Zona metropolitană BucureștiTotul despre BucureștiInfrastructura, utilitățile și serviciile publice din București

 

Topic: Infrastructura pentru biciclete

593 posts, 155341 views
 
Go to page:  1  ... 30 31 32 33 34 35 36  ... 43
 
 

📖 Pagination options
Re: Pistele pentru biciclisti aztec

De ceva timp sunt și trotinetist.
Și încep să mă minunez de "calitatea" trotuarelor sau a pistelor de biciclete.
Pe unele piste, de exemplu pe cea dintre Aviației și metrou Aurel Vlaicu...ai șanse mari să rămâi fără dinți.
Atât de denivelate...încât mai bine mergi pe trotuar sau strada.
Sunt făcute doar că sa fie bifate, că la calitate...poți să te plângi că și șofer că nu vezi bordurile alea...și că trotineta IT că sunt aproape inutilizabile.
Da...sunt piste de biciclete..nu?
Nu de trotinete...

Plus...o grămadă de trotuare care la intersecții "rampele de acces" pt persoanele cu dizabilități sunt făcute în bătaie de joc..chiar și le cele noi făcute.
Încă nu m-am lămurit la podul de la Ciurel daca aia e forma finala. Că nu am văzut bordura coborâtă...
Chiar și pe Fabrica de Glucoza puteau să coboare bordura mai mult la intersecții.

 


Re: Pistele pentru biciclisti oc7avian

Temporar putem considera acest proiect o glumă. Banda de biciclete va fi delimitată doar prin marcaje.

Primăria Capitalei amenajează piste de biciclete pe prima bandă de circulație de pe ambele sensuri ale Splaiului Independenței, între Piața Națiunile Unite și Podul Grozăvești. Lucrările au ajuns la 60% și se vor finaliza până la începutul lunii august, au declarat pentru HotNews.ro reprezentanți ai Primăriei Capitalei. Pistele se fac pe carosabil, practic pe prima bandă de circulație care în prezent este ocupată pe anumite tronsoane de mașinile parcate neregulamentar, unde oprirea este interzisă. Delimitarea pistei se va face cu stâlpișori direcționali în intersecții și cu marcaje în rest.

sursa

Filmarea din articol:


 


Re: Pistele pentru biciclisti cris_m

O incropeala obosita, facuta in disperare pe final de mandat.  :headbash:

 


Re: Pistele pentru biciclisti shoppy

Poate îi și amendează ca să demonstreze că este funcțională.

 


Re: Pistele pentru biciclisti ByOnu

Deci elimina banda bus de la Universitar? :?:

Eu sunt, am fost si voi fi pro-piste, dar nu sunt de acord cu modul in care a fost implementata pe Splai. Sunt constient ca este un rai pentru biciclisti, dar mi se pare o risipa enorma de spatiu. De ce? Pai, dintr-o banda carosabila primaria a facut o banda velo uni-sens. Avantajul cel mai mare al bicicletei, respectiv necesarul foarte redus de spatiu, a disparut astfel. Pe Calea Victoriei, dintr-o singura banda carosabila avem doua benzi (1/sens) velo. Pe Splai raportul banda carosabila eliminata / banda velo pe sens este de 1 la 1, in vreme ce pe Victoriei este de 1 la 2.

Pe sensul spre centru, de la Izvor cel putin pana la Unirii autobuzele pierd si zeci de minute in ambuteiaj.

Dpmdv, solutia optima ramane banda velo dublu sens doar pe sensul spre periferie, si banda bus doar pe sensul spre centru. Win-win. Dar mna... unde nu-s consultari, ne alegem cu risipa. :(

 


Re: Pistele pentru biciclisti oc7avian

Ai dreptate

Mai văd o soluție: redus lățimea benzilor auto (2 benzi) + 1 bus + 1 de biciclete (1 sens). Se vede că la bordură e un imens spațiu pierdut doar pentru că au vrut să evite actualele capace de canal

 


Re: Pistele pentru biciclisti cris_m

Si eu sunt de aceeasi parere cu Octavian. Trebuie sa existe un echilibru si trebuie luat in considerare intai de toate transportul in comun (in masa), apoi cel alternativ, mult mai putin semnificativ ca numar de utilizatori.

 


Re: Pistele pentru biciclisti shoppy

Nu uitati ca pe sub Splai circula M1, care pe sub Splai circula cam gol pentru ca toata lumea stie ca este autostrada de 3 benzi pe deasupra, pe voi ce va deranjeaza, ca nu s-a facut banda BUS sau ca au pierdut masinile personale o banda?

 


Re: Pistele pentru biciclisti ByOnu

Pe mine ca nu s-a facut SI banda bus, iar mai mult de atat, ca aparent va disparea o banda bus.

Si am oferit o solutie foarte eleganta si dovedita un succes deja pe Calea Victoriei prin care biciclistii (printre care ma numar si eu destul de des) nu ar pierde nimic, in vreme ce am castiga din vazduh o banda bus atat de necesara.

De acord cu faptul ca exista M1 pe sub Splai, dar sunt si tronsoane si trasee nedeservite de M1, dar acoperite de STB. Autobuzele de la suprafata se intersecteaza cu M1 doar pe anumite portiuni.

In rest, la cele 2 benzi carosabile generale, stim ca nu se poate umbla. Cine stie, intr-o buna zi, cand Bucurestiul va fructifica potentialul real al garlei.

 


Re: Pistele pentru biciclisti andrei11

Nu există un trotuar fix pe lângă Dâmbovița ? Întreb și eu ca novicele, de ce nu s-a transformat acel trotuar în pistă de biciclete ? De câte ori am fost eu pe Splai n-am văzut pietoni pe acel trotuar.

 


Re: Pistele pentru biciclisti shoppy

Asta cu potentiala este un fel de dat vrabia din mana pentru cea de pe gard, poate este mai bine asa si daca se ajunge sa creasca prea mult semicursa atunci poate se implementeaza solutia ta sau se gasesc altele.

S-a mai incercat cu trotuarul de pe langa garla, problema este ca acel trotuar la poduri nu are trecere de pietoni si se ajunsese ca pista sa aiba 3 treceri la fiecare pod.

 


Re: Pistele pentru biciclisti oc7avian

În zona Pod Cotroceni:
    - marcajul proaspăt deja zici că a adunat ceva luni în spate
    - a dispărut banda unică pentru autobuze în zona Spitalului Universitar; a apărut o bandă mai largă pentru mașini







 


Re: Pistele pentru biciclisti oc7avian

O surpriză neplăcută astăzi. Se pregătește o pistă de biciclete pe Iuliu Maniu. În poze am surprins doar intersecția de la Poli și vis-a-vis de Liceul Tudor Vladimirescu, unde s-a oprit pregătirea marcajelor. Din autobuz am văzut nenumărați bolarzi în drum, rampe lipsă sau în glumă etc. Tragic, pentru că vorbim de un trotuar proaspăt reabilitat fără viziune. Nu mai zic de modul în care a fost trasată, lăsând un trotuar mic plin de obstacole.

Pe scurt, o glumă proastă.















 


Re: Pistele pentru biciclisti shoppy

Posibil ca autobuzul sa aiba voie sa circule pe pista de biciclisti, oricum pe pista problema a fost mereu parcatul masinilor.

Nu se poate, iara fac tampitii banda de biciclete pe trotuar in buza copertinelor RATB si a magazinelor de pe trotuar...

 


Go to page:  1  ... 30 31 32 33 34 35 36  ... 43
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Infrastructura, utilitățile și serviciile publice din București  • 
Choose destination

Since our 2278 forum members have written 420646 posts in 5242 topics and 513 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use