Parent forum: Traseele de transport public și evoluția mobilității în Bucuresti și Ilfov

 

Topic: Liniile expres către Aeroport Henri Coandă (780, 783)

305 posts, 66524 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1  ... 16 17 18 19 20 21 22
 
 

📖 Pagination options
  • Author: andrei11
  • Moderator forum
  • Posted:
  •  

Re: Liniile expres către Aero H. Coandă (780, 782, 783, 784) andrei11

Nope, n-ai mesagerie privată activă !
Numai cei care-ți știu e mail-ul !

 


  • Author: Costin
  • Site Admin
  • Posted:
  •  

Re: Liniile expres către Aero H. Coandă (780, 782, 783, 784) Costin

Cu totii vrem sursa. Cum procedam?

 


  • Author: Dragos31
  • Membru Silver
  • Posted:
  •  

Re: Liniile expres către Aero H. Coandă (780, 782, 783, 784) Dragos31

Astazi, 31 Decembrie 2019 - este ultima zi de circulatie a liniei expres 782(Complex Baneasa - Aeroport Henri Coanda).

Primele autobuze au inceput sa circule pe acest traseu in urma cu fix un an, pe 01 Ianuarie 2019, linia fiind deservita de atunci si pana acum, la desfiintare, de catre Autobaza Pipera cu autobuze Otokar Kent C-10, dar si cu un Mercedes-Benz Citaro Euro 4(4776 daca nu ma insel) care a "scapat" intr-o seara din prima parte a anului.

Separat, salut decizia Societatii de Transport Bucuresti de a desfiint linia amintita, deoarece de luni pana duminica cele 3 autobuze repartizate carau efectiv aer, fiind o mare risipa de motorina (din punctul meu de vedere) ...

Asa ca, acestea fiind spuse, sa urmarim cateva imagini de azi .









Dupa cum a folosit si Victor "celebra" exprimare la topic-ul liniilor regionale, In ultima zi a anului 2019 - au circulat la schimbul 1 si 2 pe linia 782: 6313, 6315 si 6319.

6313 - Linia 782 - Aeroportul Intarnational "Henri Coanda" - 31 Decembrie 2019



 


  • Author: Dragos31
  • Membru Silver
  • Posted:
  •  

Re: Liniile expres către Aero H. Coandă (780, 783, 784) Dragos31

La aeroportul din Otopeni, autobuzele expres opresc mai departe de intrarea în Terminalul Plecări

La Aeroportul Internațional Henri Coandă, autobuzele liniilor expres 780, 783 și 784 vor efectua opriri într-o stație amplasată pe prima bandă de lângă parcarea Terminalului Plecări, în perioada restricțiilor impuse de planul de măsuri pentru creşterea gradului de siguranță a pasagerilor şi a salariaților din cadrul aeroportului.

Astfel, autobuzele nu vor mai urca pe rampă, pentru a opri la intrarea de la Terminalul Plecări.

Sursa: http://www.stbsa.ro/mobile/comunicat1.php?nrcom=1263

 


  • Author: V2A
  • Membru Silver
  • Posted:
  •  

Re: Liniile expres către Aero H. Coandă (780, 783, 784) V2A

Stația „Aeroport Henri Coandă Plecări” revine pe amplasamentul situat la intrarea Terminalului

Începând cu data de 09.09.2020, stația de autobuz „Aeroport Henri Coandă Plecări”, aferentă liniilor expres 780, 783 și 784, va reveni pe amplasamentul inițial (situat la intrarea de la terminalul Plecări), ca urmare a reluării unor operațiuni aeroportuare referitoare la fluxurile de pasageri și de vehicule în zona terminalului Aeroportului.

http://www.stbsa.ro/comunicat1?nrcom=1329

 


  • Author: andrei11
  • Moderator forum
  • Posted:
  •  

Re: Repartizarea autobuzelor STB andrei11

Pis111 wrote:
Un zvon de la garajul Titan este ca de la 1 martie articulatele nu vor mai circula pe liniile 783 si 780. In liniile expres vor merge cele de 12m. Nu dati cu parul , mai este o saptamana si vom afla daca este adevarat acest zvon

Autobuzele pentru aeroport ar trebui:
1) Să aibă acces numai persoanele care merg la aeroport.
2) Șuții / hoții de buzunare / de bagaje n-ar trebui să aibă acces. Nu știu cum, dar n-ar trebui să poată urca.
3) Să aibă spații suficiente pentru bagaje.

 


  • Author: Costin
  • Site Admin
  • Posted:
  •  

Re: Repartizarea autobuzelor STB Costin

Puntul 1 - 780 si 783 nu sunt autobuze "pentru aeroport", ci niste simple linii expres (care au in prezent prea multe statii, insa asta e o alta problema). Am putea avea niste curse dedicate, de tipul airport shuttle, deservite cu autocare si care sa permita coborarea exclusiv la aeroport la dus, respectiv urcarea exclusiv la aeroport la intors. Insa 780 si 783 nu sunt asa ceva si nici nu ar trebui sa fie. Conceptele nu sunt mutual exclusive - le putem avea pe amandoua, gandeste-te la o cursa pe ora din fiecare cartier direct la aeroport, complementar cu 78x.

Punctele 2 si 3 sunt valide indiferent de tipul cursei ;)

 


  • Author: ADK
  • Membru Bronze
  • Posted:
  •  

Re: Repartizarea autobuzelor STB ADK

Cei drept, n-ar strica și șoferi care să cunoască măcar la nivel conversațional limba engleză. :)

 


  • Author: Stefan28
  • Membru Bronze
  • Posted:
  •  

Re: Repartizarea autobuzelor STB Stefan28

Când 783 era la Pipera șoferii știau engleză, la Titan nu sunt?

 


  • Author: Pis111
  • Membru Bronze
  • Posted:
  •  

Re: Repartizarea autobuzelor STB Pis111

Nu toti sunt cunoscatori de limba engleza.

 


  • Author: ByOnu
  • Membru Gold
  • Posted:
  •  

Re: Repartizarea autobuzelor STB ByOnu

ADK wrote:
Cei drept, n-ar strica și șoferi care să cunoască măcar la nivel conversațional limba engleză. :)


Nu soferii, dar macar tăntița aia din ghereta STB. E Aeroportul International principal din tara ma, si sa nu puna si ei pe cineva care sa cunoasca engleza??? Sa-i dea spor de limba straina daca vor, dar acolo nu ai voie sa pui oamei care nu vorbesc engleza bine la nivel conversational.

 


  • Author: ADK
  • Membru Bronze
  • Posted:
  •  

Re: Repartizarea autobuzelor STB ADK

Am mers de foarte puține ori cu 783, și mereu au fost turiști care întrebau șoferul de traseu sau de ora sosirii/plecării, când linia era la Pipera, și ajuta mult lucrul ăsta.

 


Go to page:  1  ... 16 17 18 19 20 21 22
 
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Traseele de transport public și evoluția mobilității în Bucuresti și Ilfov  • 
Choose destination

Since , our 1712 forum members have written 335020 posts in 4002 topics and 416 subforums.
Refresh interval: 30 minutes.

 

© 2009 - 2021 Asociația „Metrou Ușor”

Terms Of Use