MetrouLucrări de modernizare și extindere a infrastructurii pentru metrouM6 1 Mai - Aeroport Henri CoandăM6 • Discuţii, planuri, ştiri

 

Topic: Știri și articole din presă

475 posts, 174810 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1  ... 19 20 21 22 23 24 25  ... 34
 
 

📖 Pagination options
Re: Stiri si articole din presa Valentin

Cum adică schimbi de n ori ca să ajungi la aeroport? Vei avea conexiune la Hasdeu(M5), Eroii Revoluției(M2), Basarab(M1/M3), deci ? Schimbi maxim odata funcție de magistrală. M6 va funcționa ca M4, te urci de la Progresul și poți ajunge la aeroport (când va fi gata M4 Sud!)

TBM ul te asigur că și va face prezenta la Chibrit! Chit că unora le place sau nu.

 


Re: Stiri si articole din presa Goldmund

sab,
Stuttgart este unul dintre cele mai bune orase din Germania cand vine vorba de infrastructura mijloacelor de transport in comun, iar aici toate autobuzele, metrou usor, toate circula la ore  de varf(intre 5:30-20:00)in cadenta de 10 minute. In afara de orele cand merg copiii la scoala, metroul usor nu este plin niciodata...(este atat de lung si incapator incat oamenii sa nu stea in ele niciodata ca sardelele!), la fel si pentru trenul suburban care are cadenta odata la 15 minute in orele de varf(aceleasi) si nici in ele nu se sta prea inghesuit. Asadar, cadenta de un tren la 10 minute nu ar fi deloc greu de acceptat, mai ales daca ai stii cand vine trenul...

Acum, valoarea unui proiect nu este data  neaparat doar de un studiu actual si nici de numarul de calatori, pentru ca daca luam viitorul si astfel(prin M6 normal pana la OTP) s-ar diminua o parte din zecile de mii de auto care intra in oras din DN1, realizarea ar fi f. mare chiar si pentru unul care locuieste in alta parte a orasului, dar respira un aer putin mai bun...

Eu cred ca prin M6(pana la OTP) s-ar realiza ceva ce doar tarile avansate mai au:
un fel de tren suburban(bun, ramane metroul cunoscut, dar ca un tren suburban), f.f. modern,  pana intr-o localitate la 16 km departare de oras si ar uni si cel mai mare aeroport al tarii de multe puncte din Bucuresti(prin M6, M4 si restul)- castigul de imagine si castigul real ar fi benefic pentru un oras mare care aspira la imaginea unei capitale moderne a unei tari din UE....

 


Re: Stiri si articole din presa orex

@goldmund
N-avem noi in bugetul Metrorex atatia bani sa platim curentul consumat de cartite de la Tokyo pana la HC, daramite sa ne falim, ca ne vom ”da” cu metroul pana la OTP in urmatorul deceniu! Oricum, in acest moment, chestiunea asta e un capriciu, nu un supliciu!  :mrgreen:

 


Re: Stiri si articole din presa Cristy

Plangerea depusa de AKTOR a fost respinsa:
29.09.2020
Ora estimata: 09:00
Complet: 8-Completul 3 recurs achiziţii publice
Tip solutie: Nefondat
Solutia pe scurt: Admite excepţia nulităţii cererii de suspendare a procedurii. Anulează cererea de suspendare a procedurii ca netimbrată. Respinge excepţiile lipsei capacităţii procesuale de folosinţă a petentei şi a nulităţoo plângerii ca neîntemeiate. Respinge plângerea ca nefondată. Definitivă. Pronunţată azi, 29.09.2020, prin punerea soluţiei la dispoziţia părţilor prin mijlocirea grefei instanţei.
Document: Hotarâre    29.09.2020

Termenul pentru depunerea ofertelor ramane momentan 19.10.2020.

 


Re: Stiri si articole din presa punmeister

Foarte bine ca am scapat de ei.

 


Re: Stiri si articole din presa ANTENA

Asta ar insemna ca se decaleaza si termenul de depunere al ofertelor cu cca 2 saptamani, in jur de 1 noiembrie
Dar care ar fi termenul de analiza al ofertelor? Se mai face o lista scurta din cei 6 ramasi?
Se anunta direct castigatorul? Cam pe cand?

 


Re: Stiri si articole din presa PTMZ

Termenul limită pentru evaluările ofertelor este 16 iunie 2021. De aici, licitația decurge în etapele normale ale oricărei licitații (depuneri oferte, evaluări, deliberare și atribuire). Unica diferență e că pot depune ofertă doar cei care au candidatura admisă anterior (cei 6).

 


Re: Stiri si articole din presa URANUS

https://www.agendaconstructiilor.ro/fil ... openi.html

MT: Finantare de 6,3 miliarde de lei pentru constructie Metrou M6 (1 Mai - Otopeni)

Ministerul Transporturilor, Infrastructurii si Comunicatiilor, in calitate de Organism Intermediar pentru Transport si METROREX S.A., in calitate de beneficiar al finantarii nerambursabile alocate in cadrul Programului Operational Infrastructura Mare 2014-2020, au incheiat, in data de 22 octombrie 2020, Contractul de finantare nr. 82 pentru proiectul „Legatura retelei de metrou cu Aeroportul Henri Coanda - Otopeni (Magistrala 6. 1 Mai - Otopeni)” Cod MySMIS 117704.

Proiectul „Legatura retelei de metrou cu Aeroportul Henri Coanda - Otopeni (Magistrala 6. 1 Mai - Otopeni)” consta in construirea unei noi linii de metrou conectata la actuala retea de metrou a Bucurestiului, care pleaca de la Linia 4 (M4) de la la statia 1 Mai si face legatura directa a Garii de Nord cu Aeroportul Otopeni precum si achizitia a 12 trenuri grele de metrou.

Noua linie de metrou va reduce timpul de calatorie prin reducerea numarului de transferuri necesare in prezent pentru a ajunge la Aeroportul Henri Coanda si va imbunatati traficul rutier prin reducerea numarului de vehicule utilizate pentru a traversa coridorul tinta, imbunatatind in acelasi timp calitatea mediului prin utilizarea ecologica mijloace de transport.

Contributia proiectului la indicatorii specifici din cadrul OS 1.4 va fi cresterea lungimii totale a liniilor de metrou noi construite cu 14,2 km, cresterea numarului de pasageri transportati cu metroul datorita implementarii si constructiei a 12 noi statii. De asemenea, este de asteptat ca ponderea transportului cu metroul in sistemul regional de transport public sa creasca de la 24% in 2016 la 27% 2022 datorita Magistralei 6.

Obiectivele generale ale proiectului M6:

1. Imbunatatirea calitatii si capacitatii transportului public la nivel local si regional;

2. Asigurarea conexiunii la Aeroportul International Henri Coanda;

3. Sprijinirea cresterii populatiei locale si a ocuparii fortei de munca;

4. Minimizarea efectelor negative asupra mediului;

5. Obtinerea costurilor de capital si de exploatare rezonabile.

Obiective specifice:

1. Reducerea timpului de calatorie intre Bucuresti (Gara de Nord) si Otopeni cu 39 de minute pana in 2023;

2. Imbunatatirea calitatii vietii pentru aproximativ 188.890 de persoane (zona de influenta a proiectului Bucuresti Nord + Otopeni);

3. Imbunatatirea retelei de transport prin furnizarea de 14,2 km de linie de metrou noua pana in 2023;

4. Cresterea ponderii modale a metroului in transportul public total cu 3% datorita implementarii proiectului M6;

5. Reducerea poluarii in Bucuresti Nord si Otopeni de la 4369 t CO2 / an in 2023 (anul de punere in functiune) la 21.817 t CO2 / an in 2053 (anul prognozat).

Magistrala 6 va avea un rol relevant in sistemul regional de transport, oferind metrou si acces usor la alte moduri de transport catre:

- doua gari: Gara de Nord (Gara de Nord) si Baneasa;

- doua aeroporturi: Aeroportul International Henri Coanda Otopeni si Aeroportul International Aurel Vlaicu Baneasa;

- punct cheie in traficul rutier: intersectia DN1 si soseaua de centura Bucuresti la statia Bruxelles;

- doua noduri majore de transport public local - la statiile Basarab si Montreal.

Proiectul va contribui la atingerea indicatorilor de program relevanti, dupa cum urmeaza:

- Indicatorul 2S102 „Pasageri transportati suplimentar ca urmare a implementarii proiectului” -35.205.000/an.

- Indicatorul 2S103 „Statii de acces nou construite prin proiect”12 statii.

- Indicator CO 15 - Transport urban: lungimea totala a liniilor de tramvai si de metrou noi sau imbunatatite prin constructia a 14,2 km de linie de metrou noua.

Valoarea totala a proiectului este de 6.333.594.004,58 lei, din care valoarea totala eligibila, finantata prin Programul Operational Infrastructura Mare 2014-2020, este 2.776.820.282 lei (85% din valoarea totala eligibila aprobata - 2.360.297.240 lei este asigurata din Fondul de Coeziune, iar 15% in valoare de 416.523.042 lei va fi finantata din bugetul beneficiarului).

Perioada de implementare a Proiectului este de 155 luni, cu termen de finalizare 15.11.2026.

 


  • sab
  • Posted:
  •  

Re: Stiri si articole din presa sab

Probabil ca 155 de luni sunt calculate din 2014, daca finalul apoteotic este in 2026.
Sau devină este un copy-paste nefericit. :)))

 


Re: Stiri si articole din presa Adrian Rosca

Gata, s-a razgadit CE si ne dau bani pentru toata linia pana la Otopeni? Din komunikat asa s-ar intelege  :mrgreen:  :popa:

 


Re: Stiri si articole din presa Stefan28

Să se ducă "bătaia de cap" cu Euro 2021, după putem vorbi de primele săpături...  :popa:
Dacă chiar se vrea pana in 2026, sa vina japonezii...

 


Re: Stiri si articole din presa subway guru

Japonezii au venit demult, lipsa la apel au fost romanasii...

 


Re: Stiri si articole din presa reiny2000

URANUS wrote:
5. Reducerea poluarii in Bucuresti Nord si Otopeni de la 4369 t CO2 / an in 2023 (anul de punere in functiune) la 21.817 t CO2 / an in 2053 (anul prognozat).

- Indicatorul 2S102 „Pasageri transportati suplimentar ca urmare a implementarii proiectului” -35.205.000/an.

Valoarea totala a proiectului este de 6.333.594.004,58 lei, din care valoarea totala eligibila, finantata prin Programul Operational Infrastructura Mare 2014-2020, este 2.776.820.282 lei (85% din valoarea totala eligibila aprobata - 2.360.297.240 lei este asigurata din Fondul de Coeziune, iar 15% in valoare de 416.523.042 lei va fi finantata din bugetul beneficiarului).


Nu inteleg, la partea cu poluarea punctul e folosit pe post de virgula? Ca daca nu atunci inteleg ca poluarea se reduce de la 4000 de tone la 20000????

 


Re: Stiri si articole din presa subway guru

Pune cu in loc de la si se rezolva...

 


Go to page:  1  ... 19 20 21 22 23 24 25  ... 34
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: M6 • Discuţii, planuri, ştiri  • 
Choose destination

Since our 2279 forum members have written 420712 posts in 5243 topics and 513 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use