Subiect: Stiri si discutii despre lucrari
32 mesaje, 7194 vizualizări.
📖 Opțiuni paginare
- Autor: TibiV
- Membru Gold
- Scris:
-
Re: Stiri si discutii despre lucrari
TibiV
https://www.facebook.com/watch/?v=576556979549627
Linkul include si unVIDEO foarte interesant, mai ales dupa 03.10....
Si o completare pe ”firul scurt” de la Oana Branzan...
București, 3 octombrie 2019
Evoluția lucrărilor pe șantierul feroviar de pe tronsonul 3 Simeria - Gurasada
Tronsonul Simeria-Gurasada situat pe Axa prioritară TEN-T 22 este parte integrantă a Coridorului Rin-Dunăre (ramura nordică) Nürnberg-Praga-Viena-Budapesta-Curtici-Simeria-Brașov-București-Constanța.
♦ Obiectivele contractului
◘ modernizarea a 40,88 km de infrastructură și suprastructură feroviară pentru viteza maximă de 160 km/h
◘ lucrări de terasamente și consolidări
◘ construirea a 17 poduri (dintre care 3 peste râul Mureș), 27 de podețe, 4 pasaje superioare, 3 pasaje inferioare
◘ lucrări civile în 9 stații de cale ferată (inclusiv halte comerciale/puncte de oprire)
◘ lucrări de electrificare și energoalimentare
◘ lucrări de implementare a sistemului de siguranță a traficului ERTMS (ETCS nivel 2+GSM-R).
♦ Scop
◘ dezvoltarea infrastructurii feroviare prin îmbunătăţirea calităţii transportului
◘ sporirea vitezei de circulaţie la 160 km/h pentru trenurile de călători şi la 120 km/h pentru trenurile de marfă
◘ dezvoltarea relațiilor comerciale cu operatorii de transport
◘ relansarea economiei regionale
♦Constructor: Asocierea FCC-Astaldi – Convensa
♦Valoare contract 2,63 mld. lei
♦Sursa de finanțare: fonduri nerambursabile și de la bugetul de stat
https://www.facebook.com/watch/?v=576556979549627
Linkul include si unVIDEO foarte interesant, mai ales dupa 03.10....
Si o completare pe ”firul scurt” de la Oana Branzan...
Stadiul de execuție pe cele 4 șantiere feroviare dintre SIMERIA și KM 614
Tronsonul 3 Simeria – Gurasada (40,88 km) - 18%
Constructor: Asocierea FCC-Astaldi – Convensa
Subtronson 2c Gurasada – Cap Y Ilteu (22,34 km) - 11%
Constructor: Asocierea RailWorks
Subtronson 2b Cap Y Ilteu – Cap Y Bârzava (36,04 km) - 31%
Constructor: Asocierea Astaldi SpA - FCC Construccion SA - Salcef Construzioni Edili e Ferroviarie SpA – SC Thales Systems România SRL
Subtronson 2a Cap Y Bârzava – km 614 (41,91 km) - 29%
Constructor: Asocierea Astaldi SpA - FCC Construccion SA - Salcef Construzioni Edili e Ferroviarie SpA – SC Thales Systems România SRL
In perioada urmatoare vom publica imagini si de pe celelalte 3 santiere
- Autor: TibiV
- Membru Gold
- Scris:
-
Re: Stiri si discutii despre lucrari
TibiV
Si trei video de la un ”benzinar”. El le-a pus la trenuri, dar mi se pare ca mai relevante la Coridor....
Si trei video de la un ”benzinar”. El le-a pus la trenuri, dar mi se pare ca mai relevante la Coridor....
marcelbanu a scris:
Trenuri de marfă pe M200 la km477+100, zona aerodrom Săulești Deva...
...și o izolată CFR Marfă la km477+400, pod Cerna.
Mecanicii și-au dat seama că-i filmez abia după ce au trecut de mine și au dat goarne...
-
- Autor: PTMZ
- Membru Gold
- Scris:
-
Re: Stiri si discutii despre lucrari
PTMZ
De azi, s-a deschis circulația pe firul 2, tronsonul Km 614 - Radna:
Sursa: https://clubferoviar.ro/linie-ferata-modernizata/
De azi, s-a deschis circulația pe firul 2, tronsonul Km 614 - Radna:
Pe o linie ferată modernizată din vestul țării, parte a Coridorului IV paneuropean, s-a deschis miercuri circulația, deoacamdată pe un singur fir.
Astfel, s-a deschis circulația pe firul II modernizat și electrificat (linie nouă de cale ferată, traverse noi, schimbatoare de cale noi și un nou terasament) pe o lungime de 18 km, între Km 614 și Radna (cap Y), inclusiv liniile 3 și 4 din stațiile Păuliș și Ghioroc. Lucrările fac parte din lotul 2A, Km 614 – Bârzava.
Nu este vorba de recepționarea lucrărilor, doar de finalizarea lucrărilor de modernizare pe cei 18 km, astfel încât constructorul să poată începe acum lucrările pe firul I, pe distanța respectivă, a precizat purtătorul de cuvânt al Companiei Naționale de Căi Ferate CFR SA, Oana Brânzan.
Linie ferată modernizată de Astaldi și FCC
Și automatizarea este într-un stadiu destul de avansat pe acest tronson de cale ferată. Softul pentru loturile 2a-2b este aproape finalizat și va fi recepționat de CFR SA în lunile următoare, a declarat recent pentru Club Feroviar Claudiu Seicean, director general – Divizie Transport în cadrul Thales Systems Romania.
Este vorba despre proiectul “Reabilitarea liniei de cale ferată Frontiera – Curtici – Simeria, parte componentă a Coridorului IV Pan – European pentru circulaţia trenurilor cu viteza maximă de 160 km/oră: Tronsonul 2: Km 614 – Gurasada, subtronsonul 2a: Km 614 – Cap Y Bârzava şi 2b: Cap Y Bârzava-Cap Y Ilteu”. Contractul este derulat de asocierea Astaldi SPA – FCC Construccion – Salcelf Construzioni Edili e Ferroviare SPA – Thales Systems România.
Sursa: https://clubferoviar.ro/linie-ferata-modernizata/
- Autor: TibiV
- Membru Gold
- Scris:
-
- Autor: alliens
- Membru Bronze
- Scris:
-
Re: Stiri si discutii despre lucrari
alliens
Sunt sanse sa se vada si in viteze mai mari in noul mers modernizarile respective?
Sunt sanse sa se vada si in viteze mai mari in noul mers modernizarile respective?
📖 Opțiuni paginare