Zona metropolitană BucureștiTotul despre București

 

Topic: Sectorul 3

1242 posts, 329705 views
 
Go to page:  1  ... 69 70 71 72 73 74 75  ... 89
 
 

📖 Pagination options
Re: Sectorul 3 shoppy

Nu exista vreo definire oficiala a cartierelor, fiecare le zice cum vrea, asa si cei cu blocurile de la capatul Expozitiei in capul strazii Clabucet spun ca stau la Domenii si cei cu blocurile din Rosu spun ca stau in Militari.

 


Re: Sectorul 3 URANUS

Cand eram eu mic imi aduc aminte ca zonei de dupa Trapezului spre Policolor i se zicea Macaralei, Ozana...

 


Re: Sectorul 3 1689

Asta cred ca deschide o discutie interesanta referitor la definirea cartierelor bucurestene...

 



  • RSN
  • Posted:
  •  

Re: Sectorul 3 RSN

N-a durat mult... @Parcul Bratarii
brt.jpg (110.86 KB; downloaded 4022 times)

 


Re: Sectorul 3 URANUS

Previzibil...

 


Re: Sectorul 3 URANUS

http://www.b365.ro/mobi/se-construiesc- ... 62559.html

Se construiesc 4 pasaje rutiere noi în București! Proiecte de 100 milioane lei

Patru proiecte rutiere care vizează fluidizarea traficului într-o zonă aglomerată a Capitalei au fost aprobate miercuri, 27 mai, în cadrul şedinţei Consiliului Local Sector 3.

Consiliul Local Sector 3 a aprobat, în şedinţa de miercuri, indicatorii tehnico-economici aferenţi construirii a patru pasaje rutiere supraterane, costurile estimate fiind de aproape 100 de milioane de lei cu TVA.

Unul dintre proiectele adoptate vizează degajarea traficului în zona comercială a bulevardului Theodor Pallady. Este prevăzută construirea a două pasaje rutiere supraterane, fiecare cu câte două benzi de circulaţie pentru fiecare sens de deplasare, potrivit referatului de aprobare a proiectului. Costurile estimative sunt de aproape 27 de milioane de lei cu TVA.

„O (..) zonă unde este necesară realizarea unor obiective de investiţii este intersecţia dintre bulevardul Theodor Pallady, amenajat în continuarea autostrăzii A2, care asigură legătura cu puncte de interes din Bucureşti, şi strada Nicolae Teclu, unde este amenajat accesul către un important centru comercial, care se întinde pe o suprafaţă de teren apreciabilă şi care e accesat zilnic atât de un public numeros, având o adresabilitate extrem de diversă, cât şi de autoutilitarele pentru aprovizionarea cu mărfuri, rezultând că pentru traversarea intersecţiei e necesar un timp mai îndelungat", se explică în raportul de specialitate al proiectului.

Alte lucrări pregătite pentru zona Gara Căţelu şi Drumul între Tarlale
Un alt proiect de hotărâre adoptat se referă la construirea unui pasaj rutier suprateran pentru fluidizarea traficului auto în zona Căţelu, în intersecţia şoseaua Gării Căţelu – Drumul între Tarlale. Pasajul rutier cu două benzi pe sens de circulaţie va avea rolul principal de a degreva intersecţia respectivă şi de a asigura delimitarea circulaţiei feroviare faţă de cea auto, conform referatului de aprobare a proiectului.

Proiectul mai presupune realizarea de trotuare pietonale adiacente, amenajarea spaţiilor verzi situate între trotuar şi partea carosabilă şi separarea totală a traficului rutier de cel feroviar, prin reamenajarea intersecţiei. Costurile estimative depăşesc 39 milioane de lei cu TVA.

Un al treilea proiect de hotărâre adoptat stipulează construirea unui pasaj suprateran exclusiv rutier care are rolul de a degreva intersecţia Drumul între Tarlale – bulevardul Theodor Pallady, precum şi amenajarea la sol aferentă acestuia, inclusiv reorganizarea circulaţiei în zona intersecţiei cu sens giratoriu. Costurile estimate sunt de circa 31 de milioane de lei cu TVA, notează Agerpres.

Un al patrulea proiect de hotărâre adoptat vizează creşterea capacităţii de circulaţie auto pe Drumul între Tarlale, prin lărgirea la două benzi pe sens de deplasare şi două trotuare pietonale amplasate lateral. Este prevăzută şi înlocuirea sistemului de iluminat stradal existent, care prezintă „un grad de uzură semnificativ şi un consum de energie electrică ridicat", stipulează referatul de aprobare a proiectului. Valoarea estimată a costurilor depăşeşte 28 milioane de lei cu TVA.

 


Re: Sectorul 3 mirceade

și nimic despre piste de biciclete...

 


Re: Sectorul 3 cris_m

Vorbarie multa, nu mai zic ca isi baga nasul prea mult in chestii de infrastructura mare.

 


Re: Sectorul 3 URANUS

A venit odata pe la noi pe strada in zona Luncilor in aprilie parca si a bolborosit ceva despre piste de biciclete dar nimeni nu a inteles exact pe unde le va amenaja. O posibilitate ar fi Drumul Lunca Cetatii care este intre Splai si Pallady dar daca le amesteca cu traficul auto si nu le separa fizic nu ar fi deloc safe. Se goneste pe acolo cu 80-100 la ora in special cei de la Fan Courier.

 


Re: Sectorul 3 TibiV

Uranus m-a tot stimulat cu povesti despre Lunca Cetatii, dar n-a pus poze.
Asa ca in urma cu 3 saptamanai am decis sa vad cu ochii mei.
Traseul a fost asta: https://goo.gl/maps/ve2ZS4BXiHEECM3b8
Pentru cei mai comozi, arata asa:



Am inceput de unde se termina Aleea Mizil, adica aici:
Pentru "comparabilitate" am luat poza existenta in Street View:https://goo.gl/maps/ghMshc9iCHwq9PAy8



Fix ACELASI loc, pe 25 mai 2020 (nivelul de la care este facuta poza este mai jos, ca nu am periscop ca Tom Tom...)



De aici, ca la Andreea Marin... "Surprize, surprize!..."



In spate este un teren cu instalatii electrice (LEA, transformatoare) si diverse materiale aferente











Frumos...







In stanga se intrezareste intersectia cu Drumul Lunca Corbului. De aici Aleea Mizil devine Drumul Lunca Bisericii...


 


Re: Sectorul 3 TibiV

Dupa Drumul Lunca Corbului















De aici devine interesant...



O casa undeva "in vale"...















Si am ajuns la intersectia cu Lunca Priporului, pe care se afla masina alba. Aici se termina Lunca Bisericii.


 


Re: Sectorul 3 TibiV

Ei, aici avem un punct dificil... Intai o privire pe Lunca Priporului spre NV, spre Pallady adica...



Si spre SE... Unde vedem un podet peste o vale...



Vor baga niste tevi sub podet...



... tevi care vin din nord (pozele precedente)



Dar podetul in sine este o ruina...



Rotile motocicletei ar intra lejer in crapatura aia...



Dupa podet, drumul a primit ceva asfalt...



... pe o banda cel putin...



In stanga, pa camp, erau utilaje parcate, inclusiv un finisor






 


Re: Sectorul 3 TibiV

Avansam...



... pana ajungem la Lunca Cetatii... Ma rog, intai avem de sarit hopul numit "calea ferata"







Infanteristul paraseste transportorul nu-prea-blindat si face ce stie mai bine: o ia la picior...







Pentru cei care nu cunosc zona: este linia de calea ferata care vine din CF de centura si alimenteaza cu pacura CET Sud



Negoita o fi avut avizul CFR pentru mizeria de pe terasament?....



Vedere spre Splai



Vedere pe Lunca Cetatii spre N.Teclu...



In dreapta este Drumul Lunca Priporului, ultima "sectiune" pana in Splai


 


Go to page:  1  ... 69 70 71 72 73 74 75  ... 89
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Totul despre București  • 
Choose destination

Since our 2278 forum members have written 420659 posts in 5242 topics and 513 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use