Topic: Discuții diverse despre transportul în comun
2080 posts, 528772 views
📖 Pagination options
- orex
-
Posted:
-
Re: Discuții diverse despre transportul în comun din Bucureș
orex
Categoric e o conjuratie la adresa edilului ”suprem” !! Intuitia, bat-o vina!
Categoric e o conjuratie la adresa edilului ”suprem” !! Intuitia, bat-o vina!
- koala1712
-
Posted:
-
Re: Discuții diverse despre transportul în comun din Bucureș
koala1712
De pe pagina de Facebook a doamnei Firea. Care dificultate? In cazul asta nu a contestat nimeni nimic. Am avut un singur ofertant (Mercedes Benz) care a si câștigat. Doar primăria a prelungit la maxim termenele pentru finalizarea evaluărilor tehnice si financiare. Cel mai probabil pentru ca primul autobuz sa vina exact in pragul campaniei electorale, altfel nu îmi explic cum evaluarea unei singure oferte financiare poate dura peste 6 luni...
Cu mare dificultate am semnat si contractul pentru 130 de autobuze hybrid Mercedes Benz.
De pe pagina de Facebook a doamnei Firea. Care dificultate? In cazul asta nu a contestat nimeni nimic. Am avut un singur ofertant (Mercedes Benz) care a si câștigat. Doar primăria a prelungit la maxim termenele pentru finalizarea evaluărilor tehnice si financiare. Cel mai probabil pentru ca primul autobuz sa vina exact in pragul campaniei electorale, altfel nu îmi explic cum evaluarea unei singure oferte financiare poate dura peste 6 luni...
- orex
-
Posted:
-
Re: Discuții diverse despre transportul în comun din Bucureș
orex
Tocmai, nici aici n-a reusit sa serveasca cu ”AS”, cand, de cealalta parte a fileului, nu era nimeni!
Tocmai, nici aici n-a reusit sa serveasca cu ”AS”, cand, de cealalta parte a fileului, nu era nimeni!
- V2A
-
Posted:
-
Re: Discuții diverse despre transportul în comun din Bucureș
V2A
Silviu Mănăstire, la B1 TV: " De ce nu scoatem troleibuzele și tramvaiele? Orașele s-au dezvoltat mult, străzile sunt înguste."
Invitata din platou (dr. Adina Alberts) propunea înlocuirea lor cu autobuze electrice ...
Prin telefon intraseră Firea și Nicușor Dan. Dan le-a explicat că un troleibuz cu acumulatori care se încarcă la rețea e mult mai eficient.
Toată discuția pornise, evident, de la incendiul lui 5312.
Silviu Mănăstire, la B1 TV: " De ce nu scoatem troleibuzele și tramvaiele? Orașele s-au dezvoltat mult, străzile sunt înguste."
Invitata din platou (dr. Adina Alberts) propunea înlocuirea lor cu autobuze electrice ...
Prin telefon intraseră Firea și Nicușor Dan. Dan le-a explicat că un troleibuz cu acumulatori care se încarcă la rețea e mult mai eficient.
Toată discuția pornise, evident, de la incendiul lui 5312.
- orex
-
Posted:
-
Re: Discuții diverse despre transportul în comun din Bucureș
orex
Poate afla si doamna ”Adina” ca auto...”buzele” electrice nu sunt solutia Maybach pentru Bucuresti
Poate afla si doamna ”Adina” ca auto...”buzele” electrice nu sunt solutia Maybach pentru Bucuresti
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Discuții diverse despre transportul în comun din Bucureș
andrei11
De ce n-ar face scurt acumulatorii ?
De ce n-ar face scurt acumulatorii ?
- Albert
-
Posted:
-
Re: Discuții diverse despre transportul în comun din Bucureș
Albert
Asa se intampla când avem formatori de opinie și lideri politici care fac afirmații doar se dragul de a vorbi. Sau măcar dacă fac astfel de afirmații, măcar sa vina cu niște studii de impact. Eu nu înțeleg de ce sa comentezi doar ca sa te afli in treaba. Nicușor Dan are și un studiu despre troleibuze care se găsește aici: https://www.nicusordan.ro/wp-content/uploads/2019/11/Evaluare-si-propuneri-pentru-transportul-public-TROLEIBUZE.pdf . Este destul de bine facut și conține multe detalii.
Asa se intampla când avem formatori de opinie și lideri politici care fac afirmații doar se dragul de a vorbi. Sau măcar dacă fac astfel de afirmații, măcar sa vina cu niște studii de impact. Eu nu înțeleg de ce sa comentezi doar ca sa te afli in treaba. Nicușor Dan are și un studiu despre troleibuze care se găsește aici: https://www.nicusordan.ro/wp-content/uploads/2019/11/Evaluare-si-propuneri-pentru-transportul-public-TROLEIBUZE.pdf . Este destul de bine facut și conține multe detalii.
- Stefan28
-
Posted:
-
Re: Discuții diverse despre transportul în comun din Bucureș
Stefan28
https://www.facebook.com/230785173665770/posts/3026583734085886/
Nicușor Dan va susține o conferință în fața depoului Vatra Luminoasă. Să vedem care va mai fi circarul de data asta...
https://www.facebook.com/230785173665770/posts/3026583734085886/
Nicușor Dan va susține o conferință în fața depoului Vatra Luminoasă. Să vedem care va mai fi circarul de data asta...
- orex
-
Posted:
-
Re: Discuții diverse despre transportul în comun din Bucureș
orex
Clar ca Fi...rea l-a incuiat in dulapul ”tip soldat” pe Badulescu astazi, ori e intr-un weekend prelungit pe ”alerta” asta!
Clar ca Fi...rea l-a incuiat in dulapul ”tip soldat” pe Badulescu astazi, ori e intr-un weekend prelungit pe ”alerta” asta!
- V2A
-
Posted:
-
Re: Discuții diverse despre transportul în comun din Bucureș
V2A
Precizări: Toate vehiculele STB SA aflate în traseu sunt sigure și nu pun în pericol viața călătorilor
Referitor la declarațiile publice ale unor angajați ai Societății de Transport București, conform cărora vehiculele aflate în traseu nu ar fi sigure și ar pune în pericol viața călătorilor, STB SA face următoarele
PRECIZĂRI
Toate vehiculele STB SA aflate în traseu sunt sigure și nu pun în pericol viața călătorilor, indiferent de anul de producție al acestora. Autobazele și depourile primesc piese de schimb, iar reviziile și Inspecțiile Tehnice Periodice sunt efectuate conform prevederilor legale. STB SA își rezervă dreptul de a sesiza instituțiile competente în legătură cu difuzarea de către anumiți indivizi a unor informații false, menite să inducă în rândul populației și al angajaților o stare de nesiguranță.
Pe de altă parte, accidente de genul celui petrecut duminică, când un incendiu a apărut la bordul unui troleibuz aflat în traseu, sunt extrem de rare și pot apărea din cauze tehnice la orice mod de transport, inclusiv la autoturisme. STB SA dă asigurări că personalul de bord este instruit să acţioneze operativ în asemenea situaţii, astfel încât viaţa pasagerilor să nu fie pusă în pericol. Totuși, în prezent, STB SA cercetează amănunțit cauzele care au dus la apariția unui astfel de eveniment în traseu, luând în calcul toate posibilele cauze, nu numai pe cele tehnice.
O dovadă că factorul uman poate provoca astfel de incidente este campania de dezinformare stârnită de grupuri de interese economice și politice și întreținută de așa-ziși lideri sindicali odată cu lărgirea flotei STB SA în urma achiziției de autobuze Otokar. Imediat după sosirea în țară a acestor autobuze noi, cu normă de poluare Euro VI, o serie de angajați apropiați grupului de așa-ziși sindicaliști minoritari (în fapt, personaje înregimentate politic) au raportat false probleme în trafic. Or, contrar celor susținute atunci, autobuzele Otokar se dovedesc în prezent fiabile și niciun sofer apropiat așa-zișilor lideri sindicali nu mai raportează false probleme, ca în perioada când acestea erau expuse public în mod pregnant.
Persoanele care au transmis în mediul public aceste informații eronate nu sunt la prima abatere, ele fiind cercetate disciplinar pentru colportarea de informații false în mediul public și sancționate, conform Regulamentului Intern al STB SA, pentru că au indus în rândul călătorilor și al angajaților o stare nefondată de nesiguranță.
STB SA reiterează faptul că vehiculele aflate în trafic sunt sigure, iar viața călătorilor nu este pusă în pericol.
http://www.stbsa.ro/comunicat1.php?nrcom=1267
Da, toate autobazele și depourile primesc piese de schimb. De aceea stau unele vehicule imobilizate cu lunile/anii, nu? Plus autobuze care pufăie sau scot diverse zgomote nefirești, tramvaie cu boghiuri care troncănesc etc...
Precizări: Toate vehiculele STB SA aflate în traseu sunt sigure și nu pun în pericol viața călătorilor
Referitor la declarațiile publice ale unor angajați ai Societății de Transport București, conform cărora vehiculele aflate în traseu nu ar fi sigure și ar pune în pericol viața călătorilor, STB SA face următoarele
PRECIZĂRI
Toate vehiculele STB SA aflate în traseu sunt sigure și nu pun în pericol viața călătorilor, indiferent de anul de producție al acestora. Autobazele și depourile primesc piese de schimb, iar reviziile și Inspecțiile Tehnice Periodice sunt efectuate conform prevederilor legale. STB SA își rezervă dreptul de a sesiza instituțiile competente în legătură cu difuzarea de către anumiți indivizi a unor informații false, menite să inducă în rândul populației și al angajaților o stare de nesiguranță.
Pe de altă parte, accidente de genul celui petrecut duminică, când un incendiu a apărut la bordul unui troleibuz aflat în traseu, sunt extrem de rare și pot apărea din cauze tehnice la orice mod de transport, inclusiv la autoturisme. STB SA dă asigurări că personalul de bord este instruit să acţioneze operativ în asemenea situaţii, astfel încât viaţa pasagerilor să nu fie pusă în pericol. Totuși, în prezent, STB SA cercetează amănunțit cauzele care au dus la apariția unui astfel de eveniment în traseu, luând în calcul toate posibilele cauze, nu numai pe cele tehnice.
O dovadă că factorul uman poate provoca astfel de incidente este campania de dezinformare stârnită de grupuri de interese economice și politice și întreținută de așa-ziși lideri sindicali odată cu lărgirea flotei STB SA în urma achiziției de autobuze Otokar. Imediat după sosirea în țară a acestor autobuze noi, cu normă de poluare Euro VI, o serie de angajați apropiați grupului de așa-ziși sindicaliști minoritari (în fapt, personaje înregimentate politic) au raportat false probleme în trafic. Or, contrar celor susținute atunci, autobuzele Otokar se dovedesc în prezent fiabile și niciun sofer apropiat așa-zișilor lideri sindicali nu mai raportează false probleme, ca în perioada când acestea erau expuse public în mod pregnant.
Persoanele care au transmis în mediul public aceste informații eronate nu sunt la prima abatere, ele fiind cercetate disciplinar pentru colportarea de informații false în mediul public și sancționate, conform Regulamentului Intern al STB SA, pentru că au indus în rândul călătorilor și al angajaților o stare nefondată de nesiguranță.
STB SA reiterează faptul că vehiculele aflate în trafic sunt sigure, iar viața călătorilor nu este pusă în pericol.
http://www.stbsa.ro/comunicat1.php?nrcom=1267
Da, toate autobazele și depourile primesc piese de schimb. De aceea stau unele vehicule imobilizate cu lunile/anii, nu? Plus autobuze care pufăie sau scot diverse zgomote nefirești, tramvaie cu boghiuri care troncănesc etc...
- ByOnu
-
Posted:
-
Re: Discuții diverse despre transportul în comun din Bucureș
ByOnu
Am visat cu totii ca au plesnit tevile intr-un Otokar plin cu calatori sau ce? Desigur, bocancul pus pe capul oricarui angajat atrage atentia asupra unei stari de fapt. O asemenea coalizare a sindicatului majoritar (dupa cum vedem pe contul lor oficial de YouTube) cu institutia angajatoare nu am mai vazut.
STB S.A. wrote:
Persoanele care au transmis în mediul public aceste informații ... fiind cercetate disciplinar pentru colportarea de informații false în mediul public și sancționate...
Am visat cu totii ca au plesnit tevile intr-un Otokar plin cu calatori sau ce? Desigur, bocancul pus pe capul oricarui angajat atrage atentia asupra unei stari de fapt. O asemenea coalizare a sindicatului majoritar (dupa cum vedem pe contul lor oficial de YouTube) cu institutia angajatoare nu am mai vazut.
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Discuții diverse despre transportul în comun din Bucureș
andrei11
Hai să nu exagerăm. Am văzut la F 1 în direct și la oră de maximă audiență cum s-au fisurat furtunele de antigel de la radiator la un monopost Mercedes.
Mentenanța - ca obiect de studiu la facultățile tehnice - ne învață un lucru foarte important. Oricum ce scriem noi aici la mentenanță nu are legătură cu mentenanța. Deci obiectul de studiu mentenanță în primul capitol - prima frază - ne învață că vor exista defecțiuni la sistemele aflate în exploatare. Mentenanța se referă la perioada în care sistemul ar trebui să funcționeze, nu când se strică în timpul exploatării. Reparațiile sunt un alt curs distinct față de mentenanță.
Până și naveta Challenger a explodat la decolare. Și Apollo 13 a ratat aselenizarea.
De câte furtune fisurate ai mai auzit tu la Otokare ?
________________
Propunerea ta ar fi ca toată lumea ori perpedes ori cu bicicletele ? Nu ține, îți dau acum date unde poate să se defecteze o bicicletă / un adidas. De firmă, evident.
Hai să nu exagerăm. Am văzut la F 1 în direct și la oră de maximă audiență cum s-au fisurat furtunele de antigel de la radiator la un monopost Mercedes.
Mentenanța - ca obiect de studiu la facultățile tehnice - ne învață un lucru foarte important. Oricum ce scriem noi aici la mentenanță nu are legătură cu mentenanța. Deci obiectul de studiu mentenanță în primul capitol - prima frază - ne învață că vor exista defecțiuni la sistemele aflate în exploatare. Mentenanța se referă la perioada în care sistemul ar trebui să funcționeze, nu când se strică în timpul exploatării. Reparațiile sunt un alt curs distinct față de mentenanță.
Până și naveta Challenger a explodat la decolare. Și Apollo 13 a ratat aselenizarea.
De câte furtune fisurate ai mai auzit tu la Otokare ?
________________
Propunerea ta ar fi ca toată lumea ori perpedes ori cu bicicletele ? Nu ține, îți dau acum date unde poate să se defecteze o bicicletă / un adidas. De firmă, evident.
- ByOnu
-
Posted:
-
Re: Discuții diverse despre transportul în comun din Bucureș
ByOnu
Mda, cati calatori nevinovati erau in acea masina de F1, draga Andrei?
Ce treaba au bicicletele aici? Doar am criticat faptul ca STB se preface ca nu ar fi avut loc incidente si accidente cu noile vehicule la vremea respectiva, in loc sa adopte un statut mult mai potrivit si sa zica: intr-adevar, au existat niste erori tehnice normale pentru niste vehicule noi, erori care au fost remediate iar astazi nu mai reprezinta un pericol. Ei, asta suna altfel.
Mda, cati calatori nevinovati erau in acea masina de F1, draga Andrei?
Ce treaba au bicicletele aici? Doar am criticat faptul ca STB se preface ca nu ar fi avut loc incidente si accidente cu noile vehicule la vremea respectiva, in loc sa adopte un statut mult mai potrivit si sa zica: intr-adevar, au existat niste erori tehnice normale pentru niste vehicule noi, erori care au fost remediate iar astazi nu mai reprezinta un pericol. Ei, asta suna altfel.
- WT_fan06
-
Posted:
-
Re: Discuții diverse despre transportul în comun din Bucureș
WT_fan06
Andrei, paralelele pe care le faci sunt nepotrivite.
Exemplul nepotrivit #1: comparăm antigelul unui monopost de F1 (capacitate: o persoană) cu sistemul de încălzire al unui autobuz (capacitate: 100 persoane). Ingineria ar trebui să ne învețe că avem nevoie de suficiente "back-up"-uri ca să prevenim pe cât posibil evenimentele neplăcute. Un bun exemplu în acest sens sunt avioanele, care au foarte multe redundanțe la sistemele lor pentru ca pasagerii să fie în siguranță în orice moment. Evident, acolo vorbim de viață și de moarte, însă există un grad de redundanță și la autobuze, evident, în funcție de riscuri. Pornim de la presupunerea justă că evenimentele de tip "black swan" pot apărea. Dacă ai un furtun prin care curge lichid "primejdios", indicat este să te asiguri că țeava este suficient de bine ranforsată astfel încât să nu inunde salonul...
Exemplul total nepotrivit #2: Challenger. Andrei, autobuzele ar trebui să împingă ştiința către tărâmuri noi, sau să ducă 100 de persoane în condiții bune la fel cum fac autobuzele de zeci de ani? Compari o tragedie în care au murit 7 astronauți cu un autobuz?
Andrei, paralelele pe care le faci sunt nepotrivite.
Exemplul nepotrivit #1: comparăm antigelul unui monopost de F1 (capacitate: o persoană) cu sistemul de încălzire al unui autobuz (capacitate: 100 persoane). Ingineria ar trebui să ne învețe că avem nevoie de suficiente "back-up"-uri ca să prevenim pe cât posibil evenimentele neplăcute. Un bun exemplu în acest sens sunt avioanele, care au foarte multe redundanțe la sistemele lor pentru ca pasagerii să fie în siguranță în orice moment. Evident, acolo vorbim de viață și de moarte, însă există un grad de redundanță și la autobuze, evident, în funcție de riscuri. Pornim de la presupunerea justă că evenimentele de tip "black swan" pot apărea. Dacă ai un furtun prin care curge lichid "primejdios", indicat este să te asiguri că țeava este suficient de bine ranforsată astfel încât să nu inunde salonul...
Exemplul total nepotrivit #2: Challenger. Andrei, autobuzele ar trebui să împingă ştiința către tărâmuri noi, sau să ducă 100 de persoane în condiții bune la fel cum fac autobuzele de zeci de ani? Compari o tragedie în care au murit 7 astronauți cu un autobuz?
📖 Pagination options
Home page
•
Parent forum:
Generalități despre transportul în comun din București și Ilfov
•
Choose destination