Topic: Discuții diverse despre Metrorex
5439 posts, 1068388 views
📖 Pagination options
- Stefan28
-
Posted:
-
Re: Trenurile ASTRA/IVA
Stefan28
Ar mai fi o varianta, dar totusi cred ca este imposibil. Sa fi fost pur si simplu o greseala de macaz la Grigorescu.
Ar mai fi o varianta, dar totusi cred ca este imposibil. Sa fi fost pur si simplu o greseala de macaz la Grigorescu.
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Trenurile ASTRA/IVA
andrei11
Dacă era greșeală de macaz și dacă eu eram mecanic de tren nu porneam metroul...Mai ales că la semnal este atașată indicație luminoasă de direcție. Am impresia că și semnalul este pe verde intermitent când se ia spre AS. Deci imposibil.
IVA nu circulă cu ATC, circulă pe sistemul << Cale Liberă >>
Dacă era greșeală de macaz și dacă eu eram mecanic de tren nu porneam metroul...Mai ales că la semnal este atașată indicație luminoasă de direcție. Am impresia că și semnalul este pe verde intermitent când se ia spre AS. Deci imposibil.
IVA nu circulă cu ATC, circulă pe sistemul << Cale Liberă >>
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Trenurile ASTRA/IVA
subway guru
Nu cumva se antreneaza pentru PIF M5.1 fara trenuri, cand vor ramane in izmene pe M1/3?
Nu cumva se antreneaza pentru PIF M5.1 fara trenuri, cand vor ramane in izmene pe M1/3?
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Stiri si articole din presa
subway guru
Ce naiba sa faci cu o mie de mecanici de tren fara trenuri??? E de mirare ca ministrul liberal inghite asa o galusca sau...are si el o multime de parasute de <rezolvat>???...pe banii nostri!
Ori sa o sperie pe Firutza ca sa nu mai ceara metrou la PMB?
Ce naiba sa faci cu o mie de mecanici de tren fara trenuri??? E de mirare ca ministrul liberal inghite asa o galusca sau...are si el o multime de parasute de <rezolvat>???...pe banii nostri!
Ori sa o sperie pe Firutza ca sa nu mai ceara metrou la PMB?
- alexxd_31
-
Posted:
-
Re: Trenurile ASTRA/IVA
alexxd_31
Se tot inceraca variante inca de saptama trecuta. Am tot vazut trenuri de la Dristor 2 spre Anghel Saligni.
Vineri anuntau la Grigorescu ca primul tren spre directia Gara de Nord - Dristor 2 va pleca de la linia 3. Lumea nu avea nici o treaba si astepta in continuare la linia 2 (Care vine de la Republica).
Se tot inceraca variante inca de saptama trecuta. Am tot vazut trenuri de la Dristor 2 spre Anghel Saligni.
Vineri anuntau la Grigorescu ca primul tren spre directia Gara de Nord - Dristor 2 va pleca de la linia 3. Lumea nu avea nici o treaba si astepta in continuare la linia 2 (Care vine de la Republica).
- Stefan28
-
Posted:
-
Re: Trenurile ASTRA/IVA
Stefan28
Dap, si eu am vazut la fel Sambata la Gara de Nord.
Dap, si eu am vazut la fel Sambata la Gara de Nord.
20200215_143845.jpg (1.93 MB; downloaded 2839 times)
- sab
-
Posted:
-
Re: Trenurile ASTRA/IVA
sab
Hmmm, asta inseamna o magistrala M1 bicefala D2-As si D2-Republica, precum si un racord Preciziei-Eroilor cu circulatie in ambele sensuri pe aceeasi linie intre Politehnica si Eroilor?
Hmmm, asta inseamna o magistrala M1 bicefala D2-As si D2-Republica, precum si un racord Preciziei-Eroilor cu circulatie in ambele sensuri pe aceeasi linie intre Politehnica si Eroilor?
- alexxd_31
-
Posted:
-
Re: Trenurile ASTRA/IVA
alexxd_31
La asta ma gandeam si eu. Racordul operat cu trenuri IVA.
Am citit pe undeva ca pe M3 opereaza 30 (28) de trenuri.
Aveti idee cate trenuri sunt necesare pentru Eroilor -Preciziei?
La asta ma gandeam si eu. Racordul operat cu trenuri IVA.
Am citit pe undeva ca pe M3 opereaza 30 (28) de trenuri.
Aveti idee cate trenuri sunt necesare pentru Eroilor -Preciziei?
- sab
-
Posted:
-
Re: Trenurile ASTRA/IVA
sab
Necesare ...in functie de ce ? De cate trenuri avem, de cati oameni poti sa inghesui sa de ce anume? Vad ca la Metrorex necesarul se face ...din pix, fara legatura cu realitatea din teren. La mai mult de 6 min la ora de varf, acum se pleaca cu dificultate din statii si, avand in vedere ca o IVA preia mai putini calatori ca BM2...
Sa tinem cont si de interstatia Eroilor-Politehnica, care daca se va parcurge dus-intors pe o linie,mareste timpul, plus deplasarea mecanicilor de la un capat la altul al trenului la Eroilor.Treaba devine cu adevarat urata... Parca ne intoarcem in urma cu 10 ani..
Sa speram ca nu va fi asa, totusi...
30 garnituri DOAR pe M3 sunt cam multe....
Necesare ...in functie de ce ? De cate trenuri avem, de cati oameni poti sa inghesui sa de ce anume? Vad ca la Metrorex necesarul se face ...din pix, fara legatura cu realitatea din teren. La mai mult de 6 min la ora de varf, acum se pleaca cu dificultate din statii si, avand in vedere ca o IVA preia mai putini calatori ca BM2...
Sa tinem cont si de interstatia Eroilor-Politehnica, care daca se va parcurge dus-intors pe o linie,mareste timpul, plus deplasarea mecanicilor de la un capat la altul al trenului la Eroilor.Treaba devine cu adevarat urata... Parca ne intoarcem in urma cu 10 ani..
Sa speram ca nu va fi asa, totusi...
30 garnituri DOAR pe M3 sunt cam multe....
- survola
-
Posted:
-
Re: Trenurile ASTRA/IVA
survola
Eu aș întoarce unul din două trenuri de la Dristor 2 la Crângași, numărul de călători de la Crângași la Eroilor e mic. Si in locul lui ar intra de la Eroilor trenul din Militari.
Pe celălalt sens ar fi un tren spre Dristor 2, unul spre Militari, iar de la Crângași ar apărea iar două trenuri spre Dristor 2.
Cred că ar fi o frecvență acceptabilă.
Eu aș întoarce unul din două trenuri de la Dristor 2 la Crângași, numărul de călători de la Crângași la Eroilor e mic. Si in locul lui ar intra de la Eroilor trenul din Militari.
Pe celălalt sens ar fi un tren spre Dristor 2, unul spre Militari, iar de la Crângași ar apărea iar două trenuri spre Dristor 2.
Cred că ar fi o frecvență acceptabilă.
- LOLEST
-
Posted:
-
Re: Trenurile ASTRA/IVA
LOLEST
De 3 ani iau metroul de la Lujerului si acum 2 saptamani un metrou mergea in directia Pantelimon, de la Lujerului, care e M3... Am presupus ca tocmai ce a iesit din depou.
Si chiar a mers spre Pantelimon, nu ca era defect display-ul.
De 3 ani iau metroul de la Lujerului si acum 2 saptamani un metrou mergea in directia Pantelimon, de la Lujerului, care e M3... Am presupus ca tocmai ce a iesit din depou.
Si chiar a mers spre Pantelimon, nu ca era defect display-ul.
- sab
-
Posted:
-
- orex
-
Posted:
-
Re: Stiri si articole din presa
orex
Daca raportam nr. de angajati din 2018 (4402), la intreaga lungime a magistralei 71,00 km c.d., se observa lesne ca sunt 62 persoane/km. http://www.metrorex.ro/Resurse/RaportAc ... 202018.pdf
Prin P.I.F. M5.1 se mai dau exploatare doar 6,4 km c.d. Aplicand regula de 3 simpla mai mult de 403 salariati n-ar fi avut cum sa ”inghita” acest segment de magistrala, mai cu seama ca alea 8-9 TEM-uri vin ”la pachet” cu mecanicii lor, respectiv ca mentenanta e externalizata!
Deci... beneficiu-i, doar, in favoarea intaririi U.S.L.M.-ului, si nimic mai mult, cu o asemenea rata prognozata a angajarilor!
Daca raportam nr. de angajati din 2018 (4402), la intreaga lungime a magistralei 71,00 km c.d., se observa lesne ca sunt 62 persoane/km. http://www.metrorex.ro/Resurse/RaportAc ... 202018.pdf
Prin P.I.F. M5.1 se mai dau exploatare doar 6,4 km c.d. Aplicand regula de 3 simpla mai mult de 403 salariati n-ar fi avut cum sa ”inghita” acest segment de magistrala, mai cu seama ca alea 8-9 TEM-uri vin ”la pachet” cu mecanicii lor, respectiv ca mentenanta e externalizata!
Deci... beneficiu-i, doar, in favoarea intaririi U.S.L.M.-ului, si nimic mai mult, cu o asemenea rata prognozata a angajarilor!
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Stiri si articole din presa
subway guru
Avand in vedere ca numarul actual de personal/km este umflat desi s-au facut investitii masive in modernizari, automatizari si telecomenzi nu ar trebui sa angajeze nimic si tot ar ramane cu excedent...
Avand in vedere ca numarul actual de personal/km este umflat desi s-au facut investitii masive in modernizari, automatizari si telecomenzi nu ar trebui sa angajeze nimic si tot ar ramane cu excedent...
📖 Pagination options