Forum părinte: Operatori privați din România

 

Subiect: Unicom Tranzit (Unifertrans)

7 mesaje, 4161 vizualizări.
  • Autor: Marian Andrei
  • Membru Gold
  • Scris:
  •  

Unicom Tranzit (Unifertrans) Marian Andrei

Unicom Tranzit (Unifertrans)
Despre noi :
   Obiectul de activitate principal al societatii este asigurarea de servicii in domeniul transportului feroviar de marfuri, iar activitatea de baza este transportul de marfuri pe calea ferata, in trafic intern. UNIFERTRANS S.A. este persoana juridica romana, cu capital privat.
   Ofera posibilitatea societatilor care transporta cantitati mari de marfuri pe rute constante sa beneficieze de tarife competitive la transportul pe calea ferata romana

   De ce noi?
  Am fost printre primii operatori feroviari privati din ROMANIA, obtinand licenta de transport in anul 2000. UNIFERTRANS este membra fondatoare si detine presedentia Asociatiei Transportatorilor Feroviari Privati din Romania - "ATFER"

   UNIFERTRANS detine un parc propriu de locomotive electrice si Diesel de drum si de manevra, si de asemenea, un parc de 430 vagoane
   UNIFERTRANS detine LICENTA DE OPERATOR FEROVIAR LTF Nr.002 din 28.04.2000
   Calitatea managementului se reflecta in:

     - competenta si inalta pregatire profesionala
     - experienta manageriala
     - rezultatele obtinute in scurt timp
     - evolutia cifrei de afaceri, care s-a dublat de la an la an
     - coeziune, entuziasm, loialitate

http://www.unicom-group.ro/unifer/desprenoi.html

 


  • Autor: Gabi23
  • Site Admin
  • Scris:
  •  

Re: Unifertrans Gabi23

60-0004-6 a Unifertrans la Arad

60-0004-6 - Arad - 17.08.2010_001.JPG (681.46 KB; descărcat de 3358 ori)

 


  • Autor: AlexCta
  • Membru Bronze
  • Scris:
  •  

Re: Unifertrans AlexCta

40-0010-5 si 62-1200-6 azi cu un marfar prin gara Constanta

DSCF4027.jpg (191.09 KB; descărcat de 3450 ori)


DSCF4032.jpg (176.13 KB; descărcat de 3447 ori)

 


  • Autor: Marian Andrei
  • Membru Gold
  • Scris:
  •  

Re: Unicom Tranzit (Unifertrans) Marian Andrei

Colectia celor 17 EAuri a Unicom Tranzit (fost Unifertrans, toate locomotivele vor fi marcate Unicom Tranzit in scurt timp).

Partea 1

40-0010-5 12.04.2012 (1).JPG (279.58 KB; descărcat de 3017 ori)


40-0089-0 15.05.2012 (1).JPG (244.63 KB; descărcat de 3021 ori)


40-0212-7 07.10.2011 (2).JPG (247.09 KB; descărcat de 3017 ori)


40-0223-4 18.06.2013 (5).JPG (321.58 KB; descărcat de 3018 ori)


40-0224-2 04.01.2013 (1).JPG (232.75 KB; descărcat de 3019 ori)


40-0272-1 18.06.2013 (17).JPG (288.78 KB; descărcat de 3018 ori)


40-0355-4 07.10.2011.JPG (234.46 KB; descărcat de 3017 ori)


40-0386-9 26.06.2013 (4).JPG (257.43 KB; descărcat de 3019 ori)


40-0507-0 21.05.2013 (1).JPG (290.29 KB; descărcat de 3019 ori)

 


  • Autor: Marian Andrei
  • Membru Gold
  • Scris:
  •  

Re: Unicom Tranzit (Unifertrans) Marian Andrei

Partea 2

40-0630-0 22.08.2012 (1).JPG (257.19 KB; descărcat de 3019 ori)


40-0727-4 18.06.2013 (3).JPG (329.57 KB; descărcat de 3018 ori)


40-0759-7 18.12.2012 (1).JPG (197.4 KB; descărcat de 3019 ori)


40-0843-9 12.04.2012 (1).JPG (307.75 KB; descărcat de 3018 ori)


40-0854-6 22.08.2012 (1).JPG (266.55 KB; descărcat de 3021 ori)


41-0514-4 30.05.2012 (2).JPG (243.89 KB; descărcat de 3019 ori)


476-179-7 26.05.2012 (1).JPG (307.65 KB; descărcat de 3018 ori)


476-531-9 21.05.2013 (1).JPG (285.98 KB; descărcat de 3025 ori)

 


  • Autor: stakee
  • Membru Silver
  • Scris:
  •  

Re: Unicom Tranzit (Unifertrans) stakee

Dorobantu



40-0759-3 by Gabi Stakee, on Flickr

 


  • Autor: Marian Andrei
  • Membru Gold
  • Scris:
  •  

Re: Unicom Tranzit (Unifertrans) Marian Andrei

Intre timp in parcul de electrice al Unicom Tranzit au aparut ceva noutati.

- EA 759 trecuta prin RR in anul 2015 este casata in urma accidentului de anul trecut de la Merisor in urma caruia cei doi mecanici au decedat.
- EA 1017 a fost achizitionata de la GFR tot in anul 2015
- EA 778 a fost si ea achizitionata in anul 2016, fiind trecuta prin RR cu fiabilizare a instalatiilor la Constantin Grup
- EA 1092 a fost achizitionata si ea, fosta 461-138 din Serbia, fiind gata de drum, a realizat deja ceva drumuri in ultima luna, in special in zona de sud. Este inlocuitoare pentru EA 759.

De asemenea intre timp majoritatea locomotivelor au trecut in schema verde-albastru.

40-0759-3 13.03.2015 (1)-2.JPG (159.45 KB; descărcat de 1645 ori)


40-1017-5 16.07.2015 (2)-2.JPG (164.54 KB; descărcat de 1638 ori)


DSC_0001-2.JPG (198.11 KB; descărcat de 1630 ori)

 


  • Autor: Marian Andrei
  • Membru Gold
  • Scris:
  •  

Re: Unicom Tranzit (Unifertrans) Marian Andrei

Interviu – Unicom Tranzit face primii pași spre modernizare cu primele două locomotive Siemens Smartron

Mobilitate.eu a realizat mai multe materiale cu sosirea și punerea în funcțiune a primelor locomotive Siemens Smartron în România, unitațile fiind achiziționate de Unicom Tranzit și EP Rail. Noile locomotive sunt o primă apariție a locomotivelor din noua generație Siemens pe căile ferate din România, până anul acesta circulând serii mai vechi Siemens Taurus și Siemens EuroSprinter seria 189 pentru operatorii Rail Cargo România și Cargo Trans Vagon, ca mențiune cele doua EuroSprinter au fost primele locomotive electrice noi achiziționate în urmă cu 10 ani de un operator din România, alături de alte două unități diesel Siemens EuroRunner.

Cu ocazia aceasta, mobilitate.eu a realizat un interviu cu domnul Alexandru Trandafir, director general adjunct pentru material rulant din cadrul Unicom Tranzit, despre oportunitatea achiziționării noilor locomotive și despre strategia de viitor a companiei.

Mobilitate.eu – Cum a apărut ideea achiziționării de noi locomotive, în contextul în care operatorii din România preferă în general tracțiunea cu locomotive EA autohtone?
Alexandru Trandafir – Locomotivele EA modernizate au un potențial crescut fată de locomotivele EA cu sisteme clasice de acționare, unde avem o uzură mai mult morală a echipamentelor. Problema locomoticelor EA nu rezultă doar din uzura morală, ci și din faptul că există o mare problemă legată de piesele de schimb. Industria feroviară din România nu mai există și nu mai poate asigura componentele necesare vechilor locomotive. Ca exemplu pentru locomotivele EA se cumpără metalastice din Germania.

Ideea de a aduce locomotive moderne de nouă generație ne-a venit de mult timp, nu este o idee nouă, fiind prezentă în toate strategiile de dezvoltare a companiei. Ca paralelă între o locomotivă modernizată și una nouă, locomotiva modernizată mai căștigă 15 ani de exploatare în timp ce una nouă are 40 de ani de exploatare garantați.

Legat de primele două locomotive Siemens Smartron, proiectul a început în urmă cu 2 ani, cu discuții cu compania Siemens, contractul fiind extrem de rigid și cu condiții tehnice și de livrare stricte, în final cele două companii semnând atât contractul de achiziție căt și contractul de mentenanță.

Mobilitate.eu – Ce program de livrări prevede contractul?
Alexandru Trandafir – Legat de livrări, au fost recepționate anul acesta primele două locomotive, existând posibilitatea extinderii cu alte 4 locomotive, 2 în 2021 și 2 în 2022. Ne propunem să urmărim modul de funcționare al primelor două unități, urmând ca în funcție de nivelul de satisfacție oferit, ceea ce este foarte posibil să fie pozitiv, să prelungim contractul pentru cel puțin încă două locomotive.

Mobilitate.eu – Ce avantaje vă oferă locomotivele Siemens Smartron?
Alexandru Trandafir – Ca avantaje avem mentenanță mult mai redusă, disponibilitate mult mai mare, nu mai necesită verificări săptămânale cu intrare în depou, plus că fiind de nouă generație, mentenanța este mai mult soft. În prezent lucrăm cu partea din Germania și Siemens România pentru a putea face reviziile chiar în baza Unicom Tranzit Fetești, fiind realizat și un audit pentru această acreditare. Rezultatele au fost satisfăcătoare, existând planuri pentru extinderea facilității din Feteși pentru creșterea spațiului de lucru, cu unități separate pentru reparații vagoane și locomotive.

Mobilitate.eu – Locomotivele noi înlocuiesc din actualele EA sau completează parcul?
Alexandru Trandafir – Locomotivele noi nu înlocuiesc vechile EA, cele două vin pentru a completa parcul, odată cu ele fiind predată la CFR Călători locomotiva 772 ce a fost închiriată, acum având chiar o locomotivă în plus.

Mobilitate.eu – Cum a afectat COVID-19 activitatea de transport de marfă?
Alexandru Trandafir -Într-adevăr a existat un recul legat de reducerea volumului de marfă, dar transporturile au rămas la un nivel acceptabil, fiind doar diminuate volumele pe anumite secții și pe anumiți clienți. Totuși se compensează cu noi clienți și noi secții de remorcare pe care am intrat. Deși este o situație dificilă sperăm să fim ajutați inclusiv de cele două locomotive noi pentru a depăși situația.

Mobilitate.eu – Pe lângă locomotive am văzut că transportați și vagoane noi, despre ce este vorba?
Alexandru Trandafir – Modernizarea flotei Unicom Tranzit se concentrează și pe vagoane, în acest sens am închiriat 30 de platforme de la GATX, 10 luate în 2019 și 20 anul acesta. Sunt vagoane noi, închiriate pentru o perioadă destul de lungă de timp, cu care sperăm să creștem capacitatea de transport a containerelor, fiind în creștere sistemul de transport containerizat în toată Europa.

Mobilitate.eu – Sistemul de recuperare a energiei poate fi utilizat și primiți compensații de la CFR SA?
Alexandru Trandafir – Nu suntem încă în această situație, recuperarea energiei urmând să înceapă odată ce realizăm tracțiune cu locomotivele. Suntem în curs de obținere a licenței de producător de energie, legislația impunând ca pentru încheierea unui contract de furnizare a energiei cu CFR SA, este nevoie de obținerea unei licențe de furnizor feroviar de la ANRE, fiind o situație de rezolvat pentru toți opratorii care au asemnea locomotive.

https://mobilitate.eu/interviu-unicom-t ... fsmartron/

 


Prima pagină  • 
Forum părinte: Operatori privați din România  • 
Alege destinația

Începând cu , cei 1666 utilizatori ai forumului au scris 327458 mesaje în 3922 subiecte și 409 sub-forumuri.
Interval de actualizare: 30 minute.

 

© 2009 - 2021 Asociația „Metrou Ușor”

Termenele și condițiile de utilizare

Întrebări frecvente - ghid de utilizare