Forum părinte: Istoria transportului feroviar din România

 

Subiect: Fotografii diverse istorice

40 mesaje, 10138 vizualizări.
 
Mergi la pagina:  1 2 3
 
 

📖 Opțiuni paginare
  • Autor: Goldmund
  • Membru Silver
  • Scris:
  •  

Re: Poze de Arhiva Goldmund

Mai stie cineva de locomotivele cu aburi seria 142 - ? nu doar una dintre cele mai frumoase locomotive construite in tara, dar si una dintre cele mai puternice la acea vreme din....Europa!  http://www.oradeapress.ro/wp-content/up ... Stancu.jpg
Viteza max. pt. aceasta locomotiva 110kmh, intre 1937-1939!

 


  • Autor: AdrianD
  • Membru înregistrat
  • Scris:
  •  

Re: Fotografii diverse istorice AdrianD

Ce gara ar putea fi asta?

Sursa foto: Călătorii cu iz istoric / Facebook
51158876_2112860665601247_2657339907197894656_n.jpg (229.96 KB; descărcat de 2139 ori)

 


  • Autor: andrei11
  • Moderator forum
  • Scris:
  •  

Re: Fotografii diverse istorice andrei11

:shock:
De ce ar fi o gară acolo ?
Că așa scriu ei  ?

 


  • Autor: AdrianD
  • Membru înregistrat
  • Scris:
  •  

Re: Fotografii diverse istorice AdrianD

Da, pornim de la premisa ca nu au gresit, desi exista si posibilitatea asta. CIneva a scris pe pagina aia de Facebook ca de fapt ar fi fosta Piata Bibescu din zona Unirii. Poza a aparut in revista National Geographic Magazine, in 1934.

 


  • Autor: aztec
  • Membru Silver
  • Scris:
  •  

Re: Fotografii diverse istorice aztec

In spate se vede o latura a pietii Bibescu...



 


  • Autor: AdrianD
  • Membru înregistrat
  • Scris:
  •  

Re: Fotografii diverse istorice AdrianD

Si sa nu fi fost macar o linie ferata pentru aprovizionare pe acolo? De unde confuzia?

 


  • Autor: aztec
  • Membru Silver
  • Scris:
  •  

Re: Fotografii diverse istorice aztec

Nu e confuzie.
Informatia este aproximativ  exacta.
Gara in discutie este Gara Justitiei.
De fapt planul ei, imaginea este exact din locul unde trebuia sa fie...fata garii. De fapt piata garii.
Neefectuata. Neconstruita, abandonata.
Posibil piata sa fi planuita ca  viitoare gara?

Probabil fotografie facuta cu ocazia unei prezentari a zonei...deci poza prin 1925...

Pentru documentare.
http://www.bucurestiivechisinoi.ro/2012 ... -capitala/

 


  • Autor: andrei11
  • Moderator forum
  • Scris:
  •  

Re: Fotografii diverse istorice andrei11

Muzeul CFR între WW1 și WW2...Parcă arată a muzeu, nu ca cel actual. În spatele Tribunei a II - a a ( vechiului ) Stadion Giulești...Mulțumesc Clubului Rapid București pe al cărui sait am găsit fotografia.
3.jpg (168.49 KB; descărcat de 1820 ori)

Se observă (vechiul )  Pod Grant - dat în exploatare de vreo 20 - 25 de ani  și în stânga pe fundal sediul actual al Primăriei Sector 1.

 


  • Autor: aztec
  • Membru Silver
  • Scris:
  •  

Re: Fotografii diverse istorice aztec

Nu e chiar muzeu...este o expozitie.
Insa nu inseamna ca nu asa macar ar trebui sa arate macar un muzeu al CFR..
Imaginea e de la ceferiada din 1939..

https://www.historia.ro/sectiune/genera ... iunie-1939

 


  • Autor: shoppy
  • Membru Silver
  • Scris:
  •  

Re: Fotografii diverse istorice shoppy

Teoretic EP Craiova, scena propagandista, de pe LinkedIn (vezi si WaterMark)
0.jpg (139.47 KB; descărcat de 1423 ori)

 


  • Autor: andrei11
  • Moderator forum
  • Scris:
  •  

Re: Fotografii diverse istorice andrei11

București - Constanța în 1933. 2 ore și 37 minute
Mulțumesc Facebook - Caleidoscop.
Cică automotorul era denumit << Săgeata Albastră >>
Mai exista o << Săgeată Roșie >> București - Suceava.
1933.jpg (221.31 KB; descărcat de 671 ori)

 


  • Autor: Gabi23
  • Site Admin
  • Scris:
  •  

Re: Fotografii diverse istorice Gabi23

EA 776 cu mulți ani în urmă, în vremurile de glorie ale CFR, într-o schemă de vopsire interesantă. Din fotografie se observă că avea montate preferențial pantografe simetrice cu o sanie, o stemă a Depoului București Triaj (modificată probabil din stemele cu care erau echipate locomotivele din Bulgaria) și alte accesorii.  La origine a fost fabricată în anul 1987 și iar eu ultima dată am văzut-o în circulație prin anul 2013, când avea aviz de circulație, dar era scadentă la reparații. Poate @Marian Andrei sau altcineva care a mai urmărit evoluția electricelor, are idee ce s-a întamplat cu ea (conservată/modernizată în ED).      

EA 776.jpg (285.26 KB; descărcat de 350 ori)

 


  • Autor: Marian Andrei
  • Membru Gold
  • Scris:
  •  

Re: Fotografii diverse istorice Marian Andrei

EA 776 a fost modernizata devenind ED 063. Schema din imagine a fost pusa prin 1993-1994 si desi era titulara si intretinuta nu era o masina stralucita, patinand excesiv fata de altele, in perioada aia a lucrat in general in zona Bucuresti. Era echipata cu vitezometru Hasler si disjunctor DBTF.

 


Mergi la pagina:  1 2 3
 
 

📖 Opțiuni paginare
Prima pagină  • 
Forum părinte: Istoria transportului feroviar din România  • 
Alege destinația

 

© 2009 - 2020 Asociația „Metrou Ușor”

Termenele și condițiile de utilizare

Întrebări frecvente - ghid de utilizare