Topic: Defecte, imobilizări și reparații ale autobuzelor
4815 posts, 1321149 views
📖 Pagination options
- Andi_C
-
Posted:
-
Re: Mentenanţa autobuzelor
Andi_C
7022 are probleme cu deschiderea ușii 3, nu probleme cu inchiderea, deoarece aceasta nici nu se deschidea.
7022 are probleme cu deschiderea ușii 3, nu probleme cu inchiderea, deoarece aceasta nici nu se deschidea.
- anndrei
-
Posted:
-
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Mentenanţa autobuzelor
Utilizator anonim
Au foarte mari probleme cu usile hibridele si nu inteleg de ce, ca E3 si E4 nu au avut niciodata asemenea probleme. Nu se inchid la prima comanda, raman semi deschise, balangane.
Au foarte mari probleme cu usile hibridele si nu inteleg de ce, ca E3 si E4 nu au avut niciodata asemenea probleme. Nu se inchid la prima comanda, raman semi deschise, balangane.
- WT_fan06
-
Posted:
-
Re: Mentenanţa autobuzelor
WT_fan06
Din câte am observat, o parte din aceste întâmplări se datorează și butoanelor ușilor de pe bord, care dau bătăi de cap unor șoferi - butoanele par destul de țepene la apăsare, iar unii șoferi se străduiesc mai mult decât e normal până ce butonul face contactul.
Să nu uităm totuși că vorbim despre uși mult mai sofisticate decât la E3/E4. Sunt mai slab presurizate (nu se trântesc în ultimul hal) și au și mai mulți senzori.
Din câte am observat, o parte din aceste întâmplări se datorează și butoanelor ușilor de pe bord, care dau bătăi de cap unor șoferi - butoanele par destul de țepene la apăsare, iar unii șoferi se străduiesc mai mult decât e normal până ce butonul face contactul.
Să nu uităm totuși că vorbim despre uși mult mai sofisticate decât la E3/E4. Sunt mai slab presurizate (nu se trântesc în ultimul hal) și au și mai mulți senzori.
- Stefan28
-
Posted:
-
Re: Mentenanţa autobuzelor
Stefan28
Sa fie din cauza obișnuinței șoferilor cu troleibuzul, si adaptarea la autobuz mult mai lunga?
Sa fie din cauza obișnuinței șoferilor cu troleibuzul, si adaptarea la autobuz mult mai lunga?
- barbuandrei
-
Posted:
-
Re: Mentenanţa autobuzelor
barbuandrei
Nu e vorba de adaptare. La Irisbus aveau butoanele exact ca la E3/E4, deci nu este vorba de o adaptare. Din propie experiență, pot spune ca sunt butoane de proasta calitate, fiind nevoit sa apesi de 2-3 ori pentru a face contact.
Nu e vorba de adaptare. La Irisbus aveau butoanele exact ca la E3/E4, deci nu este vorba de o adaptare. Din propie experiență, pot spune ca sunt butoane de proasta calitate, fiind nevoit sa apesi de 2-3 ori pentru a face contact.
- IK4
-
Posted:
-
Re: Mentenanţa autobuzelor
IK4
Daca erau turcesti, ce mai zburau fripturile in frigider la duamna!
Dar zeul Mercedes ne poate da orisice stift, ca nu ne suparam, sigla conteaza.
Iata cum ne trateaza inca o data "vestul" (vezi si cazul CAF) in timp ce noua ne put turcismele si nu putem sa mergem doua statii (eventual fara bilet de un leu treizeci) decat cu bus "de firma".
Otokar sunt rachete pentru Bucuresti (chiar si la propriu cu unii soferi) si demonstreaza cu succes ca in exploatare e mult mai importanta calitatea si fiabilitatea decat brandul.
Dar nu-i problema daca Mercedes ne-a dat autobuze cu butoane in bord mai proaste ca alea de lift. Romanul este inventiv si cu experienta rezolva orice. Sigur mai sunt niste butoane de la DAC-uri prin magazie
Utilizator anonim wrote:
Au foarte mari probleme cu usile hibridele si nu inteleg de ce, ca E3 si E4 nu au avut niciodata asemenea probleme. Nu se inchid la prima comanda, raman semi deschise, balangane.
Daca erau turcesti, ce mai zburau fripturile in frigider la duamna!
Dar zeul Mercedes ne poate da orisice stift, ca nu ne suparam, sigla conteaza.
Iata cum ne trateaza inca o data "vestul" (vezi si cazul CAF) in timp ce noua ne put turcismele si nu putem sa mergem doua statii (eventual fara bilet de un leu treizeci) decat cu bus "de firma".
Otokar sunt rachete pentru Bucuresti (chiar si la propriu cu unii soferi) si demonstreaza cu succes ca in exploatare e mult mai importanta calitatea si fiabilitatea decat brandul.
Dar nu-i problema daca Mercedes ne-a dat autobuze cu butoane in bord mai proaste ca alea de lift. Romanul este inventiv si cu experienta rezolva orice. Sigur mai sunt niste butoane de la DAC-uri prin magazie
- Albert
-
Posted:
-
Re: Mentenanţa autobuzelor
Albert
Ah, de când asteptam acest mesaj... Asa ne place noua romanilor sa ne consideram defavorizați. Ce pot sa îți spun, ca persoana ce a lucrat câțiva ani buni in domeniul auto, este ca la Mannheim (sau in orice alta fabrica din domeniul automotive) nu se știe cine este clientul final. Pe linia de asamblare vin piesele, trec prin procesele automatizate (sudura, sablare, baie galvanizata, vopsire) , iar când se trece la asamblarea manuala niciun lucrător nu știe unde va ajunge produsul final. Deci calitatea asamblării este aceeași pentru toată lumea. Iar piesele in mare parte sunt pe stoc și sunt in proporție de 90% la fel pe parcursul unui an. Un mare producător (cum este Mercedes) nu își permite sa ia piese din mai multe locuri (adică unele mai bune și unele mai proaste cum ziceți voi). Iar asta se intampla dintr-un simplu motiv. Cumpărând de la un singur furnizor, vei prima discount la comanda mare. Dacă iei câte putin de la mai mulți furnizori nu vei primi același discount. Pe lângă asta, Mercedes (mai precis Daimler) este unul dintre puținii furnizori care își produce majoritatea pieselor (peste 60%) in regie proprie.
Și ca sa clarificam și subiectul ușilor de Citaro care nu se închid... Unul dintre motive este faptul ca ușile sunt dotate cu fotosenzori, deci nu se vor inchide daca cineva se afla in dreptul ușii. Iar al doilea motiv este faptul ca butoanele de uși sunt ceva mai rigide, fiind noi. Șoferii care conduc hibridele in momentul de fata sunt veniți de pe Ikarus sau de pe Irisbus. Nu ai cum sa compari la rigiditate niște butoane folosite in medie 15 ani in mod constant cu unele noi care au fost folosite câte zile. Cu timpul și cele noi își vor da drumul. Vina nu este a butoanelor, este a șoferilor care sunt obișnuiți cu niște butoane mai moi.
anndrei wrote:
Calitate pentru Romania...
Ah, de când asteptam acest mesaj... Asa ne place noua romanilor sa ne consideram defavorizați. Ce pot sa îți spun, ca persoana ce a lucrat câțiva ani buni in domeniul auto, este ca la Mannheim (sau in orice alta fabrica din domeniul automotive) nu se știe cine este clientul final. Pe linia de asamblare vin piesele, trec prin procesele automatizate (sudura, sablare, baie galvanizata, vopsire) , iar când se trece la asamblarea manuala niciun lucrător nu știe unde va ajunge produsul final. Deci calitatea asamblării este aceeași pentru toată lumea. Iar piesele in mare parte sunt pe stoc și sunt in proporție de 90% la fel pe parcursul unui an. Un mare producător (cum este Mercedes) nu își permite sa ia piese din mai multe locuri (adică unele mai bune și unele mai proaste cum ziceți voi). Iar asta se intampla dintr-un simplu motiv. Cumpărând de la un singur furnizor, vei prima discount la comanda mare. Dacă iei câte putin de la mai mulți furnizori nu vei primi același discount. Pe lângă asta, Mercedes (mai precis Daimler) este unul dintre puținii furnizori care își produce majoritatea pieselor (peste 60%) in regie proprie.
Și ca sa clarificam și subiectul ușilor de Citaro care nu se închid... Unul dintre motive este faptul ca ușile sunt dotate cu fotosenzori, deci nu se vor inchide daca cineva se afla in dreptul ușii. Iar al doilea motiv este faptul ca butoanele de uși sunt ceva mai rigide, fiind noi. Șoferii care conduc hibridele in momentul de fata sunt veniți de pe Ikarus sau de pe Irisbus. Nu ai cum sa compari la rigiditate niște butoane folosite in medie 15 ani in mod constant cu unele noi care au fost folosite câte zile. Cu timpul și cele noi își vor da drumul. Vina nu este a butoanelor, este a șoferilor care sunt obișnuiți cu niște butoane mai moi.
- cris_m
-
Posted:
-
Re: Mentenanţa autobuzelor
cris_m
Dupa o absenta consistenta, conform estimarilor personale, a revenit 4830, astazi fiind repartizat pe linia 202.
Dupa o absenta consistenta, conform estimarilor personale, a revenit 4830, astazi fiind repartizat pe linia 202.
- V2A
-
Posted:
-
Re: Mentenanţa autobuzelor
V2A
Da, a revenit de câteva zile. La Titan sunt indisponibile cel puțin: 4187, 4231, 4242, 4247, 4271, 4534, 4568, 4676, 4769, 4773, 4823, 4828, 4849, 4873, 6410, 6545.
Da, a revenit de câteva zile. La Titan sunt indisponibile cel puțin: 4187, 4231, 4242, 4247, 4271, 4534, 4568, 4676, 4769, 4773, 4823, 4828, 4849, 4873, 6410, 6545.
- cris_m
-
Posted:
-
Re: Mentenanţa autobuzelor
cris_m
Ar mai fi si 4846 pe care nu l-am mai vazut pe regionale. Nu-i mai putin adevarat ca ma bazez pe datele din InfoSTB....
Ar mai fi si 4846 pe care nu l-am mai vazut pe regionale. Nu-i mai putin adevarat ca ma bazez pe datele din InfoSTB....
- Stefan28
-
Posted:
-
Re: Mentenanţa autobuzelor
Stefan28
4231 are o absenta extrem de lunga la Titan, avand ITP-ul expirat de pe 29 Martie 2015!
4231 are o absenta extrem de lunga la Titan, avand ITP-ul expirat de pe 29 Martie 2015!
- barbuandrei
-
Posted:
-
Re: Mentenanţa autobuzelor
barbuandrei
+4174, 4525, 4558, 4762, 4764, 4833, 4839, 4846, 6419 si 6801.
+4174, 4525, 4558, 4762, 4764, 4833, 4839, 4846, 6419 si 6801.
- PaulIP
-
Posted:
-
Re: Mentenanţa autobuzelor
PaulIP
@Albert: pe cuvantul tau de onoare ca aia de la Mercedes habar nu aveau daca cele 500+500 de Citaro albe, cu perete despartitor si nivel de echipare demn de Logan "chel" sunt pentru Bucuresti, Tiranna sau Talinn?
@anndrei: Calitatea e aceeasi (slaba) indiferent de client. Prin rosturile de "etansare" ale C2 trece efectiv lumina si panourile nu se mai potrivesc acolo de unde le-ai scos. China, is that you?
@Albert: pe cuvantul tau de onoare ca aia de la Mercedes habar nu aveau daca cele 500+500 de Citaro albe, cu perete despartitor si nivel de echipare demn de Logan "chel" sunt pentru Bucuresti, Tiranna sau Talinn?
@anndrei: Calitatea e aceeasi (slaba) indiferent de client. Prin rosturile de "etansare" ale C2 trece efectiv lumina si panourile nu se mai potrivesc acolo de unde le-ai scos. China, is that you?
📖 Pagination options