritatea banilor sunt nerambursabili și vin pe POR – Axa Prioritară 4.

Studiul de fezabilitate actualizat a fost adoptat în toamna lui 2018. Fusese pregătit încă din 2009 de fosta administrație condusă de Gheorghe Ciuhandu. La acea vreme, valoarea estimată a lucrărilor era de 94,6 milioane de lei cu tot cu TVA

Sursa: Tion

 


Re: Timișoara - Generalități despre transportul public PTMZ

E gata proiectul tehnic pentru Calea Bogdăneștilor:
Unul dintre cele mai spectaculoase proiecte de modernizare din Timisoara, pe bani europeni, este aproape sa porneasca. Vorbim despre lucrarile de pe Calea Bogdanestilor, care sunt programate sa dureze aproape 2 ani si jumatate.

La mai bine de jumatate de an de la momentul semnarii contractului cu asocierea de firme care va realiza lucrarile, a fost finalizat proiectul tehnic, iar in prezent este in faza de verificare si autorizare.

Imediat ce si aceste proceduri vor fi incheiate, se va putea face organizarea de santier si vor putea demara lucrarile in teren.

SYLC CON TRANS, ca lider de asociere, si S.C. LONGHERSIN S.R.L. vor lucra pentru modernizarea Caii Boganestilor, care la finalul lucrarilor va fi deveni primul bulevard din oras care are linii de tramvai inierbate.

Conform documentatiei, lucrarea de „Reabilitarea liniilor de tramvai si modernizarea tramelor stradale in Municipiul Timisoara, Traseu 5, Calea Bogdaneastilor” cuprinde reabilitarea liniei cale de tramvai, care va fi dubla si se va amplasa in axul strazii, in platforma proprie, largirea la 2 benzi pe sens a carosabilului, amenajarea de trotuare, piste pentru biciclete si de zone verzi, aducandu-se astfel o contributie substantiala la reducerea emisiilor de poluanti in atmosfera, reducerea prafului, a nivelului de zgomot si implicit la cresterea confortului si sigurantei circulatiei. Se vor realiza 2,1 km linie cale dubla de tramvai – 0,2 km linie cale simpla de tramvai – 35.900 mp suprafata carosabila modernizata – 7 bucati statii de tramvai – 12.220 mp suprafata trotuare – 4000 m piste pentru biciclete”.

Modernizarea Caii Bogdanestilor si a statiilor STPT de pe traseu aduce si o premiera la Timisoara. De-a lungul bulevardului, in cele 7 statii, vor fi montate automate pentru bilete.

Transformarea completa a Caii Bogdanestilor va costa de 98.100.000 fara TVA, adica putin peste 24 de milioane de euro, bani proveniti in mare parte din fonduri europene. Termenul de executie a lucrarii este de 28 de luni.

Sursa: Opinia Timișoarei

 


Re: Timișoara - Generalități despre transportul public PTMZ

PTMZ wrote:
Primăria Timișoara a lansat o licitație pentru proiectarea și execuția lucrărilor de reabilitare a Căii Stan Vidrighin, ce include și modernizarea liniei de tramvai (se menționează că e traseul 2, deși 2-ul nu are nicio treabă cu Vidrighin). Bugetul alocat este în valoare de 73.238.639,05 RON, din fonduri bugetare. Ponderea punctajului:
- 80% preț
- 10% experiența anterioară a proiectantului specializat în căi ferate,unii de tramvai sau echivalent
- 10% experiența anterioară a proiectantului specializat în drumuri sau echivalent.
Termene limită:
- depuneri oferte: 15 decembrie 2020
- evaluări: 15 iunie 2021.
Link E-licitație: http://e-licitatie.ro/pub/notices/c-notice/v2/view/100105705

Licitația a trecut miercuri în evaluare financiară.

 


Re: Timișoara - Generalități despre transportul public PTMZ

Porr a fost selectat câștigător azi.

 


Go to page:  1 2 3 4 5 6
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Transportul în comun din municipiul Timișoara (SC STPT SA)  • 
Choose destination

Since our 2284 forum members have written 421061 posts in 5245 topics and 513 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use