Regiunile RomânieiCrișanaJudețul BihorTransportul în comun din municipiul Oradea (SC OTL SA)

 

Topic: Tramvaiele Astra Imperio din Oradea

125 posts, 47864 views
 
Go to page:  1  ... 2 3 4 5 6 7 8 9
 
 

📖 Pagination options
Re: Tramvaie Astra-Siemens Imperio in Oradea macheta218

Mie personal îmi plac cum arată si cum rulează ,mai silentioase decât ULF . Fața de V3A este un mare pas înainte.


 


Re: Tramvaie Astra-Siemens Imperio in Oradea orex

Acum sincer, ca si profesionist, ai vrea sa fii in cockpit, in locul colegei de breasla, in Bucuresti?! ;)

 


Re: Tramvaie Astra-Siemens Imperio in Oradea macheta218

Da sigur. Abia astept. ;)

 


Re: Tramvaie Astra-Siemens Imperio in Oradea Puss in Boots

orex wrote:
Acum sincer, ca si profesionist, ai vrea sa fii in cockpit, in locul colegei de breasla, in Bucuresti?! ;)


"Si"-ul nu-si are rostul in fraza ta. #savorbimcorect

 


Re: Tramvaie Astra-Siemens Imperio in Oradea ticker

Daca e sa critic ceva fara rezerve sunt butoanele industriale din cockpit. Pare ceva de la o centrala nucleara din anii 80...

 


Re: Tramvaie Astra-Siemens Imperio in Oradea ByOnu

Nu este o critica adusa tramvaielor, dar se merge lent si vad un balans foarte pronuntat in clip.

 


Re: Tramvaie Astra-Siemens Imperio in Oradea cris_m

Butoanele ca butoanele, mie controller-ul mi se pare foarte firav, nu pare a fi asa precis. E posibil sa ma insel, aici @macheta218  e mai in masura sa se pronunte. ;)
O alta chestie, tot aud un țăcănit, deduc ca ar fi semnalizarea, dar in linie dreapta la ce util?

 


Re: Tramvaie Astra-Siemens Imperio in Oradea macheta218

Țăcănitul "clicul" acela provine de la acționarea butonului de vigilență care trebuie acționat  la maxim 8 secunde.

 


Re: Tramvaie Astra-Siemens Imperio in Oradea Albert

Tatra stiu ca are pedala de vigilenta, la V3A cum e?  La tramvaiele moderne exista acel brat cu cele 3 butoane specifice.

 


Re: Tramvaie Astra-Siemens Imperio in Oradea Chev Celios

Tatra stiu ca accelereaza si franeaza din pedale, iar V3A are o pedala pe care vatmanul (sau bordura :D  :D ) trebuie sa stea cu piciorul tot timpul.

 


Re: Tramvaie Astra-Siemens Imperio in Oradea BGP2597

Tatra fiind condusă exclusiv din pedale, nu are pedală de vigilență, că n-ar avea de ce. Cel puțin KT4D-urile Ploieștene au doar două pedale pentru accelerare și frânare. E ca la mașină, dacă nu mai apeși pe accelerație, atunci nu mai accelerează și se oprește (la un moment dat) din inerție.

 


Re: Tramvaie Astra-Siemens Imperio in Oradea Albert

Eu stiu ca Tatrele bucureștene au 3 pedale: vigilenta, frâna și accelerație.

 


Re: Tramvaie Astra-Siemens Imperio in Oradea BGP2597

Interesant. M-aș fi așteptat ca sistemul de acționare să fie identic, mai ales că sunt de vârstă apropiată.

 


Re: Tramvaie Astra-Siemens Imperio in Oradea cris_m

T4R din Bucuresti au 3 pedale: vigilenta care e mai in stanga si frana, respectiv acceleratie in dreapta. Vigilenta e langa sticla de apa. :)


 


Go to page:  1  ... 2 3 4 5 6 7 8 9
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Transportul în comun din municipiul Oradea (SC OTL SA)  • 
Choose destination

Since our 2279 forum members have written 420801 posts in 5243 topics and 513 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use