Topic: Defecte, imobilizări și reparații ale autobuzelor
4713 posts, 1186279 views
📖 Pagination options
- ByOnu
-
Posted:
-
Re: Mentenanţa autobuzelor
ByOnu
Cand o sa explodeze tevile cu antigel si in hibrid sa ne suni.
@Albert
IK4 wrote:
blabla
Cand o sa explodeze tevile cu antigel si in hibrid sa ne suni.
@Albert
- Albert
-
Posted:
-
Re: Mentenanţa autobuzelor
Albert
Nu neg ca atunci cand s-au comandat cele 1000 de Citaro albe sa fi existat aceasta curiozitate din partea lucrătorilor. E ceva firesc sa te intrebi cine naiba mai comanda 1000 de Citaro dintr-o data. Ce voiam eu sa subliniez e ca nu conteaza unde vor fi livrate. Nu o sa zica nimeni intr-o fabrica de automobile: “Hai sa le strângem șuruburile mai putin la autobuzele astea ca pleacă in România si aia sunt mai prosti”.
PaulIP wrote:
@Albert: pe cuvantul tau de onoare ca aia de la Mercedes habar nu aveau daca cele 500+500 de Citaro albe, cu perete despartitor si nivel de echipare demn de Logan "chel" sunt pentru Bucuresti?
Nu neg ca atunci cand s-au comandat cele 1000 de Citaro albe sa fi existat aceasta curiozitate din partea lucrătorilor. E ceva firesc sa te intrebi cine naiba mai comanda 1000 de Citaro dintr-o data. Ce voiam eu sa subliniez e ca nu conteaza unde vor fi livrate. Nu o sa zica nimeni intr-o fabrica de automobile: “Hai sa le strângem șuruburile mai putin la autobuzele astea ca pleacă in România si aia sunt mai prosti”.
- anndrei
-
Posted:
-
Re: Mentenanţa autobuzelor
anndrei
Suruburile le strang la fel deoarece sunt stranse cu masinarii calibrate dar calitatea anumitor componente este pentru Est si nu pentru Vest! Se stie clar ca exista diferente de calitate la toate produsele. A se vedea cat de lung este parasolarul din cabina soferului la Citaro din Germania si cat de lung este la cel pentru Romania...
Sa nu uitam de lampile galbene de gabarit de pe lateralele autobuzelor din primul lot de Citaro E3 care datorita plasticului de proasta calitate s-au topit. Dupa o perioada de timp cei de la MB au luat hotararea sa le schimbe cu lampi LED. Eu nu cred ca un Citaro pentru Germania dupa cateva zile de utilizare i s-au topit lampile de gabarit...Sa nu uitam si de claxoane. primele loturi au avut claxon bun care se auzea mai gros si mai bine. Urmatoarele au avut un claxon ragusit si ascutit.
Suruburile le strang la fel deoarece sunt stranse cu masinarii calibrate dar calitatea anumitor componente este pentru Est si nu pentru Vest! Se stie clar ca exista diferente de calitate la toate produsele. A se vedea cat de lung este parasolarul din cabina soferului la Citaro din Germania si cat de lung este la cel pentru Romania...
Sa nu uitam de lampile galbene de gabarit de pe lateralele autobuzelor din primul lot de Citaro E3 care datorita plasticului de proasta calitate s-au topit. Dupa o perioada de timp cei de la MB au luat hotararea sa le schimbe cu lampi LED. Eu nu cred ca un Citaro pentru Germania dupa cateva zile de utilizare i s-au topit lampile de gabarit...Sa nu uitam si de claxoane. primele loturi au avut claxon bun care se auzea mai gros si mai bine. Urmatoarele au avut un claxon ragusit si ascutit.
- Robert
-
Posted:
-
Re: Mentenanţa autobuzelor
Robert
Eu am avut un Fiat 500 care atunci când a fost cumpărat scria clar pe mobile.de făcut pentru Germania. Deci există standard dublu de calitate cam la tot din păcate...
Eu am avut un Fiat 500 care atunci când a fost cumpărat scria clar pe mobile.de făcut pentru Germania. Deci există standard dublu de calitate cam la tot din păcate...
- Alex21
-
Posted:
-
Re: Mentenanţa autobuzelor
Alex21
Nu stiu sigur daca a crapat dar acum 10 minute, 4817 era pe avarii cu firma lasata pe linia 106 intre Strada Uverturii si Iuliu Maniu pe Strada Virtutii
Nu stiu sigur daca a crapat dar acum 10 minute, 4817 era pe avarii cu firma lasata pe linia 106 intre Strada Uverturii si Iuliu Maniu pe Strada Virtutii
- Alex21
-
Posted:
-
Re: Mentenanţa autobuzelor
Alex21
Scuzati faptul ca poza era de la 10 metri dar eram pe fuga
Scuzati faptul ca poza era de la 10 metri dar eram pe fuga
20200901_083213.jpg (1.82 MB; downloaded 3292 times)
- PaulIP
-
Posted:
-
Re: Mentenanţa autobuzelor
PaulIP
Asa e, dar nici CTC-ul nu o sa fie cel mai sever. In niste C2-uri am gasit plastice crapate in prima zi de circulatie. Imi vine greu sa cred ca acele crapaturi sunt cauzate de neglijenta angajatilor STB/Evobus.
Albert wrote:
Ce voiam eu sa subliniez e ca nu conteaza unde vor fi livrate. Nu o sa zica nimeni intr-o fabrica de automobile: “Hai sa le strângem șuruburile mai putin la autobuzele astea ca pleacă in România si aia sunt mai prosti”.
Asa e, dar nici CTC-ul nu o sa fie cel mai sever. In niste C2-uri am gasit plastice crapate in prima zi de circulatie. Imi vine greu sa cred ca acele crapaturi sunt cauzate de neglijenta angajatilor STB/Evobus.
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: Mentenanţa autobuzelor
Gabi23
Alex21 wrote:Era doar staționat acolo, probabil ori a ajuns înaintat ori se ”trage de timp”. Acum e funcțional și circulă pe linia 106.
Nu stiu sigur daca a crapat dar acum 10 minute, 4817 era pe avarii cu firma lasata pe linia 106 intre Strada Uverturii si Iuliu Maniu pe Strada Virtutii
- Alex21
-
Posted:
-
- cris_m
-
Posted:
-
- V2A
-
Posted:
-
- cris_m
-
Posted:
-
- Laurenţiu
-
Posted:
-
Re: Mentenanţa autobuzelor
Laurenţiu
4441 a picat pe linia R431 lângă stația Victoriei. L-am văzut în jur de ora 22:10 cu capacul la motor deschis pe avarii cu luminile stinse.
4441 a picat pe linia R431 lângă stația Victoriei. L-am văzut în jur de ora 22:10 cu capacul la motor deschis pe avarii cu luminile stinse.
- V2A
-
Posted:
-
📖 Pagination options