Topic: Stațiile Piața Unirii 1 și 2
159 posts, 31365 views
📖 Pagination options
- Gabi23
-
Posted:
-
Stațiile Piața Unirii 1 și 2
Gabi23
La Piața Unirii, ieșirea A (Horoscop) s-au demarat unele lucrări de reparații. Pentru început s-au apucat să spargă marmura și cărămida accesului, care sper să nu gresesc, este cel din anul 1979 (?). Ar prinde bine montarea unei copertine, pentru protecție contra vremii nefavorabile...
La Piața Unirii, ieșirea A (Horoscop) s-au demarat unele lucrări de reparații. Pentru început s-au apucat să spargă marmura și cărămida accesului, care sper să nu gresesc, este cel din anul 1979 (?). Ar prinde bine montarea unei copertine, pentru protecție contra vremii nefavorabile...
Piața Unirii ieșirea A - Horoscop - 21.07.2020.jpg (458.75 KB; downloaded 6647 times)
- survola
-
Posted:
-
- ByOnu
-
Posted:
-
Re: Discuții diverse despre stațiile de metrou din București
ByOnu
Sper sa puna tot travertin in loc.
Sper sa puna tot travertin in loc.
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Discuții diverse despre stațiile de metrou din București
subway guru
Daca e deasupra nivelului apei freatice de ce nu?
survola wrote:
Perete de cărămidă?
Daca e deasupra nivelului apei freatice de ce nu?
- Stefan28
-
Posted:
-
Re: Discuții diverse despre stațiile de metrou din București
Stefan28
Si astazi:
Gabi23 wrote:
La Piața Unirii, ieșirea A (Horoscop) s-au demarat unele lucrări de reparații. Pentru început s-au apucat să spargă marmura și cărămida accesului, care sper să nu gresesc, este cel din anul 1979 (?). Ar prinde bine montarea unei copertine, pentru protecție contra vremii nefavorabile...
Si astazi:
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Discuții diverse despre stațiile de metrou din București
andrei11
Copertină nu o să vezi. Răspunsul mie mi se pare stupid, dar așa au spus arhitecții. În centru fără copertine, cică strică aspectul. Nu mă bag, ei fac 6 ani de școală iar eu nu am contraargumente. Deși repet, răspunsul lor mi se pare de-a dreptul stupid.
Copertină nu o să vezi. Răspunsul mie mi se pare stupid, dar așa au spus arhitecții. În centru fără copertine, cică strică aspectul. Nu mă bag, ei fac 6 ani de școală iar eu nu am contraargumente. Deși repet, răspunsul lor mi se pare de-a dreptul stupid.
- ByOnu
-
Posted:
-
Re: Discuții diverse despre stațiile de metrou din București
ByOnu
Sunt 40 de ani si am trait bine merci fara copertine in centru. Gandesti ca un inginer (si e ok), dar vorbim de zona centrala iar decizia arhitectilor / urbanistilor este foarte importanta. Eu vad subiectul oarecum incheiat.
Stiti de ce este nevoie in gurile astea? De maini curente centrale si pe margini.
Sunt 40 de ani si am trait bine merci fara copertine in centru. Gandesti ca un inginer (si e ok), dar vorbim de zona centrala iar decizia arhitectilor / urbanistilor este foarte importanta. Eu vad subiectul oarecum incheiat.
Stiti de ce este nevoie in gurile astea? De maini curente centrale si pe margini.
- sab
-
Posted:
-
Re: Discuții diverse despre stațiile de metrou din București
sab
Nu stiu care a fost problema specifică la acel acces, de au refăcut doar un perete. Oricum nu se potriveste travertinul nou cu cel vechi, dar asta este...
Ca să monteze copertine, probabil ca ar trebui inchis cu totul accesul si refăcut de la zero, cu bordura de beton armat si toate cele. Însă cum nu ai back-up în acea zonă, mai greu, mai ales că stația U1 se foloseste si ca pasaj pietonal de subtraversarea a Pieței Unirii...Nu ai cum sa prinzi ditamai copertina cu niste dibluri in peretele de caramida al accesului... Eventual facuta o fundatie exterioara accesului, dar este complicat.
Later Edit : Au (re)montat mana curenta pe margine.. Pe centru..nu stiu ce sa spun, exista în multe locuri ? Eu stiu doar Lujerului, ieșirea către Veteranilor.
Mana curenta nu prea este folosita, doar cei care au dificultati de deplasare o mai utilizeaza...Insa majoritatea au "migrat" spre lifturi.
Nu stiu care a fost problema specifică la acel acces, de au refăcut doar un perete. Oricum nu se potriveste travertinul nou cu cel vechi, dar asta este...
Ca să monteze copertine, probabil ca ar trebui inchis cu totul accesul si refăcut de la zero, cu bordura de beton armat si toate cele. Însă cum nu ai back-up în acea zonă, mai greu, mai ales că stația U1 se foloseste si ca pasaj pietonal de subtraversarea a Pieței Unirii...Nu ai cum sa prinzi ditamai copertina cu niste dibluri in peretele de caramida al accesului... Eventual facuta o fundatie exterioara accesului, dar este complicat.
Later Edit : Au (re)montat mana curenta pe margine.. Pe centru..nu stiu ce sa spun, exista în multe locuri ? Eu stiu doar Lujerului, ieșirea către Veteranilor.
Mana curenta nu prea este folosita, doar cei care au dificultati de deplasare o mai utilizeaza...Insa majoritatea au "migrat" spre lifturi.
20200812_182550[1].jpg (304.74 KB; downloaded 6748 times)
- sab
-
Posted:
-
- sab
-
Posted:
-
Re: Discuții diverse despre stațiile de metrou din București
sab
Cum spuneam in 6.02 (https://forum.metrouusor.com/ViewTopic?p ... ByPostId), la Unirii 2 s-au apucat de cosmetizare.
Toate bune si frumoase, initiativa este laudabila. Insa, in lipsa rezolvarii cauzei (care pare sa fie un mic izvor la imbinarea statiei cu pasajul pietonal U1-U1), deja a inceput degradarea.
Cum spuneam in 6.02 (https://forum.metrouusor.com/ViewTopic?p ... ByPostId), la Unirii 2 s-au apucat de cosmetizare.
U2-1.jpg (954.08 KB; downloaded 5371 times)
Toate bune si frumoase, initiativa este laudabila. Insa, in lipsa rezolvarii cauzei (care pare sa fie un mic izvor la imbinarea statiei cu pasajul pietonal U1-U1), deja a inceput degradarea.
U2-2.jpg (942.81 KB; downloaded 5366 times)
- sab
-
Posted:
-
Re: Discuții diverse despre stațiile de metrou din București
sab
Din ce am remarcat, traversele se impregneaza periodic cu o substanta neagra (ulei de gudron ?) si cel mai probabil albul acela este alta substanta, menita sa neutralizeze excesul.
Din ce am remarcat, traversele se impregneaza periodic cu o substanta neagra (ulei de gudron ?) si cel mai probabil albul acela este alta substanta, menita sa neutralizeze excesul.
- cris_m
-
Posted:
-
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Discuții diverse despre stațiile de metrou din București
subway guru
Impregnarea traverselor se face in fabrica, substantele sunt pentru ignifugare si antiputrezire.
Substanta de impregnare se numeste creozot si are un miros specific inconfundabil.
Procedura se realizeaza la cald in niste incaperi inchise.
In linie mai sunt scurgeri de ulei de la rame, mai mult in statii unde stationeaza materialul rulant, mai putin in linie curenta.
In timp se acumuleaza scurgerile si pompierii au cerut sa se ia masuri. Primele dati au presarat nisip.
In pozele voastre pare sa fi dat cu talc sau praf de creta sau ceva similar.
Pentru iluminat exista norme si programe de calcul dedicate.
Impregnarea traverselor se face in fabrica, substantele sunt pentru ignifugare si antiputrezire.
Substanta de impregnare se numeste creozot si are un miros specific inconfundabil.
Procedura se realizeaza la cald in niste incaperi inchise.
In linie mai sunt scurgeri de ulei de la rame, mai mult in statii unde stationeaza materialul rulant, mai putin in linie curenta.
In timp se acumuleaza scurgerile si pompierii au cerut sa se ia masuri. Primele dati au presarat nisip.
In pozele voastre pare sa fi dat cu talc sau praf de creta sau ceva similar.
Pentru iluminat exista norme si programe de calcul dedicate.
- sab
-
Posted:
-
Re: Discuții diverse despre stațiile de metrou din București
sab
Aș vrea sa văd și eu ce normă este aplicată la Brâncoveanu, cea mai întunecată stație din rețea...
Sau la Izvor, unde la inaugurare mai exista un rând de neoane la perete, dar care a dispărut in timp..
Aș vrea sa văd și eu ce normă este aplicată la Brâncoveanu, cea mai întunecată stație din rețea...
Sau la Izvor, unde la inaugurare mai exista un rând de neoane la perete, dar care a dispărut in timp..
📖 Pagination options