Zona metropolitană BucureștiParcul de vehicule al operatorilor din București și IlfovAutobuze STB

 

Topic: Mercedes-Benz Citaro Euro 3/4 convertite cu instalații GNC

449 posts, 142033 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1  ... 6 7 8 9 10 11 12  ... 33
 
 

📖 Pagination options
Re: Mercedes-Benz Citaro Euro 3/4 convertite cu instalații G Andrei98

După cum zicea și un alt coleg, la oglinzi atârnă niște fire pe afară, bratul celei din dreapta nefiind acoperit. Și mai presupun că acum au făcut plinul la rezervor pentru prima oara, și încă mai fac probe și reglaje.

 


  • V2A
  • Posted:
  •  

Re: Mercedes-Benz Citaro Euro 3/4 convertite cu instalații G V2A

4116 a trecut astăzi pe la RAR pentru reomologare și a fost respins. Nu se menționează motivul (vedeți istoricul).
Istoric RAR #4116.pdf
Istoric RAR #4116.pdf (7.3 KB; downloaded 338 times)

 


  • anndrei
  • Posted:
  •  


Re: Mercedes-Benz Citaro Euro 3/4 convertite cu instalații G Stefan28

Fii mai explicit... De ce nu este de mirare?  ;)

 


Re: Mercedes-Benz Citaro Euro 3/4 convertite cu instalații GNC cris_m

Pentru ca e carpeala... ce sa ne mai ascundem atata.

 


Re: Mercedes-Benz Citaro Euro 3/4 convertite cu instalații G Stefan28

Va rog frumos sa nu mai tragem concluzii despre vehicule pana nu circula cu călători. Au fost si cazuri in care RAR-ul a gafat...  ;)  :bere:
Plus ca firma care a efectuat aceasta conversie este InterGas, o companie recunoscuta pentru conversiile la gaz natural comprimat...

 



Re: Mercedes-Benz Citaro Euro 3/4 convertite cu instalații G ByOnu

Daca masina a picat cu directia / frane, etc? Nu cred ca a avut RK.

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: Mercedes-Benz Citaro Euro 3/4 convertite cu instalații G Utilizator anonim

Daca nu a avut RK sunt mari sansele sa fi picat tehnic. Daca s-ar face ITP la sange la RAR pe vehicule, cel putin jumatate din Citaro ar ajunge la gard, ma uit mai ales la cele din 178, majoritatea afiseaza le bord defectiuni la sistemul de franare.

Dar in cazul 4116 pot fi si motive simple de genul documentatie incompleta.

 



Re: Mercedes-Benz Citaro Euro 3/4 convertite cu instalații GNC ticker

Declaratie mai politica de atat nu se poate. STB "independent politic" ce gluma buna!!!

O declaratie de presa decenta ar fi fost:
"Referitor la informatia partial eronata conform careia un autobuz CNG ar fi fost respins la RAR confirmam urmatoarele:
- Respingerea la RAR e o prima etapa obligatoriue in procesul reomologarii de la Euro 3 Diesel la Euro 6 CNG. Procesul de reomologare este unul de durata, urmand ca specialistii RAR sa il termine pana la data de...
- Autobuzul convertit la Euro6 CNG face parte dintr-un proiect (ble bla detalii despre proiect care nu le dau pentru ca asa vreau muschii lor)
Acest proiect de reconvertire are ca scop reducerea poluarii in orasul Bucuresti precum si oferirea de servicii de transport de calitate pentru bucuresteni."

 


Re: Mercedes-Benz Citaro Euro 3/4 convertite cu instalații G cosminduru

Cum să fie necesar ca RAR să îl declare respins? Mi se pare o afirmație falsă cu așa-zisa procedură și formalitate. Unde s-a mai auzit așa absurditate?

Este respins doar dacă te prezinți cu el. Dacă nu te prezinți nu are cum să fie respins. Deci terminau de modificat ce aveau și atunci se prezentau. Nu cred că îi împiedică legea să urmeze această cale.

 


Re: Mercedes-Benz Citaro Euro 3/4 convertite cu instalații GNC andrei11

Unu' mergea singur în mașină și din diverse motive a avut accident de unul singur ( a adormit la volan )  și s-a lovit.
<< S-a deschis dosar penal sub aspectul săvârșirii infracțiunii de vătămare corporală din culpă >>
Rezultatul anchetei este evident NUP  ( se știe dinainte ), nu ai cum să te dai în judecată pe tine însuți că te-ai autoaccidentat din prostia / neglijența ta.
E fix cu ăia care se declară refugiați politic în propria țară ( mai sunt și din ăștia ).

 


Re: Mercedes-Benz Citaro Euro 3/4 convertite cu instalații G 1689

Mai nou RAR se ghideaza dupa principiul celor trei incercari ? Prima data - inveti, a doua - incerci si (poate) la a treia - izbutesti ?!?

In 2009 am trecut printr-o omologare de tip (primul vehicul de tipul respectiv inmatriculat in Romania). Am avut dosarul cu specificatii tehnice de la producator, am trecut prin testele de omologare si - in aceeasi zi, dupa o singura sesiune la RAR - am obtinut certificarea.

Poate ar fi timpul ca STB  sa angajeze si specialisti in domeniu ?

PS: sa intelegem ca “experimentul” pe baterii va trece prin aceeasi procedura ?
Sint foarte curios, cind s-au convertit Saurer-urile, tot asa, au trecut prin programul primul refuz ? Sau UDAN-urile ?  Sau DAC-urile 117 E scurtate ?

 


Go to page:  1  ... 6 7 8 9 10 11 12  ... 33
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Autobuze STB  • 
Choose destination

Since our 2304 forum members have written 422765 posts in 5266 topics and 515 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use