Zona metropolitană BucureștiTraseele de transport public și evoluția mobilității în Bucuresti și Ilfov

 

Topic: Transport public de noapte STB

761 posts, 299976 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1  ... 37 38 39 40 41 42 43  ... 55
 
 

📖 Pagination options
Re: Transport public de noapte STB adrian buda

In prima parte a acestei nopti liniile de noapte care pleaca din Piata Unirii au fost suplimentate, asigurand astfel transportul catre cartiere pentru participantii la Zilele Bucurestiului 2019. Am observat ca sunt repartizate cate 4 autobuze pe fiecare linie.

 


Re: Transport public de noapte STB cris_m

Foarte bine, mi se pare normal sa se intample asta in cazuri de astfel de evenimente. Acum 2 ani la Imapp am venit ca sardinele in autobuz, dar eu am fentat si l-am luat de la capat, am stat jos macar. Nu mai zic ca tampitul de sofer (altfel nu pot sa ii zic) se incapatana sa nu deschida decat prima usa, desi statia era plina....  :headbash:

 


Re: Transport public de noapte STB Gabi23

În contextul dezafectării Autobazei Pipera, liniile N104, N109 au ajuns Autobaza Ferentari, iar N117 a ajuns Autobaza Militari...

În această noapte sunt pe:
N104 - 6591, 6652
N109 - 6686, 6699
N117 - 6435, 6442

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: Transport public de noapte STB Utilizator anonim

Sa inteleg ca liniile de noapte sunt deservite doar cu Kenturi?

 



Re: Transport public de noapte STB cris_m

Scapa si Citaro pe unele linii. De exemplu pe N104 au fost zile cu Kent, zile cu Citaro, zile mixte...

 


Re: Transport public de noapte STB mirceade

"intrucat nu foarte multi calatori stiu de ineptia cu urcat si coborat pe la prima usa..."
Inepție doar la noi în sat... în rest, daca ar muta și validatorul lângă șofer poate ar fi mai clar cum se face în lumea civilizată, de fapt...

 


Re: Transport public de noapte STB cosminduru

În lumea civilizată, se urcă pe prima ușă și se coboară pe celelalte. Fluxul este din față spre spatele autobuzului

Deștepții de la autobazele din Ro au pus semne cu fluxul invers, din spate spre față.
Astfel, folosirea primei uși pe liniile de noapte devine o inepție, pentru că nu poți instaura reguli diferite pe cele de noapte și pe cele de zi..  călătorul trebuie să urmeze același pattern pe orice autobuz.

Inepțiile nu se termină aici, cea mai absurdă este oprirea în stația goală și deschiderea ușilor deși nu coboară și nu urcă nimeni.
Se consumă degeaba carburant (frânare și demaraj), se blochează degeaba traficul, se uzeaza aiurea mecanismele ușilor.. totul pentru că cineva din STB consideră că românii nu pot fi învățați să apese pe butoanele acelea de "STOP".

 


Re: Transport public de noapte STB mirceade

Sunt de acord cu tot ce ai scris, nu m-am exprimat eu complet. Ca să fie fluxul complet ar trebui să desființeze și "cușca" șoferului ca să fie loc de urcare la ușa 1 dar nu vreau să-mi repet opiniile de pe alt subiect/thread.

 


Re: Transport public de noapte STB Andi_C

cosminduru wrote:
Inepțiile nu se termină aici, cea mai absurdă este oprirea în stația goală și deschiderea ușilor deși nu coboară și nu urcă nimeni.
Se consumă degeaba carburant (frânare și demaraj), se blochează degeaba traficul, se uzeaza aiurea mecanismele ușilor.. totul pentru că cineva din STB consideră că românii nu pot fi învățați să apese pe butoanele acelea de "STOP".


Aici țin să te contrazic. De fiecare dată când folosesc autobuzele de noapte, în cazul meu N110[/color:3ink7gmw], șoferii nu opresc în stațiile goale, iar călătorii se duc la uși, ce-i drept fără sa apese butonul STOP, pentru a marca dorința de coborâre la următoarea statie.

 


Re: Transport public de noapte STB misterr

cosminduru wrote:
În lumea civilizată, se urcă pe prima ușă și se coboară pe celelalte. Fluxul este din față spre spatele autobuzului

Deștepții de la autobazele din Ro au pus semne cu fluxul invers, din spate spre față.
Pentru că în România biletele nu erau vîndute de șofer, ci de încasatoare (taxatoare), care avea „biroul” în spate (lîngă ușa din spate), deci fluxul era absolut corect.

Șoferii nu vînd bilete, pentru că ar însemna să aibă gestiune (să umble cu bani). STB nu e maxi-taxi.

Și pe mine mă enervează cei care insistă să urce prin față, blocînd coborîrea, deși scrie clar că prin față se coboară.

 


Re: Transport public de noapte STB mirceade

E o explicație interesantă, nu m-am gândit la asta niciodată. Nu e vorba de cumpărat bilete de la șofer ci de validat în fața lui/dovedit că nu mergi cu nașul sau cum vrei să o iei, cel puțin așa funcționează în țări față de care ne pretindem mai civilizați. Poate și de asta sunt mai libere uneori ale lor :) Ușa aia înghesuită din față e o rușine și propria dovadă că e o soluție proastă, autobuzele/spațiul lor interior n-au fost proiectate cum le gândim noi.

 


Re: Transport public de noapte STB cosminduru

misterr wrote:
Pentru că în România biletele nu erau vîndute de șofer, ci de încasatoare (taxatoare), care avea „biroul” în spate (lîngă ușa din spate), deci fluxul era absolut corect.


Da, acum jumătate de secol. Ar fi cazul să adaptăm sistemul la timpurile noastre. Acest flux din trecut a fost impus și pe noile autobuze, când nu mai există taxatoare. Chiar dacă erai atent erau situații hilare, Mercedes Citaro veneau din fabrică marcate cu abțibilduri cu urcare pe prima ușă și "vă rugăm avansați spre spatele autobuzului" în salon, iar cei de la STB au pus abțibilduri invers cu niște săgeți. Deci aveai indicații și mesaje contradictorii în același vehicul.

misterr wrote:
Șoferii nu vînd bilete, pentru că ar însemna să aibă gestiune (să umble cu bani). STB nu e maxi-taxi.


Șoferii din Paris sau din Bruxelles de ce pot să vândă bilete și ai noștri nu?

 


Re: Transport public de noapte STB cris_m

Da, in calendar au trecut 50 de ani, dar la companiile de stat mentalitatea ramane aceeasi de acum 50 de ani. Vezi STB si CFR care inca sunt ancorate in trecutul demult apus...

La noi nu se poate sa vanda soferii bilete pentru ca ar insemna sa interactioneze cu calatorii, ceea ce nu isi doresc. Daca se va incerca adoptarea acestei masuri va sari sindicatul in cap ca soferul nu poate fi si casier, cum sa ii scoti zidul despartitor-protector dintre ei si plebe etc. Exact ce spuneam mai sus, vremuri noi, mentalitati vechi...

 


Go to page:  1  ... 37 38 39 40 41 42 43  ... 55
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Traseele de transport public și evoluția mobilității în Bucuresti și Ilfov  • 
Choose destination

Since our 2277 forum members have written 420530 posts in 5240 topics and 513 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use