Regiunile RomânieiCrișanaJudețul BihorIstoria transportului public în municipiul Oradea

 

Topic: Achizitie Tramvaie Oradea - 2018

127 posts, 48257 views
 
Go to page:  1  ... 4 5 6 7 8 9 10
 
 

📖 Pagination options
Re: Achizitie Tramvaie Oradea - 2018 Albert

Nu îmi place deloc noua masca, arată ca o jucărie. Vad ca are oglinzi, nu camere cum au cele din Arad. Si ce n-am inteles niciodata la Astra e de ce trebuie sa ii pună tampon si de ce afișajul nu poate fi încastrat undeva intre parbriz și masca? După cum se poate vedea, afișajul face parte din cabina vatmanului, ceea ce nu e foarte ok nici din punct de vedere estetic și cred ca nici din punct de vedere al vizibilității din cabina.

 


Re: Achizitie Tramvaie Oradea - 2018 punmeister

E posibil ca oglinzile alea sa le fi cerut OTL. Cat despre masca si afisajul care face parte din cabina, e mai ieftin asa, pentru ca ai o singura matrita atat pentru bot cat si pentru spate.

 


Re: Achizitie Tramvaie Oradea - 2018 Albert

Am vazut ca și ULF-urile au oglinzi, deci foarte posibil sa fi fost o cerința din caietul de sarcini. Și nu are treaba afisajul cu faptul ca are aceeași masca și in spate și in fata. De exemplu, Combino ale GVB au aceeași masca și in fata și in spate, dar au afisajul integrat mai frumos.

 


Re: Achizitie Tramvaie Oradea - 2018 PTMZ

Iarăși avem o întârziere, pe motiv că reprezentanții Siemens nu s-au putut deplasa la Arad să supervizeze producția. Totuși, există și vești bune: directorul OTL a declarat că primul tramvai este așteptat să sosească săptămâna viitoare, iar poliția a aprobat transportul agabaritic și ruta acestuia. În continuare, iată un articol pe această temă din presa locală:
Graficul de livrare a tramvaielor noi a fost dat peste peste cap şi de epidemia de Covid19. Termele au fost deja amânate, la finalul lui 2019, din raţiuni tehnice.

Programul de livrare a garniturilor a suferit din cauza carantinei şi restricţiilor de călătorie impuse în contextul epidemiei. Astrele orădene sunt supervizate de Siemens.

Anunţată pentru mijlocul lunii martie 2020, livrarea primelor tramvaie noi, fabricate la pe platfoma fabricii Astra din Arad ar putea ajunge, totuşi, până la începutul lui mai. Întârzierea are legătură cu epidemia, dar nu pentru că ar fi afectat personalul fabricii, ci din cauza restricţiilor de circulaţie peste graniţe.

„Din cauza carantinei, cei de la Siemens nu au putu călători la Arad pentru a superviza producţia pentru tramvaiele noastre. Contractul nostru prevede că modelele făcute pentru Oradea vor avea tracţiune şi tot ce ţine de automatizare, după modelul Siemens”, ne-a declarat Adrian Revnic, directorul tehnic al OTL SA.

Conform acestuia, la lansarea licitaţiei orădene, Astra şi Siemens au ajuns la concluzia că pot produce garnituri după cerinţele din caietul de sarcini, în preţul oferit, dacă lucrează la baza din Arad şi nu în Germania.

Patru dintre cele 20 de tramvaie noi, comandate de Primăria Oradea la Astra Arad ar fi trebuit să fie trimise beneficiarului, pe rând, începând cu mijlocul lunii martie 2020, conform graficului de livrare modificat la finalul anului trecut. În februarie, în urma unei vizite la Arad, edilii îşi păstrau optimismul.

Cu instalarea interdicţiilor, angajamentul a picat dar prima garnitură ar putea ajunge, totuşi, la Oradea, până la începutul lui mai, consideră directorul tehnic al OTL SA, Adrian Revnic. “Săptămâna viitoare aşteptăm primul tramvai, am obţinut de la Poliţie autorizarea pentru transportul agabaritic şi ruta pe care se va deplasa”, spune el.

Întârzierea are legătură cu epidemia, dar nu pentru că ar fi afectat personalul fabricii, ci din cauza restricţiilor de circulaţie peste graniţe. “Din cauza carantinei, cei de la Siemens nu au putu călători la Arad pentru a superviza producţia pentru tramvaiele noastre. Contractul nostru prevede că modelele făcute pentru Oradea vor avea tracţiune şi tot ce ţine de automatizare, după modelul Siemens”, ne-a declarat Revnic.

Conform acestuia, la lansarea licitaţiei orădene, Astra şi Siemens au ajuns la concluzia că pot produce garnituri după cerinţele din caietul de sarcini, în limitele preţului, dacă lucrează la baza din Arad şi nu în Germania.

Oradea are contract cu Astra Arad pentru 20 de tramvaie, cu termene de livrare iniţiale stabilite la 10 garnituri pe an. Anul trecut, în toamnă, constructorul a cerut decalarea termenului iniţial de predare a primelor garnituri din decembrie 2019 pentru primăvara anului 2020 după ce Primăria Oradea a cerut ca noile garnituri să aibă sisteme de stocare a energiei care să le asigure deplasarea pe cel puţin 200 de metri în plus în caz de avarie, pentru evacuarea intersecţiilor, dacă rămân în pană de energie.

La rândul său, fabrica a atenţionat beneficiarul, anul trecut, despre introducerea unor norme europene de evacuare a călătorilor în caz de incendiu.
Garniturile Astra pentru Oradea au câte 160 de locuri, sunt dotate cu sisteme de recuperare a energiei, cu aer condiţionat, dar şi cu un loc pentru persoanele cu dizabilităţi plus rampa de acces aferentă.

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: Achizitie Tramvaie Oradea - 2018 Utilizator anonim

In aceasta dimineata a ajuns primul tramvai Astra Imperio la depoul OTL. :bere:

 


Re: Achizitie Tramvaie Oradea - 2018 ticker

Ce observ e ca nu are oglinda pe partea soferului, cum are cel de la Cluj

 


Re: Achizitie Tramvaie Oradea - 2018 cris_m

Are camera video, nu stiu daca e bine. Eu sunt mai de moda veche, prefer oglinda. :)

 


Re: Achizitie Tramvaie Oradea - 2018 PTMZ

Oare e vorba de o eroare sau se întâmplă aidoma Clujului, fiind luate mai multe tramvaie decât au fost licitate?
Marius Moş a amintit două dintre proiectele realizate, anume restaurarea Casei Darvas-La Roche, primul Muzeu Art Nouveau din România şi Muzeul Francmasoneriei, obiective de impact pentru viitorul turistic al oraşului, dar şi investiţia în achiziţia celor 30 de tramvaie noi Astra.

Sursa: Administrație.ro
Întreb pentru că Birta declarase în campanie că mai aveau de gând să ia 10 tramvaie, dar am rămas cu impresia că se va face licitație separată pentru ele.

 


Re: Achizitie Tramvaie Oradea - 2018 punmeister

Posibil sa fie vreun typo, ca la bugetul licitatiei nu prea au mai ramas bani pentru tramvaie extra ca la Cluj.

 


Re: Achizitie Tramvaie Oradea - 2018 PTMZ

Se pare că nu a fost o greșeală, Oradea va mai comanda alte 10 tramvaie de la Astra, pe lângă acestea 20:
Comparativ, orădenii circulă în proporţie de 60% pe tramvaie şi doar 40% pe autobuze. În ce priveşte tramvaiele, OTL dispune de zece tramvaie Siemens (cum se regăsesc şi în Viena), 30 tramvaie Tatra KT4, 5 tramvaie Tatra T4D cu remorcă şi 10, deocamdată, tramvaie Astra Impero, din cele 20 contractate, urmând să sosească alte zece în cursul anului, plus alte zece tramvaie Astra care vor mai fi comandate fabricii din Arad.

Sursa: Administrație.ro

 


Achizitie Tramvaie Oradea - 2018 Andrei Andraș

Așteptăm licitație deoarece contractul cadru era 10+10 nu 10+20.

 


Re: Achizitie Tramvaie Oradea - 2018 PTMZ

Știu. Și eu mă gândeam că va fi licitație separată, dar uite că ei zic că le vor lua de la Astra. Dacă ar fi fost vorba, într-adevăr, de licitație, nu ar fi trebuit să sufle o vorbă despre vreun producător de unde vor lua tramvaiele, ar însemna că ar vrea negociere directă sau dedicație explicită, ceea ce e ilegal.
Aici pare ceva de DNA.

 


Re: Achizitie Tramvaie Oradea - 2018 Puss in Boots

Mi-a reconfirmat BIbarț (sau cineva din echipa lui) ca vor 10 Imperio suplimentare. Cu nume si prenume adica. Asa ca ideea la care a ramas acest topic (enuntata de PTMZ) ramane aceeasi: cum?

 


Re: Achizitie Tramvaie Oradea - 2018 PTMZ

Stai, că nu iese ceva la socoteală. Bibarț e primar la Arad, și ei pot comanda încă 10 tramvaie suplimentare prin acord-cadru, deci la ei are sens. Sau l-ai confundat pe Bibarț cu Birta?

Dacă e, într-adevăr, o confuzie, atunci singura variantă legală ar fi să încerce o licitație, doar că e mai greu să o facă cu dedicație pentru Astra decât data trecută: turcii au intrat pe piața de la noi destul de puternic, la fel și ucrainenii, iar PESA a fost naționalizată și a revenit în forță la noi. Oricum, faptul că au declarat public că vor încă 10 de la Astra în condițiile în care acordul-cadru e gata îi poate face obiectul unor acuzații de corupție, deoarece limitează competitivitatea pieței libere.

 


Go to page:  1  ... 4 5 6 7 8 9 10
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Istoria transportului public în municipiul Oradea  • 
Choose destination

Since our 2278 forum members have written 420663 posts in 5242 topics and 513 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use