Topic: V3A-93-CH-PPC
2495 posts, 780225 views
📖 Pagination options
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: V3A-2010-CA - Evolutie, istorie, noutati
Utilizator anonim
Nu bag mana in foc, dar pare a fi fostul CH PPC 4036, dupa forma aerului pentru cabina.
Nu bag mana in foc, dar pare a fi fostul CH PPC 4036, dupa forma aerului pentru cabina.
- subway guru
-
Posted:
-
Re: V3A-2010-CA - Evolutie, istorie, noutati
subway guru
Baietii de la URAC se joaca in continuare de-a macromodelismul...la asa-zisa fabrica de tramvai (adica un singur tramvai de un fel, diferit de cel de anul trecut!)
Baietii de la URAC se joaca in continuare de-a macromodelismul...la asa-zisa fabrica de tramvai (adica un singur tramvai de un fel, diferit de cel de anul trecut!)
- ByOnu
-
Posted:
-
Re: V3A-2010-CA - Evolutie, istorie, noutati
ByOnu
Personal as fi optat pentru implementarea schemei Bucur LF (lăcustă) pe tot ce iese din URAC.
Si nu pentru ca as fi mare fan al schemei, ci din urmatoarele considerente:
1. uniformizare vizuala treptata a parcului de tramvaie.
2. reducerea costurilor de mentenanta si reparatii in caz de avarii / accidente.
Preabine, NU suntem copii. Stim cu totii motivul pentru care avem aceasta noua schema: sa se vada ca este ceva nou, ca primarul face, ca nu se sta. Daca moderniza si/sau repara 100 de V3A in cei 4 ani generosi pe care i-a avut la dispozitie, cine ar mai fi vazut ce primar harnic avem?
Personal as fi optat pentru implementarea schemei Bucur LF (lăcustă) pe tot ce iese din URAC.
Si nu pentru ca as fi mare fan al schemei, ci din urmatoarele considerente:
1. uniformizare vizuala treptata a parcului de tramvaie.
2. reducerea costurilor de mentenanta si reparatii in caz de avarii / accidente.
Preabine, NU suntem copii. Stim cu totii motivul pentru care avem aceasta noua schema: sa se vada ca este ceva nou, ca primarul face, ca nu se sta. Daca moderniza si/sau repara 100 de V3A in cei 4 ani generosi pe care i-a avut la dispozitie, cine ar mai fi vazut ce primar harnic avem?
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: V3A-2010-CA - Evolutie, istorie, noutati
Utilizator anonim
Daca cel din imagine e 4036, ca asa imi pare dupa forma aerului conditionat, ar fi o revenire la tema cu rosu a liniei 41. Mai era si 4020 de plecat la RR, posibil si 4002.
Daca cel din imagine e 4036, ca asa imi pare dupa forma aerului conditionat, ar fi o revenire la tema cu rosu a liniei 41. Mai era si 4020 de plecat la RR, posibil si 4002.
- GPS
-
Posted:
-
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: V3A-2010-CA - Evolutie, istorie, noutati
Utilizator anonim
Exact, si din ce inteleg nu se vor mai face transformari din clasice ci doar RKurile cu upgrade la CH PPC. Oricum era nevoie ca majoritatea celor de 41 au 12-13 ani de exploatare fara RK sau reparatii majore.
Exact, si din ce inteleg nu se vor mai face transformari din clasice ci doar RKurile cu upgrade la CH PPC. Oricum era nevoie ca majoritatea celor de 41 au 12-13 ani de exploatare fara RK sau reparatii majore.
- subway guru
-
Posted:
-
Re: V3A-2010-CA - Evolutie, istorie, noutati
subway guru
Pe 41 trebuie tramvaie noi performante nu improvitatii marca URAC...
Pe 41 trebuie tramvaie noi performante nu improvitatii marca URAC...
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: V3A-2010-CA - Evolutie, istorie, noutati
Utilizator anonim
Pai vor veni si alea dupa ce se semneaza contractul. Daca nu se anula licitatia din 2006 acum aveam de mult vagoane noi pe 41, pe vremea aia planul fiind pentru vagoane noi in totalitate pe liniile 41, 32 si 25. Nu improvizatia de acum cu ele imprastiate peste tot. Si daca ne uitam, CH PPCurile s-au descurcat onorabil, pacat ca au decazut odata cu depoul Alexandria in ultimii 2 ani.
Pai vor veni si alea dupa ce se semneaza contractul. Daca nu se anula licitatia din 2006 acum aveam de mult vagoane noi pe 41, pe vremea aia planul fiind pentru vagoane noi in totalitate pe liniile 41, 32 si 25. Nu improvizatia de acum cu ele imprastiate peste tot. Si daca ne uitam, CH PPCurile s-au descurcat onorabil, pacat ca au decazut odata cu depoul Alexandria in ultimii 2 ani.
- shoppy
-
Posted:
-
Re: V3A-2010-CA - Evolutie, istorie, noutati
shoppy
Pai fix de aceea s-a anulat licitatia, ca sa se poate pompa in continuare bani in gaura neagra URAC si acum sa se laude ca defapt s-a facut foarte bine doar ca a venit Acarul Paun dintr-un depou si a stricat bunatate de produse URAC.
Pai fix de aceea s-a anulat licitatia, ca sa se poate pompa in continuare bani in gaura neagra URAC si acum sa se laude ca defapt s-a facut foarte bine doar ca a venit Acarul Paun dintr-un depou si a stricat bunatate de produse URAC.
- ByOnu
-
Posted:
-
Re: V3A-2010-CA - Evolutie, istorie, noutati
ByOnu
Da-mi voie sa nu cred aceasta poveste, shoppy. Refuz sa cred ca a existat un asemenea plan diabolic, mai ales de la administratia Videanu care chiar a cumparat in draci vehicule noi, plus reabilitari masive de infrastructura. Nici macar politic nu vad ce ar fi avut de castigat din sabotarea intentionata a licitatiei. Oricum 100 ar fi fost insuficiente si avea si URAC front de lucru destul, pentru inca 200 de LF-uri sau orice ar fi produs.
Da-mi voie sa nu cred aceasta poveste, shoppy. Refuz sa cred ca a existat un asemenea plan diabolic, mai ales de la administratia Videanu care chiar a cumparat in draci vehicule noi, plus reabilitari masive de infrastructura. Nici macar politic nu vad ce ar fi avut de castigat din sabotarea intentionata a licitatiei. Oricum 100 ar fi fost insuficiente si avea si URAC front de lucru destul, pentru inca 200 de LF-uri sau orice ar fi produs.
- subway guru
-
Posted:
-
Re: V3A-2010-CA - Evolutie, istorie, noutati
subway guru
Pentru asa ceva ai nevoie de o uzina moderna de productie nu de o ciurucarie de reparatii ce ar trebui ea insasi reparata
Pentru asa ceva ai nevoie de o uzina moderna de productie nu de o ciurucarie de reparatii ce ar trebui ea insasi reparata
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: V3A-2010-CA - Evolutie, istorie, noutati
Utilizator anonim
La Alexandria e cazut si 204, inteleg ca ar incepe sa se miste lucrurile cu SAERP si vor fi reparate cu prioritate vagoanele depoului Alexandria.
La Alexandria e cazut si 204, inteleg ca ar incepe sa se miste lucrurile cu SAERP si vor fi reparate cu prioritate vagoanele depoului Alexandria.
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: V3A-93-CH-PPC - Evolutie, istorie, noutati
Utilizator anonim
O parte din cele de mai sus vor pleca la RK cu upgrade la asincron din toamna. Toate CH PPCurile liniei 41 sunt scadente la RK.
O parte din cele de mai sus vor pleca la RK cu upgrade la asincron din toamna. Toate CH PPCurile liniei 41 sunt scadente la RK.
- shoppy
-
Posted:
-
Re: V3A-2010-CA - Evolutie, istorie, noutati
shoppy
Pai au sabotat-o ca nu au iesit turcii lui Firea, daca ieseau nu mai sabotau nimic.
Pai au sabotat-o ca nu au iesit turcii lui Firea, daca ieseau nu mai sabotau nimic.
📖 Pagination options