Parent forum: Traseele de transport public și evoluția mobilității în Bucuresti și Ilfov

 

Topic: Asociația de dezvoltare pt transport public B-IF (ADTPBI)

248 posts, 93031 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1  ... 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18
 
 

📖 Pagination options
  • Author: Robert24
  • Site Admin
  • Posted:
  •  

Re: Asociația de dezvoltare pt transport public B-IF (ADTPBI Robert24

Cu exceptia inseamna apa la moara pentru cocalari...
Varianta de intors cu maro mi se pare ideala.

 


  • Author: ByOnu
  • Membru Gold
  • Posted:
  •  

Re: Asociația de dezvoltare pt transport public B-IF (ADTPBI ByOnu

Doar ca varianta maro nu ii prea ajuta pe copiii de la institutiile de invatamant din zona (Liceul Matei Basarab, Scoala 73 si Lauder Reut). Plus parinti si profesori.

Tind sa cred ca v.1. ar fi ideala din acest punct de vedere.

Altfel, ar fi ceva de mers pana la statia de la Junior.

Suntem macar de acord cu totii ca varianta actuala este doar facuta din pix si nu este optima?

 


  • Author: CiprianTRB
  • Membru Silver
  • Posted:
  •  

Re: Asociatia de dezvoltare pt transport public B-IF (ADTPBI CiprianTRB

Cristy wrote:
ADTPBI a lansat pe 22 februarie licitatia pentru: Delegare SERVICII DE TRANSPORT PUBLIC DE CĂLĂTORI ÎN MUNICIPIUL BUCUREŞTI ȘI JUDETUL ILFOV, pe 20 de trasee grupate in 4 loturi

Printre liniile licitate observ ca se afla si linii operate in prezent de STB (cum ar fi R405, R443 sau R444):

Legat de autobuze, acestea trebuie sa aiba lungimi cuprinse intre 8 si 12 metri, minim doua usi (din care una obligatoriu sa fie dubla), sistem de informare calatori interior si exterior, GPS, motor minim Euro 5, aer conditionat sau ventilatie fortata si minim un validator.
Dintre toate liniile prevazute in documentatie, doar pe R453 si R456 se cer autobuze de 8 metri, pe restul liniilor fiind necesare autobuze de 10-12 metri.
Toate cerintele tehnice dar si alocarea autobuzelor pe trasee le gasim in documentia atasata.

Termenul limita pentru primirea ofertelor este 26 martie:


Valoarea totala a contractelor:

Pe 27 aprilie a aparut o contestatie din partea S&S GROUPE PRODIMEX SRL.
Contestatie S&S GROUPE (1).pdf
Contestatie S&S GROUPE (1).pdf (338.98 KB; downloaded 234 times)

 


  • Author: V2A
  • Membru Silver
  • Posted:
  •  

Re: Asociația de dezvoltare pt transport public B-IF (ADTPBI V2A

Din câte am înțeles din contestație, S&S Groupe Prodimpex este nemulțumită de perioada scurtă de valabilitate a contractului (18 luni) și, în plus, a invocat forța majoră: din cauza instabilității politico-economice și a pandemiei COVID-19 nu a reușit să finalizeze demersurile necesare pentru începerea operării traseelor (achiziții vehicule etc.). ADTPBI a anulat licitația pe 13.04.2020, conform spuselor din document. În SICAP apare, încă, în desfășurare.

 


  • Author: V2A
  • Membru Silver
  • Posted:
  •  

Re: Asociația de dezvoltare pt transport public B-IF (ADTPBI V2A

Procesul intentat de S&S Groupe Prodimpex, referitor la adresa ADTPBI nr. 15283/13.04.2020, este 9453/3/2020: http://portal.just.ro/3/SitePages/Dosar ... &id_inst=3. Următorul termen este pe 14.09.2020.

 


  • Author: V2A
  • Membru Silver
  • Posted:
  •  

Re: Asociația de dezvoltare pt transport public B-IF (ADTPBI V2A

”14.09.2020
Ora estimata: 11:30
Complet: C30 - FAP
Tip solutie: Anulează cererea
Solutia pe scurt: Admite excepţia netimbrării. Anulează cererea de chemare în judecată ca netimbrată. Suma de 263.205,5 lei, suma de 334.682,5 lei şi de suma 411.626 lei, reprezentând taxe judiciare de timbru, pentru care reclamanta a beneficiat de acordarea ajutorului public judiciar sub forma reducerii, rămân în sarcina statului. Cu drept de recurs în termen de 10 de zile de la comunicarea hotărârii. Cererea de recurs se va depune la Tribunalul Bucureşti-Secţia a II-a de contencios administrativ şi fiscală. Pronunţată prin punerea soluţiei la dispoziţia părţilor de către grefa instanţei, astăzi, 14.09.2020.
Document: Hotarâre  3957/2020  14.09.2020”

și dosarul 9453/3/2020/a2 - cerere reexaminare ajutor public judiciar;

”10.09.2020
Ora estimata: 14:00
Complet: CC - CA23
Tip solutie: Admite in parte cererea
Solutia pe scurt: 1. Admite în parte cererea de reexaminare. 2. Modifică încheierea din 19.06.2020 în sensul înlăturării eşalonării taxei judiciare de timbru reduse. 3. Definitivă, potrivit art. 15 din O.U.G. nr. 51/2008. 4. Prezenta hotărâre se va comunica părţii, în copie, potrivit art. 427 C.pr.civ. 5. Dată astăzi, 10.09.2020, prin punerea soluţiei la dispoziţia părţilor prin mijlocirea grefei instanţei.
Document: Încheiere de şedinţă    10.09.2020”

 


  • Author: rosetti61
  • Membru Silver
  • Posted:
  •  

Re: Asociația de dezvoltare pt transport public B-IF (ADTPBI rosetti61

S-au intamplat multe din iunie dar siteul lor a incremenit in timp...
Parca mult mai implicat in tot si toate e fratele lui mai mare
https://www.iledefrance-mobilites.fr/
https://fr.wikipedia.org/wiki/%C3%8Ele- ... lit%C3%A9s

 


  • Author: CiprianTRB
  • Membru Silver
  • Posted:
  •  

Re: Asociația de dezvoltare pt transport public B-IF (ADTPBI CiprianTRB

În ultimele 3-4 luni TPBI parca a murit. Nu am mai primit răspuns la nicio sesizare/propunere trimisa prin mail din iunie pana în prezent,site-ul nu a mai fost actualizat iar în anunțurile ultimelor înființări de trasee nu mai apare forumula "Societatea de Transport București împreună cu Asociația de Dezvoltare Intercomunitara pentru Transport Public București înființează linia x. Are cineva idee ce se întâmplă?

 


  • Author: dekolor
  • Membru Silver
  • Posted:
  •  

Re: Asociația de dezvoltare pt transport public B-IF (ADTPBI dekolor

Le-am dat mail la sfarsitul lui august, nici acum nu am primit un raspuns. Ultima actualizare de pe site este harta generala de transport (01.09.2020), in rest nimic.

 


  • Author: V2A
  • Membru Silver
  • Posted:
  •  

Re: Asociația de dezvoltare pt transport public B-IF (ADTPBI) V2A

”Asociația de Dezvoltare Intercomunitară pentru Transport Public București – Ilfov (TPBI) lansează astăzi, 12.11.2020, dezbatere publică pentru „Studiul de oportunitate privind delegarea gestiunii serviciului public de transport local de călători, în regiunea București – Ilfov, către operatorii regionali”. Persoanele interesate, fizice sau juridice, pot transmite propuneri, sugestii și opinii până la data de 12.12.2020 la adresa de e-mail: office@tpbi.ro, ​menționând în subiectul mesajului: Consultare publică – Studiu de oportunitate privind delegarea serviciului public de transport local de călători.”
https://tpbi.ro/files/15/consultare/STUD ... TATE.pdf
STUDIU DE OPORTUNITATE.pdf
STUDIU DE OPORTUNITATE.pdf (8.68 MB; downloaded 213 times)

Proiectul este însoțit și de mai multe anexe. Două dintre ele sunt contractul cu STB, unde apare și programul de transport:
https://tpbi.ro/files/15/consultare/8.b. ... %201.pdf (partea I)
https://tpbi.ro/files/15/consultare/8.b. ... %202.pdf (partea a II-a)

 


  • Author: andreiiul
  • Membru Silver
  • Posted:
  •  

Re: Asociația de dezvoltare pt transport public B-IF (ADTPBI) andreiiul

Pe site-ul Primariei Popesti am gasit urmatorul proiect de  HCL. Se doreste semnarea unui contract de delegare a activitatii de transport pt o perioada de 10 ani. Momentan sunt mentionate doar STB, STV si Ecotrans.
In proiect este mentionata si o anexa 8 care ar fi un chestionar de satisfactie al calatorilor.
https://xn--primria-popeti-leordeni-7tc270e.ro/consiliul-local/proiecte-de-hotarare/2020/ph54657
20201110.ph54657v2.pdf
20201110.ph54657v2.pdf (5.3 MB; downloaded 207 times)

 


  • Author: CiprianTRB
  • Membru Silver
  • Posted:
  •  

Re: Asociația de dezvoltare pt transport public B-IF (ADTPBI) CiprianTRB

Primarul General al Capitalei, Nicușor Dan, a anunțat, în cadrul unei conferințe de presă, că vrea să dea o pondere foarte mare controlului pe care Asociația de Dezvoltare Intercomunitară pentru Transport Public București - Ilfov (TPBI) îl va avea asupra operatorului Societatea de Transport București - STB SA, prin Contractul de delegare a gestiunii serviciului de transport public local de călători, în privința timpilor de sosire în stații a vehiculelor. Și nu numai...

Sursa

 


  • Author: PTMZ
  • Membru Gold
  • Posted:
  •  

Re: Asociația de dezvoltare pt transport public B-IF (ADTPBI) PTMZ

Preşedintele Comisiei de transport şi mobilitate urbană din cadrul Consiliului General al Municipiului Bucureşti, liberalul Florin Melciu, avertizează că transportul public operat de STB S.A. pe raza Municipiului Bucureşti şi a Judeţului Ilfov riscă să fie sistat de la jumătatea lunii martie, când urmează să înceteze Contractul de delegare a gestiunii serviciului de transport public local de călători încheiat între Asociaţia de Dezvoltare Intercomunitară pentru Transport Public Bucureşti – Ilfov şi STB S.A., în temeiul căruia serviciul de transport public este asigurat pe raza unităţilor administrativ-teritoriale.


”În calitate de preşedinte al Comisiei de transport şi mobilitate urbană din cadrul Consiliului General al Municipiului Bucureşti, doresc să trag un semnal de alarmă în privinţa unei situaţii grave ce poate afecta viaţa a sute de mii de locuitori ai regiunii Bucureşti-Ilfov. În fapt, transportul public operat de STB S.A. pe raza Municipiului Bucureşti şi a Judeţului Ilfov riscă să fie sistat, cauzând astfel imposibilitatea cetăţenilor de a utiliza serviciul de transport public de la şi către punctele lor de interes, aglomerarea şi blocarea traficului pe principalele artere de circulaţie şi creşterea nivelului de poluare”, susţine Florin Melciu, într-o postare pe Facebook
El afirmă că, în data de 16 martie, urmează să înceteze Contractul de delegare a gestiunii serviciului de transport public local de călători cu nr. 01/17.09.2018, încheiat între Asociaţia de Dezvoltare Intercomunitară pentru Transport Public Bucureşti – Ilfov şi STB S.A., în temeiul căruia serviciul de transport public este asigurat pe raza unităţilor administrativ-teritoriale (Municipiul Bucureşti şi U.A.T.-urile din Judeţul Ilfov).
”Tehnic vorbind, din data de 17.03.2021, STB S.A. nu va mai avea niciun temei legal de prestare a serviciului de transport public. Deşi contractul a fost prelungit de 2 ori, câte 90 de zile, între 18.09.2020 - 17.12.2020 şi 17.12.2020 – 16.03.2021, acesta nu mai poate fi prelungit întrucât prevederile legale nu permit acest lucru. Ne aflăm într-o situaţie fără precedent, iar efectele acesteia pot duce la un real blocaj public. Bucureştiul riscă să fie paralizat, iar ca soluţie de avarie s-ar putea reintroduce transportul de tip maxi-taxi, un tip de transport pentru care traseele nu sunt optimizate, orarul de circulaţie este dictat de cerere - şoferii acestora aşteptând ca maşinile să se încarce şi abia apoi să plece, efectuarea îmbarcării sau debarcării pasagerilor se face într-un mod haotic, în sensul că aceştia se îmbarcă şi se debarcă acolo unde le este mai comod, punând astfel în pericol propriile vieţi sau a altora”, explică liberalul.
Potrivit consilierului PNL, pentru ca viitorul contract să intre în vigoare, este necesar avizul Consiliului Concurenţei, iar ulterior avizului este necesară aprobarea acestuia de către consiliile locale ale Municipiului Bucureşti şi U.A.T.-urilor din Ilfov.
”Voi acorda maximă atenţie acestei probleme şi mă voi folosi de toate pârghiile legale pentru soluţionarea cu succes a acestei situaţii neplăcute ce poate cauza neplăceri pentru sute de mii de oameni. Sunt convins că împreună cu toţi factorii decidenţi vom găsi o rezolvare optimă şi rapidă”, conchide Melciu.

Sursa: News.ro

 


  • Author: Tom
  • Posted:
  •  

Re: Asociația de dezvoltare pt transport public B-IF (ADTPBI) Tom

Tehnic vorbind, din data de 17.03.2021, STB S.A. nu va mai avea niciun temei legal de prestare a serviciului de transport public ... iar ca soluţie de avarie s-ar putea reintroduce transportul de tip maxi-taxi.
Printr'un miracol hocus-pocus-abracadabra, din 17.03.2021, marșrutka ("rutierul", cunoscut dincoace de Prut ca "maxi-taxi") are temei legal de prestare a serviciului de transport public, ca o consecință firească și logică a încetării temeiului legal de prestare a serviciului de către STB-sa. E ca și cum am spune că dacă unui vatman (pardon, manipulant), i se supendă permisul, omul de servciu din depou "are temeiul legal" de a pleca în cursă cu tramvaiul în locul titularului.  :popa:  Ca să fim realiști, omul de serviciu în cauză trebuie să aibă totuși un permis de conducere, chiar și de motoretă.  :rofl:

 


Go to page:  1  ... 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Traseele de transport public și evoluția mobilității în Bucuresti și Ilfov  • 
Choose destination

Since , our 1905 forum members have written 369167 posts in 4488 topics and 445 subforums.
Refresh interval: 30 minutes.

 

© 2009 - 2022 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

Terms Of Use