Zona metropolitană BucureștiLucrări de modernizare și extindere a infrastructuriiLucrări finalizate începând cu anul 2006Pasajul Suprateran Basarab (INAUGURAT 18.06.2011)

 

Topic: Discutii pe baza lucrarilor si proiectului (Partea 2)

1718 posts, 314351 views
 
Go to page:  1  ... 29 30 31 32 33 34 35  ... 123
 
 

📖 Pagination options
Re: Discutii pe baza lucrarilor si proiectului (Partea 2) Nightwolf

Marian, ai spus in reportajul foto de azi ca operatiunea de supra-betonare se va finaliza la sf. lui martie ... sa inteleg ca vom merge la inceputul lui iulie pe pasaj??? Parca in martie se deschidea pasajul...

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: Discutii pe baza lucrarilor si proiectului (Partea 2) Utilizator anonim

Pasajul se deschide cel tarziu la 15 mai.
In martie este finalizarea efectiva, fara probe etc..

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si proiectului (Partea 2) andrei11

Pana nu dispare macaraua de acolo nu se lucreaza nici un centimetru la bucla tramvaielor de la Basarab. Propria mea parere, daca gresesc rog a fi corectat.
Inseamna ca primarul nostru e ramolit cu totul. Eu cu ochii mei l-am auzit ( :lol: ) cand spunea ca la sfarsitul lui Martie putem merge cu Mercedesul pe pasaj ( nu m-am referit la autobuzele RATB - ului ).

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: Discutii pe baza lucrarilor si proiectului (Partea 2) Utilizator anonim

Se reapuca imediat si de bucla de la Basarab, asteapta sa se mai aeriseasca locul de stivele de predale.
Macaraua dispare cam in 2 luni.  :P

 


  • darknight
  • Posted:
  •  

Re: Discutii pe baza lucrarilor si proiectului (Partea 2) darknight

Utilizator anonim wrote:
Macaraua dispare cam in 2 luni.  :P
Veste foarte buna .... si de schelele alea de pe stalpi , ca arata urat

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si proiectului (Partea 2) mindmasster

In urmatoarea saptamana vom avea temperaturi cam ridicate pentru ianuarie . Pana la 8,9 grade. Si in weekend va fi cald. Ar trebuii sa profite si sa inceapa supra-betonarea,

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: Discutii pe baza lucrarilor si proiectului (Partea 2) Utilizator anonim

Va fi cam o turnare pe saptamana.

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si proiectului (Partea 2) andrei11

Explica-ne si noua celor care nu ne prea pricepem, adica pe saptamana cati metri intr-o parte, cati metri in cealalta parte. ( De o parte si de alta a celor 2 stalpi, se intelege ). Multumesc. Stiu ca s-a mai precizat odata acest lucru, dar mi-a scapat, cel putin mie, si nu mai gasesc unde s-a spus.

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si proiectului (Partea 2) George

De fapt, ce am inteles eu din interviul luat acestui snapan care a autorizat mai multe cladiri inalte decat pe vremea lui Videanu, in tacerea totala a presei "prietene", este ca pe el il deranjeaza pasajul suprateran pt. ca de fapt era mai bine sa fie mutata gara la Basarab!! Si, bineinteles, tata grangur ar fi autorizat acolo niscaiva mall-uri.
Unde esti tu, Tepes Doamne...si niste mascati de la DNA will do!

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si proiectului (Partea 2) Dominatrix

George wrote:
De fapt, ce am inteles eu din interviul luat acestui snapan care a autorizat mai multe cladiri inalte decat pe vremea lui Videanu, in tacerea totala a presei "prietene", este ca pe el il deranjeaza pasajul suprateran pt. ca de fapt era mai bine sa fie mutata gara la Basarab!! Si, bineinteles, tata grangur ar fi autorizat acolo niscaiva mall-uri.
Pai cam asta e "esenta" ideilor Patrascului, asa cum se pot desprinde din articol. Ma intreb daca a facut arhitectura la fara frecventa sau daca s-a mai plimbat si el prin alte capitale europene sa vada unde e amplasata acolo Gara Principala fata de centrul orasului.
George wrote:
Unde esti tu, Tepes Doamne...si niste mascati de la DNA will do!
De fapt, unde esti tu, OPINIE PUBLICA??? Dar ce sa faca opinia publica, din moment ce omul de rand este aproape fortat ca singurele sale preocupari sa fie asigurarea hranei zilnice, si plata birurilor catre stat si este intoxicat cu mizeriile mediatice care i se servesc zilnic? Cand sa mai aiba timp sa gandeasca si cu propriul cap? Pana la urma, o minciuna repetata de prea multe ori devine un adevar.

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si proiectului (Partea 2) andrei11

Asta chiar ca e exagerare. De unde si pana unde Pasajul Basarab este printre cladiri ? Poate pe Titulescu. Nu ma forta sa caut poze pe internet cu capitale Europene si Nord Americane unde poti sa iei autobuzul / metroul din apartament.

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si proiectului (Partea 2) andrei11

Cred ca putem sa inchidem discutiile cu privire la estetica, pur si simplu unor oameni le place, altora nu, altii sunt indiferenti. Mie  nu-mi displace Podul Basarab / Grant / Grozavesti. Asta e, nu ma incurca, nu ma streseaza, nu ma apasa, nu-mi reduce orizontul vizual, nu ma oboseste, etc, etc. Desi eu respect si punctul tau de vedere, de aceea nu vreau sa-l impun pe al meu. Suntem pe drumuri diferite. Trebuie sa precizez ca m-am nascut in bloc, stau in bloc de 50 ani, nu suport sa stau la casa cu curte si nu spun treburile astea ca sa bravez.

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si proiectului (Partea 2) Dominatrix

@Jailor: Politica europeana in domeniul transportului feroviar este ca gara principala a orasului sa fie in centrul orasului, nu la margine. Parerea mea este ca numai Capetele Patrate, Mintile in Colturi si Arhitectii Spagilor care conduc destinele acestui oras, in care transportul individual este preferat in locul transportului public modern, isi poate pune problema sa dea Gara de Nord mai spre periferie. Cu cat gara principala a unui oras este mai spre periferie, cu atat rolul ei este mai diminuat, fiindca se incurajeaza transportul de alt tip ca sa ajungi la ea. Sa ne amintim ca Berlinul a cheltuit 2,5 miliarde euro pentru a-si construi o Gara Centrala, Viena cheltuie vreo 2 miliarde de euro pentru noua Gara Centrala, dar la noi "mintile" luminate vor sa o mute spre periferie.

In primul rand, Gara de Nord nu o poti muta asa cum muti mobila din sufragerie. Mutarea Garii de Nord nu se poate face fara relocarea completa a Depoului Bucuresti Calatori, intrucat si Gara de Nord, si Gara Basarab si Depoul Bucuresti Calatori sunt parte a aceluiasi complex feroviar. Iar costurile pentru asa ceva ar fi imense, ca o estimare optimista cred ca acest lucru nu se poate face fara cel putin 1,5  - 2 miliarde de euro. Si de unde banii astia? Chiar n-avem altceva mai bun de facut cu ei, daca ii avem?

Cat despre mutarea Garii in subteran, ar fi cam acelasi lucru, fiindca orice interventie asupra Garii de Nord inseamna interventia asupra intregului complex feroviar, cu costuri uriase si nejustificate, ca sa nu mai vorbim de perturbarea transportului feroviar de calatori timp de ani de zile pe perioada lucrarilor, care va duce in mod sigur la o scadere si mai drastica a ponderii transportului feroviar - care si asa e vai de mama lui - plus cresterea traficului rutier in oras, adica pierderi economice, aglomeratie, poluare...

Si oricum, odata cu inaugurarea pasajului, inconvenientul major al prezentei garii va fi eliminat fiindca se va inchide inelul principal de circulatie, deci nu vad de ce ar deranja pe cineva...

 


  • Sava6115-6315
  • Posted:
  •  

Re: Discutii pe baza lucrarilor si proiectului (Partea 2) Sava6115-6315

jailor wrote:
@Dominatrix...daca face un tur prin capitalele europene sa  se uite si dupa pasaje supraterane de 2 kilometri printre cladiri?!
Cat despre gari in mijlocul oraselor...Musee dÓrsay a fost gara si din cauza ca era prost amplasata s-a facut muzeu gara fiind desfiintata.
Eu nu spun ca pasajul este 100% naspa, dar se puteau gasi solutii mai bune.De exemplu ce parere ai despre bagarea liniilor de tren sub pamant cam din zona podului Grant sau chiar mai devreme si acoperirea lor cu dale debeton si iarba, iar in zona de traversare actuala a pasajului Basarab, in loc de hobanat, o simpla strada la nivelul solului? Am fi avut gara de nord cu trenurile la nivelul metroului si peroanele subterane. Ar fi fost interesant.


Ce ar insemna o "simpla strada la nivelul solului "? Sa punem  problema si  asa si  sa ne lamurim!
Intersectie Titulescu-Grivitei-Orhideelor prelungita. Ar trebui cate 2 timpi  de semafor pe directiile principale(inaite+ dreapta si,  separat  stanga)!In prezent se fac coloane pe Calea Grivitei spre gara la orele de varf cand functioneaza semaforul.Se face coada pe Titulescu pe langa pod  ca au pus sens unic prin spatele blocurilor.Daca am realiza un  nod principal la sol, in aceasta zona cat  de lungi  vor fi coloanele? Am da miliarde de euro sa mutam  depouri/gari pentru  ce? Sa facem  o  strada care sa ne duca unde? Intr-o  aglomeratie si  mai  mare. Iar cu  Gara ne Nord: de unde spatiu  verde? Este o cladire monument(cel putin  asa cred). Deci  nu  am  castiga spatiu  nici  de mall  nici  de iarba.

 


Go to page:  1  ... 29 30 31 32 33 34 35  ... 123
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Pasajul Suprateran Basarab (INAUGURAT 18.06.2011)  • 
Choose destination

Since our 2284 forum members have written 420983 posts in 5244 topics and 513 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use