Topic: V3A-93 modernizate pentru linia 41
1133 posts, 352506 views
📖 Pagination options
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: V3A-93 modernizate pentru linia 41
Gabi23
201 s-a reintors la Dep. Bucurestii Noi miercuri (16 decembrie), si urma sa circule cateva zile pe liniile 20/24/42/45 pentru "rodaj". Insa joi dimineata a fost nevoie de el pentru linia 41, si a fost trimis cateva curse dimineata, fiind tur mic, apoi iesind in traseu si la sch 2. Vagonul va fi titular pe linia 41 din luna ianuarie 2011.
Utilizator anonim wrote:
#201 a revenit astazi pe linia 41 dupa RK, masca frontala ii va fi montata dupa rescrierea numarului de parc pentru ca daca este montata numarul ar fi total astupat, oricum URACul nu are momentan fibra pentru acele masti.
201 s-a reintors la Dep. Bucurestii Noi miercuri (16 decembrie), si urma sa circule cateva zile pe liniile 20/24/42/45 pentru "rodaj". Insa joi dimineata a fost nevoie de el pentru linia 41, si a fost trimis cateva curse dimineata, fiind tur mic, apoi iesind in traseu si la sch 2. Vagonul va fi titular pe linia 41 din luna ianuarie 2011.
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: V3A-93 modernizate pentru linia 41
Gabi23
300 - Odinioara era unul din vagoanele de elita ale liniei 41, acum a ramas doar amintirea din el. Este modernizat in anul 2002 si a prins doar o revopsire in decembrie 2009. Poate prinde un RK in anul 2011.
300 - Odinioara era unul din vagoanele de elita ale liniei 41, acum a ramas doar amintirea din el. Este modernizat in anul 2002 si a prins doar o revopsire in decembrie 2009. Poate prinde un RK in anul 2011.
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: V3A-93 modernizate pentru linia 41
Utilizator anonim
Chiar daca un vagon nu a avut RK de ceva timp poate sa functioneze mai bine decat unele cu RK.
Pe linia 41 atat Bucurestii Noi cat si Alexandria (clasicele de Alexandria) trimit de regula cele mai fiabile vagoane pe 41.
Chiar daca un vagon nu a avut RK de ceva timp poate sa functioneze mai bine decat unele cu RK.
Pe linia 41 atat Bucurestii Noi cat si Alexandria (clasicele de Alexandria) trimit de regula cele mai fiabile vagoane pe 41.
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: V3A-93 modernizate pentru linia 41
Gabi23
Nu neaparat daca au avut RK, inseamna ca sunt si vagoane stralucite si trebuie sa circule pe linia 41.
Cel mai bun exemplu este 195. Este modernizat in anul 2002 si de atunci a circulat aproape in permanenta pe linia 41, avand extrem de putine absente sau incidente. A avut doar o revopsire in depou in primavara anului 2009, in rest nici macar un RK la boghiuri, in acest moment fiind la limita cu bandajele. Anul acesta va ajunge cu siguranta la RK. Spre deosebire de alte vagoane care desi au avut RK-uri, pur si simplu nu sunt destul de fiabile si nu corespund cerintelor pentru linia 41 (Ex: 047, 054, 075, 098 s.a.). In primul rand pe linia 41 se doresc vagoane cu pantograf cu patina de grafit (exceptie perioada aceasta) si in special vagoane care sunt pe pompe H&K. In plus viteza pe linia 41 este mult mai ridicata decat pe o linia gen 20. Mai este si problema ca de la Bucurestii Noi au disparut in perioada 2007-2008, 9 vagoane V2A, titularii acestora luand V3A-uri. Deasemenea o importanta aparte o are si faptul ca o parte insemnata dintre vatmani au vagoanele din anul 2002, si unii au ramas in 41 cu vagoanele, altii au ajuns pe celalalte linii.
In acest moment pentru linia 41 sunt folosite in special urmatoarele 26 de vagoane: 006, 008, 021, 023, 025, 049, 055, 068, 094, 101, 118, 144, 151, 154, 158, 160, 164, 195, 196, 201, 218, 226, 278, 288, 339, 349. Ele circula aproape zilnic, bineinteles prin rotatie, deoarece nu au loc toate si in plus mai sunt tamponari, defectiuni, RK-uri etc.
Pe liniile 20/24/42/45 circula in mare majoritate a timpului urmatoarele 14 vagoane: 047, 054, 075, 080, 098, 122, 129, 143, 266, 273, 297, 300, 311, 316.
Nu neaparat daca au avut RK, inseamna ca sunt si vagoane stralucite si trebuie sa circule pe linia 41.
Cel mai bun exemplu este 195. Este modernizat in anul 2002 si de atunci a circulat aproape in permanenta pe linia 41, avand extrem de putine absente sau incidente. A avut doar o revopsire in depou in primavara anului 2009, in rest nici macar un RK la boghiuri, in acest moment fiind la limita cu bandajele. Anul acesta va ajunge cu siguranta la RK. Spre deosebire de alte vagoane care desi au avut RK-uri, pur si simplu nu sunt destul de fiabile si nu corespund cerintelor pentru linia 41 (Ex: 047, 054, 075, 098 s.a.). In primul rand pe linia 41 se doresc vagoane cu pantograf cu patina de grafit (exceptie perioada aceasta) si in special vagoane care sunt pe pompe H&K. In plus viteza pe linia 41 este mult mai ridicata decat pe o linia gen 20. Mai este si problema ca de la Bucurestii Noi au disparut in perioada 2007-2008, 9 vagoane V2A, titularii acestora luand V3A-uri. Deasemenea o importanta aparte o are si faptul ca o parte insemnata dintre vatmani au vagoanele din anul 2002, si unii au ramas in 41 cu vagoanele, altii au ajuns pe celalalte linii.
In acest moment pentru linia 41 sunt folosite in special urmatoarele 26 de vagoane: 006, 008, 021, 023, 025, 049, 055, 068, 094, 101, 118, 144, 151, 154, 158, 160, 164, 195, 196, 201, 218, 226, 278, 288, 339, 349. Ele circula aproape zilnic, bineinteles prin rotatie, deoarece nu au loc toate si in plus mai sunt tamponari, defectiuni, RK-uri etc.
Pe liniile 20/24/42/45 circula in mare majoritate a timpului urmatoarele 14 vagoane: 047, 054, 075, 080, 098, 122, 129, 143, 266, 273, 297, 300, 311, 316.
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: V3A-93 modernizate pentru linia 41
Utilizator anonim
055 revenit de cateva zile dupa ce a stat o perioada cu probleme la boghiul A.
055 revenit de cateva zile dupa ce a stat o perioada cu probleme la boghiul A.
- Gabriel Cristian
-
Posted:
-
Re: V3A-93 modernizate pentru linia 41
Gabriel Cristian
055 ieri seara era pe 41 cand a trecut pe la 11 30 am sarit din pat in ce hal se aude
055 ieri seara era pe 41 cand a trecut pe la 11 30 am sarit din pat in ce hal se aude
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: V3A-93 modernizate pentru linia 41
Gabi23
055 este o prezenta constanta pe linia 41, cu exceptia perioadelor cand este defect cu boghiurile. Cu zgomotul este o mare problema si din cauza patinajului extrem de zilele acestea de pe linie, iar frana cu patina este mult mai eficienta decat cea reostatica.
055 este o prezenta constanta pe linia 41, cu exceptia perioadelor cand este defect cu boghiurile. Cu zgomotul este o mare problema si din cauza patinajului extrem de zilele acestea de pe linie, iar frana cu patina este mult mai eficienta decat cea reostatica.
- Dominatrix
-
Posted:
-
Re: V3A-93 modernizate pentru linia 41
Dominatrix
Gabi23 wrote:... dar distruge bine de tot liniile, vezi exfolierile din terminalul Ghencea si alte locuri + rotile "patrate" pe unele vagoane. Asta e situatia, fiindca frana electrica reostatica, nu e eficienta la viteze mici. Iarna, cand patinajul e mare, cu atat mai putin. Asa ca ramane la dispozitie solenoidul.A, apropo, se mai fac si "mânăreli" la solenoid, adica se dezactivează prin scoaterea sigurantei. Si atunci raman patinele, deci sa nu ne miram ca sinele si rotile sunt asa cum sunt. Frana electrica pana la zero nu e posibila decat la vagoanele cu motoare asincrone cu rotor in scurt circuit, sau mai bine zis vagonul
Cu zgomotul este o mare problema si din cauza patinajului extrem de zilele acestea de pe linie, iar frana cu patina este mult mai eficienta decat cea reostatica.
- adn2377
-
Posted:
-
Re: V3A-93 modernizate pentru linia 41
adn2377
Acum 2 ore si ceva am mers cu #288 pe linia 41 si undeva in dreptul penultimului boghiu (intre corpurile B si C) se auzea un tiuit/bazait continuu extrem de puternic - chiar suparator. Nu am reusit sa imi dau seama de unde venea exact...
Acum 2 ore si ceva am mers cu #288 pe linia 41 si undeva in dreptul penultimului boghiu (intre corpurile B si C) se auzea un tiuit/bazait continuu extrem de puternic - chiar suparator. Nu am reusit sa imi dau seama de unde venea exact...
- Chev Celios
-
Posted:
-
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: V3A-93 modernizate pentru linia 41
Utilizator anonim
273 in ianuarie 2007 ajuns pentru reparatia unei tamponari, din URAC a fost dus in Alexandria unde a circulat o perioada pe linii diverse pana la reintrarea acestuia in 41, dupa o perioada de la sosirea primelor CH PPC s-a reintors la B Noi.
273 in ianuarie 2007 ajuns pentru reparatia unei tamponari, din URAC a fost dus in Alexandria unde a circulat o perioada pe linii diverse pana la reintrarea acestuia in 41, dupa o perioada de la sosirea primelor CH PPC s-a reintors la B Noi.
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: V3A-93 modernizate pentru linia 41
Gabi23
Si cand a stat 273 in Colentina in conservare, nu tot atunci?
Si cand a stat 273 in Colentina in conservare, nu tot atunci?
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: V3A-93 modernizate pentru linia 41
Utilizator anonim
Nu stiu sa fi stat in Colentina, a stat o perioada in URAC ca nu au avut nu mai stiu ce material.
Gabi23 wrote:
Si cand a stat 273 in Colentina in conservare, nu tot atunci?
Nu stiu sa fi stat in Colentina, a stat o perioada in URAC ca nu au avut nu mai stiu ce material.
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: V3A-93 modernizate pentru linia 41
Utilizator anonim
Dupa intoarcerea la Alexandria pana ca acestia sa intre pe linia 41 vagonul 273 (cat si restul clasicelor pregatite) a circulat pe linii diverse - 32, 57, 8 iar pe data de 24 iunie 2007 a reintrat pe linia 41.
Dupa intoarcerea la Alexandria pana ca acestia sa intre pe linia 41 vagonul 273 (cat si restul clasicelor pregatite) a circulat pe linii diverse - 32, 57, 8 iar pe data de 24 iunie 2007 a reintrat pe linia 41.
📖 Pagination options