Topic: Diverse (transporturi, infrastructură, urbanism etc)
682 posts, 176563 views
📖 Pagination options
- 1689
-
Posted:
-
Re: Diverse (transporturi, infrastructura, urbanism etc)
1689
Legende urbane sau tehnologii si/sau materiale preistorice.
Pe o placa de fundatie armata se poate incepe ridicarea peretilor dupa o saptamina de la turnare.
Daca se folosesc mortar in strat subtire, tencuieli de calitate si sape rapide (cu incalzire prin podea), o casa cu parter si etaj poate fi gata la cheie in 6 luni fara sa ai probleme (fisuri, igrasie etc).
Legende urbane sau tehnologii si/sau materiale preistorice.
Pe o placa de fundatie armata se poate incepe ridicarea peretilor dupa o saptamina de la turnare.
Daca se folosesc mortar in strat subtire, tencuieli de calitate si sape rapide (cu incalzire prin podea), o casa cu parter si etaj poate fi gata la cheie in 6 luni fara sa ai probleme (fisuri, igrasie etc).
- Cristi N
-
Posted:
-
Re: Diverse (transporturi, infrastructura, urbanism etc)
Cristi N
3 ani pentru o casa intradevar e exagerat dar un strop de adevar e in toata fraza respectiva, la finisaje ai nevoie de meseriasi cu rabdare si carora sa stii ce sa le ceri.
Daca vrei sa nu ai fisuri in pereti este important sa ai rabdare la faza de finisaje si pe cat posibil sa faci treaba asta vara ca sa permiti uscarea naturala. Pe timpul iernii oricat te-ai chinui cu aeroterme sau alte instalatii tot o sa ratezi zone si acolo fie nu adera finisajul la stratul suport fie ai fisuri propagate prin tencuiala.
3 ani pentru o casa intradevar e exagerat dar un strop de adevar e in toata fraza respectiva, la finisaje ai nevoie de meseriasi cu rabdare si carora sa stii ce sa le ceri.
Daca vrei sa nu ai fisuri in pereti este important sa ai rabdare la faza de finisaje si pe cat posibil sa faci treaba asta vara ca sa permiti uscarea naturala. Pe timpul iernii oricat te-ai chinui cu aeroterme sau alte instalatii tot o sa ratezi zone si acolo fie nu adera finisajul la stratul suport fie ai fisuri propagate prin tencuiala.
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Diverse (transporturi, infrastructura, urbanism etc)
andrei11
E bună fotografia !
E bună fotografia !
C 12.jpg (91.8 KB; downloaded 2503 times)
- Costin
-
Posted:
-
Re: Diverse (transporturi, infrastructura, urbanism etc)
Costin
Putin despre responsabilitate politica.
Este vorba de un mega-proiect de infrastructura in Oslo si Viken ("Ilfov") - insa fiind vorba doar de planuri, nu are rost sa il documentez in zona dedicata Norvegiei. Poate mai incolo cand chiar se intampla ceva pe teren.
https://www.nrk.no/norge/bryter-viken-sa ... 15131702
Pachetul de masuri "Oslo-3" presupune o linie de metrou catre zona de birouri a orasului, momentan deservita de trenuri locale aflate in apropiere, plus autobuze pana in cealalta extremitate (linie foarte necesara din motive evidente - imaginati-va Pipera si Aurel Vlaicu fara metrou, deservice de M800 + busuri), plus legatura metrou - trenuri locale si terminal multimodal la statia de metrou + tren. Insa acelasi pachet presupune mutarea si reconstructia unei autostrazi existente (ii adauga o banda de autobuz - una singura, ca pe un sens exista deja - si un tunel, dar dupa parerea mea e cam exagerat proiectul de reconstructie si mutare, putand fi implementate ambele masuri pe structura existenta). Ei bine, Socialistii si Verzii au iesit din "Consiliul Judetean" Viken, unde formau o majoritate impreuna cu "Muncitorii" si "Centrul", pentru ca ei in permanenta s-au opus reconstructiei autostrazii pentru ca mizeaza prea putin pe transportul in comun, si au considerat linia de metrou un santaj pentru a face si autostrada.
Ca informatie de context, nu prea ai ce sa faci la autostrada aia ca sa fie mai prietenoasa cu transportul in comun (mai mult decat sa ii adaugi banda de bus care lipseste), pentru ca e paralela cu o cale ferata pe care iti circula trenuri locale si regionale cu viteza mai mare decat a autostrazii, la 5-10 minute cadenta in orice moment al zilei. Pe de alta parte, cum am spus, reconstructia totala e cam exagerata, dar poate ca imi lipsesc mie niste informatii.
Dar da, doua partide "au plecat de la putere" doar pentru principii, ca nu vor sa isi dea acordul pentru ceva fata de care s-au opus. Despre asta era vorba, atat.
Putin despre responsabilitate politica.
Este vorba de un mega-proiect de infrastructura in Oslo si Viken ("Ilfov") - insa fiind vorba doar de planuri, nu are rost sa il documentez in zona dedicata Norvegiei. Poate mai incolo cand chiar se intampla ceva pe teren.
https://www.nrk.no/norge/bryter-viken-sa ... 15131702
Pachetul de masuri "Oslo-3" presupune o linie de metrou catre zona de birouri a orasului, momentan deservita de trenuri locale aflate in apropiere, plus autobuze pana in cealalta extremitate (linie foarte necesara din motive evidente - imaginati-va Pipera si Aurel Vlaicu fara metrou, deservice de M800 + busuri), plus legatura metrou - trenuri locale si terminal multimodal la statia de metrou + tren. Insa acelasi pachet presupune mutarea si reconstructia unei autostrazi existente (ii adauga o banda de autobuz - una singura, ca pe un sens exista deja - si un tunel, dar dupa parerea mea e cam exagerat proiectul de reconstructie si mutare, putand fi implementate ambele masuri pe structura existenta). Ei bine, Socialistii si Verzii au iesit din "Consiliul Judetean" Viken, unde formau o majoritate impreuna cu "Muncitorii" si "Centrul", pentru ca ei in permanenta s-au opus reconstructiei autostrazii pentru ca mizeaza prea putin pe transportul in comun, si au considerat linia de metrou un santaj pentru a face si autostrada.
Ca informatie de context, nu prea ai ce sa faci la autostrada aia ca sa fie mai prietenoasa cu transportul in comun (mai mult decat sa ii adaugi banda de bus care lipseste), pentru ca e paralela cu o cale ferata pe care iti circula trenuri locale si regionale cu viteza mai mare decat a autostrazii, la 5-10 minute cadenta in orice moment al zilei. Pe de alta parte, cum am spus, reconstructia totala e cam exagerata, dar poate ca imi lipsesc mie niste informatii.
Dar da, doua partide "au plecat de la putere" doar pentru principii, ca nu vor sa isi dea acordul pentru ceva fata de care s-au opus. Despre asta era vorba, atat.
- orex
-
Posted:
-
Re: Diverse (transporturi, infrastructura, urbanism etc)
orex
LE, LE , LE?
Toata ziua si noaptea, pluralul festival e festivalURI, nu festivaLE!
andrei11 wrote:
E bună fotografia !
LE, LE , LE?
Toata ziua si noaptea, pluralul festival e festivalURI, nu festivaLE!
- Tom
-
Posted:
-
Re: Diverse (transporturi, infrastructura, urbanism etc)
Tom
Am șters mesajul personal anterior pentru că în afară de "succcesuri", "furtune de stropit" și "rapoarte intime" nu aducea nimic în viitorul "festivalelor" din foto anterior.
Nu știu unde să postez acest filmuleț, dar mi s'a părut interesant.
Am șters mesajul personal anterior pentru că în afară de "succcesuri", "furtune de stropit" și "rapoarte intime" nu aducea nimic în viitorul "festivalelor" din foto anterior.
Nu știu unde să postez acest filmuleț, dar mi s'a părut interesant.
- aztec
-
Posted:
-
Re: Diverse (transporturi, infrastructura, urbanism etc)
aztec
Mda...multe greșeli în simulare.
Prea multe ...acum poate doar in animație, datele or fi corecte, dar am dubii...
Mda...multe greșeli în simulare.
Prea multe ...acum poate doar in animație, datele or fi corecte, dar am dubii...
- WT_fan06
-
Posted:
-
Re: Diverse (transporturi, infrastructura, urbanism etc)
WT_fan06
Este vorba despre un joc pe calculator, "Cities: Skylines" se numește.
Este vorba despre un joc pe calculator, "Cities: Skylines" se numește.
- Tom
-
Posted:
-
Re: Diverse (transporturi, infrastructura, urbanism etc)
Tom
Referitor la simulare, la fel în Bahn, dacă două linii se intersectează, dar grafica nu necesită un element propriu-zis de intersecție, două vehicule care trec simultan pe cele două linii trec unul prin celălalt.
Dar e amuzantă în simulare scena cu ambulanța, par'că ar fi în București.
Referitor la simulare, la fel în Bahn, dacă două linii se intersectează, dar grafica nu necesită un element propriu-zis de intersecție, două vehicule care trec simultan pe cele două linii trec unul prin celălalt.
Dar e amuzantă în simulare scena cu ambulanța, par'că ar fi în București.
- alexm
-
Posted:
-
Re: Diverse (transporturi, infrastructura, urbanism etc)
alexm
Multe din nodurile din simulare nu o sa le vedem noi in veci construite in Romania.
Multe din nodurile din simulare nu o sa le vedem noi in veci construite in Romania.
- WT_fan06
-
Posted:
-
Re: Diverse (transporturi, infrastructura, urbanism etc)
WT_fan06
După cum am zis, nu o tratați ca pe o simulare pentru că nu este o simulare în adevăratul sens al cuvântului. Ce priviți voi este o comparație dintre AI-ul jocului "original" versus AI-ul îmbunătățit de modurile NExt și TMPE în diferite configurații de intersecții din Cities:Skylines.
După cum am zis, nu o tratați ca pe o simulare pentru că nu este o simulare în adevăratul sens al cuvântului. Ce priviți voi este o comparație dintre AI-ul jocului "original" versus AI-ul îmbunătățit de modurile NExt și TMPE în diferite configurații de intersecții din Cities:Skylines.
- Goldmund
-
Posted:
-
Re: Diverse (transporturi, infrastructura, urbanism etc)
Goldmund
Asta inseamna in veci doua lucruri:
1 - clasa politica nu se va schimba si
2 - nici preferintele alegatorului nu se vor schimba.
alexm wrote:
Multe din nodurile din simulare nu o sa le vedem noi in veci construite in Romania.
Asta inseamna in veci doua lucruri:
1 - clasa politica nu se va schimba si
2 - nici preferintele alegatorului nu se vor schimba.
- Cristi N
-
Posted:
-
Re: Diverse (transporturi, infrastructura, urbanism etc)
Cristi N
Astazi am descoperit o serie de reportaje de la PressOne legate de politicile de urbanism din Bucuresti, A se citi despre lipsa lor.
Astazi am descoperit o serie de reportaje de la PressOne legate de politicile de urbanism din Bucuresti, A se citi despre lipsa lor.
- Costin
-
Posted:
-
Re: Diverse (transporturi, infrastructura, urbanism etc)
Costin
Vreau sa aduc in discutie doua subiecte care se desfasoara simultan pe forum, insa in zone complet diferite.
O nemultumire la adresa Astra ca "papa" contracte doar ca e forma romaneasca - aici: https://forum.metrouusor.com/viewtopic.p ... #p372323
Si desfasurarea licitatiei pentru tramvaie noi in Oslo, aici: https://forum.metrouusor.com/viewtopic.p ... #p372250
Personal, sunt in asentiment cu mesajul lui Puss in Boots, si nu agreez abordari de genul "sunt si ei romani ai nostri, chiar daca fac tramvaie proaste, macar sunt romanesti" si alte asemenea care pot fi asimilate coruptiei si nepotismului in general. Insa nu despre asta e vorba acum.
O sa zic doar atat. Daca tot "Astra" sunt "ai nostri" si "cumparam romaneste"... de ce nu am avut o sesiune de personalizare si de probe pentru tramvaie, ca in Oslo? Nu ma refer la un oras sau la o licitatie anume - la urma urmei, putea fi si Arad ca e aproape de fabrica - ma refer, principial, la achizitia de tramvaie de la Astra, in general. Avem discutii despre design, iluminare si pozitionarea scaunelor (printre altele) - daca tot sunt "ai nostri", de ce nu am organizat o sesiune de teste si personalizari, ca sa nu mai avem discutiile astea? Sa fiu bine inteles, nu ma refer la o sesiune de testare si probe gratis, ci totul pe bani, corect, ca in Oslo. Dar ar fi fost de 100 de ori mai usor si mai rapid fiind vorba de o companie romaneasca.
Numai zic.
Vreau sa aduc in discutie doua subiecte care se desfasoara simultan pe forum, insa in zone complet diferite.
O nemultumire la adresa Astra ca "papa" contracte doar ca e forma romaneasca - aici: https://forum.metrouusor.com/viewtopic.p ... #p372323
Si desfasurarea licitatiei pentru tramvaie noi in Oslo, aici: https://forum.metrouusor.com/viewtopic.p ... #p372250
Personal, sunt in asentiment cu mesajul lui Puss in Boots, si nu agreez abordari de genul "sunt si ei romani ai nostri, chiar daca fac tramvaie proaste, macar sunt romanesti" si alte asemenea care pot fi asimilate coruptiei si nepotismului in general. Insa nu despre asta e vorba acum.
O sa zic doar atat. Daca tot "Astra" sunt "ai nostri" si "cumparam romaneste"... de ce nu am avut o sesiune de personalizare si de probe pentru tramvaie, ca in Oslo? Nu ma refer la un oras sau la o licitatie anume - la urma urmei, putea fi si Arad ca e aproape de fabrica - ma refer, principial, la achizitia de tramvaie de la Astra, in general. Avem discutii despre design, iluminare si pozitionarea scaunelor (printre altele) - daca tot sunt "ai nostri", de ce nu am organizat o sesiune de teste si personalizari, ca sa nu mai avem discutiile astea? Sa fiu bine inteles, nu ma refer la o sesiune de testare si probe gratis, ci totul pe bani, corect, ca in Oslo. Dar ar fi fost de 100 de ori mai usor si mai rapid fiind vorba de o companie romaneasca.
Numai zic.
📖 Pagination options