Topic: Achiziții de tramvaie noi de 27-36m în perioada 2017-2022
1658 posts, 434206 views
📖 Pagination options
- Linia 43
-
Posted:
-
Re: Achizitii de tramvaie noi in perioada 2017-2020
Linia 43
Durmazlar la Sofia,spre deosebire de Bucuresti, i s-a dat reject din prima pentru lipsa omologarii europene
Czytaj więcej: http://infotram.pl/wygrana-pesy-w-sofii ... 26669.html
Durmazlar la Sofia,spre deosebire de Bucuresti, i s-a dat reject din prima pentru lipsa omologarii europene
...three companies have submitted their bids: Turkish Durmazlar, Czech Skoda and Pesa Bydgoszcz. Durmazlar's bid was rejected, giving rise to the appeal. The proceedings are conducted by the anti-monopoly authority, which examines whether the Turkish company does not meet the technical and professional capacity requirements, becauseit has not proved that the trams it supplies are type-approved by a Member State of the European Union or a country that has an agreement with the EU or Bulgaria. which ensures mutual recognition of requirements.
Czytaj więcej: http://infotram.pl/wygrana-pesy-w-sofii ... 26669.html
- Linia 43
-
Posted:
-
Re: Achizitii de tramvaie noi in perioada 2017-2020
Linia 43
Eu ,ca si parere personala, cred ca Firea,cum o stim razbunatoare,dupa ce i-au fost stricate jocurile cu Durmazlar , va continua sa puna piedici Astra ,poate cautand ,daca va gasi o portita ,sa anuleze licitatia celor 100 tramvaie .
Un prin semn ,ar fi desemnarea oarecum surprinzatoare a Electroputere ca si castigatoare a licitatiei pentru tramvaie de 18 m in detrimentul Astra dar ,mai ales raspunsul dat pe facebook de catre,sper,viitorul ex-primar ,unde "uita " sa pomeneasca cele 100 tramvaie ale unei licitatii deja incheiate intr-o enumerare unde pomeneste inclusiv carpeli a unor tramvaie vechi :
https://www.skyscrapercity.com/threads/ ... -169520961
Eu ,ca si parere personala, cred ca Firea,cum o stim razbunatoare,dupa ce i-au fost stricate jocurile cu Durmazlar , va continua sa puna piedici Astra ,poate cautand ,daca va gasi o portita ,sa anuleze licitatia celor 100 tramvaie .
Un prin semn ,ar fi desemnarea oarecum surprinzatoare a Electroputere ca si castigatoare a licitatiei pentru tramvaie de 18 m in detrimentul Astra dar ,mai ales raspunsul dat pe facebook de catre,sper,viitorul ex-primar ,unde "uita " sa pomeneasca cele 100 tramvaie ale unei licitatii deja incheiate intr-o enumerare unde pomeneste inclusiv carpeli a unor tramvaie vechi :
https://www.skyscrapercity.com/threads/ ... -169520961
- IK4
-
Posted:
-
Re: Achizitii de tramvaie noi in perioada 2017-2020
IK4
Dar Astra unde a fost la licitatia de la bulgari? Ca doar "imperiul" are omologare ioropeana, de la AFER nu gluma!
Cum, nici nu a participat? Nu este de mirare, cu retromobilele pe care le produc le-a fost probabil jena si sa depuna oferta la o licitatie internationala "pe bune", fara ANAP, fara CNSC, AFER si politrucii aferenti.
Produsele lor feroviare sunt de top doar pe la noi, Brazilia, si parca prin Gabon. In rest nici nu exista. Peste tot se prefera design si dotari demne de anul 2020, vremea imperiilor a apus de mult.
Linia 43 wrote:
Durmazlar la Sofia,spre deosebire de Bucuresti, i s-a dat reject din prima pentru lipsa omologarii europene...three companies have submitted their bids: Turkish Durmazlar, Czech Skoda and Pesa Bydgoszcz. Durmazlar's bid was rejected, giving rise to the appeal. The proceedings are conducted by the anti-monopoly authority, which examines whether the Turkish company does not meet the technical and professional capacity requirements, becauseit has not proved that the trams it supplies are type-approved by a Member State of the European Union or a country that has an agreement with the EU or Bulgaria. which ensures mutual recognition of requirements.
Czytaj więcej: http://infotram.pl/wygrana-pesy-w-sofii ... 26669.html
Dar Astra unde a fost la licitatia de la bulgari? Ca doar "imperiul" are omologare ioropeana, de la AFER nu gluma!
Cum, nici nu a participat? Nu este de mirare, cu retromobilele pe care le produc le-a fost probabil jena si sa depuna oferta la o licitatie internationala "pe bune", fara ANAP, fara CNSC, AFER si politrucii aferenti.
Produsele lor feroviare sunt de top doar pe la noi, Brazilia, si parca prin Gabon. In rest nici nu exista. Peste tot se prefera design si dotari demne de anul 2020, vremea imperiilor a apus de mult.
- orex
-
Posted:
-
Re: Achizitii de tramvaie noi in perioada 2017-2020
orex
Din pacate o sintagma-mi vine-n minte, la adresa acestei alegatii! Bati campii fara gratie, fara sa te fi interesat, indeaproape, ce s-a cerut si daca ce s-a oferit/rezultat corespunde cerintelor!
Ar fi pacat sa faci rabat de la acest...minim detaliu, care iti era la indemana
Din pacate o sintagma-mi vine-n minte, la adresa acestei alegatii! Bati campii fara gratie, fara sa te fi interesat, indeaproape, ce s-a cerut si daca ce s-a oferit/rezultat corespunde cerintelor!
Ar fi pacat sa faci rabat de la acest...minim detaliu, care iti era la indemana
- Stefan28
-
Posted:
-
Re: Achizitii de tramvaie noi in perioada 2017-2020
Stefan28
Pai normal ca nu i-au mai mers combinația cu Durmazlar, ca nu a mai "curs" spaga ca in vremurile "bune" cu Otokar in 2018...
Linia 43 wrote:
Eu ,ca si parere personala, cred ca Firea,cum o stim razbunatoare,dupa ce i-au fost stricate jocurile cu Durmazlar , va continua sa puna piedici Astra ,poate cautand ,daca va gasi o portita ,sa anuleze licitatia celor 100 tramvaie .
Un prin semn ,ar fi desemnarea oarecum surprinzatoare a Electroputere ca si castigatoare a licitatiei pentru tramvaie de 18 m in detrimentul Astra dar ,mai ales raspunsul dat pe facebook de catre,sper,viitorul ex-primar ,unde "uita " sa pomeneasca cele 100 tramvaie ale unei licitatii deja incheiate intr-o enumerare unde pomeneste inclusiv carpeli a unor tramvaie vechi :
https://www.skyscrapercity.com/threads/ ... -169520961
Pai normal ca nu i-au mai mers combinația cu Durmazlar, ca nu a mai "curs" spaga ca in vremurile "bune" cu Otokar in 2018...
- orex
-
Posted:
-
- Linia 43
-
Posted:
-
Re: Achizitii de tramvaie noi in perioada 2017-2020
Linia 43
Dar Siemens ? Bombardier ? Alstom?
Au exportat si in Italia si in Cehia. Ca sa vorbesc de tari europene. Deci ,eroare.
IK4 wrote:
Dar Astra unde a fost la licitatia de la bulgari? Ca doar "imperiul" are omologare ioropeana, de la AFER nu gluma!Cum, nici nu a participat?..le-a fost probabil jena si sa depuna oferta la o licitatie internationala
Dar Siemens ? Bombardier ? Alstom?
IK4 wrote:
Produsele lor feroviare sunt de top doar pe la noi, Brazilia, si parca prin Gabon. In rest nici nu exista.
Au exportat si in Italia si in Cehia. Ca sa vorbesc de tari europene. Deci ,eroare.
- V2A
-
Posted:
-
Re: Achizitii de tramvaie noi in perioada 2017-2020
V2A
La ora 14:44 a fost selectat câștigătorul licitației.
La ora 14:44 a fost selectat câștigătorul licitației.
- PTMZ
-
Posted:
-
Re: Achizitii de tramvaie noi in perioada 2017-2020
PTMZ
Bun, deci termenul pentru contestații este 22 septembrie. După aceea, se poate semna contractul fără probleme.
Bun, deci termenul pentru contestații este 22 septembrie. După aceea, se poate semna contractul fără probleme.
- orex
-
Posted:
-
Re: Achizitii de tramvaie noi in perioada 2017-2020
orex
Legal, vineri 18.09.2020, ora 24.00, se încheie toată tărășenia asta (Art. 8 alin (1), lit. a) din L nr. 101/2016).
Legal, vineri 18.09.2020, ora 24.00, se încheie toată tărășenia asta (Art. 8 alin (1), lit. a) din L nr. 101/2016).
- PTMZ
-
Posted:
-
Re: Achizitii de tramvaie noi in perioada 2017-2020
PTMZ
A, deci nu 10 zile lucrătoare. Ok, 18 să fie. Mulțumesc pentru corecție.
A, deci nu 10 zile lucrătoare. Ok, 18 să fie. Mulțumesc pentru corecție.
- Stefan28
-
Posted:
-
Re: Achizitii de tramvaie noi in perioada 2017-2020
Stefan28
https://clubferoviar.ro/licitatia-pentru-tramvaie-din-bucuresti-2/
E oficial. Astra Vagoane Călători a câștigat licitația pentru tramvaie din București!
Primăria Capitalei a informat marți, oficial, compania Astra Vagoane Călători că a câștigat licitația pentru tramvaie din București și că în scurt timp va avea loc semnarea contractului. Primele tramvaie ar fi fost deja pe fluxul de producție, dacă primarul general Gabriela Firea nu ar fi contestat la Curtea de Apel decizia CNSC, care dădea drept câștigătoare compania arădeană în dauna turcilor de la Durmazlar.
După îndelungi tergiversări, bucureștenii vor putea circula cu tramvaie noi produse în România. Primăria Municipiului București a trimis marți către Asocierea Astra Vagoane Călători (România) – CRRC Qingdao Sifang (China) o ”Comunicare privind rezultatul procedurii de atribuire <Achiziționarea a 100 de tramvaie>. Prin această adresă, asocierea menționată este înștiințată că a fost desemnată câștigătoarea procedurii de achiziție și că i se va comunica data și ora la care va avea loc semnarea contractului.
”Comisia de evaluare a desemnat oferta prezentată de către asocierea Astra Vagoane Călători (lider) – CRRC Qingdao Sifang Co, LTD (asociat) ca fiind oferta câștigătoare, cu propunere financiară în valoare de 840.882.207,000 lei fără TVA pentru un număr de 100 de bucăți de tramvaie de tip ASTRA, cu un preț unitar de 8.408.822,00 lei fără TVA, așa cum a fost stabilit în propunerea financiară și pe baza propunerii tehnice prezentate”, se arată în documentul citat.
Gabriela Firea a contestat decizia CNSC privind licitația pentru tramvaie din București
Primăria Capitalei atribuise inițial contractul pentru furnizarea celor 100 de tramvaie companiei turcești Durmazlar.
Apoi, în luna decembrie a anului trecut, Consiliul Național de Soluționare a Contestațiilor a infirmat această atribuire, care s-a constituit într-un adevărat rechizitoriu la adresa autorității contractante – Primăria Municipiului București.
Cea mai dură concluzie cuprinsă în decizia CNSC este cea prin care membrii Consiliului spun, negru pe alb, că oferta firmei turcești Durmazlar trebuia respinsă încă de la bun început și nu ar fi trebuit să participe la licitație. Este vorba de faptul că Durmazlar nu a inclus în dosarul cu care s-a prezentat la licitație graficul de livrare a tramvaielor, iar acest document a fost depus ulterior, la clarificări. ”Într-adevăr, legislația permite completarea ofertei cu informații formale sau de confirmare, însă prezentarea graficului de livrare și a angajamentului ferm nu poate fi considerată o astfel de completare, cu atât mai mult cu cât, pe baza informațiilor primite, în cazul de față, oferta Durmazlar Makina Sanayi Ve Ticaret AȘ a obținut un punctaj mai mare care a condus la ocuparea primei poziții în clasament”, se arată în decizia CNSC.
Decizie pe care nu au atacat-o turcii de la Durmazlar, ci Primăria Capitalei. Însă Curtea de Apel București a menținut decizia CNSC. Dacă Gabriela Firea nu ar fi făcut contestație la Curtea de Apel, acum primele tramvaie ar fi fost pe fluxul de producție de la Arad.
https://clubferoviar.ro/licitatia-pentru-tramvaie-din-bucuresti-2/
E oficial. Astra Vagoane Călători a câștigat licitația pentru tramvaie din București!
Primăria Capitalei a informat marți, oficial, compania Astra Vagoane Călători că a câștigat licitația pentru tramvaie din București și că în scurt timp va avea loc semnarea contractului. Primele tramvaie ar fi fost deja pe fluxul de producție, dacă primarul general Gabriela Firea nu ar fi contestat la Curtea de Apel decizia CNSC, care dădea drept câștigătoare compania arădeană în dauna turcilor de la Durmazlar.
După îndelungi tergiversări, bucureștenii vor putea circula cu tramvaie noi produse în România. Primăria Municipiului București a trimis marți către Asocierea Astra Vagoane Călători (România) – CRRC Qingdao Sifang (China) o ”Comunicare privind rezultatul procedurii de atribuire <Achiziționarea a 100 de tramvaie>. Prin această adresă, asocierea menționată este înștiințată că a fost desemnată câștigătoarea procedurii de achiziție și că i se va comunica data și ora la care va avea loc semnarea contractului.
”Comisia de evaluare a desemnat oferta prezentată de către asocierea Astra Vagoane Călători (lider) – CRRC Qingdao Sifang Co, LTD (asociat) ca fiind oferta câștigătoare, cu propunere financiară în valoare de 840.882.207,000 lei fără TVA pentru un număr de 100 de bucăți de tramvaie de tip ASTRA, cu un preț unitar de 8.408.822,00 lei fără TVA, așa cum a fost stabilit în propunerea financiară și pe baza propunerii tehnice prezentate”, se arată în documentul citat.
Gabriela Firea a contestat decizia CNSC privind licitația pentru tramvaie din București
Primăria Capitalei atribuise inițial contractul pentru furnizarea celor 100 de tramvaie companiei turcești Durmazlar.
Apoi, în luna decembrie a anului trecut, Consiliul Național de Soluționare a Contestațiilor a infirmat această atribuire, care s-a constituit într-un adevărat rechizitoriu la adresa autorității contractante – Primăria Municipiului București.
Cea mai dură concluzie cuprinsă în decizia CNSC este cea prin care membrii Consiliului spun, negru pe alb, că oferta firmei turcești Durmazlar trebuia respinsă încă de la bun început și nu ar fi trebuit să participe la licitație. Este vorba de faptul că Durmazlar nu a inclus în dosarul cu care s-a prezentat la licitație graficul de livrare a tramvaielor, iar acest document a fost depus ulterior, la clarificări. ”Într-adevăr, legislația permite completarea ofertei cu informații formale sau de confirmare, însă prezentarea graficului de livrare și a angajamentului ferm nu poate fi considerată o astfel de completare, cu atât mai mult cu cât, pe baza informațiilor primite, în cazul de față, oferta Durmazlar Makina Sanayi Ve Ticaret AȘ a obținut un punctaj mai mare care a condus la ocuparea primei poziții în clasament”, se arată în decizia CNSC.
Decizie pe care nu au atacat-o turcii de la Durmazlar, ci Primăria Capitalei. Însă Curtea de Apel București a menținut decizia CNSC. Dacă Gabriela Firea nu ar fi făcut contestație la Curtea de Apel, acum primele tramvaie ar fi fost pe fluxul de producție de la Arad.
- CiprianTRB
-
Posted:
-
Re: Achizitii de tramvaie noi in perioada 2017-2020
CiprianTRB
Din articol.
Din articol.
Astra-facsimil.png (450.22 KB; downloaded 2558 times)
- don_napoleon
-
Posted:
-
📖 Pagination options