Forum părinte: Lucrarile pe tronsonul Simeria - Km.614

 

Subiect: Stiri si discutii despre lucrari

32 mesaje, 7194 vizualizări.
 
Mergi la pagina:  1 2 3
 
 

📖 Opțiuni paginare
  • Autor: TibiV
  • Membru Gold
  • Scris:
  •  

Re: Stiri si discutii despre lucrari TibiV

București, 3 octombrie 2019
Evoluția lucrărilor pe șantierul feroviar de pe tronsonul 3 Simeria - Gurasada

Tronsonul Simeria-Gurasada situat pe Axa prioritară TEN-T 22 este parte integrantă a Coridorului Rin-Dunăre (ramura nordică) Nürnberg-Praga-Viena-Budapesta-Curtici-Simeria-Brașov-București-Constanța.

♦ Obiectivele contractului
◘ modernizarea a 40,88 km de infrastructură și suprastructură feroviară pentru viteza maximă de 160 km/h
◘ lucrări de terasamente și consolidări
◘ construirea a 17 poduri (dintre care 3 peste râul Mureș), 27 de podețe, 4 pasaje superioare, 3 pasaje inferioare
◘ lucrări civile în 9 stații de cale ferată (inclusiv halte comerciale/puncte de oprire)
◘ lucrări de electrificare și energoalimentare
◘ lucrări de implementare a sistemului de siguranță a traficului ERTMS (ETCS nivel 2+GSM-R).
♦ Scop
◘ dezvoltarea infrastructurii feroviare prin îmbunătăţirea calităţii transportului
◘ sporirea vitezei de circulaţie la 160 km/h pentru trenurile de călători şi la 120 km/h pentru trenurile de marfă
◘ dezvoltarea relațiilor comerciale cu operatorii de transport
◘ relansarea economiei regionale

♦Constructor: Asocierea FCC-Astaldi – Convensa
♦Valoare contract 2,63 mld. lei
♦Sursa de finanțare: fonduri nerambursabile și de la bugetul de stat


https://www.facebook.com/watch/?v=576556979549627

Linkul include si unVIDEO foarte interesant, mai ales dupa 03.10....

Si o completare pe ”firul scurt” de la Oana Branzan...
Stadiul de execuție pe cele 4 șantiere feroviare dintre SIMERIA și KM 614

Tronsonul 3 Simeria – Gurasada (40,88 km) - 18%
Constructor: Asocierea FCC-Astaldi – Convensa

Subtronson 2c Gurasada – Cap Y Ilteu (22,34 km) - 11%
Constructor: Asocierea RailWorks

Subtronson 2b Cap Y Ilteu – Cap Y Bârzava (36,04 km) - 31%
Constructor: Asocierea Astaldi SpA - FCC Construccion SA - Salcef Construzioni Edili e Ferroviarie SpA – SC Thales Systems România SRL

Subtronson 2a Cap Y Bârzava – km 614 (41,91 km) - 29%
Constructor: Asocierea Astaldi SpA - FCC Construccion SA - Salcef Construzioni Edili e Ferroviarie SpA – SC Thales Systems România SRL

In perioada urmatoare vom publica imagini si de pe celelalte 3 santiere

 


  • Autor: TibiV
  • Membru Gold
  • Scris:
  •  

Re: Stiri si discutii despre lucrari TibiV

Si trei video de la un ”benzinar”. El le-a pus la trenuri, dar mi se pare ca mai relevante la Coridor....
marcelbanu a scris:
Trenuri de marfă pe M200 la km477+100, zona aerodrom Săulești Deva...












...și o izolată CFR Marfă la km477+400, pod Cerna.
Mecanicii și-au dat seama că-i filmez abia după ce au trecut de mine  și au dat goarne...





 


  • Autor: PTMZ
  • Membru Gold
  • Scris:
  •  

Re: Stiri si discutii despre lucrari PTMZ

De azi, s-a deschis circulația pe firul 2, tronsonul Km 614 - Radna:
Pe o linie ferată modernizată din vestul țării, parte a Coridorului IV paneuropean, s-a deschis miercuri circulația, deoacamdată pe un singur fir.

Astfel, s-a deschis circulația pe firul II modernizat și electrificat (linie nouă de cale ferată, traverse noi, schimbatoare de cale noi și un nou terasament) pe o lungime de 18 km, între Km 614 și Radna (cap Y), inclusiv liniile 3 și 4 din stațiile Păuliș și Ghioroc. Lucrările fac parte din lotul 2A, Km 614 – Bârzava.

Nu este vorba de recepționarea lucrărilor, doar de finalizarea lucrărilor de modernizare pe cei 18 km, astfel încât constructorul să poată începe acum lucrările pe firul I, pe distanța respectivă, a precizat purtătorul de cuvânt al Companiei Naționale de Căi Ferate CFR SA, Oana Brânzan.

Linie ferată modernizată de Astaldi și FCC
Și automatizarea este într-un stadiu destul de avansat pe acest tronson de cale ferată. Softul pentru loturile 2a-2b este aproape finalizat și va fi recepționat de CFR SA în lunile următoare, a declarat recent pentru Club Feroviar Claudiu Seicean, director general – Divizie Transport în cadrul Thales Systems Romania.

Este vorba despre proiectul “Reabilitarea liniei de cale ferată Frontiera – Curtici – Simeria, parte componentă a Coridorului IV Pan – European pentru circulaţia trenurilor cu viteza maximă de 160 km/oră: Tronsonul 2: Km 614 – Gurasada, subtronsonul 2a: Km 614 – Cap Y Bârzava şi 2b: Cap Y Bârzava-Cap Y Ilteu”. Contractul este derulat de asocierea Astaldi SPA – FCC Construccion – Salcelf Construzioni Edili e Ferroviare SPA – Thales Systems România.


Sursa: https://clubferoviar.ro/linie-ferata-modernizata/

 


  • Autor: TibiV
  • Membru Gold
  • Scris:
  •  

Re: Stiri si discutii despre lucrari TibiV

Paulis-Arad, octombrie 2020





 


  • Autor: alliens
  • Membru Bronze
  • Scris:
  •  

Re: Stiri si discutii despre lucrari alliens

Sunt sanse sa se vada si in viteze mai mari in noul mers  modernizarile respective?

 


Mergi la pagina:  1 2 3
 
 

📖 Opțiuni paginare
Prima pagină  • 
Forum părinte: Lucrarile pe tronsonul Simeria - Km.614  • 
Alege destinația

Începând cu , cei 1688 utilizatori ai forumului au scris 330051 mesaje în 3958 subiecte și 414 sub-forumuri.
Interval de actualizare: 30 minute.

 

© 2009 - 2021 Asociația „Metrou Ușor”

Termenele și condițiile de utilizare

Întrebări frecvente - ghid de utilizare