Topic: V3A-2010-CA
1342 posts, 438149 views
📖 Pagination options
- orex
-
Posted:
-
Re: V3A-2010-CA - Evolutie, istorie, noutati
orex
Asa ceva sunt scoase in curtea URAC, inca la ”aerisit”!
Ca...320 inca e sub acoperisul halei!
La care urmator s-o potrivii?
Asa ceva sunt scoase in curtea URAC, inca la ”aerisit”!
218
822a8de2-b849-43ed-b737-ad59e1be40b7.jpg (288.25 KB; downloaded 3496 times)
Ca...320 inca e sub acoperisul halei!
60c29e95-989c-407f-a3f8-dd91836aa517.jpg (233.54 KB; downloaded 3457 times)
La care urmator s-o potrivii?
218 in fundal ;)
a7fc6280-815d-40aa-b013-419bc661bccc.jpg (426.85 KB; downloaded 3464 times)
- Stefan28
-
Posted:
-
Re: V3A-2010-CA - Evolutie, istorie, noutati
Stefan28
Îmi place cum în ultima poză stă între un boghiu de Tatra și unul de V3A...
Îmi place cum în ultima poză stă între un boghiu de Tatra și unul de V3A...
- GPS
-
Posted:
-
Re: V3A-2010-CA - Evolutie, istorie, noutati
GPS
Este segmentul C al lui 273.
orex wrote:
La care urmator s-o potrivii?
Este segmentul C al lui 273.
- orex
-
Posted:
-
Re: V3A-2010-CA - Evolutie, istorie, noutati
orex
Ma informez, prin aceleasi surse, ”din interior”, daca se probeaza! Imi dai voie, nu?!
Ma informez, prin aceleasi surse, ”din interior”, daca se probeaza! Imi dai voie, nu?!
- GPS
-
Posted:
-
Re: V3A-2010-CA - Evolutie, istorie, noutati
GPS
E scris numărul de înmatriculare pe el, nu cred că e nevoie. De asemenea e singurul vagon care încă nu e legat.
E scris numărul de înmatriculare pe el, nu cred că e nevoie. De asemenea e singurul vagon care încă nu e legat.
- Nicu24
-
Posted:
-
Re: V3A-2010-CA - Evolutie, istorie, noutati
Nicu24
218 unde ajunge după probe? Ca era vorba ca se vor face pentru depoul Dudesti câteva tramvaie?
218 unde ajunge după probe? Ca era vorba ca se vor face pentru depoul Dudesti câteva tramvaie?
- orex
-
Posted:
-
- orex
-
Posted:
-
Re: V3A-2010-CA - Evolutie, istorie, noutati
orex
De cine?
GPS wrote:
E scris numărul de înmatriculare pe el, nu cred că e nevoie. De asemenea e singurul vagon care încă nu e legat.
De cine?
- macheta218
-
Posted:
-
Re: V3A-2010-CA - Evolutie, istorie, noutati
macheta218
În fotografia cu corpul C vedem tot un boghiu de V3A dar cu roţi monobloc.
În fotografia cu corpul C vedem tot un boghiu de V3A dar cu roţi monobloc.
- GPS
-
Posted:
-
Re: V3A-2010-CA - Evolutie, istorie, noutati
GPS
De cei de la vopsitorie.
orex wrote:GPS wrote:
E scris numărul de înmatriculare pe el, nu cred că e nevoie. De asemenea e singurul vagon care încă nu e legat.
De cine?
De cei de la vopsitorie.
- ByOnu
-
Posted:
-
Re: V3A-2010-CA - Evolutie, istorie, noutati
ByOnu
V3A-CH-PPC-CA
Si cu chopper si in CA? E adevarat?
V3A-CH-PPC-CA
Si cu chopper si in CA? E adevarat?
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: V3A-2010-CA - Evolutie, istorie, noutati
Utilizator anonim
Parca nici pe 204 nu l-am mai vazut de cateva zile. Toate vagoanele pot fi reparate in maxim o saptamana odata ce se rezolva platile catre SAERP. Posibil sa se faca ceva cand va fi nevoie de vagoane pentru 55, vagoane care acum inlocuiesc CAurile din 21...
Parca nici pe 204 nu l-am mai vazut de cateva zile. Toate vagoanele pot fi reparate in maxim o saptamana odata ce se rezolva platile catre SAERP. Posibil sa se faca ceva cand va fi nevoie de vagoane pentru 55, vagoane care acum inlocuiesc CAurile din 21...
- Andrei98
-
Posted:
-
Re: V3A-2010-CA - Evolutie, istorie, noutati
Andrei98
Recent SAERP a primit aproximativ 80-90% din datoriile de la Stb.
Recent SAERP a primit aproximativ 80-90% din datoriile de la Stb.
📖 Pagination options