MetrouTrenurile de metrou din București

 

Topic: Achiziții de trenuri noi pentru Metrorex (M2 și M5)

1182 posts, 331420 views
 
Go to page:  1  ... 77 78 79 80 81 82 83 84 85
 
 

📖 Pagination options
Re: Achizitia de trenuri noi pentru Metrorex PTMZ

Da, și de CRRC-Astra.

 


Re: Achizitia de trenuri noi pentru Metrorex Stefan28

Pt noile trenuri da, dar vedem maine ce va zice CAB cu 1322, daca da dreptate AGIFER sau CAF... Dar e vina lor ca Metrorex a dorit asamblare in Grivita pt 20 de rame???
Primele 4 asamblate in Spania nu au avut mai nicio problema in 6 ani...  :popa:

 


Re: Achizitia de trenuri noi pentru Metrorex subway guru

At fi trebuit sa transfere si tehnologia, controlul de calitate si nu in ultimul rand sa-l scolarizeze pe Vasile Roaita.

 


  • GPS
  • Posted:
  •  

Re: Achizitia de trenuri noi pentru Metrorex GPS

Stefan28 wrote:
Pt noile trenuri da, dar vedem maine ce va zice CAB cu 1322, daca da dreptate AGIFER sau CAF... Dar e vina lor ca Metrorex a dorit asamblare in Grivita pt 20 de rame???
Primele 4 asamblate in Spania nu au avut mai nicio problema in 6 ani...  :popa:

Au avut și alea destule probleme...

 


Re: Achizitia de trenuri noi pentru Metrorex 1689

subway guru wrote:
At fi trebuit sa transfere si tehnologia, controlul de calitate si nu in ultimul rand sa-l scolarizeze pe Vasile Roaita.


Nu sint un expert in domeniu, dar cred ca ideea utilizarii de resurse locale pentru productie nu este fundamental rea. Atita timp cit responsabilitatea (si exercitarea acesteia !) calitatii ramine asupra furnizorului contractual, eu vad asta ca un beneficiu.

Dar, intr-adevar, daca XYZ decide sa externalizeze productia in Romania in timp ce tehnologia ramine la nivel de ciocan si chit - asta trebuie penalizata. Dar asta e responsabilitatea clientului, de a lua caietul de sarcini si lista de acceptanta si sa aplice ad-literam ce scrie acolo, fara sa faca vreo diferenta unde a fost produs echipamentul respectiv.

 


Re: Achizitia de trenuri noi pentru Metrorex shoppy

Nu-i adevarat, este ca si cum ai spune ca in ECU-ul de la Logan trebuie sa ruleze doar cod scris in Romania pentru ca doar romanii stiu conditiile din Romania si orice cod scris in Franta de catre specialistii Renault o sa cauzeze accidente pentru ca cei de la Pitesti o sa-l uplodeze gresit in ECU sau nu o sa observe / nu o sa semnaleze greselile din cod.
Abureala.
Codul se poate scrie oriunde, cine il uplodeaza in ECU nu este responsabil greselile din cod si uplodarea corecta se verifica expeditiv cu suma de control; ce sunt importanti sunt consultantii care cunosc conditiile locale si spun exact ce trebuie sa faca si sa nu faca acel cod; la noi consultantii ori nu s-au prins ori nu au avut coloana sa spuna ca situatia trenului remorcat cu diesel dar inca alimentat de la sina a 3-a sigur o sa apara in clima temperat continentala cu circulatie la suprafata si nu poate fi tratata in cel mai fericit caz prin omisiune.

 


Re: Achizitia de trenuri noi pentru Metrorex bogdan63

Aici ce se mai așteptam? Trebuie sa fie ziua metroului bucureștean sau 1 Decembrie ca sa se semneze contractul?? :ugeek:

 


Re: Achizitia de trenuri noi pentru Metrorex PTMZ

Am mai spus deja, se așteaptă Hotărârea Civilă de la Curtea de Apel București. Aceea este justificarea în baza căreia Metrorex poate semna contractul. Pe E-licitație nu a fost, momentan, încărcată, deci nu cred că a sosit.

 


Re: Achizitia de trenuri noi pentru Metrorex orex

Certificatul de grefa are toate valentele ca ”Metrorex” sa semneze contractul, ca doar cuprinde ”solutia pronunţată de instanţă în minută sau prin care se atestă existenţa pe rolul instanţei a unei cauze”.  Au suflat ”si-n iaurt”, d-aia nu merge mai departe achizitia!

 


Re: Achizitia de trenuri noi pentru Metrorex PTMZ

Să punem și aici. Contractul a fost atribuit către Alstom:
Contractul pentru livrarea de trenuri Alstom pentru Magistrala 5, atribuit recent de Metrorex, este anunțat marți la nivel internațional.

Companiei Alstom i-a fost atribuit un contract de către Metrorex SA, operatorul rețelei de metrou din București, pentru a asigura un total de până la 30 de trenuri Metropolis pentru noua Magistrală 5, livrate în două tranșe. Valoarea contractului pentru primele 13 trenuri este de peste 100 milioane de euro. Acest contract poate fi extins cu opțiunea de livrare a încă 17 trenuri, pe baza unei comenzi din partea beneficiarului, valoarea totală a proiectului putând ajunge la 240 milioane de euro.

Primul tren va fi livrat în termen de maximum 29 de luni și va circula pe prima secțiune a Magistralei 5 de metrou, aflată deja în serviciul comercial, se precizează într-un comunicat de presă dat publicității marți dimineață. Celelalte 12 trenuri ale primului lot vor fi livrate imediat dupa omologarea primei unități, urmând ca lotul opțional de 17 unități să fie livrat pe baza unei cereri ferme din partea operatorului bucureștean.

“Suntem foarte mândri de acest contract, deoarece vom vedea trenuri Alstom pentru prima oară în circulație în România. Competența de clasă mondială a Alstom în materie de soluții pentru metrou este apreciată în întreaga lume de peste 30 de ani, iar acum și pasagerii metroului bucureștean vor putea beneficia de ea. Suntem bucuroși să vedem că este recunoscută în România și expertiza Alstom în producția de trenuri, nu doar cea de mentenanță a materialului rulant”, a declarat Gabriel Stanciu, directorul general al companiei Alstom pentru România, Bulgaria și Republica Moldova.

Trenuri Alstom pentru Magistrala 5. Caracteristici tehnice și funcționale
Fiecare tren cu șase vagoane are 216 locuri într-o dispunere longitudinală și asigură două zone speciale de acces destinate pasagerilor cu dizabilități.

Trenurile au o configurație specifică, personalizată pentru metroul din București: caroserie din oțel inoxidabil, 114 metri lungime și trei metri lățime, asigurând o capacitate totală de 1.200 de pasageri/ tren. Configurația finală, culorile și finisajele vor fi complet personalizate în conformitate cu cerințele clientului, în etapa de proiectare. Trenurile vor fi echipate cu tehnologia CBTC la bord, pentru a fi compatibile cu cea mai modernă tehnologie de semnalizare din calea de rulare.

Pasagerii vor beneficia de o serie de inovații care fac călătoria mai sigură și mai confortabilă, inclusiv atenuarea zgomotului intern, patru uși duble pe fiecare parte a fiecărui vagon, ferestre mari, iluminare cu LED-uri și informații în timp real pentru pasageri, cum ar fi harta dinamică a traseului. Unele caracteristici au fost proiectate pentru a permite un flux optim de pasageri, cum ar fi uși largi, zone largi de trecere și zone dedicate persoanelor cu dizabilități.

Gama de trenuri de metrou Metropolis de la Alstom este în operare de peste 20 de ani în toată lumea, versatilitatea sa făcând posibile numeroase configurații. Printre cei 60 de clienți din întreaga lume se numără operatorii de metrou din Paris, New York, Londra, Amsterdam, Singapore, Riyadh, Dubai, Sydney și Montreal.

Sursa: Club Feroviar
Cum în articol se precizează că prototipul va ajunge în maxim 29 de luni, ar trebui ca acesta să ajungă până în aprilie 2023.

 


Re: Achizitia de trenuri noi pentru Metrorex Stefan28

Presimt ca semnează contractul oficial odata cu cei 41 de ani de functiune ai metroului! Prietenii stiu de ce!
:ugeek:

 


Re: Achizitia de trenuri noi pentru Metrorex subway guru

Benzinarii ne intreaba care e termenul de proiectare pentru noile trenuri.
Putem sa le dam un raspuns documentat?

 



Re: Achizitia de trenuri noi pentru Metrorex Puss in Boots

Sunt curios daca or sa semene cu Bombardierele si cu CAFs.

 


Go to page:  1  ... 77 78 79 80 81 82 83 84 85
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Trenurile de metrou din București  • 
Choose destination

Since our 2266 forum members have written 419386 posts in 5230 topics and 511 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use