Topic: Știri și articole din presă
199 posts, 79025 views
📖 Pagination options
- PTMZ
-
Posted:
-
Re: Știri și articole din presă
PTMZ
Lucrările sunt finalizate în proporție de 97%:
Sursa: Club Feroviar
Fotografiile din articol:
Lucrările sunt finalizate în proporție de 97%:
Lucrările la calea ferată de aeroport au intrat în etapa finală, ele fiind gata în proporție de 97%. În cu_rând, pe aici va circula primul tren de test.
Procentul în care au fost finalizate lucrările a fost anunțat miercuri de Compania Națională de Căi Ferate CFR SA pe pagina sa de Facebook.
Noua cale ferată spre Aeroportul Henri Coandă pornește din zona de racordare (fosta Haltă Odăile) pe aproximativ 600 m, traseul continuă cu o zonă de consolidare, în lungime de 900 metri și un viaduct de 1,52 km, care supratraversează DN1, până la noua stație de călători, de la Terminalul Sosiri. Pe întregul traseu a fost montată linia de cale ferată, constructorul executând în prezent ultimele lucrări de buraj și profilare mecanică.
Lucrări care au mai rămas de făcut la cale ferată de aeroport
La această conexiune feroviară, au mai rămas de executat următoarele lucrări finale:
Stație T1 Aeroport
◘finisaje interioare (gresie, zugrăveli, tavan fals)
◘montare instalaţii electrice, TTR, instalații sanitare, electice și termice
◘așternere membrană peroane și aplicare vopsea epoxidică
◘instalare difuzoare, camere video, grup electrogen
◘lucrări alimentări cu apă și realizare rigolă preluare ape meteorice
◘montare parapet protecție peroane
Constructii civile/viaduct:
◘montare sistem de colectare și scurgere ape meteorice de pe viaduct (pilele 9 – 10 și 25 – 37)
◘completare panouri fonoabsorbante
◘instalare canal de beton pentru cabluri (zonă viaduct)
Suprastructura:
◘Buraj 1 mecanic, km 17+500 – km 18+025
◘Profilare mecanică parțială, km 18+025 – km 18+850
♦Instalații semnalizare și telecomunicații
◘montare tâmplărie aluminiu container CE
◘instalare fundație semnal, rame instalații CE, cabluri SCB, duct, camerete FO și subtraversări
Drumuri
◘extindere bretea racord DN1
◘amenajări drum şi trotuar (bretea DN1 – AIHCB, bretea Peco – AIHCB) – refacere drum, montare pavele trotuar, frezare uzură
◘continuare realizare rigolă între km CF 16+629 – km 17+536;
◘montare CP-uri și geigere la bretea DN1-AIHCB
Calea ferată de aeroport are o lungime de aproape 3 km
Proiectul Modernizarea liniei de cale ferată București Nord – Aeroportul Internațional Henri Coandă București – FAZA I: Racord C.F. la Terminalul T1, Aeroportul Internațional Henri Coandă București prevede construirea unei căi ferate simple pe o lungime de 2,95 km, cu trei podețe, un viaduct de 1,52 km lungime (37 de pile și o culee) care supratraversează DN1 şi o stație de cale ferată, cu linie dublă, la Terminalul T1. Valoarea contractului este de 398,1 milioane de lei.
♦ Contractantul este SC ARCADA COMPANY
Constructori pe categorii de lucrări:
• ARCADA (construcții civile/viaduct)
• WIEBE (suprastructură CF)
• ALSTOM (instalații semnalizare și telecomunicații)
Sursa: Club Feroviar
Fotografiile din articol:
Cale-ferata-aeroport-Otopeni-1.jpg (266.75 KB; downloaded 3766 times)
Cale-ferata-aeroport-Otopeni-2.jpg (369 KB; downloaded 3768 times)
Cale-ferata-aeroport-Otopeni-3.jpg (430.96 KB; downloaded 3868 times)
Cale-ferata-aeroport-Otopeni-4-scaled.jpg (246.65 KB; downloaded 3767 times)
Cale-ferata-aeroport-Otopeni-5.jpg (239.95 KB; downloaded 3766 times)
Cale-ferata-aeroport-Otopeni-6.jpg (247.53 KB; downloaded 3777 times)
Cale-ferata-aeroport-Otopeni-7.jpg (264.75 KB; downloaded 3763 times)
Cale-ferata-aeroport-Otopeni-8.jpg (205.82 KB; downloaded 3765 times)
- ByOnu
-
Posted:
-
Re: Știri și articole din presă
ByOnu
Se putea pune un singur semnal de grup in zona macazului pentru
1. a nu se pierde 15m utili de peron x2,
2. pentru a nu se dubla degeaba stalpul semaforului.
Se putea pune un singur semnal de grup in zona macazului pentru
1. a nu se pierde 15m utili de peron x2,
2. pentru a nu se dubla degeaba stalpul semaforului.
semnal de grup.jpeg (266.14 KB; downloaded 3730 times)
- ticker
-
Posted:
-
Re: Știri și articole din presă
ticker
Daca sunt cerute in CS 2 semnale, in loc de un semnal de grup...
Daca sunt cerute in CS 2 semnale, in loc de un semnal de grup...
- ByOnu
-
Posted:
-
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Știri și articole din presă
andrei11
By Onu, atunci hai să nu ne mai complicăm și la toate gările să punem semnale de grup. Evident și la Gara de Nord, și la metrou, etc.
Nu s-a pierdut niciun metru de peron, nu s-a luat din el. Așa e din proiect, zona peronului 120 metri ( cifră pusă fix din burtă ) + zona macaz încă 15 metri.
By Onu, atunci hai să nu ne mai complicăm și la toate gările să punem semnale de grup. Evident și la Gara de Nord, și la metrou, etc.
Nu s-a pierdut niciun metru de peron, nu s-a luat din el. Așa e din proiect, zona peronului 120 metri ( cifră pusă fix din burtă ) + zona macaz încă 15 metri.
- orex
-
Posted:
-
Re: Știri și articole din presă
orex
Avand in vedere cifra avansata de tine lungime peron 120 m, rezulta ca un duet Siemes Desiro poate ”bascula” la o cursa 480 calatori fara probleme, ceea ce nesperat de bine!
Avand in vedere cifra avansata de tine lungime peron 120 m, rezulta ca un duet Siemes Desiro poate ”bascula” la o cursa 480 calatori fara probleme, ceea ce nesperat de bine!
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Știri și articole din presă
shoppy
Borna de gabarit o sa ne spuna daca s-a pierdut sau nu spatiu aiurea, nu o vad in poza.
Borna de gabarit o sa ne spuna daca s-a pierdut sau nu spatiu aiurea, nu o vad in poza.
- ByOnu
-
Posted:
-
Re: Știri și articole din presă
ByOnu
Dupa semafor nu are ce sa caute tren cu v=0, deci peronul util se termina la semafor. Tot peronul de dupa semafor este peron mort la care trenul nu poate opera prin debarcare si imbarcare.
Lasa tu ce o fi la gari si la metrou. Alea sunt, pe alea le avem. Aici vorbim despre o lucrare noua de infrastructura si iarta-ma ca VREAU MEREU MAI BINE, ca naiba, d-asta traiesc. Da un proiect nou trebuie sa traga la maximum de toate beneficiile posibile si nu pot gira pentru o asemenea mizerie in care efectiv sunt irositi 15m de peron si in care avem doua semafoare pe picior, in locul unuia singur. Este risipa de spatiu, resurse, samd. Preabine, daca semafoarele erau mai discrete si in aliniament arhitectural cu statia moderna, ar fi fost suspendate pe ceva consola, dar asta este deja Star Wars.
Nu zic ca este un capat de tara, dar scuza-ma ca nu-mi place sintagma < a furat, dar a si facut >. Voi analiza acest proiect cat de critic pot. Unde e de laudat, e de laudat, unde e de criticat constructiv, o voi face.
andrei11 wrote:
By Onu, atunci hai să nu ne mai complicăm și la toate gările să punem semnale de grup. Evident și la Gara de Nord, și la metrou, etc.
Nu s-a pierdut niciun metru de peron, nu s-a luat din el. Așa e din proiect, zona peronului 120 metri ( cifră pusă fix din burtă ) + zona macaz încă 15 metri.
Dupa semafor nu are ce sa caute tren cu v=0, deci peronul util se termina la semafor. Tot peronul de dupa semafor este peron mort la care trenul nu poate opera prin debarcare si imbarcare.
Lasa tu ce o fi la gari si la metrou. Alea sunt, pe alea le avem. Aici vorbim despre o lucrare noua de infrastructura si iarta-ma ca VREAU MEREU MAI BINE, ca naiba, d-asta traiesc. Da un proiect nou trebuie sa traga la maximum de toate beneficiile posibile si nu pot gira pentru o asemenea mizerie in care efectiv sunt irositi 15m de peron si in care avem doua semafoare pe picior, in locul unuia singur. Este risipa de spatiu, resurse, samd. Preabine, daca semafoarele erau mai discrete si in aliniament arhitectural cu statia moderna, ar fi fost suspendate pe ceva consola, dar asta este deja Star Wars.
Nu zic ca este un capat de tara, dar scuza-ma ca nu-mi place sintagma < a furat, dar a si facut >. Voi analiza acest proiect cat de critic pot. Unde e de laudat, e de laudat, unde e de criticat constructiv, o voi face.
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Știri și articole din presă
andrei11
By Onu, trebuie văzut unde e marca ( așa era denumirea prin anii '970 ) ( borna de gabarit a lui shoppy ). Mai trebuie precizat că în acel cap ( cu semnalele de parcurs ) există scări de acces la peron, așadar trebuia să fie și o modalitate de a ajunge de jos / pe scări / la peronul util.
By Onu, trebuie văzut unde e marca ( așa era denumirea prin anii '970 ) ( borna de gabarit a lui shoppy ). Mai trebuie precizat că în acel cap ( cu semnalele de parcurs ) există scări de acces la peron, așadar trebuia să fie și o modalitate de a ajunge de jos / pe scări / la peronul util.
- orex
-
Posted:
-
Re: Știri și articole din presă
orex
Una peste alta, in curand, mergem la Otopeni si cu trenul. Daca vreti, luati-va si teodolitul cu voi, cine n-are, merge cu șublerul, sau, in cel mai rau caz cu ruleta! Hai sa ne bucuram si noi ODATA de o realizare a unei lucrari de infrastructura feroviara, asa firava cum e ( ma refer la parcurs). In alta ordine de idei, cand au mai ”descalecat” vreodata , in acelasi timp, la OTP, cca. 500 de persoane? Cred ca niciodata, daca nu erau adusi cu cel putin 10 autocare! Sa vedeti cum trebuie sa-si ”faca mana” cei din aeroport, cu un aflux asa de mare de calatori, odata la ...15/30 de minute!
Una peste alta, in curand, mergem la Otopeni si cu trenul. Daca vreti, luati-va si teodolitul cu voi, cine n-are, merge cu șublerul, sau, in cel mai rau caz cu ruleta! Hai sa ne bucuram si noi ODATA de o realizare a unei lucrari de infrastructura feroviara, asa firava cum e ( ma refer la parcurs). In alta ordine de idei, cand au mai ”descalecat” vreodata , in acelasi timp, la OTP, cca. 500 de persoane? Cred ca niciodata, daca nu erau adusi cu cel putin 10 autocare! Sa vedeti cum trebuie sa-si ”faca mana” cei din aeroport, cu un aflux asa de mare de calatori, odata la ...15/30 de minute!
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Știri și articole din presă
shoppy
Daca vedeti dincolo de semnale (nu semafoare) liniile incep sa se indeparteze de peron, deci posibil sa fie inutilizabil chiar daca muta semnalele mai incolo.
Daca vedeti dincolo de semnale (nu semafoare) liniile incep sa se indeparteze de peron, deci posibil sa fie inutilizabil chiar daca muta semnalele mai incolo.
- ticker
-
Posted:
-
Re: Știri și articole din presă
ticker
Azi pe la 12 se plimba un Unimog care tragea 3 vagoane umplute cu balast. O fi fost test de sarcina sau doar pt "asezarea" liniei?
Vazut de mine de la volan pe DN1
Azi pe la 12 se plimba un Unimog care tragea 3 vagoane umplute cu balast. O fi fost test de sarcina sau doar pt "asezarea" liniei?
Vazut de mine de la volan pe DN1
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Știri și articole din presă
shoppy
Nu se aseaza de la 3 vagoane trase la pas si oricum la ce viteza va fi acolo nu se pune problema de vibrat bazaltul, ori completari cu balast ori teste de sarcina.
Nu se aseaza de la 3 vagoane trase la pas si oricum la ce viteza va fi acolo nu se pune problema de vibrat bazaltul, ori completari cu balast ori teste de sarcina.
- BGP2597
-
Posted:
-
Re: Știri și articole din presă
BGP2597
Avem primul tren în probe.
Sursa: Facebook https://www.facebook.com/photo.php?fbid ... 0544411424
Avem primul tren în probe.
119450237_3658037977562991_7093901763136173045_o.jpg (124.77 KB; downloaded 3200 times)
Sursa: Facebook https://www.facebook.com/photo.php?fbid ... 0544411424
📖 Pagination options
Home page
•
Parent forum:
Racordarea directă a aeroportului la rețeaua feroviară (noua legătură GdN - OTP)
•
Choose destination