Zona metropolitană BucureștiGeneralități despre transportul în comun din București și Ilfov

 

Topic: Discuții diverse despre transportul în comun

2076 posts, 519959 views
 
Go to page:  1  ... 93 94 95 96 97 98 99  ... 149
 
 

📖 Pagination options
Re: Discuții diverse despre transportul în comun din Bucureș Andrei98

Probabil nu le mai curata nimeni filtrele ori nu o fi ajuns freonul si la el si acum merge cu resturi de anul trecut.

 


Re: Discuții diverse despre transportul în comun din Bucureș ANTENA

Iata ca a aparut si un astfel de anunt. Remarcabil as zice.
Altfel m-as fi gandit ca AC-ul functioneaza pe cald setat la 40 de grade
Un sofer cu bunt simt. Bravo.


Capture.JPG (92.18 KB; downloaded 4192 times)

 


Re: Discuții diverse despre transportul în comun din Bucureș cris_m

Mai sunt la cateva masini de Titan, acolo unde soferii sunt probabil satuli sa fie certati de pasageri.

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: Discuții diverse despre transportul în comun din Bucureș Utilizator anonim

Au inceput sa apara pe autobuze de vreo 2 zile...

20200809_142118.jpg (417.78 KB; downloaded 3469 times)


20200809_142107.jpg (466.86 KB; downloaded 3465 times)

 



Re: Discuții diverse despre transportul în comun din Bucureș Albert

De repararea sistemelor de informare a călătorilor din Citaro E3/E4 si Citelis ce se mai stie? Stiu ca STB a atribuit un astfel de contract către Thoreb, dar nu am văzut nimic concret. Majoritatea tot defecte sunt...

 


Re: Discuții diverse despre transportul în comun din București cris_m

Cred ca depinde foarte mult de garaj. Ma uitam la Titan, de exemplu, parca la E4 cel putin nu am mai vazut atatea doar cu foaie in geam. E posibil sa mi se para la fel de bine...

 


Mercedes-Benz Citaro Hybrid Andrei Andraș

orex wrote:
"Până la inmatriculare, vehiculele prevăzute la alin. (1) pot circula cu numere provizorii, pe baza unei autorizaţii speciale eliberate de autoritatea competență."
Și unde am scris eu că nu ai voie să înmatriculezi provizoriu un autobuz? Nu te oprește nimeni în a-l înmatricula, dar așa te poți plimba doar gol prin oraș fără a efectua serviciu de transport public. Conform legislației în vigoare, obținerea numerelor provizorii nu înseamnă și faptul că autovehiculul îndeplinește toate standardele pentru a fi înmatriculat. Așa că dacă te trezești în perioada asta (de 30 de zile, că nicio companie nu pune unui autobuz maximul de 3 rânduri de plăcuțe roșii) că autobuzul nu îndeplinește anumite standarde și cerințe pentru a fi înmatriculat și tu deja faci transport public cu el, ai cam belit-o pentru că ai făcut acel serviciu în ilegalitate. Și aici sunt trași la răspundere și compania (mai exact departamentul de exploatare), dar și șoferul care a ieșit pe traseu cu un vehicul ce nu are toate actele corespunzătoare.
Ca să nu mai mai menționez și de acele renumite copii conforme după care stăteau cu săptămânile primii brotaci se eliberează doar vehiculelor înmatriculate definitiv și fără alea vehiculul nu poate exercita serviciul de transport public (conform ARR). Și asta se aplică și în cazul vehiculelor înmatriculate în altă țară.
Faptul că în România au existat, există și vor mai exista cazuri în care autobuzele sunt introduse in serviciul de transport public fie cu numere roșii (Cluj, Iași) fie cu numere străine (Iași, Craiova - aici vorbim de prezent, au în circulație de 1 an un Solaris cu numere de Polonia + cazurile cu vehiculele de teste introduse pe trasee cu călători [a se vedea cazul autobuzului electric BYD în teste la Suceava care a fost tras pe dreapta și scos din circulație tocmai din această cauză]) este că se merge pe principiul că "Cine oprește la control în oraș un autobuz al operatorului de transport public?".
andrei11 wrote:
În baza cărei legi / paragraf?

Nu am stat să caut în legislație litera și articolul ce spune asta, ci ți-am (v-am) citat din propria mea cultură generală și pe ceea ce știu de la cunoscuți din domeniu și din cadrul RATBV. Dacă dispui de prea mult timp liber, n-ai decât să cauți articole de lege și reglementările ARR.

 


Re: Discuții diverse despre transportul în comun din București andrei11

Conform legislației în vigoare.
Nu am stat să caut în legislație.
...ci ți-am ... citat din propria mea cultură generală și pe ceea ce știu de la cunoscuți din domeniu și din cadrul RATBV...

Colega, e cazul să vii cu ceva concret, mai ales că singur ai declarat că ai cunoscuți la RATBV.
Nu de alta, dar au am săpat prin legi dar nu am dat de articolele respective.
____________
Asta nu ca să ne disputăm pe forum ca să ne aflăm în  treabă, dar ar fi interesant să știm baza legală. Ca să mă înțelegi, nu am argumente să te contrazic dar nici să fiu de acord cu tine. Poate te ajută cunoscuții tăi din Brașov. Asta dacă nu cumva ești prieten cu paznicul / portarul sau altă persoană care nu este în temă.

 


Discuții diverse despre transportul în comun din București Andrei Andraș

andrei11 wrote:
Nu de alta, dar au am săpat prin legi dar nu am dat de articolele respective.

Este și o chestiune de logică în toată treaba asta. Dacă nu ai toate actele de care am zis mai sus în regulă, cum poți face transport public legal corespunzător?

andrei11 wrote:
Ca să mă înțelegi, nu am argumente să te contrazic dar nici să fiu de acord cu tine. Poate te ajută cunoscuții tăi din Brașov.

Și atunci ce rol mai are conversatia asta? Eu am spus ceea ce cunosc. Dacă careva are mai multe informații sau mă poate contrazice e liber să o facă, poate mai aflu și eu ceva care să îmi completeze informațiile și/sau să mi le anuleze.

 


Re: Discuții diverse despre transportul în comun din Bucureș orex

Ai tu ceva informatii dar mai frunzareste baza legala ce reglementeaza circulatia pe drumurile publice pentru aprofundare.
Te ajut, cu mare placere, direct de la sursa...

In corolar, ”Nu tot ce zboara se manaca”!! ;)

 


Re: Discuții diverse despre transportul în comun din București andrei11

Andrei17 wrote:
obținerea numerelor provizorii nu înseamnă și faptul că autovehiculul îndeplinește toate standardele pentru a fi înmatriculat.

E o afirmație ilogică. Care ar putea fi standardele care nu sunt îndeplinite ca să fie înmatriculat ?
Ai auzit de formularea "Omologarea de tip" ?
Orice autovehicul nou înainte să părăsească planșele proiectanților, înainte să se construiască prototipul, înainte să fie supus diferitelor încercări, înainte de orice blabla trebuie să îndeplinească  parametrii din << Omologarea de tip >>.
Țin să-ți amintesc că orice autovehicul care intră în Ro este însoțit de CIV. Fără CIV nici nu se discută. Și nu există CIV care să nu aibă completată Omologarea de tip.
Deci repet, care ar fi după tine standardele care nu sunt îndeplinite de autobuz ca să fie înmatriculat ?
____________________
Colega, am impresia că ești total diletant  în  meandrele legilor circulației publice. Sunt multe legi care concură la o circulație legală pe drumurile publice.  Intră pe net și  citește, sunt de vreo 20 și ceva de ani persoană desemnată pentru transportul de mărfuri / de persoane / de mărfuri periculoase cu excepția dinamitei. Mai am și un curs postuniversitar de Evaluator Riscuri în Capitalism ( Petroșani ) - am făcut un curs din ăsta și pe timpul lui Ceaușescu dar îi spunea altfel.  Sunt persoană agreată RAR ( și la treaba asta se depune un dosar la RAR ). Astea sunt competențele mele în domeniul auto. Matale ?

 


Re: Discuții diverse despre transportul în comun din Bucureș Chev Celios

andrei11 colegul face o mica confuzie. Da RAR-ul si Rutiera iti da voie sa circuli cu autobuzul, dar ARR-ul nu iti da voie sa faci serviciu comercial cu el. E aceeasi chestie cu faza de la permis: iti iei cat. D dar nu poti sa conduci decat daca iti iei si atestatul. Deci nu ai voie sa faci serviciu comercial cu el.

 


Re: Discuții diverse despre transportul în comun din București andrei11

Să mă uit pe legea cu licențele,  recunosc că nu m-am confruntat niciodată cu << numerele roșii >>  :D

 


Go to page:  1  ... 93 94 95 96 97 98 99  ... 149
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Generalități despre transportul în comun din București și Ilfov  • 
Choose destination

Since our 2278 forum members have written 420672 posts in 5242 topics and 513 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use