Topic: Achiziții de autobuze electrice în perioada 2018-2023
989 posts, 284831 views
📖 Pagination options
- koala1712
-
Posted:
-
Re: Achizitii de autobuze electrice in perioada 2018-2022
koala1712
BIne, dar cu incarcarea rapida si autonomia cum ramane?
BIne, dar cu incarcarea rapida si autonomia cum ramane?
- punmeister
-
Posted:
-
- Albert
-
Posted:
-
Re: Achizitii de autobuze electrice in perioada 2018-2022
Albert
Cum ca înainte? Nici Sileo, nici Otokar n-au. Doar BYD.
Cum ca înainte? Nici Sileo, nici Otokar n-au. Doar BYD.
- PTMZ
-
Posted:
-
Re: Achizitii de autobuze electrice in perioada 2018-2022
PTMZ
Am lecturat CS-ul de la licitația precedentă: aceleași condiții privind încărcarea s-au cerut și acolo, dar asta nu i-a oprit pe cei de la Bozankaya să treacă de evaluarea tehnică. So...
Am lecturat CS-ul de la licitația precedentă: aceleași condiții privind încărcarea s-au cerut și acolo, dar asta nu i-a oprit pe cei de la Bozankaya să treacă de evaluarea tehnică. So...
- Albert
-
Posted:
-
Re: Achizitii de autobuze electrice in perioada 2018-2022
Albert
Apropo, de unde știm ca a trecut Bozankaya de evaluarea tehnica și ca nu a fost invers, adică sa fi trecut BYD?
Apropo, de unde știm ca a trecut Bozankaya de evaluarea tehnica și ca nu a fost invers, adică sa fi trecut BYD?
- orex
-
Posted:
-
Re: Achizitii de autobuze electrice in perioada 2018-2022
orex
Ai raspunsul aici, obtinut cu un minim de efort!
http://www.ziare.com/gabriela-firea/pri ... ce-1589268
PS
Pana cand legislatia in vigoare nu va fi modificata corespunzator, in sensul obligativitatii listarii in SICAP a tuturor proceselor verbale de sedinta si a raportului procedurii, aferente unei licitatii, vor exista controverse!
Ai raspunsul aici, obtinut cu un minim de efort!
http://www.ziare.com/gabriela-firea/pri ... ce-1589268
PS
Pana cand legislatia in vigoare nu va fi modificata corespunzator, in sensul obligativitatii listarii in SICAP a tuturor proceselor verbale de sedinta si a raportului procedurii, aferente unei licitatii, vor exista controverse!
- punmeister
-
Posted:
-
Re: Achizitii de autobuze electrice in perioada 2018-2022
punmeister
Decizia finala a CNSC in varianta mai stufoasa de pe SEAP, lectura placuta.
In principiu Otokar a venit cu o contestatie de bun simt, iar odata cu acceptarea ei s-ar putea sa vedem chiar mai multi ofertanti la licitatie fata de data trecuta. Bine, asta daca PMB nu merge la CAB.
Decizia finala a CNSC in varianta mai stufoasa de pe SEAP, lectura placuta.
decizie CNSC 577_Redactat.pdf
decizie CNSC 577_Redactat.pdf (3.29 MB; downloaded 248 times)
In principiu Otokar a venit cu o contestatie de bun simt, iar odata cu acceptarea ei s-ar putea sa vedem chiar mai multi ofertanti la licitatie fata de data trecuta. Bine, asta daca PMB nu merge la CAB.
- Albert
-
Posted:
-
Re: Achizitii de autobuze electrice in perioada 2018-2022
Albert
Da, contestația e de bun simt, mai ales in locurile unde prevede ca unele penalități, termene de livrare sunt excesive. Vom avea mai mulți participanți, mai ales ca s-a scos cerința legată de faptul ca ofertantul trebuie sa demonstreze ca au mai livrat produse și similare in trecut. Vom avea parte de mai multe firme mici, având in vedere bugetul de 450.000€ pe unitate, nicio sansa pentru Solaris care nu au vândut nicăieri autobuze electrice sub 550.000€ pe unitate. Poate se apuca Blidar de autobuze electrice.
Da, contestația e de bun simt, mai ales in locurile unde prevede ca unele penalități, termene de livrare sunt excesive. Vom avea mai mulți participanți, mai ales ca s-a scos cerința legată de faptul ca ofertantul trebuie sa demonstreze ca au mai livrat produse și similare in trecut. Vom avea parte de mai multe firme mici, având in vedere bugetul de 450.000€ pe unitate, nicio sansa pentru Solaris care nu au vândut nicăieri autobuze electrice sub 550.000€ pe unitate. Poate se apuca Blidar de autobuze electrice.
- punmeister
-
Posted:
-
Re: Achizitii de autobuze electrice in perioada 2018-2022
punmeister
Pe aia mici s-ar putea sa-i impiedice cerinta privind cifra de afaceri pe ultimii 3 ani care a ramas in picioare.
Btw, Otokar poate echipa modelul e-Kent C cu pana la 7 module de baterii NMC, cele care sunt folosite azi de majoritatea producatorilor (mai putin Bozankaya, BYD si Ebusco care folosesc baterii LiFePO4) si care sunt si mult mai scumpe fata de LiFePO4, deci ar trebui sa vina si cei mari.
Pe aia mici s-ar putea sa-i impiedice cerinta privind cifra de afaceri pe ultimii 3 ani care a ramas in picioare.
Btw, Otokar poate echipa modelul e-Kent C cu pana la 7 module de baterii NMC, cele care sunt folosite azi de majoritatea producatorilor (mai putin Bozankaya, BYD si Ebusco care folosesc baterii LiFePO4) si care sunt si mult mai scumpe fata de LiFePO4, deci ar trebui sa vina si cei mari.
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Achizitii de autobuze electrice in perioada 2018-2022
Utilizator anonim
Probabil „bataia” va fi intre clasicii licitatiilor de pe la noi, Otokar, BYD și Bozankaya. Bine ca nu avem BMC Eurobus electric
Probabil „bataia” va fi intre clasicii licitatiilor de pe la noi, Otokar, BYD și Bozankaya. Bine ca nu avem BMC Eurobus electric
- Albert
-
Posted:
-
- PTMZ
-
Posted:
-
Re: Achizitii de autobuze electrice in perioada 2018-2022
PTMZ
Poate că nu există Eurobus Electric, dar există ZTE
Otokar e discutabil; bazându-mă pe ce au cerut în contestație, presupun că nu au omologat încă autobuzul, cum cere PMB.
Despre BYD am motivat anterior că e incert, deoarece au evitat ultimele licitații pentru autobuze electrice, iar M.D.R.A.P ar putea să le atribuie niște comenzi însemnate, ceea ce le-ar reduce capacitatea de a prelua acest contract. În plus, cum a punctat și @Albert, din moment ce au fost descalificați la evaluarea tehnică, nu știu care ar fi șansele să oferteze din nou.
Bozankaya cred că va veni, într-adevăr, și aici. Au prins în niște circumstanțe cel puțin suspecte contractul la troleibuze, ar fi destul de ciudat să rateze șansa de a mai prinde un contract la București. Sunt curios, totuși, cum o să fie tratată problema cu încărcarea. Idem și la Otokar.
Poate că nu există Eurobus Electric, dar există ZTE
Otokar e discutabil; bazându-mă pe ce au cerut în contestație, presupun că nu au omologat încă autobuzul, cum cere PMB.
Despre BYD am motivat anterior că e incert, deoarece au evitat ultimele licitații pentru autobuze electrice, iar M.D.R.A.P ar putea să le atribuie niște comenzi însemnate, ceea ce le-ar reduce capacitatea de a prelua acest contract. În plus, cum a punctat și @Albert, din moment ce au fost descalificați la evaluarea tehnică, nu știu care ar fi șansele să oferteze din nou.
Bozankaya cred că va veni, într-adevăr, și aici. Au prins în niște circumstanțe cel puțin suspecte contractul la troleibuze, ar fi destul de ciudat să rateze șansa de a mai prinde un contract la București. Sunt curios, totuși, cum o să fie tratată problema cu încărcarea. Idem și la Otokar.
- Albert
-
Posted:
-
Re: Achizitii de autobuze electrice in perioada 2018-2022
Albert
Exista o oarecare posibilitate. Solaris s-ar putea încadra in pret cu ceva baterii mai ieftine, fără fast-charge și fără pantograf. Ramane de vazut.
punmeister wrote:
Btw, Otokar poate echipa modelul e-Kent C cu pana la 7 module de baterii NMC, cele care sunt folosite azi de majoritatea producatorilor (mai putin Bozankaya, BYD si Ebusco care folosesc baterii LiFePO4) si care sunt si mult mai scumpe fata de LiFePO4, deci ar trebui sa vina si cei mari.
Exista o oarecare posibilitate. Solaris s-ar putea încadra in pret cu ceva baterii mai ieftine, fără fast-charge și fără pantograf. Ramane de vazut.
- CiprianTRB
-
Posted:
-
Re: Achizitii de autobuze electrice in perioada 2018-2022
CiprianTRB
Tin minte ca acum 2 ani, Blidar a spus ca la Arad se pot face și autobuze electrice, ar fi interesant ca Astra sa se asocieze cu un producător mai mare și sa oferteze la București.
Albert wrote:
Poate se apuca Blidar de autobuze electrice.
Tin minte ca acum 2 ani, Blidar a spus ca la Arad se pot face și autobuze electrice, ar fi interesant ca Astra sa se asocieze cu un producător mai mare și sa oferteze la București.
📖 Pagination options