Zona metropolitană BucureștiTotul despre București

 

Topic: Știri, noutăți, evenimente și discuții diverse

1714 posts, 374036 views
 
Go to page:  1  ... 110 111 112 113 114 115 116  ... 123
 
 

📖 Pagination options
Re: Stiri,noutati,evenimente diverse si discutii despre aces ByOnu

Fix pix avand in vedere ca nu vine cu schimbari aferente pe partea de infrastructura (asa cum s-au trasat km intregi de piste prin marile metropole pe durata pandemiei). Nu mai zic ca este vorba doar despre weekend-uri cand oricum traficul este mai redus. Multe laude pentru nimic.. practic.. niste conuri de trafic.. :(

Ne sunt promise inca din 2017 patru trasee de piste de bicicleta mari si late, iar nici acum nu au finalizat de reconstruit pista de Bd. Aviatorilor. O pista care incepe in centru si te lasa la Ambasada Chinei nu reprezinta o alternativa la M2, spre exemplu.

Asta este doar si doar circ. Altii vor ramane cu infrastructura velo si pietonala in urma pandemiei, noi, ..doar cu mortii.. :cry:

 


Re: Stiri,noutati,evenimente diverse si discutii despre aces Goldmund

Bineinteles ca firea lui Pandele, intr-o societate mai normala nu ar merita sa conduca nici un aprozar, dar o capitala dintr-o tara UE...Insa, acum nu tot ce semneaza mahalageoaica(dupa criteriile lui Caragiale, "iea" le intrupeaza pe toate!) este si rau.(las partidul din care vine de-o parte, daca ar face multe lucruri bune pentru capitala, ce mai conteaza "famiglia")
......................
Acum un video cu un biciclist total nemultumit de ce se intampla in orasul sau(München, cel mai "bogat" oras din Germania!): santierele care blocheaza pistele de biciclete, sau inexistenta pistelor pe unele strazi importante, acest biciclist doar vocifereaza si critica de parca ar fi din Constanta, sau Bucuresti.(el spune ca in München ajungi de la A la B cel mai usor cu metroul(au un sistem bine pus la punct), in timp ce in Copenhaga cel mai rapid ajungi pe...bicicleta - asta vad si eu, fiecare oras este ne/multumit de ceea ce are si ar dori sa fie mai bun decat suprelativul intr-un domeniu -  naiv.(dar, veti vedea din film o scena caracteristica pentru un biciclist: se comport de parca strada e doar al lui, chiar daca o coloana de masini ramane blocata la semafor pt. ca el/ea sunt prea inceti....):
https://www.youtube.com/watch?v=sb76TdPC50E

 



Re: Stiri,noutati,evenimente diverse si discutii despre aces TudorBuc

Update-ul despre ce s-a mai întâmplat în iunie-iulie 2020 pe Calea Victoriei este gata. Vă invit să vedeți noutățile aici: https://tudorchira.ro/santierul-calea-v ... ulie-2020/



 


Re: Stiri,noutati,evenimente diverse si discutii despre aces ByOnu

Super ca de obicei. Felicitari si multumim pentru munca depusa! :yes:

As mai adauga un lucru la capitolul "ce ma deranjeaza". Dispar din copaci. La Zaganu spre exemplu daca-mi amintesc bine e deja o alveola goala. Si nu este singurul caz.

De asemenea, la trecerea de pietoni de pe str. Berthelot, bordurile nu sunt coborate deloc. Trebuie coborate la max. 2cm cf Normativului 051.

Altceva deranjant este faptul ca masinile pot intra pe trotuar la Piata Victoriei (trotuarul dinspre Buzesti), deteriorand pavajul. Trebuie bolarzi care sa separe sectiunea asflatata de cea pavata macar.

Cam toate zonele prin care se realizeaza accesul masinilor au pavajul varza. Normal, stiindu-se ca pe acolo trec masini, trebuia optat pt un pavaj special. Asa se practica.

Referitor la Palatul Stirbei, mi se pare mizerabil ca pun in carca povestea < ca sa putem reabilita palatul, avem nevoie musai de banii generati de ce vom construi in spate >. Este o mizerie sa construiesti < galerii comerciale  > in zona veche a orasului, cand asta ar trebui de fapt sa readuca la viata strazile, parterurile cladirilor. :headbash:

 


Re: Stiri,noutati,evenimente diverse si discutii despre acestea punmeister

Bun venit in secolul 21!  :applause:
https://www.pmb.ro/
Bine, adevarul e ca la final de an moare de tot suportul pentru Flash, deci trebuiau sa faca un site nou.

 


Re: Stiri,noutati,evenimente diverse si discutii despre acestea cris_m

Secolul 20, anii 1998-2004 poate, la cum e site-ul gandit. Prea multe chestii pe prima pagina, merge cam greoi pe alocuri, informatie la greu... Bani (multi!) tocati de pomana pentru un rezultat meh.

 


Re: Stiri, noutati, evenimente diverse si discutii despre ac TudorBuc

Am scris iar despre câte s-au făcut în ultimele luni și câte s-ar mai putea face pe Calea Victoriei. Intră pe blog să vezi noutățile din iulie până azi.

https://tudorchira.ro/santierul-calea-v ... brie-2020/



 


Re: Stiri, noutati, evenimente diverse si discutii despre acestea ByOnu

Sursa foto ^





Multumim pentru update. Aici vad eu bine sau lasa ferestrele acoperite cu ceva material alb? Interiorul e la fel de distrus, nu?

 



  • V2A
  • Posted:
  •  

Re: Stiri, noutati, evenimente diverse si discutii despre acestea V2A

https://www.economica.net/companii-municipale-destiintate-2021_197338.html
Violeta Alexandru anunţă desfiinţarea a 20 de companii municipale, prima fiind Compania Municipală Turistica. STB şi Termenergetica, păstrate

Prima companie municipală care va fi desfiinţată este Compania Turistica Bucureşti, a anunţat duminică preşedintele PNL Bucureşti, Violeta Alexandru, scrie Agerpres.  Potrivit acesteia, companiile municipale care "vor rămâne" sunt cele "înfiinţate legal" - STB, Trustul de Clădiri Metropolitane, Energetica Servicii şi Termoenergetica, aceste companii care urmând a avea "în curând" o nouă conducere cu un mandat "clar" de a organiza procesul de selecţie al managerilor. "Considerăm că ele nu erau decât locuri în care clienţi ai PSD îşi găseau suplimentate veniturile. (...) Vom trece la desfiinţarea primei companii înfiinţate de PSD - Gabriela Firea - Compania Turistica Bucureşti. Continuăm cu celelalte companii până la 20 de companii care vor fi desfiinţate. Patru dintre ele înfiinţate legal vor fi eficientizate pe baza legislaţiei privind guvernarea corporativă. Consiliul de Administraţie şi managerii în cursul acestui an vor fi angajaţi prin concurs. Cele patru companii care vor rămâne - STB, Trustul de Clădiri Metropolitane, Energetica Servicii şi Termoenergetica - vor avea în curând o nouă conducere cu un mandat clar de a organiza procesul de selecţie competitivă a managerilor care vor eficientiza aceste companii. Restul companiilor vor fi desfiinţate. Este convingerea PNL că în piaţa liberă din Bucureşti există suficienţi furnizori de servicii care pot pune pe masă oferte clare la preţuri competitive pentru ca cetăţenii Bucureştiului să fie deserviţi cu servicii de calitate", a spus Violeta Alexandru, anunţă Agerpres.

Potrivit acesteia, demersul de desfiinţare a companiilor municipale, care ar dura în jur de doi ani, este realizat alături de partenerii de la USR-PLUS.

"Sunt angajaţi care nu au salariile plătite de luni de zile. (...) PNL este pentru eficientizarea activităţii celor patru companii care vor rămâne, o evaluare strictă a posibilităţii de preluare acolo unde se justifică şi unde angajaţii sunt competitivi, a unora dintre cei care astăzi aparţin companiilor ce se vor desfiinţa. Dar decizia noastră este foarte clară: aceste companii se vor desfiinţa aşa cum le-am promis bucureştenilor. (...) Suntem în acest demers alături de partenerii noştri de la USR-PLUS. (...) Suntem decişi ca, într-un orizont de doi ani pentru că fiecare dintre ele au tot felul de complicaţii, să închidem aceste companii şi să rămână doar cele patru pe care le vom aşeza pe un management performant. (...) Primarul general şi PNL vor avea grijă de salariaţii care nu au nicio vină că au ajuns în acest punct. Vina este este al grupului de interese PSD care şi-a plasat o serie de prieteni, cunoştinţe în managementul, în conducerea acestor firme şi care s-au bucurat de o serie de avantaje pe spatele dânşilor", a susţinut preşedintele PNL Bucureşti.

Violeta Alexandru a arătat că unele dintre companiile municipale "au o situaţie complicată". "Adică sunt restante în plata salariilor, sunt în situaţii de a nu fi terminat contractele în derulare şi este un abuz ca noi să le lichidăm fără ca aceste proceduri să se ducă la îndeplinire", a adăugat aceasta. La rândul său, Andrei Badiu, consilier general în Primăria Capitalei, a susţinut că situaţia financiară a companiei Turistica arată "dezastruos", iar această companie "nu a emis nicio factură pe parcursul anului 2020". "Începem cu Compania Municipală Turistica. În cadrul acestei companii situaţia financiară arată dezastruos. Însemnând că activul net al acestei companii a ajuns nu doar la mai puţin de jumătate din capitalul social, dar aproape a ajuns la nivelul capitalului social. (...) Efectiv aproape 2 milioane de euro au fost aruncaţi pe fereastră. (...) Această companie nu a emis nicio factură în tot cursul anului 2020. (...) Demersurile pe care le-am început aici se vor continua şi la restul companiilor. (...) Asemenea manageri nu ar mai trebui să ocupe vreodată o funcţie de management într-o companie", a spus Badiu.

 



  • V2A
  • Posted:
  •  

Re: Stiri, noutati, evenimente diverse si discutii despre acestea V2A

https://www.hotnews.ro/stiri-administrat ... ilor.htm
Primăria Capitalei a lansat în dezbatere Programul Municipal de Restaurare: Imobilele de patrimoniu ar putea fi restaurate de instituție, pe propria cheltuială, apoi redate proprietarilor

Primăria Capitalei a lansat în dezbatere publică Programul Municipal de Restaurare. Principala prevedere este ca proprietarii de imobile monument istoric sau aflate în zonele protejate, indiferent de regimul de proprietate - public sau privat - vor fi restaurate pe cheltuiala municipalității, apoi redate proprietarilor. Daca sunt înstrăinate în 10 ani după restaurarea prin acest program, proprietarii trebuie să dea banii înapoi. Edmond Niculușcă, directorul Administrației Municipale pentru Consolidarea Clădirilor cu Risc Seismic, spune că trebuie incluse în program circa 20 de imobile anual, ca acesta sa fie un succes, dar banii de restaurare vor fi alocați în funcție de posibilitățile financiare ale instituției.

Până acum Bucureștiul a pierdut foarte multe imobile valoroase din cauza faptului că proprietarii, chiar fiind de bună-credință, au lăsat clădirile în paragină din cauza lipsei banilor și a unui ajutor în acest sens de la autorități. La Oradea, după ce Primăria s-a implicat atât cu ajutor financiar cât și cu taxarea imobilelor în paragină, zeci de clădiri vechi au fost reabilitate.

”Programul Municipal de Restaurare în primul rând este un mecanism de pionierat pentru București pentru că își propune să transforme clădirile istorice din centru într-o resursă de creștere economică și de dezvoltare durabilă. Este prima oară când vedem patrimoniul ca pe o resursă și nu ca pe o problemă. Este un mecanism de finanțare și de consultare a celor care dețin monumente istorice, fie persoane fizice sau juridice, de drept privat sau public, și creăm pentru prima oară un mecanism care să finanțeze restaurarea acestor clădiri pe baza unor criterii și cu ajutorul unui consiliu tehnico-științific”, a declarat Edmond Niculușcă pentru HotNews.ro.
Dacă imobilele sunt admise în program, practic proprietarii predau o casă în paragină Primăriei și primesc la final una restaurată.

”Dacă proprietarii îndeplinesc toate criteriile, adică au toate actele necesare să demonstreze că sunt proprietarii acelui imobil, așteaptă apelul anual al Primăriei Capitalei, depun toate documentele, după care acestea plus documentarul fotografic sunt preluate de consiliul tehnico-științific care analizează pe baza unui punctaj situația imobilului și dacă strânge un punctaj suficient de bun, intră în programul de finanțare. Apoi depinde în ce stadiu este, dacă proprietarul a făcut proiectarea, știe ce are de făcut și are nevoie doar să înceapă execuția lucrărilor, se finanțează asta. Dacă nu a făcut nimic, facem noi expertiza, proiectul, apoi lucrările, pe cheltuiala noastră”, a mai explicat Edmond Niculușcă.

Dacă proprietarul înstrăinează clădirea în termen de 10 ani de la finalizarea lucrărilor de restaurare, se recuperează banii investiți de Primărie, iar diferența revine proprietarilor.

Alocările bugetare pentru restaurare se vor face în funcție de posibilități.
”În mod evident că ne-am dori să includem anual cât mai multe clădri în program. În zonele protejate sunt 20.000 de imobile. Nu toate îndeplinesc criteriile, dar măcar jumătate. Însă depindem de finanțare. Căutăm surse de finanțare care să sprijine programul și nu ascund faptul că suntem în discuții importante cu instituții financiare externe, europene, care să ajute finanțarea programului. Realist, dacă anual avem în program 20 de clădiri, putem vorbi despre un succes”, a explicat Edmond Niculușcă.

Proiectul a intrat astăzi în dezbatere publică, însă nu este foarte clar dacă se va menține până la final și este posibil din punct de vedere legal ca primăria să finanțeze integral lucrările de restaurare.

”Noi deocamdată propunem ca proprietarii să nu dea înapoi banii investiți de municipalitate pentru restaurare, dar știm că nu este cea mai sustenabilă soluție. Ne dorim de fapt ca programul să funcționeze și vrem să facem o dezbatere amplă cu instituții financiare, proprietari, asociații de profil, ONG-uri, să găsim cea mai sustenabilă variantă pentru a salva patrimoniul. Problema patrimoniului bucureștean este că avem un fond construit epuizat, uzat în 80 de ani de folosire, el a fost naționalizat după '47, ocupat abuziv 50 de ani și alți 30 în care nu s-a făcut nimic. Acesta este motivul pentru care de fapt ne dorim să avem o amplă dezbatere publică despre cum ar trebui să finanțăm clădirile valoroase din centrul Bucureștiului care clar au nevoie de finanțare”, a mai explicat Edmond Niculușcă.

Principalele prevederi ale Programului Municipal de Resturare

   PMR are în vedere intervențiile la imobilele monumente istorice și la imobilele aflate în ansambluri de arhitectură și zone construite protejate, indiferent de proprietar, în condițiile Legii nr. 422/2001 privind protejarea monumentelor istorice, cu modificările și completările ulterioare și ale Legii nr. 153/2011 privind măsuri de creştere a calităţii arhitectural-ambientale a clădirilor, cu modificările și completările ulterioare, pe baza propunerilor primite de către Administrația Municipală pentru Consolidarea Clădirilor cu Risc Seismic, denumită în continuare AMCCRS, de la autorităţile administraţiei și instituțiile publice locale sau centrale, persoane fizice și juridice de drept public sau privat, proprietare ale unui imobil monument istoric sau ale unui imobil aflat în ansambluri de arhitectură și zone construite protejate din Municipiul București.
   AMCCRS elaborează anual și supune aprobării Primarului General al Municipiului București, Programul Municipal de Restaurare (PMR) a imobilelor monumente istorice și imobilelor aflate în ansambluri de arhitectură și zone construite protejate de pe teritoriul Municipiului București, asigurând atribuirea contractelor de cercetare, inventariere, definitivare a cărților funciare ale imobilelor monument istoric sau aflate în ansambluri de arhitectură și zone construite protejate, proiectare și execuție a lucrărilor de protejare, consolidare, restaurare, conservare și punere în valoare a obiectivelor cuprinse în acesta.
   Introducerea în PMR este guvernată de următoarele principii: Principiul priorității de protejare; Principiul continuității lucrărilor de intervenție; Principiul echilibrului și reprezentativității imobilului din punct de vedere al categoriei, valorii istorice, arhitecturale și cultural-turistice; Principiul potențialului economic și social al imobilului.
   În baza criteriilor, principiilor şi condițiilor prevăzute de prezentele Norme Metodologice, Consiliul tehnico-științific selecţionează cererile pentru care se acordă contribuţie financiară din partea autorităţilor administraţiei publice locale, în vederea realizării lucrărilor de protejare şi de intervenţie asupra monumentelor istorice și imobilelor aflate în ansambluri de arhitectură și zone construite protejate.
   Imobilele incluse în PMR, proprietate publică a statului sau aflate în administrarea subunităţilor administrativ-teritoriale, a cultelor religioase recunoscute de lege, a autorităţilor administraţiei publice centrale sau locale, a instituțiilor sau serviciilor publice de interes local sau central vor fi puse la dispoziție către AMCCRS în calitate de autoritate contractantă pe toată perioada realizării investițiilor prin decizii ale acestora și/sau procese-verbale de predare-primire.
   Imobilele incluse în PMR, proprietatea persoanelor fizice sau juridice de drept privat, se predau în folosință gratuită de către solicitant către executant pe toată perioada realizării investițiilor prin Proces-verbal de predare-primire.
   Pe perioada executării intervenţiilor în imobilele cu destinația integrală sau parțială de locuință ce sunt ocupate, dacă lucrările nu se pot efectua altfel, AMCCRS va asigura cazarea temporară a persoanelor în locuinţe de necesitate.
   Finanțarea PMR se asigură de la bugetul local, prin bugetul AMCCRS, în limita prevederilor bugetare aprobate cu această destinație, precum şi din alte surse legal constituite.

Programul vizează următoarele categorii de investiții:

   obiective cu risc seismic, încadrate în clasa R(s) I, din care fac parte construcţiile cu risc ridicat de prăbuşire la cutremurul de proiectare corespunzător stării- limită ultime, şi în clasa R(s) II, din care fac parte construcţiile care sub efectul cutremurului de proiectare pot suferi degradări structurale majore, dar la care pierderea stabilităţii este puţin probabilă, pentru care există proiect de specialitate privind protejarea sau intervenţia asupra imobilului monument istoric sau a imobilului aflat în ansambluri de arhitectură și zone construite protejate, la nivel de expertiză tehnică, studiu de fezabilitate, proiect tehnic cu caiet de sarcini şi detalii de execuţie, conform legislaţiei în vigoare, avizate de Ministerul Culturii, direct sau prin intermediul Direcției pentru Cultură a Municipiului București, pentru lucrări de consolidare, restaurare, conservare, după caz;
   lucrări de punere în siguranță, intervenții în primă urgență pentru imobilele monument istoric sau imobilele aflate în ansambluri de arhitectură și zone construite protejate, care prezintă pericol public sau care sunt în situația de a suferi pierderi majore și ireversibile de substanță istorică, conform Notelor tehnice de constatare elaborate în acest sens;
   proiecte-pilot prin care să se poată evidenția abordări și metode-model de cercetare, conservare, restaurare și punere în valoare a imobilelor monument istoric sau a imobilelor aflate în ansambluri de arhitectură și zone construite protejate, în limita a 10% din bugetul alocat.

Pot fi incluse ca eligibile în PMR următoarele categorii de imobile de pe teritoriul Municipiului București care beneficiază de regimul juridic de protecție de monument istoric:

   imobile aflate în proprietatea publică sau privată a statului sau a unității sau subunităților administrativ teritoriale, a instituțiilor sau serviciilor publice de subordonare centrală sau locală, a persoanelor juridice de drept public;
   imobile aflate în proprietatea cultelor religioase recunoscute de lege;
   imobile (construcții, inclusiv fațade, și terenuri) aflate în proprietatea persoanelor fizice sau juridice de drept privat.

Nu pot fi incluse în PMR și sunt considerate neeligibile următoarele categorii de imobile:

   imobile al căror drept de proprietate nu este înscris în Cartea Funciară;
   imobile aflate sub sechestru asigurător;
   imobile ipotecate;
   imobile aflate în litigiu privitor la dreptul de proprietate.

Solicitările de includere în PMR vor fi însoţite de o notă pentru fundamentarea realizării investiţiilor care va cuprinde:

   Regimul juridic și locativ al fiecărui imobil cuprins în solicitare;
   Sursa de finanțare existentă și/sau declaraţia pe propria răspundere a proprietarului monumentului istoric sau a imobilului aflat în ansambluri de arhitectură și zone construite protejate referitoare la faptul că nu dispune de resursele financiare necesare desfăşurării activităţii de evaluare, protejare sau de intervenţie, după caz;
   Justificarea realizării intervențiilor, precum și destinația avută în vedere a imobilului protejat (consolidat/restaurat/conservat) urmare a autoevaluării
   Încadrarea investiției într-una dintre cele 3 categorii

În baza unei solicitări scrise transmise AMCCRS de către solicitant, în cadrul PMR pot fi incluse şi construcţii monumente istorice cu lucrări de protejare sau intervenție aflate în diverse stadii de execuţie ori finalizate şi neexploatate.

Nu pot depune solicitări pentru includerea în PMR proprietarii imobilelor care au încălcat prevederile unui protocol sau contract privind finanțarea protejării imobilului, încheiat în ultimii 5 ani cu Municipiul București sau cu altă autoritate publică, inclusiv prin accesarea de fonduri europene.

Pentru imobilele aflate în ansambluri de arhitectură și zone construite protejate incluse în PMR, solicitantul va constitui o garanție imobiliară egală cu cuantumul contribuției AMCCRS pentru o perioadă de 10 ani. Garanţia imobiliară se recuperează în totalitate de la solicitant împreună cu dobânzile aferente, în situaţia în care imobilul în cauză a fost înstrăinat altei persoane cu excepţia Municipiului Bucureşti înainte de împlinirea perioadei de 10 ani de la constituirea garanţiei imobiliare. La data împlinirii termenului de 10 ani, garanţia imobiliară instituită asupra imobilului se stinge de drept.

Proiectul de act normativ, care poate fi consultat pe site-ul P.M.B. – www.pmb.ro - sau la sediul PMB, B-dul Regina Elisabeta, nr. 47, sector 5, va fi în dezbatere publică 30 de zile, până la data de 20.05.2021.

Cum a rezolvat Primăria Oradea situația

Primaria Oradea are mai multe programe pentru renovarea fatadelor, atat pentru cladirile monument istoric cat si pentru cele din zonele protejate.
Pentru cladirile monument, Primaria Oradea acorda proprietarilor imprumuturi rambursabile pe 5 ani, fara dobanda, si finanteaza 20% din valoarea lucrarilor - proiectul tehnic si dirigentia de santier - si faciliteaza obtinerea autorizatiei de construire. In plus, proprietarii sunt scutiti 5 ani de la plata impozitului. Cei care nu isi repara fatada sunt supra-impozitati - de trei ori mai mult ca restul.

Pentru cladirile care nu sunt monument istoric se aplica Legea Fatadelor. Aceasta lege stabileste mecanismul in baza caruia actionam. Consiliul Local stabileste o zona prioritara, de obicei in centrul orasului. Se face un inventar al cladirilor din zona respectiva si in cazul cladirilor degradate, proprietarii sunt notificati sa le repare. In termen de 60 de zile trebuie sa raspunda daca au bani sau nu sa intervina pe cheltuiala lor. Daca au bani, isi reabiliteaza singuri fatada, daca nu, intervine Primăria, face lucrarea și recuperează banii de la proprietari în 5 ani.

 


  • V2A
  • Posted:
  •  

Re: Stiri, noutati, evenimente diverse si discutii despre acestea V2A

https://www.economica.net/compania-de-st ... 102.html
Compania de străzi înființată de Firea a intrat în insolvență cu patrimoniu uriaș. Firma fondată de Șerban Nicolae și condusă de soția lui Sorin Blejnar, administrator. Directorii rămân pe posturi

Compania Municipală de Străzi, Poduri și Pasaje București (CMSPPB) SA , cea mai importantă din salba de companii municipale înființate în timpul mandatului fostului primar Gabriela Firea, este și prima care a intrat în insolvență, așa cum au confirmat, pentru Economica.net, și reprezentanții Primăriei Capitalei. Administrator temporar a fost numit un consorțiu condus de Prime Insolv Practice SPRL, societate de practicieni fondată de fostul senator PSD Șerban Nicolae(care a cedat participațiile către o colegă din avocatură rămasă în firmă) și condusă de către Andreea Florentina Blejnar, soția fostului șef ANAF Sorin Blejnar. Asociat în consorțiu și reprezentant legal este și Ioana Toma, fostă șefă a Direcției Juridice din ANAF în timpul directoratului lui Sorin Blejnar. Datoriile Companiei Municipale nu sunt încă stabilite, tabelul creditorilor urmând să fie publicat chiar zilele acestea, însă se știe că ea deține 268 de utilaje și un patrimoniu total a cărui valoare, susțin sursele Economica.net, se învârte în jurul a 30 de milioane de euro.

Despre afilirea fostului senator PSD, Șerban Nicolae, la societatea de practicieni în insolvență Prime Insolv a scris pentru prima dată Pressone, însă datele sunt publice, fiind prezente inclusiv în declarațiile de avere ale politicianului.
Pentru CMSPPB intrarea în insolvență poate fi o veste bună, pentru că nu va mai putea fi desființată prin decizie a Consiliului Municipal, așa cum se va întâmpla cel mai probabil cu majoritatea celorlalte Companii Municipale, dar poate însemna și finalul prin lichidare, având în vedere că în prezent Compania nu mai are practic activitate.
Totuși, potrivit rapoartelor preliminare formulate de administratorul temporar și publicate în Buletinul Procedurilor de Insolvență (BPI), CMSPPB are de încasat aproape 17 milioane de lei, toți de la entități coordonate de către Primăria Capitalei. Cea mai mare creanță este la Trustul de Clădiri Metropolitane București, cu aproape 8 milioane de lei.
De partea cealaltă, Compania are datorii către mai multe firme furnizoare de materiale de construcții sau firme de construcții, dar și către ANAF. În momentul declarării insolvenței, în februarie, ea era deja executată silit de către Metabet CF SA (producător de betoane) și Euroconstruct Trading 98 SRL (firmă de construcții controlată de Dan Beșciu și Sorin Vulpescu). Adminstratorul a cerut încetarea procedurilor de executare, conform prevederilor insolvenței.

 


Go to page:  1  ... 110 111 112 113 114 115 116  ... 123
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Totul despre București  • 
Choose destination

Since our 2266 forum members have written 419428 posts in 5230 topics and 511 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use