Zona metropolitană BucureștiLucrări de modernizare și extindere a infrastructuriiLărgire Prel. Ghencea și pasaj peste DNCB spre Domnești

 

Topic: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului

632 posts, 185579 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1  ... 25 26 27 28 29 30 31  ... 46
 
 

📖 Pagination options
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului Aron

De ieri se circulă pe noua, viitoare, stradă sens spre centru, iar la intersecție cu Râul Doamnei s-a instalat un sens giratoriu. De menționat este faptul că, pe toată lungimea, dintre strada Râul Doamnei și strada Brașov s-au montat garduri, astfel nu ai cum să faci stânga cum vi dinspre Ghencea pe nicio stradă lăturalnică, implicit pe Drumul Cooperativei, pe unde este traseul liniei 185 și, nu am văzut vreun anunț, din partea STB cu privire la o deviere sau ceva legat de această linie.

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului orex

Nu fii asa de drastic ca STB a anuntat ce si cum! Cu putina atentie vedeai...asta! ;)
Linia 185 M.png (70.83 KB; downloaded 2743 times)

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului Aron

Scuzele de rigoare. Ce chinuială cu întoarcerea asta în rond. Mai bine îl devia pe traseul uneia din liniile școlare de a avea traseul Prel. Ghencea, stânga pe Ghidigeni, Dantelei și de acolo traseul normal

 


  • Mircea G
  • Posted:
  •  

Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului Mircea G

Foarte interesant dar pare lipsit de logica . Ce rol are acolo un sens giratoriu ?

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului aztec

Nu am văzut încă giratoriu ..sa vad cum e implementat..dar este extrem de greu de făcut stânga de pe Raul Doamnei spre Stad. Ghencea de exemplu fara semafor, precum și a intra cu viraj stânga pe Raul Doamnei de pe prel Ghencea...

 


Re: Septembrie 2020 shoppy

Lipsa stalpilor nu se poate interpreta in nici un fel(mai condamnabil mi se pare ca nu vad pastrat spatiul pentru linii).
Solutia de plasare a stalpilor nu are legatura cu solutia catenara/fir contact ci cu distanta fata de trotuar(41 pe Averescu si Marasesti are stalpii pe margine).
Solutia catenara s-a ales pentru 41 pentru ca se preconizau viteze de circulatie de peste 50, la sub 50 solutia catenara nu are nici un avantaj fata de solutia fir contact tensionat cum este pe 1.

 


Re: Septembrie 2020 ticker

Nu-mi dau seama din poze... pe unde o sa circule tramvaiul, ca pe mijloc sigur nu.

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului reiny2000

Parerea mea e ca vor sa dea drumul la 2 benzi pe sens intre strada Brasov si strada Raul Doamnei, ca sa mai puncteze electoral. Pe urma fie muta sensul spre centura cativa metri intr-o parte, mai inspre Drumul Taberei (unde e acum trotuarul si gradinile blocurilor, ca doar au taiat si copacii), fie fac linia de tramvai acolo, si o sa fie ferita de trafic, cum e pe strada Progresului de exemplu

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului Puss in Boots

Dar apropo, lucrarea asta nu contine si linia de tramvai? Nu ar trebui sa se mearga concomitent si cu linia?

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului Costin

Asa ar trebui. Eu inca nu trag vreo concluzie, mi se pare cam devreme.

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului zapacitu

Avand in vedere ultimele poze, cred ca e clar ca nu va mai fi tramvai. Ceea ce scade la JUMATATE utilitatea proiectului. Degeaba faci strazi daca nu faci si transport in comun eficient. Ideala ar fi o lege care sa reglementeze regimul de intaltime / densitatea de locuinte in functie de capacitatea de transport a zonei, precum si interzicerea oricarui proiect care nu respecta PUMD / PUZ. Daca PUMD prevede linie de tramvai, n-ai decat sa faci doua strazi paralele cu sens unic si loc de tramai la mijloc - dar nu ai voie sa ignori faptul ca pe acolo va fi tramvai. Momentan asta se face atat la Dna Ghica, cat si aici.

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului orex

Si ce daca nu va mai fi tramvai?
Mai bine, o cheltuiala fara rost, atat timp cat au fost inventate autobuzele electrice de mare capacitate! Frecventa va conta!
Daca ramane strapungerea la 3 benzi de sens, una trebuie alocata STB, ca-i tramvai sau nu, da? !
Bagi ”mon cher”, pe culoarul unic..., hibride de tipul ”CapaCity” sau ”CapaCity L” , pentru ca mai apoi sa ai ”septarul”, eCitaro G (C 628.641-13), sau similar, si ai rezolvat problema! :yes:

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului WT_fan06

CapaCity, eCitaro G sau orice alte vehicule rutiere au cu totul alte performanțe în trafic și cu totul alt impact social asupra cartierului față de tramvai. Chiar dacă au benzi dedicate (ipotetic vorbind). Prelungirea Ghencea are nevoie de TRAMVAI, este singurul mijloc de transport ecologic, de capacitate și viteze superioare care poate descongestiona traficul.

Tramvaiul, o cheltuială fără rost?  :popa:  :no:   :!:

PS - un joc de „imaginație”: cum ar fi transformarea lui 41 în CapaCity L pe benzi dedicate? Ar susține cineva așa ceva? Ar avea un impact benefic sau negativ? Eu zic că va fi „foarte” negativ.  ;)

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului orex

N-are unde domnu, ca ”poate” ii stii traseul linei 41, care se desfasoara si pe bulevarde cu o banda PE SENS! ;)  :yes:
Am punctat ca daca sunt 3 benzi, pe tot parcursul bulevardului ce va vrea sa fie odata!
PS
Hai sa mentinem traseele linilor actuale de tramvai in picioare, la standarde europene, si pe urma sa ne gandim la SF-uri (nu studii de fezabilitate)!  Vezi linia 5, 40 si 55 care exista si sunt vai si amar !! ;)  :think:

 


Go to page:  1  ... 25 26 27 28 29 30 31  ... 46
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Lărgire Prel. Ghencea și pasaj peste DNCB spre Domnești  • 
Choose destination

Since our 2277 forum members have written 420552 posts in 5240 topics and 513 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use