Zona metropolitană BucureștiTraseele de transport public și evoluția mobilității în Bucuresti și Ilfov

 

Topic: Discuții despre transportul local din București (partea I)

6215 posts, 1336851 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1  ... 365 366 367 368 369 370 371  ... 444
 
 

📖 Pagination options
Re: Discuții despre transportul local din București alexandru_gr

Mie unul mi se pare ok ca regionalele să pătrundă până în anumite puncte de interes în interiorul Bucureștiului mai ales unde este legătura și cu metroul .

 



Re: Discuții despre transportul local din București Costin

aztec wrote:
Întrebare.
Se are în vedere cesionarea transportului Bucureștean către Voluntari?
Din ce in ce mai des vad destul de adânc în oraș autobuze voluntare...
Ușor ușor ....

Modelul cu operatori multipli este perfect in regula cata vreme ai integrate tarifarea si informarea calatorilor, asa cum e cam peste tot mai la vest de noi.

 


Re: Discuții despre transportul local din București gexge

E ok sa ai operatori multipli, dar aceștia sa nu vina cu autobuze sh cu vechime de peste 10 ani și peste 1 milion de km făcuți in Olanda. După ne plângem de poluare și de condițiile din mijloacele de transport.

 


Re: Discuții despre transportul local din București aztec

Mie îmi părea ciudat sa vad la Charles de Gaulle un autobuz voluntar...
"Anumite puncte de interes"pot fi...cam toate, mai ales Unirii de ex.
Cel mai ciudat e că șefii supremi a celor două servicii împart același dormitor...poate de aici și penetrarea atât de adâncă a  autobuzelor STV in interiorul Bucureștiului...cu autobuze mai vechi că MB E3 de la STB

 


Re: Discuții despre transportul local din București Stefan28

V2A wrote:
Odată cu ”hibridizarea” liniei 133 au intervenit următoarele modificări:
- turele de Giurgiului din 605 au fost mutate în 102;
- Autobaza Ferentari are iar ture în 605, în locul celor de Giurgiului și a preluat turul de Alexandria rămas în 667;
- Autobaza Titan a mai preluat două ture în 123;
- Autobaza Giurgiului a mai preluat un tur în 300 (acum sunt 14 Militari + 2 Giurgiului);
- linia 196 a trecut de la Militari la Ferentari;
- linia 368 a trecut complet la Alexandria (Floreasca mai avea doar două ture după înființarea liniei 231).


Deci 123 are de azi 17 ture de la Obregia si 4 de la Titan.
La rândul ei, 123 primeste 17 Hibride, deci 100% urmează 123 "hibridizata", si Titan va ramane cu cele 4 ture, iar Obregia cu nimic.
:mrgreen:

 


Re: Discuții despre transportul local din București ANTENA

Astăzi
Ora 9: 343 intersecția Eliade cu Floreasca sens Fundeni
Ora 14: 343 sosind in Piața Dorobanților
Ora 18: 231 pe Prezan spre Charles de Gaulle
Toate mașinile erau goale pușcă. Zero călători. Nada

 


Re: Discuții despre transportul local din București ANTENA

V2A wrote:
Sursa: https://m.facebook.com/story.php?story_ ... 0224058521

"La data de 14 Sepembrie 2020, Societatea de Transport Bucuresti STB SA a infiintat si inceput operarea liniei de autobuze cu indicativul 204 care leaga cartierul Greenfield de Terminalul Multimodal Straulesti.

Ca urmare a testelor efectuate in ultimele zile, si pentru a veni in intampinarea nevoilor de transport ale locuitorilor cartierului Greenfield, Societatea de Transport Bucuresti STB SA a infiintat si incepe operarea, din data de 1 Octombrie, a unei noi linii de autobuze cu indicativul 305, care va avea traseul pe DN1 spre Piata Presei.

STB SA va dezvolta in continuare rețeaua de transport atat către cartierul Greenfield, cat si catre alte noi cartiere rezidențiale, facand astfel mai facila legătura cu mijloacele de transport de suprafață din zona centrală a Capitalei, cât și cu metroul.

Primăria Capitalei și Societatea de Transport București STB SA se implică activ în dezvoltarea unui plan integrat de transport public în comun, astfel încât toți cetățenii să beneficieze de servicii fiabile și calitative."


Adica asta ar fi traseul de retur? My God !!!!
5C0DE98C-515B-4C26-BD16-32E73D199F19.jpeg (338.64 KB; downloaded 3246 times)


Neaaparat sunt necesare și alte legături de la Greenfield, spre Gara de Nord, Aeroport Otopeni etc. Înțeleg ca sunt multe nevoi

 


Re: Discuții despre transportul local din București Victor92

Mai bine duceau 131 acolo ... si banda unica de la Centura pana la Romana si invers ...

 


Re: Discuții despre transportul local din București andrei11

Tu ai o boală cu banda asta unikă. Când vii cu o propunere din asta fantezistă atașează te rog și Norme de aplicare, adică cum faci ca banda aceea unică să fie într-adevăr bandă unică. Dar real,  nu indicații din seria << Din puțul gândirii >> . Mulțumesc.

 


Re: Discuții despre transportul local din București cris_m

Normele exista, dar nu se aplica. Degeaba ti le insira aici, cu totii le cunoastem, sper.

 


Re: Discuții despre transportul local din București andrei11

Pot face o teorie de ce nu se aplică normele.  De aici trebuie pornit, de ce nu se aplică ? O normă care nu se poate aplica e ca și cum nu ar exista !

 


Re: Discuții despre transportul local din București rosetti61

Alt indicativ din zona nu gaseau, 148, 149, 248, 249, 349, 350?

 


Re: Discuții despre transportul local din București Chev Celios

Un comunicat al Primariei Dobroesti pe pagina lor de Facebook.
Comunicat
Lucrările la traseul STB din Fundeni s-au încheiat. După efectuarea probelor, autobuzele vor parcurge traseul pe ruta pod Fundeni – Strada Gării – capăt strada Caisului
După o serie de amânări și probleme legate de infrastructură, au fost finalizate lucrările la traseul STB din Fundeni; s-au amenajat stațiile și zona unde va fi capătul de linie ( str Caisului).
Traseul STB va reprezenta o prelungire a liniei actuale 182 / 343, de la podul Fundeni până la capătul de linie, ce va fi pe strada Caisului.
Pe strada Gării vor fi trei stații: Livadă, Cireșului și Părului. A patra stație va fi pe strada Piersicului, iar capătul de linie va fi pe strada Caisului.
Trebuie menționat faptul ca într un timp extrem de scurt de la bugetarea intarziata a lucrărilor, traseul liniei STB a fost finalizat.
După efectuarea probelor, în cel mai scurt timp, traseul va devenii operabil.


https://www.facebook.com/PrimariaDobroestioficial


Deci se pare ca si 182 si 343 vor intoarce in Fundeni.

 


Go to page:  1  ... 365 366 367 368 369 370 371  ... 444
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Traseele de transport public și evoluția mobilității în Bucuresti și Ilfov  • 
Choose destination

Since our 2284 forum members have written 421005 posts in 5245 topics and 513 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use