Regiunile RomânieiInițiative și proiecte inter-regionale sau inter-județene

 

Topic: Ministerul Dezvoltării - achiziție 49 de tramvaie de 18m unidirecționale

310 posts, 66781 views
 
Go to page:  1  ... 5 6 7 8 9 10 11  ... 23
 
 

📖 Pagination options
Re: Știri, noutăți, perspective punmeister

Pentru ca e proiect pe POR, deci ramane batut in cuie asa cum e el.

 


Re: Știri, noutăți, perspective PTMZ

Mda...
A, și mai e o problemă: doar atâtea tramvaie se iau, 9? Nu mai au alte planuri de achiziție? Păi înlocuiești 15-20 de Tatre (nu știu câte mai sunt active) cu 9 tramvaie de capacitate aproape similară, de e doar cu puțin mai mare? Unde ar fi logica?

 


Re: Știri, noutăți, perspective stefan_br

La Braila nu au linii pe care sa circule si nici de depouri pregatite nu prea poate fi vorba. Dar sa vedem licitatia terminata si cu un castigator atribuit. Imi pare rau ca se merge pe ideea tramvaielor de 18m iar ca si departajare pretul, adica producatori ieftini.

 


Re: Știri, noutăți, perspective ticker

Da, sunt multe lucruri facute fara cap la licitatia asta... Si uite asa pierdem bani europeni aiurea.

Macar daca ar fi justificata treaba cu lungimea de 18m, dar macar sa nu aiba pretul ponderea asa de mare ca sa iasa castigator ceva "european" gen Stadler Tango NF2. https://www.stadlerrail.com/media/pdf/TOSTR0818e.pdf ; sau varianta low-cost de la ei Metelitsa care se poate face si cu 2 module

La o adica, exista si CAF Urbos de 18m (gen cum e in avatarul meu)

La fel de SF ca cele de mai sus ar fi Siemens Avenio de 18m.

PESA insa nu stiu ce ar putea licita. Din portofoliul de pe site-ul lor nu vad nimic in 2-3 module la 18m.  :think:

Ma rog, nasul meu imi spune ca e cu dedicatie pentru Astra, asa ca toate intrebarile existentiale ale noastre vor fi degeaba.

 


Re: Știri, noutăți, perspective punmeister

Ar mai fi si Durmazlar cu Panorama GTx in genul celor ce vor fi livrate la Resita.

 


Re: Știri, noutăți, perspective PTMZ

Acelea sunt bidirecționale, atenție. Cred că e unul din motivele pentru care licitațiile pentru aceste 4 orașe - să nu uităm că au fost două - au fost anulate pe motiv de neconformitate a ofertelor. Și - din nou, a mai fost menționat - nu există platformă GTx.

Cât despre faptul că ar fi cu dedicație pentru Astra, mă cam îndoiesc. Dacă ar fi fost așa, nu cred că am mai fi avut contestație din partea lor.

Faptul că PESA a depus contestație îmi sugerează că e posibil să fi intermediat un model de 18m și ar fi oportunitatea perfectă de a testa și omologa tramvaiul respectiv.

 


Re: Știri, noutăți, perspective BGP2597

Lungimea a fost decisă de orașele beneficiare (cel puțin in cazul Ploieștiului), deci nu cred că e neaapărat cu dedicație. Mai degrabă aș spune că e vorba de prostie și nepăsare.

 


Re: Știri, noutăți, perspective Puss in Boots

Sa iei tramvaie de 18m cand sunt bani europeni la mijloc si tu -teoretic- vrei sa imbunatatesti t.p. si sa-l faci mai atractiv adica sa il foloseasca mai multi, mi se pare o mare prostie. Sau da, nepasare. Jememfichism.
Macar de-ar fi luat mai multe...
Acu na, nu scrie nicaieri ca nu vor fi pastrate un nr X de tramvaie Tatra si care cu cele 9 ce or fi sa iasa de un parc circulant decent.
De Ploiesti... Sa iei trolee scurte cand puteai lua articulate e iar o dovada de prostie si incompetenta.
Singurii care au mai gandit-o cat de cat au fost oltenii. 25m suna mai bine decat 18.

 


Re: Știri, noutăți, perspective PTMZ

Cel mai bine mi se pare că au gândit-o ieșenii, cu 30m.

Revenind la subiect, din declarațiile primăriei, deduc că Tatrele din Botoșani vor fi retrase permanent (joia viitoare, pe 31):
“Semnarea de către primarul Cătălin Flutur, la scurt timp după instalarea la Palatul Victoria a guvernului liberal condus de Ludovic Orban, a unuia dintre contractele cu finanțare europeană pentru înlocuirea liniei de rulare a tramvaielor în tot municipiul Botoșani a permis achiziționarea în leasing operațional a noilor autobuze ISUZU și scoaterea la pensie a bătrânelor tramvaie marca Tatra.

Sursa.
Așadar, nu mai încape îndoială că, în scenariul actual, singurele tramvaie ce vor intra pe traseu vor fi cele noi, sper eu că nu doar acestea 9 cumpărate de minister.

 


Re: Știri, noutăți, perspective Puss in Boots

N-am inclus orasele mari aici, toti au luat tramvaie mult mai potrivite realitatilor.

Despre Botosani, om trai si om vedea. 9 tramvaie n-au cum sa faca totusi fata. Cel mai corect e sa pastreze cateva Tatra si treptat, cu alta achizitie, sa le inlocuiasca si pe acestea. Promovarea transportului public in orasele romanesti in general aglomerate de masini si poluate nu se face cu tramvaie mici si putine. Sau doar in mintea unora.

 


Re: Știri, noutăți, perspective PTMZ

Păi și Craiova nu e mare? Și nu toate orașele au luat tramvaie mai potrivite realităților: București (STB), spre exemplu, ia piticanii de 18m, când ar putea cumpăra tramvaie de 27m sau veni în sprijinul PMB prin achiziția a mai multor tramvaie de 36m.

Revenind la Botoșani, dacă cele 9 tramvaie nu ar putea face, din punct de vedere teoretic, față cerinței, sunt curios dacă aceste 9 autobuze vor face față.

 


Re: Știri, noutăți, perspective ticker

Raspunsul e simplu: Daca vrei sa duci in coma (sau sa omori) transportul in comun intr-o localitate, asa o faci...

Autobuze mici (in care stai ca sardinele), putine (care vin rar). Asa scade natural numarul de utilizatori si ii pui cruce transportului in comun  :popa:

 


Re: Știri, noutăți, perspective PTMZ

Contestațiile Astra și PESA au fost admise parțial, iar cea a VFU a fost respinsă.

 


Re: Știri, noutăți, perspective PTMZ

Decizia nr. 1459 a CNSC:
Decizie_1459.pdf
Decizie_1459.pdf (73.56 KB; downloaded 237 times)

 


Go to page:  1  ... 5 6 7 8 9 10 11  ... 23
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Inițiative și proiecte inter-regionale sau inter-județene  • 
Choose destination

Since our 2288 forum members have written 421190 posts in 5246 topics and 513 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use