Zona metropolitană BucureștiLucrări de modernizare și extindere a infrastructuriiPasaj suprateran Doamna Ghica (parte din inelul median)

 

Topic: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului

528 posts, 139017 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1  ... 12 13 14 15 16 17 18  ... 38
 
 

📖 Pagination options
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului Cristi N

O sa incerc sa mai dau azi o fuga prin zona sa le fac o poza - doua.

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului zapacitu

Cristi N wrote:
De ieri s-a deschis breteaua pe langa pasaj dinspre Lacul Tei spre Colentina si acum accesul in intersectie se face pe 2 benzi plus 1 de obligatoriu la dreapta cu verde intermitent. Iar azi am observat ca au aparut vreo 5-6 grinzi stocate in dreptul str. Laptari Tei.

Ieri (17) era doar o banda, cea din stanga, pentru ca cea din dreapta era blocata de muncitori si utilajele lor.

 


Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului Cristi N

Eu trecusem pe la 8 seara si se intra pe toate 3 benzile in intersectie dar e drept ca in amonte cu vreo 100-200m mai erau utilaje parcate.

Astazi pe lumina mi-am dat seama ca de fapt sunt niste biete parapete New Jersey.





Powered by API/PUM imgur uploader

 


  • V2A
  • Posted:
  •  

Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului V2A

Este în curs de asfaltare rampa dinspre Lacul Tei.

 


Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului Cristi N

Avand in vedere declaratia lui Nicusor legata de tramvai pe pasaj cred ca primul pas ar fi sa aflam in ce stadiu este executia tablierului si daca ar fi fezabila o evazare a lui deasupra intersectiei astfel incat sa incapa si o statie de tramvai acolo.

 


  • Mircea G
  • Posted:
  •  

Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului Mircea G

Deci continuarea pasajului se face cu o  PAUZA .....  :twisted:

 


Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului ByOnu

Avem de ales intre o pauza si un proiect prost care nu va putea fi modificat cateva decenii.

Desi ma gandesc tot mai tare ca ar merge pastrat tramvaiul la sol, pe primele benzi (venit cu el pe laterale inca din intersectia cu Lacul Tei), iar prima banda sa fie banda bus/tram only. Astfel am avea o transbordare facila cu 21, dar si statii comune cu autobuzele care circula pe Ghica.

 


Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului zapacitu

Ar fi intersant de vazut daca exista contractat tablierul. Din cate am inteles trebuia licitat, dar informatia e din auzite complet.

Evazarea la nivelul tablierului este inutila daca rampele sunt tot 2 + 2 si DACA nu ma insel, constructiv nu se pot extinde usor rampele de la 16m la 24m cat ar fi necesar pentru 2 + 2 + tramvai.

Nu, nu cred ca se va modifica ceva la pasaj. Poate doar sa cracanam tramvaiul ca la Muncii? Nu stiu. Sa vedem.

Mai zicea nicusoru si de hartii, care sigur lipsesc la cat de heirupistic a fost inceputa executia. Nu cred ca ar fi putut sa existe aprobari intrucat ar fi contravenit PUMD.

 


Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului Cristi N

Sugestia mea era bazata pe ideea de a avea linie de tramvai si o singura banda auto sus pe pasaj. Eventual separatia intre cele doua sa fie facuta asemanator cu ce avem pe linia 41 intre Piata presei si Mihalache. Iar evazarea era necesara pentru un peron intre linie si banda auto plus scarile de acces la sol.

 


Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului shoppy

ND spune ca lucrarea nu are PUZ si studiu seismic pentru riverani iar pentru intrarea in legalitate trebuie oprita 2 luni.
Accepta si el ca este necesara si trebuie sa aiba tramvai.
Daca pui tramvaiul la sol iti ies 2 intersectari cu masinile ca la Muncii, cel mai bine ar fi statie pe pasaj ca la Basarab dar deh, scump, pana la urma merge si cu statii in capetele pasajului pentru ca nu sunt foarte departe(se poate face un traseu cu copertina pentru inlesnirea transferului).

 


Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului WT_fan06

Stațiile din capete ar fi foarte departe pentru ceea ce ar trebui să însemne un transport public atractiv. On top of that, intersecția Doamna Ghica este un calvar pentru pietonii ce trebuie să o traverseze...

 


  • Mircea G
  • Posted:
  •  

Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului Mircea G

shoppy wrote:
ND spune ca lucrarea nu are PUZ si studiu seismic pentru riverani iar pentru intrarea in legalitate trebuie oprita 2 luni.
.......

Nu poate fi asa , este vrajeala ieftina .
Daca se cerea " studiu seismic ' se cerea la autorizare , si fara el , nu se autoriza ....dar cum lucrarea este o banalitate fara probleme deosebite tehnice sau de vecinatati , garantat nu s-a cerut .
Acum orice modificare la proiectat ar insemna stop si conservarea lucrarii , apoi alt proiect si AC ....adica niste ani de zile .

 


Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului ByOnu

shoppy wrote:
Daca pui tramvaiul la sol iti ies 2 intersectari cu masinile ca la Muncii...


Chiar deloc. Vii cu ele pe laterale, pe banda I, inca din macazul de la Petricani x Tei. Tramvai pe banda I nu e un concept nou si are si el beneficiile (si dezavantajele) lui. Banda I ar fi banda bus/tram, la comun cu tot ce se poate la capitolul transport public.

 


Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului zapacitu

Undeva oricum ai bifucarea respectiva a tramvaiului, chit ca o ai la Lukoil suprapus peste semaforizare deci acceptabil, sau undeva pe Doamna Ghica. Si aici e partea haioasa: Doamna Ghica e proiectat cu tramvai "pe jumate". Nu spun ca nu se poate modifica, sa faci banda 1 tramvai pana la Delfinului, insa ar fi o noutate o astfel de modificare.

 


Go to page:  1  ... 12 13 14 15 16 17 18  ... 38
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Pasaj suprateran Doamna Ghica (parte din inelul median)  • 
Choose destination

Since our 2266 forum members have written 419407 posts in 5230 topics and 511 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use