Parent forum: Complexul Feroviar București

 

Topic: Discutii generale

80 posts, 38257 views
 
Go to page:  1 2 3 4 5 6
 
 

📖 Pagination options
  • Author: aztec
  • Membru Silver
  • Posted:
  •  

Re: Discutii generale aztec

La 26 cred ca deservea si depozitele de intendenta de la APACA..daca nu ma insel.

 


  • Author: Filip Rares
  • Posted:
  •  

Re: Discutii generale Filip Rares

CET Sud mai este alimentat pe cale ferata? Sinele sunt acoperite de vegetatie si pe alocuri de pamant inainte de intrarea in incinta.

 


  • Author: URANUS
  • Membru Silver
  • Posted:
  •  

Re: Discutii generale URANUS

Am vazut acum 2 luni un tren care trecea dinspre Cet spre Centura.

 


  • Author: TibiV
  • Membru Gold
  • Posted:
  •  

Re: Discutii generale TibiV

@ Filip Rares

In conditii normale, CET Sud functioneaza pe gaze naturale.
Poate functiona si pe pacura pe timp de iarna -cand este iarna grea, si scade presiunea din reteaua de gaze (pacura este mult mai poluanta decat gazele, deci este o solutie de rezerva pentru momentele cele mai dificile).

Asa ca nu vei vedea prea multe trenuri (cu vagoane cisterna) pe acea linie, mai ales vara.
Doar doua-trei trenuri undeva dupa perioada de iarna, cand se reface stocul de pacura (probabil in primavara sau in toamna).

Abia atunci cand prindem o iarna grea (cu adevarat grea, pe o perioada de cateva saptamani) vei vedea mai multe garnituri, in lunile cele mai geroase, cand chiar este nevoie de reaprovizionare cu pacura, pentru ca pur si simplu nu mai sunt suficiente gaze disponibile in retea...

 


  • Author: shoppy
  • Membru Silver
  • Posted:
  •  

Re: Discutii generale shoppy

Se pot aduce gaze si cu trenul, vagoanele cisterna cu capetele mai rotunjite (Zaekks parca)  pot transporta si lichid si gaz deci mai greu de vazut ce se transporta(poate daca vezi unde anume in curtea CET se descarca atunci ne putem da seama daca sunt gaze sau pacura).

 


  • Author: Marian Andrei
  • Membru Gold
  • Posted:
  •  

Re: Discutii generale Marian Andrei

S-a lucrat si au fost scoase restrictii intre Chiajna si Bucuresti Baneasa, cea mai circulata sectie de marfare din zona. Daca pana acum cateva zile distanta se parcurgea in 50-60 minute, acum trenurile trec in maxim 25 minute. Un lucru bun pentru tranzitul marfarelor pe directia Vest-Constanta Port.

 


  • Author: stefan_br
  • Membru Gold
  • Posted:
  •  

Re: Discutii generale stefan_br

De ce nu se utilizeaza centura, parca se dorea mutarea marfarelor pe acolo. Am obsevat la bariera de la Pipera ca se practica in continuare strecurarea unor marfare sau chiar a unor izolate de marfa in intervalul 7-9.

 


  • Author: Marian Andrei
  • Membru Gold
  • Posted:
  •  

Re: Discutii generale Marian Andrei

Marfarele pe centura sunt o mare pierdere de timp, faci si 2 ore Chiajna - Pantelimon, fata de 35 min mai nou acum. S-a incercat prin primavara dar a fost un mare fail.

 


  • Author: andrei11
  • Moderator forum
  • Posted:
  •  

Re: Discutii generale andrei11

De ce ?

 


  • Author: Marian Andrei
  • Membru Gold
  • Posted:
  •  

Re: Discutii generale Marian Andrei

Linia e in general cu 30 km/h. Distanta Chiajna - Pantelimon e cu vreo 15 km mai mare decat prin Baneasa. Inafara de Chiajna - Pajura unde ai restrictii dar tocmai ziceam ca a fost redus timpul semnificativ, de la semnale Pajura (Podul Constanta), viteza la marfa e 80 km/h, deci faci vreo 15 min maxim pana la Pantelimon. Apoi, pe centura toate trenurile trebuie sa se incadreze prin Chitila - Buciumeni  asteptand timp liber pe oricum aglomerata Chitila - Brazi.

 


  • Author: stefan_br
  • Membru Gold
  • Posted:
  •  

Re: Discutii generale stefan_br

Dar ramificatia directa intre Mogosoaia si Bucuresti Triaj/Chiajna in ce stadiu mai este?

 


  • Author: shoppy
  • Membru Silver
  • Posted:
  •  

Re: Discutii generale shoppy

Probabil 30km/h cu 10km/h pe macazele din Mogosoaia.

Problema este ca Ram Pajura - Chitila este linie simpla, are macaz in Pajura dar doar cu 700, ar mai trebui un macaz intre 700 si K1 inainte de Bucuresti Triaj.

 


  • Author: ByOnu
  • Membru Gold
  • Posted:
  •  

Re: Discutii generale ByOnu

Ajutati-ma va rog cu doua informatii:

- in ce an a fost construit podul de la Poligrafiei (cf/rutier) si care este denumirea sa legala.

- legal, la ce distanta de liniile CF se pot edifica constructii?

 


  • Author: Robert24
  • Site Admin
  • Posted:
  •  

Re: Discutii generale Robert24

Fata de calea ferata, constructiile pot fi la o distanta minima de 100m.

 


Go to page:  1 2 3 4 5 6
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Complexul Feroviar București  • 
Choose destination

Since , our 1800 forum members have written 352470 posts in 4213 topics and 427 subforums.
Refresh interval: 30 minutes.

 

© 2009 - 2021 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

Terms Of Use