Totul despre transporturi şi infrastructura adiacentăTransport aviatic

 

Topic: Aeroportul Henri Coandă/Otopeni [OTP/LROP]

329 posts, 114035 views
 
Go to page:  1  ... 18 19 20 21 22 23 24
 
 

📖 Pagination options
Re: Aeroportul Henri Coanda/Otopeni [OTP/LROP] Chev Celios

Etihad a mai fost odata dar numai stiu sigur cand sa ia anvelope pentru o cursa de F1.

 


  • orex
  • Membru Silver
  • Posted:
  •  

Re: Pandemia Coronavirus - stiri, discutii, masuri, informat orex

Lungimea ambelor piste de pe Otopeni e aceeasi, 3500 m. https://www.bucharestairports.ro/ro/despre/date-tehnice.
Da, poate sa aterizeze, atat plin cat si gol, pe ambele piste (08 R – 26L și 08 L – 26 R ), in cazul in care acestea indeplinesc toate standardele de siguranta!
http://aeronews.ro/radiografia-unui-uri ... ov-an-225/

 


Re: Pandemia Coronavirus - stiri, discutii, masuri, informat Chev Celios

Daca ajunge plin pe OTP, AN 225 Mriya distruge pista plus ca am inteles ca nu are voie sa vina si din cauza sunetului. Trebuia sa vina acum ceva ani insa nu au primit aprobare, motivul oficial fiind poluarea fonica mult prea mare.

 


  • orex
  • Membru Silver
  • Posted:
  •  

Re: Pandemia Coronavirus - stiri, discutii, masuri, informat orex

Plin la aterizare, n-are cum! Consuma 16 t carburant/h si asta la viteza de croaziera. Acum erau conditii speciale si nu cred ca le spargea riveranilor Rosenthalul din vitrina, cum nici nemtilor, francezilor, elvetienilor, danezilor, japonezilor, cehilor, polonezilor, australienilor etc. nu le-au crapat timpanele, cand au acceptat survolul, aterizararii si decolarii mastodontului! Urmareau un interes concret!

 


  • TibiV
  • Membru Gold
  • Posted:
  •  

Re: Pandemia Coronavirus - stiri, discutii, masuri, informat TibiV

Reglementarile de "zgomot peste limitele admise" se aplica curselor regulate.

Nu cred ca se poate spune ca timp de 52 de saptamani pe an, "in fiecare luni, miercuri si joi, la 02.35, aterizeaza 100.00 de masti si 30.000 de costume de protectie".

Eu as fi trimis avioanele astea mari pe BANEASA (BBU), sa iasa in strada bizonii care si-au facut vile in axul pistei BBU si sa protesteze ca "ei nu sunt de acord cu transporturile anti-coronavirus"... Ar fi avut o sansa sa isi aprovizioneze "free" frigiderele cu carne de toate tipurile...

As fi facut asta, recunosc, doar asa, de al  :evil:

Similar cu discutia despre cei nemultumiti de galagia din (complexul feroviar) GdN, desi casele/blocurile lor au fost construite la un secol dupa ce GdN a fost data in folosinta...

 


Re: Pandemia Coronavirus - stiri, discutii, masuri, informat Chev Celios

TibiV wrote:
Reglementarile de "zgomot peste limitele admise" se aplica curselor regulate.



Eu stiu ce zici tu, dar asta a fost raspunsul celor de la autoritate si de la aeroport atunci. De accea mai toata lumea spunea ca nu l-au lasat sa vina pentru ca nu fac fata pistele si platforma, care sincer e destul de varza. Dar hai ca o dam in off-topic. raspunsul e clar pana nu se va moderniza toata infrastructura de pe OTP nu o sa o vedem pe Myria, nici macar in caz de urgenta. Sa nu uitam ca pana sa repare pistele de cate ori venea EL-AL cu 747-400 la decolare decoperta portiuni din covorul asfaltic al pistei de pe care pleca.

 


  • orex
  • Membru Silver
  • Posted:
  •  

Re: Pandemia Coronavirus - stiri, discutii, masuri, informat orex

off...the record
Inca din 2010, OTP ”Poate asigura resursa la DECOLARE pentru practic orice aeronava in uz, militara sau civila, fara restrictii, cu exceptia AN-225 (doar cu rezervoare partial pline si flapsuri bracate la maxim)”. Ce inseamna asta? Va puteti edifica fiecare dintre dumneavoastra...
https://www.businessinsider.com/video-o ... ane-2018-7
Chiar daca va va ”zgaria” unora timpanul... merita vazut asa ceva (cele 5 mil. masti aterizate pe Chopin Varsovia)!





 


  • 1689
  • Membru Silver
  • Posted:
  •  

Re: Aeroportul Henri Coanda/Otopeni [OTP/LROP] 1689

Mie mi se pare ca la prima trecere a fost o aterizare ratata.

Am vazut o singura data “monstrul” in realitate - doar parcat - si este - intr-adevar - impresionant.

Dar si daca te survoleaza un C5 sau C17 la decolare, senzatia este aceeasi, de inginerie dusa la extrem.

 


  • orex
  • Membru Silver
  • Posted:
  •  

Re: Aeroportul Henri Coanda/Otopeni [OTP/LROP] orex

Nop! Si stii de ce?
Orice avion care se pregateste pentru manevra de aterizare scoate trenul! Daca observi, pe la min 2:30, nici nu-si arata jamba fata. S-ar fi vazut din satelit, ca-i dubla!! ;)
A fost pur si simplu UN SALUT inainte de aterizarea propriu-zisa! Nu tin cu ursu dar pilotii care au mansa Mryia, sunt cei mai buni piloti aflati anterior pe fratele mai ”mik” AN 125!
PS
Da, zgomotul e monstruos, dat de cele 6 reactoare, dar, sa fim seriosi, nu cad Rosenthal-urile din vitrina!  :lol:  :lol:  :lol:

 


Re: Aeroportul Henri Coanda/Otopeni [OTP/LROP] andrei11

Se vede că e salut, face înclinarea specifică pentru salut de vreo 3 - 4 ori, se observă clar.

 


  • TibiV
  • Membru Gold
  • Posted:
  •  

Re: Aeroportul Henri Coanda/Otopeni [OTP/LROP] TibiV

Salutul se vede clar la 03.20 in filmarea de la sol si la 05.15 in filmarea din cabina avionului.
Si da, primul survol a fost cu trenul escamotat. Daca ar fi fost o "ratare", ar fi avut trenul de aterizare scos.

In filmarea de la sol se vede clar cum scoate trenul intre 05.05 si 05.20, in timpul turului de pista, intre virajul 2 si virajul 3.

 


Re: Aeroportul Henri Coanda/Otopeni [OTP/LROP] zapacitu

Cand aparitia AN225 e un eveniment (cum a fost acum in Pandemie la Varsovia), aterizarea se face cu tur de onorare si saluturi din ambele parti, de la piloti la prima trecere si de la aeroport cu tunurile de apa.

Pistele or avea 3.5km dar nu au structura sa sustina greutatea masiva a AN-225 incarcat la maxim (~640 tone, din care pana la 300t combustibil). Cel mai probabil exista o restrictie similara si pentru A380 (575 tone), desi aici e posobil sa fie moderata restrictia de portanta excelenta a modelului Airbus - chiar nu stiu. Problema nu e doar ca la decolare avionul pivoteaza pe trenul de aterizare din spate cu o buna parte din greutatea sa, ci mai ales ca in cazul unor probleme (abort takeoff) aeronava trebuie sa franeze cu toata greutatea aia de sase sute de tone pana la capatul pistei fara asistenta motoarelor, ceea ce inseamna forta foarte mare extercitata asupra pistei, mult mai mari decat la o aterizare facuta cu jumate din greutatea de decolare.

Cu alte cuvinte nu prea putem deservi SUPER la Otopeni, decat cu restrictii. M-as duce sa vad Myria-ul la OTP, insa nu cred ca se va intampla prea curand. Best case un 747, ceea ce e rar dar nu de negasit. Pacat ca uneori contribuie la araturile de toamna pe pistele de aterizare (daca se intampla asta la 300 de tone, ganditi-va ce s-ar intampla cu 600t la decolare!).

 


  • orex
  • Membru Silver
  • Posted:
  •  

Re: Aeroportul Henri Coanda/Otopeni [OTP/LROP] orex

Nu-i nicio problema cu AN 225 sa aterizeze pe OTP ci sa decoleze ”full”! ;)
viewtopic.php?f=221&t=1703&start=280#p352937

 


Re: Aeroportul Henri Coanda/Otopeni [OTP/LROP] Chev Celios

Nu intelegi. Tot aeroportul Otopeni sta pe o mlastina. Singurul motiv pentru care aeroportul exista la Otopeni este din cauza rafinarilor din zona Ploiesti.

 


Go to page:  1  ... 18 19 20 21 22 23 24
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Transport aviatic  • 
Choose destination

Since our 2034 forum members have written 390152 posts in 4824 topics and 474 subforums.

 

© 2009 - 2023 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

Terms Of Use